čtvrtek 28. dubna 2016

Otevření nového obchodu Kiehl´s

Na Chodově se tento měsíc otvíral nový obchod značky Kiehl´s a blogerky byly u toho :) Mám pro vás takový malý fotoreport, jak to na akci i v novém obchodě vypadalo. A jestli to máte daleko na Chodov nebo Smíchov, tak nemusíte smutnit, protože Kiehl´s má už nějaký čas i český e-shop, kde můžete produkty sehnat a nepřijdete ani o vzorečky k nákupu :)








Dlouhou dobu je jedním z mých oblíbených produktů i olejíček s vůní levandule Midnight recovery concentrate



I když jsem si myslela, že nabídku značky mám celkem zmapovanou, tak jsem zjistila, že jsem spoustu produktů přehlédla. Třeba tento peeling na pokožku hlavy (ano, opravdu čtete dobře). Ne každá značka podobné produkty nabízí a na první pohled mě okamžitě zaujal a chci ho vyzkoušet. Respektive ho už brzy budu zkoušet, protože jsem si ho z prodejny mohla odnést jako dárek. Vážně se na vyzkoušení těším a doufám, že by mi peeling mohl trochu helpnout s nepříjemnou a přebytečnou suchou kůží na pokožce hlavy.




Jedním z celosvětových bestsellerů jsou tělová másla a mléka Creme de Corps



Co se mi moc líbí - na každé prodejně najdete TOP 10 nejoblíbenějších a nejprodávanějších produktů, což může být zajímavé pro ty, kteří značku ještě neznají a chtějí vyzkoušet nějaké osvědčené produkty :)




O tomto zázraku mi básnila kamarádka a říkala, že je skvělý, takže i na jeho vyzkoušení se moc těším a věřím, že před létem to bude pro vlasy užitečný produkt :)



Jaký by byl váš Kiehl´s wishlist? :)




Bráška nočního olejíčku Midnight recovery concentrate, který je trochu lehčí a můžete ho používat i na den



Řada na mastnou a problematickou pleť



S Lou máme jasno a každá máme svého favorita :)





Děkuji Kiehl´s za perfektní dárkové balení i možnost vyzkoušet produkty podle svého gusta a preferencí :)



Co jsem si nakonec vybrala na vyzkoušení? O peelingu i olejíčku na vlasy jsem se už zmiňovala výše a na olejíček mě nalákala právě kamarádka. Díky skvělé zkušenosti s avokádovým očním krémem jsem chtěla vyzkoušet i trochu hutnější oční krém a doporučený mi byl právě Rosa Arctica. Někdo z vás možná ani neví, že Kiehl´s nabízí i několik vůní a mě už delší dobu lákalo nějakou vyzkoušet. Můj nos si nakonec poručil Patchouli & fresh rose, která mi přijde skvělá právě teď na jaro. Jako poslední padla moje volba na Skin Rescuer, který jsem doteď nějak přehlížela. Chtěla jsem vyzkoušet nějaký nový pleťový krém a na tomto mě zaujalo, že je určený pro "vystresovanou" pleť, která je namáhaná třeba klimatizací a dalšími nepříjemnostmi všedních dní. Zdál se mi na vyzkoušení docela hydratační, což teď moje pleť potřebuje jako sůl. Takže za nějaký čas vám dám určitě vědět, jak si produkty vedly a co si o nich myslím :)



Možná si říkáte, že je sice pěkné, že v Praze už jsou dva Kiehl´s obchody, ale vy zrovna nemáte cestu kolem, abyste se podívaly. Nemusíte smutnit, protože Kiehl´s už má nějaký čas i svůj český e-shop, takže pokud chcete nějaké produkty vyzkoušet, není to žádný problém. To samé, pokud vás zajímají podrobnější informace o produktech, jejich použití nebo složení, protože webovky jsou vážně moc pěkně a přehledně udělané a najdete na nich všechny potřebné informace.

Byl se někdo z vás v novém obchodu už podívat? Jakou jsou vaše oblíbené produkty Kiehl´s? :)

8 komentářů:

  1. V obchodě jsem ještě nebyla, těším se až vyzkouším olejíček. Jak noční tak denní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem netušila, že má e-shop. Výrobky od kiehls mě opravdu lákají, zřejmě na narozeniny se konečně do jejich obchůdku vydám :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem z Brna, tak cestu kolem jsem ještě neměla :D :) Ale lákají mě právě jejich oční krémy.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem a jsem z produktů nadšená. Zvolila jsem avokádový oční krém, u toho si nejsem ještě výsledky jistá, ale po cleanseru na póry, toniku ultra facial a midnight recovery vypadá ta pleť fakt suprově, celá je hladší a prostě lepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Snad budeš z vlasového peelingu i elixíru stejně nadšená, jako jsem byla já. A můj nej Kiehls produkt? Určitě ultra facial cleanser, amino acid šampon a korekční bělící sérum! Svatá trojice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kiehl´s jde zatím úplně mimo mě...už jsem přemýšlela že zkusím něco objednat z e-shopu, ale přece jen počkám až budu v Praze, abych si vše osahala :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím, na váš blog se vracím moc ráda. Máte tu hezké články. Zajímalo by mě, zda máte zkušenosti s touto kosmetikou: http://www.misshashop.cz/? Nějaké produkty se mi tam vcelku líbí. Ráda bych vyzkoušela něco nového :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)