pátek 1. dubna 2016

Soutěž o balíček kosmetiky | PINK PANDA

Mám pro vás soutěž! A není to apríl, slibuju :) Přišel mi balíček z e-shopu Pink Panda, ale řekla jsem si, že se podělím s jednou z vás, protože tento týden jsem toho dostala opravdu tolik, že je třeba šířit radost i trochu dál :) Mám pro vás balíček britské značky Beauty UK, která je cruelty-free a cenově dostupná!

Pink Panda nabízí přes 150 Beauty UK produktů a do 15.5.2016 můžete využít i promo kód BUK16, který vám zajistí poštovné zdarma v případě, že bude vaše objednávka obsahovat alespoň jeden produkt Beauty UK. Doufám, že vám soutěž alespoň trochu zpříjemní dnešní upršené aprílové počasí :)




Balíček obsahuje: lak na nehty Ultra Violet - krémovou tvářenku Pink Pavlova - Velvet matte lip cream Curious Coral - kit na úpravu obočí - set na konturování tváře





Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.4.- 8.4.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V pátek 8.4.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (1.4 je 1, 2.4 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)

74 komentářů:

  1. Ahoj,

    na značku Beauty Uk jsem už koukala na Pink Panda. Zaujala mě tam paletka stínů Day and Night tak možná této akce využiji a ještě něco do košíku přihodím :) takže děkuji za takovou informaci :)

    Hezký zbytek dne.

    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nepoznám túto značku, ale vyskúšam rada :D
    Mail na blogu ako vždy ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Beauty UK jsem viděla už v Chorvatsku, ale bohužel jsem si nic neodvezla, takže ráda vyzkouším tyto produkty:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ten vypadá hezky.Ráda budu soutěžit.
    Sleduji jako Marcela Lišková.

    OdpovědětVymazat
  5. O Beauty UK jsem zatím slyšela jen málo, bylo by fajn ji vyzkoušet. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. samozrejme som hneď skúšala našu pink pandu slovenskú a neprekvapivo u nás ten kód neplatí :D tak si budem držať palce tu :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Wow wow wow.. ten contour kit! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi úžasná, že jsi schopná vydávat články každý den :) přeji hodně štěstí do tvé další tvorby

    OdpovědětVymazat
  9. Musím přiznat, že o této značce slyším poprvé. hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee, to vypadá krásně :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nooo, vypada to dobre, rada vyzkousim i ja ;)

    Sleduji jako maria nadaska

    Marianadaska1@gmail.com

    andreabblog

    OdpovědětVymazat
  13. Ten kod plati len pre cesku Pink Panda? Takze na Slovensku mame zase smolu? Klasika.

    OdpovědětVymazat
  14. O Beauty UK jsem ještě nikdy neslyšela, vypadá to celkem pěkně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Beauty UK jsem zaregistrovala, ale nezkoušela, mám to v jednom pytli mezi MUA atd.
    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. O této značce jsem už slyšela, ale zatím jsem ještě nic nezkoušela :)
    ale určitě se na něco chystám :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. z Pink Pandy chci už podruhé objednávat, ale stále čekám, až se tam objeví rtěnka, která stále není nikde k dostání! Je to jedna z nejlepších stránek a hlavně docela často jsou tam nějaké akce, kódy, které se vyplatí a tak podobně:)
    A super věci do soutěže:)
    líbí se mi ta konturovací paletka.
    http://of-golbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, to je super! Ráda bych zkusila něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    O téhle značce vím, ale zatím jsem nic nevyzkoušela.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy :) O této značce jsem zatím moc neslyšela, tak bych určitě ráda vyzkoušela něco nového! kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Pěkný balíček. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji už dlouho, ale dlouho jsem taky nevěděla, co to GFC znamená, takže dodatečně dokuji, že to tam máš v závorce vysvětlené.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Jana Rádiková
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    jak tak koukám,brzy si budu muset něco od této značky pořídit!!
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Produkty vypadají fajn. :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, líbí se mi jak jsi na blogu aktivní, obdivuji tě za to. :)
    Sleduji tě přes GFC a ráda bych se zapojila do soutěže.
    pavlinasimonova10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě si od této značky něco musím pořídit.. :)
    cumanelka@gmail.com

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  29. Značku neznám, ráda zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  30. Paráda, setů na obočí totiž není nikdy dost :-D
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tahle značka mi nic neříká, pro mě další novinka :)

    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. To seš hodná, že se chceš podělit :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Značku neznám, ale cokoliv britského se musí vyzkoušet ;)
    GFC: Aileen A
    Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC : Adéla Voráčová
    Super soutěž, výhra by potěšíla! :)
    e-mail: ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tak v téhle soutěži rozhodně zkusím soutěžit. :)
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. juu ta tvářenka je roztomilá :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. gfc: Kate P.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Není šance, ale i tak! :D :)

    veronica.a.3333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Super soutěž. Tuto značku vůbec neznám.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. mmm, hodilo by se :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. O značce jsem zatím neslyšela, ale vypadá dobře.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. zkusim sanci
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tuto značku neznám. Líbí se mi roztomilý design výrobků a hlavně cruelty-free filozofie. Škoda, že to ještě není samozřejmost u všech kosmetických značek. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. GFC jako Kateřina Kalábová
    značka Beuty UK neznám, ale ráda bych jí vyzkoušela, zejména konturovací sadu
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Jeste jsem tuto znacku nezkousela, ale libi se mi.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Značku neznám, ale zaujal mě ten brow kit. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Super giveaway :) Beauty Uk mě velmi láká :) plánuju využít kódu a nějakou tu drobnost si pořídit že :D

    OdpovědětVymazat
  49. Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  50. Pěkná soutěž, výrobky bych vyzkoušela ráda. :-) A Pink Panda je eshop sympatický, chystám se objednat si zásoby Crazy Rumors balzámků. :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Díky moc za tip na e-shop i značku - od Beauty UK určitě něco objednám! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Je konturovani a vyloženě set na oboci bych rada vyzkousela :) rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Opět skvělá soutěž :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj :) kosmetiku od této značky jsem ještě nezkoušela, tak si o ní ráda zasoutěžím
    Sleduji jako Monika D.
    monika.book@seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  55. to je skvělý balíček :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Rada sa zapojím, keďže by som rada od tejto značky niečo vyskúšala! :) Práve som sa vrátila z UK a aj keď som tam túto kozmetiku hľadala, nikde som ju nenašla :(
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, produkty vypadají skvěle, určitě bych ráda nějaké vyzkoušela.
    hahablogger@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj :) sleduji te velmi kratce ale jsi fajn a tvuj blog se mi libi :)

    Barunkamill@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahojda, Pink pandu mám ráda, je tam velký výběr kosmetiky na jednom místě a to je skvělý. Už jsem parkrát objednávala a spokojenost. Pikajla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ceny vypadají pěkně, takže proč to nezkusit? ;-)
    GFC Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. :) velmi pekne produkty
    n.princess@azet.sk gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  62. Zaujímavé výrobky :) tak možno sa šťastie obráti na mňa :)

    OdpovědětVymazat
  63. :) túto značku síce nepoznám ale produkty vyzerajú lákavo a rada skúšam nové veci
    alihodur@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)