čtvrtek 14. dubna 2016

S Biodermou v Cannes | fotoreport den druhý

Pěkné ráno všem! Jak jsem slíbila, mám pro vás pokračování mé cesty do Cannes s Biodermou a pokud vám uteklo první vydání, tak si ho můžete připomenout ZDE. Dneska vám ukážu, co jsme dělali druhý den, jaké to bylo v továrně Biodermy a jak krásně jsme celý den s ostatními blogerkami zakončily :)



Miluju hotelové snídaně, ale kdo by je nemiloval,že?



Brzy ráno nás čekala cesta směr Aix-en-Provence, kde je sídlo Biodermy a kde je i jejich továrna.



Nejdříve nás čekala krátká prezentace a potom představení žhavé novinky Hydrabio Perfecteur SPF 30.



Věděly jste, že se na celém světě prodá jedno balení růžové micelárky každé 3 sekundy? A že je na trhu už od roku 1995? :)







Na chvíli jsme se ocitly i v improvizované laboratoři a mohly si osahat a vyzkoušet na vlastní kůži některé složky nového Hydrabio Perfecteur :)



Krém už několik týdnů zkouším, akorát jsem vám ho dříve nemohla ukázat, protože se čekalo na jeho oficiální uvedení :) Určitě vám o něm napíšu pak podrobnější článek se svými postřehy a dojmy a pokud by vás už teď zajímalo více, tak mrkněte sem.


A protože jedním ze současných a oblíbených trendů je nude líčení a perfektní pleť, Bioderma povolala make-up artistu Freda, aby nám všechno názorně ukázal :)


Fred Marin patří do týmu make-up artistů značky Dior, kteří se starají o líčení hvězd i během filmového festivalu v Cannes. Názorně nám ukázal, jak je potřeba dobře Hydrabio Perfecteur rozetřít. Stačí ho jen maličké množství, které nanesete v tenké vrstvě. Krém je vhodný právě i jako podklad pod váš make-up a plus obsahuje ochranný faktor SPF 30.





Malá pauza a jde se do továrny omrknout výrobu :)





Původně jsem myslela, že přijedeme k nějaké obrovské tovární hale a docela mě překvapilo, jak relativně malá továrna byla. Nebo teda mě osobně malá připadala :) Z pochopitelných důvodů jsme uvnitř nemohly fotit ani natáčet, ale to je v podobných místech zcela běžné, takže bohužel žádné fotky z výrobny neuvidíte.

Co mě nejvíce zaujalo? Rozhodně výrobní linka micelárních vod, která frčí 24/7 a 365 dní v roce! Za hodinu vyprodukuje 7000 kusů micelárních vod, tak si spočítejte, kolik je to za den, měsíc a rok! Bylo fascinující pozorovat, jak na jedné straně pásu jedou prázdné lahvičky a na konci už vyjíždějí jen zabalené krabice :) V této továrně se zároveň vyrábějí veškeré produkty, které Bioderma pak posílá do celého světa a jiné továrny nikde po světě nejsou.




Malý spoiler aneb těšit se můžete na... :)





Po prohlídce továrny nás čekal přesun směr centrum města do neuvěřitelně krásného a útulného hotelu Le Pigonnet, kde na nás čekal oběd.




Ideální počasí na posezení v krásné zahradě :)













Po obědě jsme všichni vyrazili směr historické centrum města a měli čas na procházku. Stihli jsme omrknout i nějaké obchody (ale o tom více až v dalším pokračování) a pokochat se příjemnou atmosférou města.










Večer nás čekal koktejl v jednom z apartmánů s nádherným výhledem na město a poté jsme se přesunuli do jednoho z hotelů, kde nás čekala večeře. Měly jsme možnost se lépe poznat s ostatníma blogo-kolegyněma a zjistit, jak blogování funguje v zahraničí (ale to by bylo skoro na extra článek :) Pokud by vás zajímaly i ostatní blogerky, které se tripu zůčastnily, mrkněte na jejich fotky na Instagramu pod #BiodermaTrip2016 






Na tenhle výhled budu ještě dlouho vzpomínat!








Je už skoro půlnoc a ti co po celém dni neodpadli únavou (třeba jako já), šly ještě na diskotéku :) Před námi je už poslední den v nádherném Cannes a závěr naší cesty na jih Francie si přečtete už brzy v posledním pokračování...

Doufám, že se vám líbilo i toto pokračování a stay tuned, protože pro vás něco pěkného chystám :)

22 komentářů:

  1. Navsteva tovarny musela byt zajimava :) krasne fotky z mesta, tesim se na pokracovani

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to muselo být super :) Od Biodermy jsem vyzkoušela pár kousků a nejvíce mi vyhovovala asi klasická micelárka s růžovočerveným víčkem :) Určitě plánuji pořídit si další kousky jako krém na ruce, balzám na rty a termální vodu.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že nevím, jakou pleť mám. Před týdnem jsem si na zkoušku koupila malé balení micel. vody- té modré. Ale zatím nic nepociťuju- jo je asi brzy. Ale nevím, zda jsem zvolila správně. Po tom, co jsem přestala brát po 10ti letech antiko. tak mám pleť jako puberťačka a nemůžu se toho zbavit.
    V Aix jsem také byla, mám podobnou fotku s tou malou kašnou. Bylo to ta krásný

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a musím tedy říct, že se těším na novinky. Zaujaly mě všechny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten nový růžový design vypadá krásně, moc se na něj těším :))) Jinak Francie je nádherná, hned bych tam jela!:))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Vše vypadá naprosto luxusně, od prostředí až po jídlo. Musely jste si to pořádně užít! Už teď se těším na novinky a hlavně na recenze.

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se až napíšeš víc o krému Hydrabio mám na něj zálusk a jelikož mám podobný typ pleti tvoje recenze bude pro mě dosti přínosná ;) výlet jste si užily to je super navíc je to taková malá odměna pro Tebe za práci kterou děláš. Moc Ti to sluší Rendy!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ráda jsem se pokochala krásnými fotkami, muselo to být úžasné:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný:) Biodermu mám ráda.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Prekrasne fotky a urcite super zazitek ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný report i fotografie, jedno místo krásnější, než druhé! Těším se na Bioderma novinky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky!!
    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tesim se na tu novinku. Nevis, kdy bude na trhu? Protoze jako znacku mam Biodermu moc rada, ale chybel mi v sortimentu cistici gel(i kdyz pouzivam od biodermy penu a je fajn, ale gelik by mohl byt lepsi) a hlavne tonikum. Jsem pako a mam rada vsechno od jedne znacky. Snad mi to bude vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  14. Hotelové snídaně jsou nejlepší, nejradši bych snídala celý den!

    OdpovědětVymazat
  15. musí to být skvělý zážitek nahlédnout takhle "pod pokličku" úspěšné firmě jako je právě Bioderma a navíc na tak nádherném místě :) na novinky jsem moc zvědavá a musím pochválit nádherné fotky! hned si mě přesvědčila o tom, že do Cannes se jednou musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Navsteva tovarny musela stat za to! Skvele fotky.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  17. to musel být opravdu skvělý zážitek :) také by mě návštěva biodermy zajímala

    OdpovědětVymazat
  18. Veronika: modrá řada je hydratační :) Já osobně mám nejraději růžovou verzi, která je na citlivou pleť a měla by sednout všem typům pleti :)

    Lenka: termíny uvedení novinek bohužel ještě nevím. Určitě vás ale budu informovat, až se k nám budou blížit :) Jsou to žhavé novinky teprve ve Francii, takže u nás to ještě maličko potrvá :)

    Strašně moc mě těší, že se vám fotky líbí! Děkuju, jste zlaté <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)