úterý 17. května 2016

Buď krásná s Dove | soutěž

Co je na kosmetice skvělé? Že díky ní můžeme být krásnější (voňavější, mladší...doplňte podle sebe). Někdy si můžete i osahat a ovonět její hlavní ingredience a u toho o sebe trochu pečovat. Stejně tak jsem to měla při zkoušení nové řady Goodness od Dove, na kterou se můžete těšit a samy si o ní i zasoutěžit. Tato řada slibuje rozjasnění pokožky těla, vyhlazení a hydrataci. Co všechno obsahuje a jak se mi produkty líbí najdete níže :)





Celé testování jsem měla ozvláštněné i díky ingrediencím, které mi dorazily spolu s produkty. Kromě mých milovaných frézií řada voní i po citrusech, vanilce, zázvoru a kokosu. Na parfemaci celé DermaSpa řady se podílela parfumérka Ann Gottlieb, která má na svědomí i vůně Dior, Marc Jacobs nebo Calvin Klein.

Tato řada obsahuje 4 produkty - suchý olej, tělový krém, tělové mléko a krém na ruce a je určená pro sametovou a zářivou pokožku. Produkty mají společnou poměrně výraznou parfemaci, která se podle mě bude líbit těm, kteří upřednostňují sladší a vanilkové vůně. Sedne asi také těm, které mají rády lehčí textury tělových produktů, které nezanechávají na kůži mastný film a rychle se do pokožky vsáknou. Na hodně vysušenou kůži to bude asi spíše slabší odvar, ale na běžné mazání a každodenní krémování je to dostačující. Záleží, co kdo preferuje a co mu vyhovuje :) A teď něco málo k jednotlivým produktům.



Suchý olej na tělo je z celé řady mým asi největším oblíbencem. Na kůži zanechává takový jemný sametový finiš a člověk si nepřipadá jak politý něčím nepříjemně mastným. Chvíli po aplikaci se můžu obléknout a nebojím se, že si umastím oblečení. Líbí se mi i jeho balení, které je celkem skladné a nezabere moc místa případně i třeba někde na cestách. A také se nemusíte bát, olej neobsahuje žádné třpytky a na kůži nezanechává viditelné stopy :)





Tělové mléko mi svou texturou a hydratační schopností hodně připomíná tělový krém, akorát že ten je více našlehaný a je v kelímku. Hydratace není úplně bombastická a textura je hodně lehká a jemná. Mléko se aplikuje i rozmazává dobře a pohodlně a líbí se mi jeho balení v tubě, ze které se dobře dostává, i když už skoro dochází.



Krém na ruce má také lehčí texturu a je fajn na takové to mazání třeba v práci, kdy potřebujete, aby se krém rychle vsáknul a ruce nebyly dlouho mastné. Na rukách zanechává takový trochu silikonový a kluzký film.






Tělový krém má poměrně našlehanou texturu, ale nepředstavujte si pod tím třeba tělové máslo. Konzistence je opět poměrně lehká a jemná, takže se krém rychle vsákne a nezanechá mastný film. Doporučila bych ho těm z vás, které nemají extrémně vysušenou pokožku a stačí vám spíše lehčí textury tělových krémů nebo mlék. 






A jaký je váš oblíbený citát o kráse? Podělte se o něj na www.jenprozeny.cz/soutez-dove a vyhrajte tyto produkty pro sebe :)



*

9 komentářů:

  1. Tak olej vypadá skvěle, po tom určitě mrknu a líbí se mi i tělový krém.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček Ti přišel naprosto luxusně zabalený ♥ Soutěže jsem si na portálu všimla už před nějakou dobou tak soutěžím, protože obsah boxu je fantastický

    OdpovědětVymazat
  3. mě láká ten suchý olej, jinak k dove mám kladný vztah a sem tam si něco od tehle značky pořídím

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mně láká tělový olej, ale značku Dove mám celkově ráda, třeba sprchové gely od téhle značky jsou skvělé:-) Zrovna mám na vaně verzi pivoňka a smetana a ta vůně je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten olej vypadá dobře, určitě zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kolem Dove jsem chodívala dlouhé roky bez povšimnutí. Od ségry jsem dostala k Vánocům pár produktů a fakt jsem překvapená, jak jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z této řady jsem zkusila mléko i krém. Krém mi přišel míň hutný než to mléko a po aplikaci nehezky lepil... :/ Olej jsem ještě nezkoušela, už se těším, jaký bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pozerám že Dove sa v poslednej dobe rapídne zlepšuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)