pondělí 4. dubna 2016

Moje sbírka tvářenek | My blush collection

Dobré ráno krásky! Jak jste si užily víkend? Já si konečně začínám dobíjet baterky díky pěknému počasí, které doufám teď chvíli takhle vydrží :) Dneska bych vás ráda nechala nakouknout do mého asi nejoblíbenějšího šuplíku v našem bytě :) Ten šupík ukrývá mé krásné tvářenky (a také rozjasňovače) a protože jsem tak trochu jejich sběratel, není se asi čemu divit, že jich je tolik. Nemá cenu se pozastavovat nad tím, proč jich je tolik, prostě protože je mám ráda. A jako někdo sbírá známky nebo plechovky od piva, já mám slabost pro tvářenky :) Možná tomu neuvěříte, ale i když jich je tolik, pořád se snažím jejich množství maličko eliminovat a nechávám si jen ty nejlepší a nejoblíbenější a právě ty vám teď ukážu. Snad to odpoví i na všechny dotazy, které se týkají mých oblíbených značek tvářenek a mých doporučení, které si vybrat.

Nenechám si ty, se kterými bych nebyla spokojená nebo které mi by měly mizernou pigmentaci, příliš třpytek, špatnou výdrž nebo by třeba dělaly mapy na obličeji. Všechny jsou prakticky pudrové, protože s těmi krémovými to nějak neumím a asi mě ani tolik nebaví a pro mou mastnější pleť to není :) Nechtěla jsem vám ukazovat každou jednotlivě, protože by to byl článek tak na tři pokračování a nikoho by to asi moc nebavilo. Pokud by vás nějaká tvářenka zajímala více, dejte mi vědět nebo se zeptejte v komentářích :) Tak a teď otvírám můj oblíbený šuplík a zvu vás na prohlídku :)



Tak začneme třeba s M.A.C, kterých mám hned několik. Na M.A.C mám moc ráda to, že mají často limitované kolekce, ze kterých část mých tvářenek pochází. Ještě víc to ve mě vyvolává chuť je sbírat a sledovat pořád nové kolekce, jestli se v nich neobjeví nějaká další, kterou bych nutně potřebovala :) Plus pro ně je rozhodně i široká škála odstínů, ze kterých může člověk vybírat.




Too Faced a jejich srdíčkové tvářenky Love Flush nemusí úplně každý. Mě se líbí a velice jsem si je oblíbila, takže už mám tři (počítám i tu mini verzi, protože i když je maličká, je plně funkční). O tom, proč jsem si je tak oblíbila jsem psala ZDE.



Od Hourglass mám jejich tvářenkovou paletku, ale mají samozřejmě i klasické jednotlivé mono verze. Jelikož mám i jejich rozjasňovač a ten je i po prakticky třech letech častého používání jen maličko ošoupaný, nechtěla jsem jednu velkou tvářenku, ale raději více menších. I tak na nich prakticky není vidět, že bych je používala, proto i když je pořizovací cena vyšší,tak se investice určitě vyplatí. Samostatný článek o paletce najdete ZDE.



Urban Decay nemá ve své nabídce tolik typů nebo odstínů tvářenek, ale pokud si z nabízených odstínů vyberete, věřím, že se vám taky tak zalíbí. O Afterglow tvářence jsem psala více ZDE a o paletce, která v sobě ukrývá i bronzer a rozjasňovač pak ZDE. Na fotce ještě chybí jejich paletka tvářenek, která je ale jen limitovaná kolekce a protože má větší rozměry, mám jí v šuplíku u paletek stínů. O té jsem vám psala ZDE.




Ze střední cenové kategorie, kam právě značku the Balm řadím, mám velice ráda jejich Hot mama tvářenku. Balení sice není nic luxusního, ale třeba na cestování je perfektní, protože nezabere skoro žádné místo a člověk s sebou už nemusí tahat rozjasňovač. Psala jsem  vám o ní ZDE.



Tvářenky značky Benefit patří rozhodně také mezi mé velice oblíbené a hojně zastoupené. Kromě několika mono verzí mám i jejich paletku, kterou také nemám v šuplíku u ostatních tvářenek, ale jinde, protože není tak skladná. O tvářenkách jsem vám psala více ZDE.



Tuhle tvářenku Chanel Blush Horizon mám od roku - podržte se - 2012! Je to vážně babička mezi mými tvářenkami a i když je solidně vydřená (což ale není moc vidět), miluju jí pořád stejně! Tajně doufám, že Chanel jednou tuhle verzi reinkarnuje a znovu uvede. Jak vypadala jako nová si můžete připomenout ZDE.




Chanel má své limitky vymazlené a jen zbytek rozumu mě každý rok drží, abych si nekoupila další, protože jsou rok od roku krásnější. Co se designu týče, fakt u mě bojují, to je bez debat. Tato s kytičkami se jmenuje Jardin de Chanel (vidět jste jí mohly ZDE) a mám jí také velice ráda. Od této značky ale naopak nemusím jejich zapečené tvářenky, takže v limitkách se zaměřuje jen na tyto pudrové.



Mezi nejnovější přírůstky patří i tyto ombré tvářenky od NYX, které jsou tuším letošní novinka. Zatím si jejich hodnocení ještě nechám na nějaký samostatný článek a svou pozornost si na blogu určitě ještě urvou :)



NARS tvářenky jsou moje srdckovka. Kdyby mi někdo řekl, že si můžu nechat jen jednu značku a používat jí po zbytek života, tak si vyberu právě Nars. Psala jsem vám už jednou o své kolekci jejich tvářenek (ZDE) a aktuální odstíny včetně nejnovější Impassioned si můžete připomenout ZDE.




Jestli mě sledujete delší dobu, tak možná víte, že na Dior já moc nejsem a s kvalitou některých jejich produktů nejsem spokojená. Pro některé jejich limitky tvářenek a rozjasňovačů mám ale slabost. Rok od roku mi přijdou lepší a hezčí, ale to by bylo zase jiné téma :) Tahle byla tuším z loňské limitky a patří taky tak trochu mezi sběratelské skvosty, na které se ráda někdy jen tak dívám.



Jak asi vidíte, tvářenek z drogerie moc nemám a nejsem jejich zastánce a fanda. Nemějte mi to za zlé, ale podle mě je jen mizivé procento kvalitních tvářenek z drogerie, které by uspokojily mé nároky (#nohate) :) Kromě této od Max Factor (článek ZDE) a jedné od Lorealu (brzy se objeví v oblíbencích z drogerie) nemám vlastně žádné jiné. Víc se o tomhle rozepíšu právě ve zmiňovaném článku, tak to jen tak na vysvětlenou, proč tu moc tvářenek z drogerie nevidíte (a tu od Lorealu jsem v době focení měla jinde, tak na fotce chybí).



Clinique a jeho gerberové POP tvářenky spustily lavinu a jeden čas byly úplně všude. Já do jejich skalního fanclubu asi úplně nepatřím a zatím netoužím mít víc odstínů. Proč mi nepřijdou zas tak wow jsem psala ZDE.




Paletka od Zoevy je poměrně čerstvým přírůstkem do mé tvářenkové sbírky a protože jsem o ní psala docela nedávno, odkážu vás rovnou na článek ZDE.



Několik tvářenek ještě na fotkách chybí, protože je mají popůjčované kamarádky, ale myslím, že ty nejoblíbenější tu vidíte :) Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jakou značku tvářenek máte nejraději vy a jestli pro ně taky máte takovou slabost jako já. Případně jestli je nějaká značka, od které toužíte mít více tvářenek nebo třeba máte? A úplně poslední otázka - jestli by vás zajímal souhrnný článek o nějakém dalším druhu kosmetiky, který doma mám? :)



35 komentářů:

  1. já normálně moc nekomentuju, ale tady musim. Tohle je úplný nebe! Krásná sbírka, tvářenky jsou mor :-) Nějakou od NARS už taky musím do svojí sbírky zařadit :-) Já si naposledy koupila limitku od Chanel a je úžasná a nejradši bych si ji nechala jen tak, jak je nádherná :-D Ale to by byla škoda, že jo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krááááásna zbierka, chrochtám blahom :)))
    V júni v Prahe asi neodolám možno nejakej UD lícenke, tie sa mi dizajnovo veľmi páčia... Ale možno to bude ďalší Benefit alebo aj Nars ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tvářenky vôbec nepoužívam, ale keď vidím niektoré krásne balenia, mám chuť si nejakú kúpiť len tak na pozeranie. :D
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  4. jo, tak v tomhle šuplíčku bych se taky ráda přehrabovala :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je sbírka, to je úžasný!! Já mám ráda od Benefitu Dalas :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky zbožňuji tvářenky, člověku to dodá takovou jiskru a vypadá hned zdravěji. Vyloženě nějakou oblíbenou nemám, ale Catrice mají celkem povedené tvářenky. Ale až te´d po několika letech jsem zjistila, že víc než na samotné tvářence záleží spíše na kvalitním štětci, teprve teď mám kvalitní štětec a tvářičky mám k nakousnutí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná sbírka! Také mám takový šuplík, jen asi ne tak plný :) Tvářenky mám také velmi ráda, nejraději mám určitě tvářenky od MACu a samozřejmě také Benefit a teď jsem si velmi oblíbila jak Rose Golden paletku od Zoevy tak i jejich paletku Spectrum Coral a abych konečně vyzkoušela nějaké Too Faced tvářenky, koupila jsem si Love Flush a myslím, že alespoň jednu potřebuji v plném balení! :) Krásný okukovací článek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z tvojej zbierky mam iba The Balm Hot Mama a zboznujem ju. Vsetky ostatne licenky mam z drogerie.
    Rada by som si precitala podobny clanok o vsetkych druhoch kozmetiky ale najma o ruzoch, paletkach ocnych tienov ...

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec nechápu, co s tím děláš! :D Já jich mám asi šest a stejně používám jenom jednu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych konečně mohla nějakou tvářenku vytáhnout. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mám momentálne najradšej tvárenku od Sleek v odtieni Pomegranate a jednu od NYXu. Rada by som tiež vyskúšala aj nejakú od Benefitu či theBalm. Od nich mám bronzer a rozjasňovač a sú skvelé, takže tvárenku tiež určite ukoristím. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je naprostá nádhera, nemůžu se na to vynadívat:-) Já se přiznám, že jsem na tvářenky taky ujetá, moje sbírka se rozrůstá čím dál víc..kde jsou ty doby, kdy jsem měla jednu, dvě nebo pět tvářenek:-D Ale vlastním hlavně kousky z levějších cenových kategorií, takže prim v mé sbírce mají tvářenky Essence, Catrice, Dermacol, Regina a Bourjois. No a tvářenky od Max Factor už dlouhou dobu očumuji, takže nějakou z nich bych do své sbírky taky chtěla:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, super článek! Vnímala jsem tvářenku jako prostě tvářenku :) barvu na líčka, ale když vidim jaké jsou ještě možnosti a ty barvy! Hned chci všechny vyzkoušet :)
    Taky bych si rada přečetla článek o tvých rtěnkách a která je tvoje nej :)
    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tenhle článek jsem zhltla jako malinu, dokonalost! Hourglass ti teda trošku závidím a nejen ty..;) Já momentálně také miluju TF tvářenky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se nejvíce líbí tvářenky od Nars a určitě chci rozšiřovat svou kosmetiku o další odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto souhrnné články mě určitě zajímají, takže je budu ráda i za další díly :).
    O víkendu bylo nádherně, tak jsem si sluníčka užívaly, opekly jsme si i párky :)
    To byla krásná podívaná na tvářenky

    OdpovědětVymazat
  17. Hotový tvářenkový ráj! :D Zajímal by mě článek o řasenkách. :)

    OdpovědětVymazat
  18. já si nedávno koupila rocketaur od benefitu, a je božský ten odstín. V budoucnu si určitě ještě nějakou high end koupím, sice jich nebudu mít tolik jako ty, mám ráda tvvářenky, ale tak moooc do nich blázen nejsem. :) Bylo bylo by mi je líto pak vyhodit, ptž nějak respektuji tu trvanlivost a dejme tomu, že bych se /asi nelíčila s tvářenkou, kterou bych měla 5 let a více/

    Co Ti naopak můžu doporučit je tvářenka od Avril tuto kosmetiku najdeš na nuspring, kupovala jsem ji sobě, ségře a kamarádce k Vánocům, je velice levná ( vyšla mě jedna na cca 130 Kč) ted jsem ale koukala a zdražili je ...ale hodnotím ji dost kladně, na drogérkový se může jít nahrabat. :)

    Hezký den přeji :)

    OdpovědětVymazat
  19. Na tvářenky až tak netrpím, mám jich i tak kolem 8 a přijde mi to už moc:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Muj vikend byl paradni na eurovikendu :) Clanek brzy bude na blogu. A cely jsem ho prochodila nenalicena! :) Snad jen posledni den jsem nasla rtenku a pouzila alespon tu, to je stejne vynalez :)
    Obdivuju, ze se tak vyznas v liceni, j a jsem v tomhle takova...rekneme basic :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ááá, to je ráj :D já miluju taky Nars tvářenky, ale zatim mam jen dvě :)

    OdpovědětVymazat
  22. Naprostý ráj, samé skvělé kousky!!

    OdpovědětVymazat
  23. Tvářenka je pro mě už skoro nutnost, a to se moc nelíčím, ale dá tváři vždycky to pravý vořechový. Mám tři a dvě by bohatě stačily - Sephora světle růžová, Milani růžičková tmavší mauve růžová.

    OdpovědětVymazat
  24. Tedy já jsem přesný opak. Tvářenku mám jednu a ani tu nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tvářenky od narsu taky bezmezně zbožňuju. A jo, více takových článků!

    OdpovědětVymazat
  26. tak to já mám tvářenku 1 :D od douglasu a teprve se s ní učím pracovat, nějak jsem do nedávna neměla potřebu tvářenky používat

    OdpovědětVymazat
  27. Na tvářenky jsem do nedávná vůbec nebyla, ale teď k nim prorůstám snad ze všech produktů nejvíc a zatím jen tak zkouším:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem asi jedna z mála která tvářenky nepoužívá a žádnou nevlastním, ale tvoje sbírka je povedená ;) opět super článek Rendy!

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělý článek!!!! Tvářenky zbožňuju,a mám jich dost i když tobě se nevyrovnám :)) Už takhle mám výčitky co s nimi budu dělat.Podle mě se nedají spotřebovat.Nars miluju bezvýhradně a TF taky poslední dobou čím dál víc.Moje poslední tvářenka je od Chanel jarní limitka. Málem jsem dostala infarkt když jsem platila. :D Ale opravdu denně je používám tak si říkám že horší by bylo kdybych měla takovou mánii na oční stíny které nepoužívám vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  30. Napsala jsi to moc hezky.Ráda čtu tvoje články.Tvářenky moc nepoužívám,ale ráda si o nich přečtu.

    OdpovědětVymazat
  31. Zbierka je bez debát mega!
    Donedávna som sa v lícenkách (jasné, že nielen v nich) dosť vyžívala, teraz ma pochytila mánia nájsť svoj dokonalý odtieň, ktorý by bol mojou každodennou istotou, lebo povedzme si úprimne, prirodzene nám toho, čo sa týka farby líčok, veľa nesekne :D

    OdpovědětVymazat
  32. nádherné kúsky , vedea by som si u teba vyhrať !

    OdpovědětVymazat
  33. Pekna sbirka :) Urcite by bylo fajn, kdybys jeste takovy typ clanku udelala, me by zajimaly ocni stiny :)

    OdpovědětVymazat
  34. Na tvářenky jsem ujetá, takže tento článek jsem si přečetla (a fotky prohlédla) s velkou chutí. :-) Tvářenek mám určitě mnohem míň než Ty, ale "na obyčejného smrtelníka" jich mám až až. :-D Moje aktuální lásky jsou Cheek Pop v odstínu Rosy Pop, Vivacite od Chanel a Sin od Narsu. Nemůžu se jich nabažit - ach! :-)) Ale oblíbených mám samozřejmě víc, člověk kolikrát ani neví, kterou použít dřív. Ráda bych vyzkoušela nějakou od UD. Z drogerkových nemám oblíbenou vlastně žádnou. A pokud jde o odstíny - jak je nějaká do fialkova, musí být moje. :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Ach tvojí sbírku tvářenek bych chtěla mít doma. Nejradši momentálně mám jarní Chanel. Škoda ,že tady nemáme Hourglass ta mě moc láká. Určitě me zajímají podobné články.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)