pátek 15. dubna 2016

Želátko a paletka od Estée Lauder | letní must-have

Želátko je zpět! Člověk aby si to skoro někam nechal natisknout, jakou radost z toho má :) Možná netušíte, co to želátko je a proto se podívejte na tento článek, kde jsem vám ukazovala své historicky první :) Jeho přezdívka vychází z trochu netradiční textury -tekutiny, prášku a gelu, která se prostě špatně popisuje a chce si jí osahat, abyste pochopily, oč jde. A protože želátka (a zbytek letní kolekce) jsou už v prodeji a vyprodávají se rychlostí blesku, tak jsem vám chtěla ukázat trochu víc, aby pokud se vám zalíbí, byla ještě možnost je sehnat :)


Summer Glow Multi-palette (1550 Kč) - seženete pouze v buticích EL

Jak vidíte, tentokrát není želátko jen samostatný rozjasňovač nebo bronzer, ale obsahuje navíc ještě tvářenku. Prodává se pouze v této jedné variantě a myslím, že skvěle sedne i hodně světlým typům. Naopak na hodně tmavé typy to bude asi příliš světlé, ale nechci nikoho bez vyzkoušení odrazovat. Tvářenková i rozjasňovačová část je pro mě pure heaven a vypadají prostě krááásně! Bronzer je dost světloučký, takže ho můžu v klidu používat i já, ale není úplně matný a obsahuje pidi mini zlatavé třpytečky. Je to tedy vidět hlavně na slunci a ještě při opravdu detailním zkoumání a nemusíte se bát, že by vám to udělalo diskotéku na obličeji :) Tvářenka má také maličko odlesk a matná rozhodně není. Nezvyklou texturu jsem zmiňovala už v úvodu a četla jsem hodně spekulací, zda je tato verze podobná těm předchozím a nebo zda jsou želátkové všechny části paletky. Speciálně jsem se na to ptala a všechny tři části mají stejnou texturu, takže nemá cenu spekulovat. Pokud můžu srovnat s předchozím želátkem, které jsem měla a odkazuji na něj v úvodu, tak mi textura přijde stejná. Nepamatuju si, že bych z předchozího růžového měla jiný dojem nebo mi přišlo výrazně odlišné. Odstíny jsou jen decentnější a podle mého názoru i nositelnější. Na tváři mi drží v pohodě celý den a prostě nemám, co bych vytkla. Není to jen sběratelský kousek, ale skvělý parťák pro nadcházející období roku :)




Balení obou paletek je totožné. Je bytelné, zavírání dobře drží a nemá tendenci se samo otevírat. Uvnitř je velké zrcátko a u paletky stínů je přibalený ještě aplikátor.


Dole: foto když venku svítilo slunce


Dole: foceno ve stínu



Paletka stínů Summer Glow (1470 Kč) - koupíte v buticích EL

Paletka složená ze 6 stínů by se na první pohled mohla zdát trochu usedlá a nevýrazná, ale na letní období mi přijde super. Obsahuje mojí oblíbenou zlatou, neutrální tělový, rozjasňující růžový, matný hnědý stín do ohybu oka a v neposlední řadě i tyrkysovo-modrou barvu, která mi evokuje hladinu moře. Pro mě je ideální na cestování (vyjela si se mnou do Cannes) a pokud nutně nepotřebujete v každé paletce tmavé či černé stíny nebo nějaké výrazně barevné, tak si myslím, že vám tato bude dostačovat. Stíny jsou pigmentované moc pěkně, barvy jsou intenzivní akorát a maličko práší spíše matné odstíny. Jasně, určitě existují i lepší (nebo spíše máslovější/pigmentovanější/více třpytivé atd.), ale pokud někdo hledá divoké barvy a extrémní pigmentaci, dívá se asi spíše u regálů jiných značek. To je už spíše o osobní preferenci a ne tolik o kvalitě stínů jako takových. Barevnými kombinacemi s touto paletkou se asi nezabavíte po zbytek života, ale na cesty nebo do kabelky je to pro mě super barevný výběr. Stíny mi na bázi v pohodě drží celý den a neblednou ani neopadávají. Pokud se třeba obáváte výraznější mořské modré, tak jí můžete zkusit pro oživení líčení třeba jen jako linku na horním nebo spodním víčku :)






Hned jak jsem se letos dozvěděla, že se želátko vrací a bude v letní kolekci, měla jsem strašnou radost! Líbí se mi nejen vzhledově, ale i odstínově a taky svou praktičností. V jedné paletce máte tři produkty a během cestování nebo v kosmetické taštičce vám to místo rozhodně ušetří. Myslím, že je vážně návykové a kdo ho jednou vyzkouší, bude polapen :) I paletka je moc pěkná a sahám po ní teď často, protože přesně jak se blíží teplejší část roku, mám chuť na podobné odstíny.

Každopádně jestli vám se něco líbí a váháte, jestli si to pořídit, tak vám radím NEVÁHEJTE! Oba produkty i ostatní věci z letní kolekce jsou jen limitky a jak se vyprodají, tak už nebudou. 

Dejte mi vědět, jak se vám produkty líbí a jestli vlastníte třeba želátko z nějaké starší kolekce nebo vás zaujalo to letošní :)

*

21 komentářů:

  1. No ty blaho! Doslova cumim!! Nadherne barvy a ta pigmentace!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zaujalo to letošní želátko. Paletka vypadá pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. želátko bych moc ráda vlastnila, ale to bych pro něj musela jet do Prahy :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Obě paletky jsou nádherné, ale první bych moc nevyužila. Za to tu paletku se stíny určitě ano, krásná.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Paletky majú naozaj krásne farby a takisto aj obaly :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Tá paletka očných tieňov! Zamilovala som sa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, co víc říct:-) Úžasné barvy, strašně se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujalo mě želátko i stíny :) a v jakých krásných obalech jsou ♥

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera, hlavně to trio je božské!

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zamilovaná do želatka :). Jenze v Brne ho nikde nemají :(!

    OdpovědětVymazat
  11. Slovo želátko je fakt divný :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne produkty. :) Kúpila by som si ich už len aby mi skrášľovali poličku.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  13. Obe pa!etky se mi svym zpusobem libi! Nadherne baleni, odstiny, pigmentace, super!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Ta paletka vypadá suprově!

    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Kdyby mi ho někdo taky dal zadarmo, tak ho beru všema deseti, ale na patnáct stovek mě to úplně nenadchlo.

    OdpovědětVymazat
  16. Podle promo fotek se mi face paletka moc líbila, jen mě odrazovala bronzerová část a včera když jsem se na paletku byla podívat, jsem se v tom bohužel utvrdila. tahle barva je pro mě jako bronzer nepoužitelná. Asi by byla hezká víc jako tvářenka...třeba i v kombinaci s nějakou jinou. Já ale tak nějak mám pocit, že bych ji vůbec nepoužívala

    OdpovědětVymazat
  17. Och bože... nádhera, fakt, uchvátili ma obe vecičky a prijala by som...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)