pondělí 30. května 2016

Beauty oblíbenci měsíce | květen

Oblíbence měsíce bych mohla tentkrát rozdělit do dvou pomyslných částí. Jedna část produktů mě provázela během dovolené, kde převážela hlavně péče, ale jakmile jsem se vrátila domů, začala jsem si užívat zase všechnu možnou dekorativku a testování novinek. Některé produkty vám bohužel nemůžu vyfotit, protože jsem je na dovolené vypotřebovala, ale pokud se chcete na některé z nich podívat, tak si připomeňte článek s vypotřebovanými produkty, kde někteří z oblíbenců jsou (KLIK).




Nejoblíbenější vůně měsíce - Michael Kors Coral a Donna Karan Liquid Cashmere Blush. MK vůně je šťavnatá a ovocná, takže na léto je pro mě ideální a DK je zase naopak taková ženská, hebká a smyslná (zní to vážně divně, ale nevim, jak lépe to vyjádřit).



Prakticky celý měsíc jsem používala jen BBčko od Clarins, protože má jednak SPF 25 a taky díky tomu, že jsem se stihla trochu opálit, tak mi teď skvěle sedí jeho odstín. Na NYX HD pudru je asi vidět, že je hodně oblíbený a pomalu a jistě už kroužím po dně (a to se mi u žádného kompaktního pudru teď dlouho nestalo).



Na dovolenou jsem si žádné pudrové oční stíny nebrala, ale po návratu jsem pak sahala jen po nové paletce od Too Faced. Kromě odstínů si neuvěřitelně užívám i její broskvovou vůni a každé ráno se musím usmát, když jí otevřu a ucítím jí :)



Mezi nejoblíbenějšími řasenkami celého měsíce jsou právě tyto dvě od Lorealu a M.A.C. Po žádné jiné jsem nesáhla a tyto dvě mě po delší době totálně nadchly a neuvěřitelně mi sedí! Určitě tu o nich nečtete naposledy, to vám slibuju :) Na obočí jsem si nejvíce oblíbila gel od NYX, který je voděodolný a jakmile ho nanesete na obočí, ani se nehne a sundáte ho až olejovým odličovačem! Benefit představil novou řadu produktů na obočí, kterou už poctivě testuji, abych vám o ní pak mohla víc napsat a začala jsem intenzivně zkoušet právě Ka-Brow, což je taková pomáhá na obočí.



Na tvář jsem nejčastěji sahala po "želátku! od Estée Lauder (úplně vlevo) a na cestách jsem měla paletku tvářenky, bronzeru a rozjasňovače od NARS, kterou podezřívám, že je bezedná a i po delší době používání vypadá pořád jako nová. Škoda, že není ve stálé nabídce, protože do kabelky nebo na cesty je to úplně ideální balení. Z dovolené jsme si přivezla Strobing pudr od Hourglass, takže ho také vesele zkouším a hlavně se snažím přijít na to, jestli jsem si vybrala správný odstín :)


Léto za dveřmi a to znamená jediné - je čas najít ten ideální fixátor make-upu! Já ho už našla, takže třikrát hurá. Skvělá mi přišla už ta předchozí verze, kterou teď na jaře nahradila tato v krásném balení. Nejdříve jsem si myslela, že je to voňavka, ale je to vážně "jen" fixátor. Má neskutečně jemný rozptyl a narozdíl od ostatních produktů, které jsem zkoušela, i vážně funguje a vidím na obličeji markantní rozdíl když ho nepoužiju. Zatím se zdá, že to bude letošní must-have produkt (v případě, že se nechcete vzdát nošení make-upu i během teplejších dní).



Do oblíbenců bych každý měsíc chtěla zařadit i jeden štětec, který jsem si nejvíce oblíbila, přijde mi zajímavý nebo jsem ho nedala z ruky. Tentokrát je to tento nový č.170 od M.A.C, který je určený k nanášení make-upu (případně čehokoliv jiného, pokud by vám to vyhovovalo). K nanášení make-upu má skvělý tvar, protože díky zkosení se s ním člověk dostane dobře i okolo nosu a štětec sám o sobě je hodně hustý a při aplikaci se štětiny nerozjíždí do stran.



Pokud se ptáte na oblíbenou barvu laku na nehty, tak ta se nese v tomto barevném duchu už poslední dva měsíce! Mám úplnou posedlost na mint, modré i modro-zelené laky a jedu je pořád dokola. Jen tak se mě to asi nepustí, ale užívám si to, protože tyto barvy právě nejraději lakuji v tomto období roku.



Během dovolené jsem používala každé ráno krém UV Plus s SPF 50 od Clarins, který jsem si zamilovala už minulou sezónu (na blogu najdete extra článek s detaily). Po dovolené jsem pak pokožce dopřávala extra porci hydratace s krémem Hydra-dose od Rexaline a na noc jsem do něj kapala (a pořád ještě kapu) Repair Booster od Clarins. A moje pleť je naprosto spokojená a po delší době zase za něco stojí :) Potřebovala bych k moři jezdit častěji, protože na obličej je to nejlepší lék ze všech!



V květnu jsem se mazala hodně moc. Po opalování to prostě chce kůži dostatečně promazávat a hydratovat, takže jsem skoro úplně domazala máslo z letní kolekce Body Shopu, které voní jako pinacolada po kokosu a ananasu. Druhou volbou bylo tělové mléko s olivami od Indulony, které podle mě překoná kdejaké "vyhlášené" mléko od jiných značek v drogerii a je vážně moc fajn. Plus mám osobně ráda olivovou řadu a voní mi asi nejvíce ze všech, co Indulona má.



Z krémů na ruce u mě teď jedou tyto dva. Okurkový od Manufaktury voní moc pěkně (jak jinak než po okurkách) a je velice příjemný a ideální jako krém na pracovní stůl, protože není nijak mastný. Clarins a jeho mini krémy do kabelky z jejich jarní kolekce voní také moc příjemně a decentně a ty nosím právě v kabelce a dělaly mi společníka i na cestách. Potřebovala bych ho i v nějaké mega balení :)



Z vlasové péče musím vypíchnout určitě můj oblíbený šampuk Jumping Juniper od Lush, který je na cestování perfektní a používám ho už několik let.



Zapomenout nesmím ani na balzám na rty Onest, který vidíte na úvodní fotce a do kterého jsem se totálně zamilovala! Je to takový objev měsíce a samostatný článek o něm si můžete přečíst ZDE. Tentokrát jsem sem nezařazovala produkty na rty typu rtěnky nebo lesky, protože jsem vám nedávno o všech aktuálně oblíbených/neoblíbených psala ZDE, takže sem mi produkty přišlo už trochu zbytečné znovu dávat :)

Co v posledních několika týdnech baví nejvíce vás? Začínáte s příchodem teplejšího počasí nějak výrazně měnit vaší pečující rutinu a produkty nebo to neřešíte? :)

17 komentářů:

  1. Šampuk jsem taky měla a byl fajn :) Vždy mám nějaký doma, na cesty ideální a doma ho taky někdy používám, ale upřímně mezi nimi moc nevidím rozdíl, jen Godiva mi kvůli kouskům kondicionéru trhala vlasy :( Teď mám oranžový a už se pomalu rozmýšlím, jaký další zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiše závidím paletku, já ji nemůžu pořád sehnat.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Body shop má krom mojita i piňa coladu?? Asi to nutně potřebuju ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tu peach paletku bych také chtěla, má přímo dokonalé odstíny! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já zase tiše závidím, že se v kosmetice vyznáš a umíš ji dobře sladit.. Inspiruji se u tebe při další návštěvě DM..:)
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
  6. Na paletku od Too Faced jsem doteď neměla štěstí, snad se ještě zadaří. A krém s vůni pinacolady musí vonět nádherně, mňam:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spíš s příchodem tepla lenivá používat tělová mléka :)
    Líbí se mi laky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  8. budu muset mrknout na ty tělové mléka od indolony a řada od body shopu s piňacoládou voní úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fixátor makeupu vypadá zajímavě, po něm se asi podívám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímal by mě ten šampuk, nedovedu si představit jak svoje vlasy, které jsou delší než do půli zad, umyju s něčím takovým...

    OdpovědětVymazat
  11. Tu okurku od manufaktury si uz musim kupit, chvalite ju vsetky :) zaujal ma ten sampuk, som na neho celkom zvedava, asi ho nutne potrebujem :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, to je produktů:)
    Docela by mě zajímalo, jak voní ty parfémy:) Pokud je někde uvidím, určitě k nim přivoním.
    A Too Faced paletka vypadá dobře. Zatím je na ni samá chvála:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujal ONEST balzam, uhorkový krém na ruky a to telové mlieko Indulona, to chcem :)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujal ten štětec od M.A.C a paletka TF. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak z toho co jsi uvedla jsem asi měla jen laky na nehty :))) Ta Indulona mě mile překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, jako vždy mám díky Tobě na wishlistu další položku! nutně musím někde očichat Coral od MK :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)