sobota 28. května 2016

Doordinováno | #2 + cestovatelský speciál

Jsem strašně moc ráda, že první vydání Doordinováno mělo takový úspěch a měly jste radost, že jsem se pro tento formát článku rozhodla. Poctivě tedy schovávám vypotřebované produkty a neustále bojuji s pocitem, že doma (zbytečně) uchovávám věci, které by se dávno měly válet na dně popelnice :) Ale co bych pro vás neudělala a pokud vás tento formát bude bavit, tak v něm zatím budu pokračovat :) Dneska se vypotřebované produkty nesou trochu v cestovatelském duchu, protože je mezi nimi spousta miniaturek, se kterými jsem cestovala a díky tomu je mohla skoro všechny spotřebovat. Moje syslení mini lahviček tak může začít nanovo. Jupí! :)



Konečně jsem po nějaké době dala dohromady zase produkty do Back to M.A.C (jejich program, kdy při donesení jejich 6 vypotřebovaných produktů dostanete jako dárek jejich klasickou rtěnku podle svého gusta). Není super, že za pár "odpadků" získáte novou rtěnku? Já z toho mám vždycky radost :) Rozloučila jsem se s:

- Blot powder - velice oblíbený pudr, který si oblíbila nejedna blogerka. Mám ho ráda, ale aktuálně další balení asi nepotřebuji, protože jsem si za něj dokázala najít adekvátní náhradu za méně peněz. Pokud neřešíte rozpočet, tak Blot určitě vyzkoušejte, protože výborně matuje a vypadá přirozeně.

- Prep+prime podkladová báze pod oční stíny - dopotřebovala jsem jí, ale znovu bych si jí nekoupila, protože mi stíny nedokázala udržet tak dlouho, jako moje oblíbená Too Faced. Pro někoho, kdo nemá tak mastná víčka bude určitě mnohem lepší a taky má lehce tělovou barvu a sjednotí barvu očního víčka.

- mono oční stíny - odstíny Stars n´rockets a Gleam - oba jsou moji dlouholetí favorité a měla jsem oba už 2x. Jinak mono stíny této značky mám ráda, doma jich mám celkem dost, ale ne všechny odstíny mi 100% vyhovují a třeba matné stíny vyhledávám spíše u jiných značek.

- Lesk na rty Cremesheen glass - jejich lesky mám ráda snad všechny a také jsem jich měla několik a určitě bych si koupila i další, protože mám ráda jejich vanilkovou vůni a příjemný a nelepivý pocit na rtech.

- balzám na rty (stará limitka na jejíž název si už nevzpomínám) - nejraději jsem měla jejich balzám v kelímku, který se už snad i přestal vyrábět (nebo minimálně tu verzi, co jsem měla ráda) a tenhle byl fajn, ale můj top balzám to není.




- Lush The Kiss balzám na rty - balzámy na rty od Lush mi nejsou asi nějak souzené a nepřijdou mi prostě dobré. Vadí mi jejich konzistence, která je taková zvláštní a žádné další zkoušet prostě nechci.

- Benefit mini Roller lash řasenka - další miniatura mé oblíbené řasenky padla a pokud by vás zajímalo více o ní, tak se podívejte do archivu a najděte článek, který jsem jí věnovala.

- Yves Rocher balzám na rty Karité - sice voňavý, ale jinak docela průměrný balzám. Mám rozhodně jiné favority, které mám raději. Tohle je takové neurazí-nenadchne.

- Marc Jacobs mini lesk na rty - už ani nevím, jaký to byl odstín, protože se samolepka s ním sloupla. Miniatura mě ke koupi velkého balení rozhodně neukecala, ale spíše značně odradila. Obsahoval poměrně hrubé třpytky, které jsem na rtech cítila, trochu na rtech pálil a byl tak děsně obyčejný, že bych za něj rozhodně vyšší částku nezaplatila. Za mě spíše propadák a ne produkt hodný této značky.



Micelárka Darphin - tuto verzi jsem měla v beautyboxu z Look Fantastic, ale plné balení bych si nekoupila. Vadila mi její poměrně výrazná parfemace a celkově byla dost průměrná.

Clarins One-step facial cleanser - pleť se mi po čištění s ním zdála taková projasněná a svěží, ale potřebovala bych vyzkoušet asi ještě jedno balení, abych si mohla na 100% potvrdit, že na tom měl zásluhu jen on a ne jiné produkty.

Clarins dvoufázový odličovač očí Instant eye make-up remover - dokonale voní, moje oči nedrážní a kdyby byl levnější, asi bych ho kupovala místo Yves Rocher odličovače, který jinak miluju. Pokud by byly v podobné cenové relaci, dala bych přednost Clarins kvůli příjemné vůni a hezčímu balení (povrchní a nepodstatné, ale pokud by stály stejně, byl by to pro mě rozhodující faktor). Opět pokud rozpočet neřešíte, věřím, že tenhle odličovač byste si zamilovaly.


Olay Daily  point treatment cream - tento krém jsem nikdy v plném balení neměla, ale vypotřebovala jsem už asi tak 10 těchto malých tubiček. Vozím si ho vždycky na cesty a miluju jeho vůni! Kdyby šlo mít voňavku s touto vůní, chtěla bych jí vlastnit :) Olay je podle mě u nás trochu přehlížená značka, ale tento krém bych si pořídila klidně i v plném balení.

Estée Lauder Perfectly clean - čistící krém na obličej voní úžasně čistě a evokuje mi vůni čerstvě vypraného prádla. Z této řady jsem měla i pleťový peeling a měla jsem ho také ráda a plné balení bych si někdy výhledově ráda pořídila.

Clarins HydraQuench cream-gel - jeden z mých dlouhodobých favoritů, od kterého jsem měla už několik plných velikostí klasicky v kelímku. Výborný hydratační krém, který mi sedí a nejraději ho mám hlavně během teplejší části roku. Rozhodně doporučuji vyzkoušet a výhodou je, že se prodává v několika texturách a vybere si každý typ pleti.

Uriage termální voda ve spreji - za mě nejlepší termální voda ze všech (v archivu najdete extra článek, kdyby vás to zajímalo) a do zásoby mám několik dalších. Během léta je to pro mě nepostradatelný pomocník.


Bath & body works dezinfekce na ruce (ještě staré balení) - taky jste o nich ode mě už určitě slyšely a víte, že je miluju. Nejlepší dezinfekce na ruce na světě a zatím jí nic nepřekonalo.

Yves Rocher dvoufázový odličovač očí s chrpou - moje další závislost, o které často mluvím a asi jí už do vypotřebovaných produktů nebudu zahrnovat, protože nevím, co víc bych o něm psala. Všechno už bylo řečeno a je to prostě můj grál!

Clarins sérum Mission Perfection - hodně mi sedlo a vyhovovalo. Psala jsem o něm extra článek, takže pokud vás zajímají všechny detaily a podrobnosti, tak si ho připomeňte. Ani po vypotřebování se můj názor nezměnil a v budoucnu bych ho chtěla někdy zase vyzkoušet.



The Body Shop krém na ruce Mango - u Body Shopu miluju jejich autentické parfemace a i když jsou krémy spíše lehčí a nejsou ultra hydratační, tak si je sem tam koupím, protože mají takové malé praktické balení do kabelky.

Manufaktura krém na ruce Švestka - konkrétně tento bych si znovu už nekoupila, protože mě neuvěřitelně iritovala jeho vůně. Byla příliš silná a otravovala mě ještě dlouho po namazání. Krém samotný byl dost průměrný a obyčejný, ale nekoupila bych si ho hlavně kvůli té otravné a silné vůni.

Indulona krém na ruce s olivou - Indulonou někdo možná opovrhuje, ale já k ní mám z určitého důvodu citový vztah a zvláště tento olivový krém mám moc ráda a používám ho roky. Mám ho v práci na stole a i když tam mám vždycky ještě nějaký jiný krém, tak Indulona tam má roky své stálé místo.


Toni & Guy lak na vlasy Extreme hold (miniverze) - můj asi úplně nejoblíbenější lak na vlasy, který používám už několik let. Na laky na vlasy expert vážně nejsem a nemám srovnání skrze všechny možné značky, ale tento mi sedí a vyhovuje, takže nemám nějak potřebu zkoušet jiné.

Toni & Guy suchý šampon Reboost - tenhle sucháč si rozhodně už nikdy nekoupím, protože dělal úplné prd. Navíc je to nejdražší sucháč z drogerie a stojí tři stovky, což je vzhledem k jeho podprůměrnosti dosti drzá cena. Velké ne a raději si kupte Batiste, který je 3x levnější.

Hempz vlasová maska Intense Moisture mask - jedním slovem úžasná záležitost! Neskutečně hutná textura, skvělá hydratace a příjemná vůně i mega balení. Není úplně nejlevnější, ale stojí za to. Doma už mám nové balení a také si jí můžete v archivu vyhledat v extra článku :)



Palmolive sprcháč So relaxed - Palmolive sprcháče mám strašně moc ráda a i tento moc pěkně voněl a byl fajn. Příště bych si ho koupila klidně znovu.

Havlíkova Apotéka mycí gel na ruce - sice trochu drahá záležitost, pokud ho máte v koupelně jako klasické mýdlo, ale jeho složení je perfektní a obsahuje rakytník, rozmarýn a grep, takže voní trochu netypicky a bylinkově. Neobsahuje SLS a nijak nevysušuje ruce a je velice šetrný. Jediné, co mě na něm štvalo, bylo to, že se pumpička občas ucpávala a mýdlo v ní tak divně zasychalo, ale jinak co se týče mýdla jako takového, tak bylo skvělé.

Yves Rocher sprcháč s malinou a mátou - příjemně vonící a nevysušující sprcháč, který ale na druhou stranu krom zajímavé parfemace nenabízí nic extra výjimečného. Prostě normální sprcháč, nic víc ani míň.



Cien odlakovač - kupuju si ho pořád dokola hlavně kvůli praktické pumpičce. Je super, ale top odlakovač je pro mě ten od Dermacolu. Akorát, že ten nemá tak praktické balení a docela rychle ubývá, takže si častěji kupuji tento v Lidlu.

Bourjois 1 second nail polish remover - uvnitř lahvičky je houbička napuštěná odlakovačem, kam strčíte prst, trochu s ním zašmrdláte a nehet odlakujete. Jako odlakování je docela rychlé, ale po pár použitích je houbička docela jetá a špinavá od předchozího odlakování. Takže ve výsledku je to celkem drahá záležitost, kterou člověk brzy vyhodí (tedy v případě, že mu vadí tak trochu špinavá houbička uvnitř). Považuju podobné vychytávky (i od všech ostatních značek) za zbytečně drahé a klasický odlakovač udělá podle mě lepší službu za méně peněz.

Flormar top coat Quick dry extra shine - píšu vám o něm často, je to jeden z mých svatých grálů a nechci se pořád opakovat. Prostě ho MILUJU a žádné lakování nehtů se bez něj neobejde.


A nakonec malý cestovatelský odpadkový koš aneb co jsem vypotřebovala na dovolené :)


- Ebelin mini odlakovač - vezla jsem ho s sebou jen kvůli jeho malé velikosti, ale jako odlakovač je to průměr a Cien mám raději.

- Nivea deodorant Protect & care - miluju jeho klasickou krémovou vůni, ale pokud se hodně moc potíte, bude to pro vás asi slabé a budete potřebovat něco silnějšího a účinnějšího. 

- Astrid After sun mléko - nedopotřebovala jsem ho úplně celé a spokojená jsem s ním bohužel vůbec nebyla. Mléko je hodně vodové a strašně málo hydratační. Na kůži není skoro nijak cítit a vzhledem k tomu, že díky opalování kůže vždycky trpí a vysušuje se, tak od mléka po opalování očekávám něco úplně jiného. Chci pořádně hutné mléko nebo krém, který kůži zavlaží a dostatečně hydratuje, což tento přípravek nesplňuje ani omylem.

- PEO deodorant na nohy - vzala jsem ho s sebou spíše z nutnosti, protože mi všechny ostatní došly, ale celkově tento nepatří mezi mé oblíbence a je to pro mě průměr.

- Palmolive sprcháč Feel the massage - co víc dodat, píšu vám o něm často, je to můj svatý grál a asi jeden z nejoblíbenějších sprcháčů vůbec.

- Havlíkova apotéka bio mycí elixír - mycí elixír na intimní partie je úžasný! Tohle je moje už asi třetí nebo čtvrté balení a oblíbila si ho i několik mých kamarádek a nedají na něj dopustit. Má recepturu jakou používaly porodní báby v 18.století a omývaly s ní i maminky po porodu. Obsahuje kopřivu, chmel a levanduli a je možné ho používat i jako šetrný odličovací gel. Za mě nejlepší gel na intimní hygienu, jaký jsem kdy vyzkoušela.

- Clarins oční krém Super Restorative total eye concentrate - pro mojí věkovou kategorii je ještě zbytečné tuto řadu používat a asi úplně nedokážu ocenit nebo posoudit její účinky. Pro mě to byl normální oční krém, který nijak zvlášť nevybočoval z řady, ale připisuju to svému věku, který zatím není tak pokročilý.

- Astrid pleťový opalovací krém s SPF 30 - byl příjemný, na obličeji mi nevadil a neucpával mi póry. Moc příjemně voní a celkem mile mě překvapil. Splnil svůj účel a byl v pohodě.

- Loreal Elseve Nutri gloss kondicionér - moc pěkně voní a na kondicionér z drogerie není tak marný. Není moc řídký nebo tekutý, takže to oceňuji a vlasy se po něm celkem pěkně lesknou. S kondicionéry z drogerie mám takový divný vztah a nikdy jsem si žádný neoblíbila natolik, že bych z něj omdlela blahem a kupovala si ho pořád dokola. Takže tenhle je fajn, ale zázrak to pro mě není.

- Kiehls čistící gel Ultra facial cleanser - i když bylo balení poměrně malé, tak mi vydrželo neuvěřitelně dlouho. Tubička obsahuje hodně hodně hustý gel, který je ideální nejdříve rozetřít v dlaních a pak ho nanést na obličej. Je super na čištění s Clarisonicem a pokud máte rády hustější gely na čištění obličeje, tak po tomhle se určitě podívejte.

- Bioderma opalovací olej s SPF 30 - tento suchý olej používám už třetí sezónu a je jedním slovem skvělý! Nádherně voní, urychluje opálení a kůže po něm není nepříjemně mastná. Dá se stříkat i do vlasů a jedním slovem ho prostě miluju.

- Benefit maska Porefessional Instant wipeout mask - trochu netradiční balení, kdy nejdříve zmáčknete modrý kalíšek, který je naplněný tekutinou, která potom navlhčí plátýnkovou masku, která je uvnitř. Po jednom vyzkoušení jsem si na masku nestihla utvořit názor, takže si počkám, až vypotřebuji i zbylé kusy, které v balení jsou a dám vám pak vědět.



Uff, minule jsem si říkala, že vám své dojmy musím sepsat dříve, aby se mi toho nenakupilo tolik, ale zase jsem  to nějak nevychytala a je toho dost. Nebo možná málo? Dejte mi vědět, jestli máte pocit, že toho spotřebovávám málo nebo akorát :)

A taky jestli vás stále baví se dívat na hromádku odpadků a chcete pokračování? :)

16 komentářů:

  1. Škoda toho balzámu na rty Lush, nějaký jsem si plánovala pořídit, ale raději ušetřím. Indulonu občas doma taky máme a je fajn :) Z té švestkové řady z Manufaktury jsem si koupila nedávno šampon a sprcháč v jednom. Účinky průměr, ale zas mě štve, že vůbec ta vůně na těle nevydrží a na vlasech jen tak trochu. Nalákala jsi mě na Hempz, časem si něco koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že je toho dost a určitě dál schovávej odpadky, ať nám je můžeš ukázat, mně tohle baví:-) Na modrý Palmolive jsi mně nalákala už dávno, to mi říká, že na léto si ho musím zase pořídit:-) A pak odličovač od Yves Rocher, dlouho jsem o něm jen četla, jak je skvělý a až jsem ho konečně vyzkoušela, tak dávám za pravdu, je fakt výborný:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dvoufázový odličovač od YR používám už snad 6 let, možná víc a nedám na něj dopustit! :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý, další díl :) Z těchto produktů mám zkušenost pouze s krémem Olay, který mě moc mile překvapil. Též mi sedl i balzám Elseve.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že te balzám od Yves Rocher nenadchnul, já vcera na nej psala recenzi ale jahodový a mě vyhovuje skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že tyhle typy článků píšeš, určitě s nimi pokračuj. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tiez ma zaujimaju tvoje odpadky :) urcite chceme pokracovanie :) na biodermu sa urcite musim pozriet, ty chvalis opalovaci a citala som chvali aj na poopalovaci, asi ich oba potrebujem :) mala som balzam od YR vanilku a tiez mi nesadol, ani vona :S

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Docela me stvou ty novy obaly bbw desinfence, tyto stary me nejak vyhovujou vic....a jinak celkem sem propadla Havlikovi a i pres celkem vyssi cenu asi i ten myci gel vyzkousim!

    OdpovědětVymazat
  9. Me se tehnhle format clanku moc libi. Jen bych se chtela zeptat...u toho topcoatu od flormaru nemas problem s dlouhym schnutim? Propadalo mi, ze si ho musim nanest jedine rano, abych nemela obtisklou perinu. Proto mi prijde o dost lepsi topcoat od sally hansen insta dry. Nebo nepouzivas treba nejaky susic?

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle články mě baví.Na Indulonu taky nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka: problém se schnutím nemám vůbec. Po dvou vrstvách barevného laku dávám právě ten Insta-dri od Sally a až pak Flormar a je suchý hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, vyzkousim nakombinovat takto a uvidim. :-) Dekuji za odpoved.

      Vymazat
  12. toho je :-D ten opalovací olej od biodermy budu muset vyzkoušet, když je tak chválen a s uriage termální vodou jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  13. jo jo, mňa to baviť asi neprestane nikdy ;). Ale priznám sa, sama tieto články nepíšem až tak rada a nie je to len kvôli tomu skladovaniu obalov :)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)