pátek 29. dubna 2016

Lifestylové okénko - banány z H&M, nový Delmart, KIK

Konec měsíce a s ním je tu další přehled nekosmetických věcí, které mě v poslední době baví nebo které jsem si pořídila. Nesmí tu chybět zmínka o mých oblíbených obchodech, kam pravidelně chodím omrknout novinky a kde mě baví vybírat třeba věci do bytu nebo dekorace na focení. Třeba se vám taky něco bude líbit nebo vás inspiruje :)



H&M Home má skvělé věci a pravidelně se tam musím jít podívat a něco malého si odnést. Něco je tedy celkem zbytečně předražené, ale pravidelné slevy dokážou trochu zvednout náladu :) Náladu mi zvedá i ubrus s potiskem banánů (který je tedy vlastně utěrka, ale utíraly byste do toho nádobí? Já teda ne :) Plus jsem si odnesla stojánek na svíčku, který vypadá trochu jako ptačí klícka.




Vosky z nové letní kolekce Yankee Candle voní všechny suprově a přemýšlím, jestli časem třeba pořídím i svíčku. Zatím to tedy není tak velká láska a mám jiné favority, u kterých o svíčce přemýšlím víc, ale rozhodně se mi i tak vůně líbí.




Moje momentálně oblíbené zátiší - obraz Pepco, sukulent + bílý květináč Ikea, modrý květináč Kik



Nové úložné šuplíčky a ombré hrnečky z Tigera


Přípravy na narozeninový měsíc na blogu :) Všechny věci jsou z Tigera


Dekorace žabiček z Kik


Set kovových květináčů s podtáckem Kik


Můj nejoblíbenější drink č.13 od Uga (jestli milujete mango a passion fruit, tak určitě vyzkoušejte)


Je to oficiální - jsem sběratel všech možných mason jars :) Nevím, proč mě tak magicky přitahují a potřebuju je mít doma všechno. Skoro bych si na ně měla pořídit novou skříň, ale tyhle pastelové z Tigera jsem prostě potřebovala :)


Nějaké flitry jako pozadí na focení kosmetiky z Kik


Poslední dobou sleduju několik DIY youtube kanálů a často mě popadne chuť si něco vyrobit. Nedávno jsem viděla zajímavý tutorial na nějaké origami skládačky, tak jsem si koupila barevné papíry, ze kterých se to dobře skládá. Je to skvělý relax, kdy člověk vypne a nemusí na nic myslet a jen se soustředí na překládání papíru :) Sada různě barevných papírů je z Kik.


Tiger naposledy a trochu hravě :) V květnu se na prodejnách objeví nová kolekce od designérky Misaki Kawai. Play with Misaki je barevná, vtipná a tak trochu bláznivá, takže jestli se vám podobný styl líbí, určitě si nenechte ujít návštěvu některé z poboček :)


Máte rádi Delmart a prodejnu na Smíchově máte z ruky? To jste na tom podobně jako já, takže když jsem na facebooku četla zprávu, že se chystá další pobočka, tak jsem zajásala. Nové bistro s prodejnou by se mělo po prázdninách otevřít v Millennium Plaza v ulici V Celnici (aneb kousek od vyhlášené Emy na Masaryčce). Nevím jak vy, ale já z toho mám radost a konečně budu mít pobočku o dost blíž :)



Co nekosmetického v poslední době potěšilo vás nebo čím jste si udělaly radost? :)


*

12 komentářů:

  1. Yankee Candle vosky milujem! Sú dokonalé ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Misaki nemá chybu, vůbec tuto značku neznám. Kolem Tigera chodím raději obloukem, protože když tam vstoupím, zjistím, že všechno potřebuju :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. S tím Delmartem jsi mě neskutečně potěšila, na Smíchov to mám hodně z ruky a ty jejich saláty prostě miluju!!!

    OdpovědětVymazat
  4. To s tím Delmartem je super zpráva :) jinak ty ombré hrnečky z Tigeru vypadají božsky!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Vosky Yankee mi zpříjemní každý den :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty úložné šuplíčky jsou krásné, na kosmetiku jako dělané:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ani se nedivím, že jsi sběratelka mason jars :) jsou to boží nádobky na pití

    OdpovědětVymazat
  8. Ty mason jars z tigeru jsou skvělý. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se teď do krámů nedostanu tak jsem jenom rozšířila sbírku YC svíček o My serenity a Pink sands, obě voní naprosto úžasně a rozhodně to jsou noví oblíbenci pro jaro a léto

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůů, utěrka s banánama je boží!

    OdpovědětVymazat
  11. mě zaujaly ty úložné šuplíčky :) ale mason jars jdou mimo mě, mě naopak vůbec nelákají

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)