neděle 10. dubna 2016

Vyzkoušeno | REVLON

Pěkné nedělní ráno! Pár dní tu teď bylo pusto prázdno a jestli sledujete Instagram, tak víte proč :) Byla jsem v Cannes s Biodermou a o všem vám určitě napíšu, protože mám asi milion fotek a potřebuji dát všechno dohromady :) Určitě se máte na co těšit, protože to byl neskutečný zážitek, ale dneska si dáme ještě trochu něco jiného. Ráda bych vám ukázala pár produktů od Revlonu, které zkouším už nějaký čas a je pravá chvíle vám je trochu víc ukázat :)







Make-up Colorstay (odstín 110) verze pro smíšenou-mastnou pleť - 339 Kč

Jestli je nějaký produkt této značky legendární, tak právě tento make-up. Mám ho vyzkoušený už nějaký ten pátek, protože v minulosti jsem si ho přivezla z Ameriky a článek o něm jste si mohly přečíst již ZDEStále platí to, že ho mám velice ráda a ještě víc ráda mám to, že je konečně v balení s pumpičkou. Díky tomu každopádně i poznáte, co jsou straší verze a co novější od oficiálního distributora (to jen pro ty, co si podobné věci kupují třeba na aukčních portálech atd.). Všechny detaily a postřehy jsem vypisovala v prvním článku, takže se opakovat už asi nemusím :) Jestli si najdete vhodný odstín (mám s nimi maličko problém), tak určitě doporučiji vyzkoušet. Existuje ve dvou verzích - pro suchou-normální pokožku a pro smíšenou-mastnou.






Highlighting pallette - Rose Glow - 243 Kč

Rozjasňovače miluju a na paletku jsem se moc těšila. Je složená z několika odstínů růžové a neutrálních odstínů, od kterých jsem očekávala celkem přirozený odstín. Bohužel hned po prvním vyzkoušení to byl propadák, protože výsledná barva je strašně světlá a nepřirozená, protože obsahuje celkem dost viditelné stříbrné třpytky. Takový celkem lacině vypadající efekt, který u rozjasňovačů nemám ráda a jako tvářenka je tak světlá a slabě pigmentovaná, že ani k tomuto účelu příliš neposlouží. Bohužel za mě rozhodně ne.












Když jsem poprvé viděla kartáček této řasenky, tak jsem si říkala, že bysme mohli být kámoši. Kartáček je sice silikonový, ale je jednoduchý a všechny jeho výstupky jsou stejně velké. Jak už název napovídá, řasenka má za úkol precizně oddělit řasy a dodat jim dramatický efekt. U mě funguje spíše jen ten oddělující efekt, který se mi vážně líbí a na řasence to oceňuji, ale moje ubohé řasy potřebují ještě napumpovat trochu objemu a to tahle řasenka nedokáže. Bude tedy asi spíše pro někoho, kdo chce řasy rozčesat a oddělit a objem příliš nepotřebuje nebo má přirozeně husté vlasy. Během dne mi sem tam udělá šmouhu pod okem, což je na fotce trochu vidět (foceno během dne), ale nedělá to úplně pokaždé, takže je to mínus tak 50:50. Kartáček se mi líbí a věřím, že hodně lidem se bude líbit i vyhovovat, ale já potřebuji spíše řasenky, které řasám dodají i trochu objemu a udělají řasy výraznější.







Photoready Perfection primer podkladová báze pod make-up - 439 Kč


Báze má lehce narůžovělou barvu, ale na pleti to není nijak poznat. Balení s pumpičkou je praktické, ale bohužel pumpička se docela ucpává a vždycky když chci bázi použít, na okraji pumpičky je zaschlý kus báze, který vždycky vymáčknu ven spolu s obsahem lahvičky. Báze obsahuje částečky odrážející světlo, které by měly pleť opticky vyhladit, ale nějak to nepozoruji (nebo spíš jako jak to pozorovat, když dám na bázi make-up, který to zakryje :) Textura mi připomíná silikonovou kašičku, která pleť vyhladí a zmatní. Bohužel mám s bází jeden zásadní problém - z nějakého záhadného důvodu mi vysušuje pleť a když pak nanesu make-up, mám na částech obličeje během dne mapy a je vidět, jak je kůže pod make-upem vysušená. Nevypadá to tedy vůbec dobře a vzhledem k tomu, že mám pleť mastnější, není to určitě vina make-upu (které používám pořád stejné) ani péče, protože jsem v poslední době nic z toho neměnila. Takže báze za mě bohužel taky ne.










Colorstay pressed powder (light) - 379 Kč


Čím dál tím víc zjišťuji, že na pudry v tělové barvě už nejsem tak zatížená a nejčastěji sahám po těch transparentních. Každopádně tento mne zajímal a chtěla jsem ho vyzkoušet. Pudr je opravdu velice jemný a trochu práší. Neřekla bych, že je nějak krycí a ani bych neřekla, že bůhvíjak matuje. Vlastně celkově mi přijde takový dost průměrný a nedokážu o něm říct nic speciálního. Takový neurazí-nenadchne, ale vzhledem k jeho ceně ho také nemůžu doporučit a myslím, že v drogerii najdete pudry ve stejné kvalitě za lepší cenu. Jinak balení je "dvoupatrové" a ve spodní části je uložená ještě labutěnka a zrcátko.




Tužky na oči Colorstay (šedá 204 Charcoal & zelená 206 Jade) - 214 Kč

Tužky se prodávají tuším v 6 odstínech a já si vybrala klasickou šedou a pak tmavší olivově zelenou. Tužky jsou automatické a skvělé je, že na jejich konci je kromě houbičky na rozmazání i ořezávátko. Jakmile tužky na oku zaschnou, drží perfektně celý den, neobtiskávají se a ani neblednou. Barva je krásně pigmentovaná a tužka je měkká, takže i aplikace je pohodlná a snadná. Za mě rozhodně doporučuji :)



Dole: tužky na oči - rozjasňující paletka - pudr


Tužky - rozjasňovač - make-up - báze


Ze všech produktů, které jsem vyzkoušela vám můžu určitě doporučit make-up a tužky na oči. Zbytek mě buď zklamal nebo z jiného důvodu nevyhovoval a doporučit vám ho nemůžu. 

Zajímalo by mě, jaký produkt od Revlonu máte nejraději vy a jestli jste už stihly něco z jejich nabídky vyzkoušet nebo máte zkušenost s některým z těchto produktů? :)

*

16 komentářů:

  1. Jee tak to se tesim na report s Biodermou :). Me prave nejvice zaujal ten rozjasnovac ale skosa ze nefunguje tak jak ma ani Lucka si ho nepochvalovala. Ale diky za tip na makeup a tuzky na oci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ja som kedysi vyskusala rovnaky makeup a bol to asi prvy makeup, ktory mi na 100% sedel, pretoze nech robim, co robim, mam velmi mastnu plet (velmi mi nepomaha ani primer od mufe), ale tento makeup na mne vydrzal takmer neporuseny az do vecera, pouzivala som ho, ked som este potrebovala vacsie krytie a s tym posluzil fakt dobre. A kedze ma konecne pumpicku, rozmyslam, ze si ho kupim na dni, ked moja plet nema svoj den :) inak som este vyskusala lip butter (napriek ohlasom ma velmi nenadchlo, ale mozno mi len nesedi uplne odtien) a kremovu tvarenku, ta je skvela, dobre sa rozotiera, ma pudrovy finish a vydrzi tiez az do vecera (na rozdiel od bourjois, ktore mi zmiznu snad po hodine)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rozjasňovač s pudrem mě už dlouho lákaly, ale po přečtení tohohle článku je ráda oželím.

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem na Revlon koukala ve Fann. Koupila jsem si korektor Colorstay a jsem s ním spokojená. Rozjasňovač tam bohužel nebyl, chtěla jsem si ho hrozně moc koupit. Všechny holky si ho chválí a jsem ráda, že konečně čtu i jinou reakci. Řasenky mě nezaujaly už v obchodě.
    hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavé tipy. Premýšľam o nákupe nejakého make-upu a tento od Revlonu vyzerá dosť dobre. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  6. Na článek s biodermou jsem zvědavá, podle fotek na instagramu to vypadalo moc pěkně. :)
    Jinak mě se nejvíce zamlouvá od Revlonu make-up. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zrovna ten rozjasňovač mně hodně lákal..jestli budu mít možnost, tak ho omrknu v reálu, ale už ho asi tak nutně nepotřebuji. Tak pak zůstává v plánu slavný make-up ColorStay, ten bych vyzkoušela moc ráda. A slibně se mi po přečtení tohoto článku jeví i tužky na oči.

    OdpovědětVymazat
  8. Já od nich mám akorát Lip butters a ty jsou top :)

    OdpovědětVymazat
  9. Revlon značka mě vůbec neoslovila. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se podle fotek hrozně líbila ta paletka ale když jsem zblízka viděla ty obrovský třpytky tak jsem si to hned rozmyslela

    OdpovědětVymazat
  11. Z Revlonu jsem vlastnila rozjasňovač,ten jsem dala dceři,protože ho moc nepoužívám.Řasenka je opravdu propadák,možná sedne někomu,kdo má delší řasy.

    OdpovědětVymazat
  12. Colorstay je už dlhodobo môj najobľúbenejší makeup. Inak som ešte vyskúšala HD rúž, má fajn pigmentáciu a pekné odtiene. Len mne trochu vysušuje pery :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mým top produktem je rozhodně make-up Colorstay, když jsem měla hroznou pleť, opravdu mě zachránil, a to i během rušnějších večerů a nocí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. od revlonu jsem nic nezkoušela a ani mě tahle značka příliš neláká

    OdpovědětVymazat
  15. Revlon se mi moc nelíí ,když už bych si měla něco vybrat tak asi ten vonavý lak na nehty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)