sobota 30. dubna 2016

Takový byl ... duben 2016

Jestli všechno klaplo, tak touhle dobou už mířím v letadle směr Istanbul a následující den směr Miami. Budete mít ode mě chvíli pokoj a hlavně doufám, že pokoj od všeho budu mít i já :) Zcela upřímně byl poslední měsíc (možná i půlrok) celkem náročný a já se už nemohla dočkat, až přijde den odletu! Ale aby tu nebylo dlouho ticho a mrtvo, tak se můžete těšit na několik soutěží, které jsou v rámci narozeninového měsíce, tak doufám, že se vám budou líbit a budu mít možnost odměnit co nejvíce z vás :) Ještě než vypukne květen, tak si pojďme připomenout, co jsem zažila a zkoušela v dubnu :)








Začátkem měsíce jste se mohly podívat na mojí sbírku tvářenek a můžu slíbit, že v květnu bych ráda udělala něco podobného i s rozjasňovači :) Zpovídala jsem se vám ze své lásky z tuhým mýdlům a v kosmetické trojce jsme se podívali na několik produktů na rty. Hromadně jsem testovala novinky od Revlonu i letní kolekci Urban Decay. Představila jsem vám oblíbené jarní vůně a prozradila vám pár svých beauty hacks. Nechyběl ani přehled novinek a představení letní kolekce Estée Lauder s mým oblíbeným želátkem. Připomněla jsem vám své oblíbence měsíce i cenově dostupné barevné linky na oči. V rámci letní přípravy si můžete ještě pořád zasoutěžit o produkty Braun a Nuxe a nesmím zapomenout ani na přehled nové limitky Vibe Tribe od M.A.C.


Zklamání:


Během dubna se mi sešlo hned několik produktů, ze kterých jsem nebyla vyloženě nadšená, nesedly mi nebo jsem od nich očekávala trochu něco jiného. Dva produkty jsou na rty a prvním zklamáním je pro mě Juicy Shaker od Lancome a druhým Pop Lacquer od Clinique. Zklamání se týká i rozjasňující paletky od Revlonu a částečně i nového BBčka od Urban Decay. Pokud vás zajímá, co konkrétně mi nevyhovovalo, tak si připomeňte jednotlivé články, kde to rozebírám podrobněji :)




Lifestyle:



DM drogerie nás pravidelně zásobuje novinkami a díky jejich boxům vždycky objevím něco, co bych v prodejně asi přešla a nezaměřila se na to. Jestli vás zajímají nejen ty kosmetické novinky, tak se na článek mrkněte :) A nechybělo ani další lifestylové okénko s novými tipy a dekoracemi.






Akce:


Tou největší byla rozhodně cesta do Cannes s Biodermou. Básnila jsem vám o tom celkem dost a jestli se chcete podívat na spoustu fotek a našich zážitků, tak si připomeňte jednotlivé články ZDE, ZDE a ZDE







Kiehl´s otevíral nový obchod na Chodově a připomenout si to můžete v samostatném fotoreportu :)







No a pak už jsem jen balila, sepisovala wishlist a s mým drahým plánovala trasu naší cesty. Mám tu pro vás připravených pár překvapení, takže určitě blog sledujte, ale nejvíce aktivity očekávejte spíše na Instagramu :) Mějte se tu zatím krásně a nezapomeňte na mě :)


9 komentářů:

  1. Užij si zasloužené volno! A moc se těším na článek o rozjasňovačích, ten o tvářenkách byl bomba!

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si dovolenou a zase se nám vrať:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Další měsíc s vynikajícími a užitečnými články za námi. :)
    Užij si to v Istanbulu, Miami. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Užijte si dovolenou, hned bych také někam jela, kdyby to šlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. At se ti dovolena vydari a tesim se na dalsi skvele clanky💋💋💋💖💖💖👍👍👍
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  6. Prajem peknú dovolenku, užite si to a teším sa na report ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)