středa 27. dubna 2016

Přípravy na léto | soutěž s Braun

Do dovolené odpočítávám posledních pár dní a kromě toho, že řeším co zabalit (a co nezapomenout), tak řeším i nějaké ty praktické věci. Třeba jak to udělat, aby mi vydržel lak na nehtech 2 týdny a nemusela jsem brát s sebou holítka a nohy zůstaly co nejdéle hladké. A kdy jindy trochu zatnout zuby a povolat do služby epilátor, než právě před dovolenou u moře, že? :) Takže co potřebuju ještě stihnout a čím se zkrášlím?

Tak nejdřív vyberu nějaký pěkný lak na nehty a udělám si pořádnou pedikúru i manikúru. Trochu zatnu zuby, zapnu epilátor a postarám se o hladké nohy :) Ráda potom používám hrubší tělový peeling a mám pocit, že jsou nohy pak ještě hladší a hezčí. Pokud peeling neobsahuje olej, sáhnu ještě po oblíbeném tělovém oleji, který na nohy a zbytek těla namažu. Někdy není od věci sáhnout po bronzujícím oleji, který dodá nohám trochu opálenější vzhled :)





>> SOUTĚŽ <<


Chcete také svůj Braun Silk -épil 9, který vidíte níže? Tak si o něj TADY můžete zasoutěžit :) Jsou pro vás připravené i další dárky, mezi které patří například (moje oblíbené) olejíčky od NUXE :) Stačí sdílet svůj letní wishlist a soutěžit můžete i na facebooku či instagramu pod #mybraunworld.



Co všechno najdete v balení Silk-épil 9?

Kromě epilátoru samotného najdete i dvě peelingové hlavy, které vám pomůžou předcházet zarůstání chloupků mezi depilacemi. Samozřejmostí je i holící hlavice, kartáček na čištění, nabíjecí kabel i cestovní sáček.




Epilační nástavec má oproti jiným modelům Silk-épil o 40% širší hlavu, takže v jednom tahu odstraníte více chloupků a celá epilace je tak rychlejší. Což můžu potvrdit a můžu potvrdit i to, že mi epilace přijde mnohem méně bolestivá, než s předchozími modely, které jsem zkoušela. Troufám si s ním i na epilaci podpaží, což byl pro mě dříve horor :)

Technologie Wet&Dry vám umožňuje epilátor používat i ve sprše, protože je vodotěsný. Což ocení citlivější povahy, kterým "suchá" epilace přijde bolestivá, protože po sprše nebo koupeli je epilace mnohem méně bolestivá. 



Modrá hlavice je určená k hloubkové exfoliaci a fialová by měla být jemnější na citlivé partie. Při jejich pravidelném používání byste měly eliminovat případné zarůstání chloupků, které epilaci někdy provází. Doporučuje se je používat mezi jednotlivými epilacemi. Je to velice příjemné a kartáčky jsou jemné, takže se nemusíte bát, že by vás třeba poranily nebo poškrábaly kůži.



V balení je samozřejmě i holící hlavice a jak jste možná už zvyklé od jiných epilátorů Braun, samozřejmostí je i světýlko, díky kterému si posvítíte i na ty nejmenší chloupky :)





Máte nějaké své rituály a přípravy na léto? Používáte epilátory nebo dáváte přednost jinému způsobu odstraňování chloupků? Zapojíte se do soutěže a zkusíte své štěstí? :)

*

8 komentářů:

  1. Zatím se na léto příliš nepřipravuju. Jediný plán, který mám je jít před dovčou právě na tu depilaci, at tam nemusím myslet na chloupky :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Tento prístroj je fakt skvelý! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle epilátor vypadá fajn, mrknu na tu soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ja som na Vianoce dostala tiež Braun 9, ale taký fialový. Je naozaj dobrý a chĺpky pekne vytrhá. Tiež oceňujem, že je možná i mokrá epilácia, ktorá je menej bolestivá a vhodná i na moju citlivú pokožku. Bola k nemu pribalená fialová peelingová hlava. Mne osobne príde úplne zbytočná. Myslela som si, že sa bude nejako otáčať, ale ona "len" vibruje. Radšej používam klasickú peelingovú metódu. Inak môžem odporučiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Brrr, s epilátory se teda moc nekamarádím...radši budu denně žiletkovat

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som príliš lenivá na epilátor. :D Ale je krásny.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  7. Žádné rituály nedělám, ale letos jsem si už koupila plavky, abych byla připravená :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám epilátor, ale vždy keď sa rozhodnem s ním oholiť tak sa donútim akurát na jeden ťah a je to pre mňa veľmi nepríjemné a bolestivé. Zistila som, že mi vadí aj ten zvuk...ešte viac ma znervóznuje. Čiže zvyčajne iba pena na holenie a žiletka..btw: aj tou sa vždy minimálne na jednom mieste porežem :-D. Nemohla by si urobiť nejaký článok na tvoje obľúbené žiletky? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)