sobota 23. dubna 2016

M.A.C VIBE TRIBE | letní limitka

Letní kolekce kosmetických značek se postupně dostávají do obchodů a ani u M.A.C to není jinak. Vibe Tribe kolekce je plná korálových, zlatých i modro-zelených odstínů a pestrých vzorů. Kolekce je celkem rozsáhlá a obsahuje všechno možné od rtěnek, očních stínů až po laky na nehty, štětce nebo bronzery. Nevím jak vy, ale já mám své favority mezi štětci na tvář, multifunkční paletkou, tvářenkami a z odstínů rtěnek nebo laků na nehty bych si taky určitě dokázala vybrat. A na to, že nejsem moc na vzory, tak tahle kolekce se mi vizuálně moc líbí a připomíná mi dětská léta, která jsem trávila na táboře :)



Kolekce bude dostupná od poloviny května do konce července ve všech českých i slovenských pobočkách M.A.C.









Pudrová tvářenka - 720 Kč


Modern Mandarin - red-orange (satin)



Painted Canyon - mid-tone coral (satin)







Multifunkční líčidlo Cream colour base- 600 Kč

Yellow topaz - light golden champagne








Linka na oči Technakhol eye liner - 500 Kč


Snowed In - light peach off white



Broque - deep brown



Take the Plunge - deep ocean blue







Patentpolish lip pencil - 630 Kč



Tumbleweed - soft nude


Teen Dream - bright pinkish coral matte



Caravamp - reddish -orange


Rio Grande Romance - bright fuschia







Rtěnka - 610 Kč



Tanarama - pale beige with golden shimmer (frost)



Arrowhead - bare nude (matte)



Painted sunset - bright orange-red (amplified)



Pure Vanity - pale peach nude (lustre)



Hot Chocolate - dirty plum (satin)




Paletka očních stínů - 1250 Kč

Call of the Canyon (vlevo)



Wild horses (vpravo)








Bronzer - bronzing powder - 860 Kč


Refined Golden - finely spun golden with soft pearl



Firebrush - reddish bronze with golden sparkles







Štětce - 900 Kč

125 Split fibre dense face



127 Split fibre face



226/228 Double ended







Taštička na make-up - 680 Kč







Lak na nehty - 900 Kč


Blazing hot - bright orange (cream)



Skin light - peach beige (cream)









Pudr Gleamtones powder - 900 Kč


Dunes at dusk - multi-colour






Bronzer M.A.C studio sculpt definning bronzing powder - 900 Kč



Delphic - coppery bronze with gold sparkles



Golden Rinse - light brick reddish bronze with fine shimmer



Jaké produkty vás nejvíce zaujaly? Líbí se vám i vzorované obaly a barevné složení produktů? :)

16 komentářů:

  1. Krásná limitka, jako vždy! Nejvíc mě zaujaly ty rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tato kolekce mě za poslední dobu zaujala nejvíc. :) Ty vzory jsou krásné, nejvíce se mi líbí bronzery a rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  3. po dlouhé době zase kolekce, která mě fakt dostala! baví mě design i samotná barevná škála téhle řady <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty laky na nehty jsou haluzny se vzorama :) ten by se mi libilo mit doma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vzory jsou úžasné, z toho úplně sálá léto:-) Nejvíc se mi líbí bronzery.

    OdpovědětVymazat
  6. Z produktů mě zaujaly asi jenom štětce, ale obaly jsou super

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle kolekce mě naprosto dostala designem...produkty mě bohužel lákají už méně

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! To je dokonalá limitovaná edice.. Určitě si na nějaký produkt brousím zuby :-D

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak táto limitka má skutočne krásne obaly! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Indiánské léto jak má být :) Obaly jsou opravdu moc povedené, nejvíc mě zaujaly paletky a rtěnky. Možná i nějaký ten štětec, i když dávám přednost těm od Bobbi Brown.

    OdpovědětVymazat
  11. Ma fakt dokonale obaly, libk se mi rtenky.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  12. ježda to je nádhrela, obaly i barvy dokonalé! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Pripájam sa k ostatným, že tie obaly sú nádherné. Mne sa najviac páčia asi štetce, ešte som nič podobné u iných značiek nevidela

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, to je taková nádhera! poběžím pro tvářenku a minimálně 2 rtěnky! :)
    www.kudrnata.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)