úterý 26. dubna 2016

Oblíbené jarní & letní vůně | 2016

S příchodem teplejšího období roku uklízím do skříně nejen teplé oblečení nebo čepice, ale i těžší parfémy. Někdo možná své vůně používá celoročně a neřeší, jestli má nějakou na zimu nebo jaro, ale já osobně mám některé vůně vyloženě na teplejší a na chladnější část roku. Vůně, které jsou trochu těžší nebo sladší během teplejší části roku na sobě nemám ráda a dávám přednost více svěžím, ovocným nebo květinovým. Proto bych vám ráda ukázala několik svých aktuálních favoritů a i když mi popisování vůní vážně nejde, snad vám je alespoň trochu přiblížím. Třeba zrovna teď vybíráte novou vůni nebo hledáte inspiraci na vyzkoušení nějaké nové, tak se vám mé tipy můžou hodit :)




Michael Kors Coral

Nejnovější vůně z dílny MK už svým obalem evokuje teplo a léto. Cítím z ní hlavně ovoce a je hodně příjemná a svěží. Na léto mám podobné vůně moc ráda a pokud se vám líbí například vůně Glam Jasmině (moje velká oblíbenkyně) od této značky, tak si myslím, že by se vám i tato mohla líbit, protože mi přijde, že v některých ohledech jsou si maličko podobné.



HLAVA: citron, růžový grapefruit, mandarinka, černý rybíz, růžový pepř


SRDCE: malina, květ pomerančovníku, tuberóza, jasmínový čaj


ZÁKLAD: ambroxan, cedr, santalové dřevo, pižmo




Nina Ricci L´Extase Caresse de roses

Jestli milujete vůni růží, tak tohle bude pro vás. I v případě, že stejně jako já nejste skalní fanda, protože vůně je podle mě sofistikovaná a velice příjemná. Růže v základu cítíte, ale je okolo ještě něco velice příjemného a jemného. Možná maličko pudrového, vážně těžko se to popisuje, ale každopádně můj nos si tuhle vůni extrémně oblíbil a často se i někdo ptá, čím to voním a hodně lidí v mém okolí se tato vůně líbí.



Eau de Lacoste L.12.12 Elegant

Typicky jarně-letní vůně. Svěží, jemná a nekomplikovaná. Pokud jste náročné a od vůní očekáváte sofistikovanost a neobvyklost, tak vás tato vůně asi bavit nebude. Lacoste vůně už ale takové (podle mě) jsou a naopak sednou někomu, kdo hledá příjemnou a nekomplikovanou vůni, kterou může používat celý den, ať už jde do práce nebo třeba na nákup :)



HLAVA: růžový pepř, pupeny černého rybízu, citrusy


SRDCE: mimóza

ZÁKLAD: vetiver




Nina Ricci Nina POP

Klasická a ikonická vůně Nina slaví letos 10.narozeniny a oblékla limitovaný flakonek plný barevných puntíků. Jinak vypadá jako červené jablíčko, které nezapře ani svou vůní. Svěží koktejl ovoce s trochou nasládlým dozvukem je pro mě také skvělá volba právě na jaro, kdy si takovéto vůně prostě užívám nejvíc.




HLAVA: citrusová dužina, kalabrijský citron, limeta


SRDCE: kandované červené jablko, pralinky, vanilka, květy broskve, měsíčnice

ZÁKLAD: jabloňové dřevo, bílý cedr, pižmo






Carolina Herrera 212 VIP Wild Party 

Čerstvá letní limitka Caroliny Herrery svým obalem symbolizuje palmy a je doplněná masivním uzávěrem. Vůni bych charakterizovala jako ovocně-květinovou. Je svěží a přesto není úplně lehoučká a nevýrazná. Svrchní tóny tvoří ananas (který cítím asi nejvíce) a grep, které následují orchideje, pomerančové okvětní lístky a dřevité tóny. 



Vůně jsou samozřejmě velice individuální a co jednomu přijde jako sladká vůně je pro jiného třeba vůně těžká a na každém se vůně i jinak rozloží a voní. Co se vůní týče, tyhle všechny jsou aktuálně tak nějak nejvíce používané a nejoblíbenější. Do léta se to asi moc nezmění a zálusk mám ještě na jednu novinku, u které čekám, až se objeví v obchodech, abych jí mohla vyzkoušet.

Jaké vůně během jara a léta používáte rády vy? Inspirace není nikdy dost a jestli máte podobný vkus na vůně jako já, budu moc ráda za vaše tipy :)

*

15 komentářů:

  1. Abych řekla pravdu, já vůně vůbec nestřídám :D. Voní mi jich jen pár, a tak se celoročně držím mých oblíbenců. Nově mě ted zaujala nová vůne od Dior, tak si ji třeba časem pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá od Niny Ricci je nádherná! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první Nina a Carolina mě podle složení zaujaly, takže si je dojdu určitě očuchat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z těchto vůní neznám ani jednu, jsem teda pěkná hanbářka a měla bych to napravit! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Michael Kors zní doře, asi ho půjdu někam očuchat

    OdpovědětVymazat
  6. Taky s příchodem jara obměňuji svůj arzenál vůní. Z těch co ukazuješ neznám ani jednu, ale podle složení se mi líbí obě Niny Ricci:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem sice chlap, ale vůně používám taky =D. Na jaře aktuálně CK2, příjemně unisexová záležitost. Sem tam to střihnu mým nehynoucím a věčným (jestli to fakt přestali vyrábět, tak se asi zblázním) Marc Jacobs for Men..

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  8. V tvém arzenálu mě zaujala Nina Ricci :) Já to mám jak s kterou vůni a na jak kterou událost. Ale je pravda, že jeden z mých parfémů jsem na sobě neměla celou zimu, ale minulé léto jsem skoro nenosila jinou. Záleží dle mne na vůni a počasí, co právě panuje, a příležitost, kam se chystám. Jedu hlavně přes pocity, ne přes trendy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ninu mám také velmi ráda :) na jaro a léto volím spíše lehčí vůně, květinové nebo ovocné

    OdpovědětVymazat
  10. MK vonia úžasne... a Ninu Ricci mám tiež rada.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce mě zaujala Nina Ricci Nina POP. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na to kolik oblíbenců mám mezi podzimními a zimními vůněmi jsem tu pravou jarně-letní ještě nenašla. Přijde mi že na mě žádná nevydrží a to mi docela vadí

    OdpovědětVymazat
  13. Ten parfém od Carolina Herrera je skvělý.. :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem tak nějak věrná třem oblíbencům - hlavně Carven Le Parfum miluju, ale teď jsem našla jednu letničku s okurkou od Elizabeth Arden-její edice Green Tea se rozšířila o cucumber:-) takže to je pro mě krásná letní svěží záležitost.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem věrná Marcu Jacobsovi! :) Na jaro miluju Daisy Dream Blush a v létě střídám Honey a Dot <3 Jeho vůně prostě nemají chybu!

    Karolína | Nevzdámese

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)