pondělí 25. dubna 2016

Letní kolekce Urban Decay | ANO nebo NE?

O letní kolekci od Urban Decay jsem vám tady na blogu psala už několikrát a přišel čas se podívat trochu více na dva produkty, které už nějaký čas zkouším. Jeden se mi z celé kolekce líbí asi úplně nejvíce a druhý... no však si to přečtěte :)




Afterglow 8hour powder highlighter (Sin) - 830 Kč - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE

Jsou produkty, na které se jen podíváte a víte, že vám prostě sednou. Jeden pohled a jiskra okamžitě přeskočí. Stejně tomu bylo i v případě prvního setkání s letní kolekcí UD a konkrétně s tímto rozjasňovačem. V kolekci jsou celkem tři, ale můj jasný favorit hned od začátku byl právě Sin. Jestli milujete rozjasňovače v champagne odstínu se zlatavým odleskem, tohle je přesně pro vás! Balení je stejné jako u tvářenek Afterglow a sice to není tak elegantní balení, jako mají jiné značky, ale je funkční a bytelné. Už při prvním přejetí prstem po povrchu rozjasňovače se dočkáte hebkého pocitu a rozjasňovač je ultra jemňoučký a intenzivně pigmentovaný. Při nanášení to chce lehkou ruku (tedy v případě, že nepreferujete líčení jako třeba Jeffree Star nebo Nikkie Tutorials, kdy více rozjasňovače a lesku znamená víc :) Na nanášení mi přijde ideální fan brush, kterým se dá nanést opravdu jemně a decentně. Na tváři mi vydrží v pohodě celý den a během dne nijak nebledne ani neztrácí na síle. Jedním slovem je to moje velká láska a pokud bych z celé kolekce měla doporučit jen jeden produkt, tak říkám, že je to tento :)







Sin bývá často odstínově přirovnávaný k Mary-Lou Manizer rozjasňovači od theBalm, takže níže máte jejich porovnání. Odstín není 100% totožný a maličký barevný rozdíl mezi nimi je, ale na tváři by asi někdo těžko poznal, který je který. Pokud doma již Mary-Lou máte, bude pro vás UD asi trochu nadbytečný a barevně vás možná spíše zaujmou další rozjasňovače z letní kolekce.




Dole: vlevo UD a vedle the Balm




Naked Skin One & done hybrid complexion perfector (Light) - 40ml - koupíte v síti prodejen Sephora nebo on-line ZDE za 990 Kč

Tubička s nekonečně dlouhým názvem v sobě ukrývá BB krém s SPF 20, který jak víme, kombinuje péči s benefity make-upu. Jestli jsem od začátku věděla, že rozjasňovač budu milovat, tak tady v tom případě jsem se od první chvíle trochu obávala. Už klasický make-up Naked skin mi nesednul a šel o dům dál. A ani tato "letní verze" mi nevyhovuje. BBčko má vážně nízké krytí, což není jeho chyba, ale já osobně chci od make-upu krytí minimálně střední až vyšší. Někomu takové produkty vyhovují a pokud to máte jinak než já, tak se určitě nenechte odradit. Druhý problém, který s BBčkem mám, je jeho odstín. Jsem teď maximálně bílá a bez pigmentu, takže odstín není to pravé ořechové. Dá se hodně rozetřít, ale říkám si, že když umí UD vyrobit něco tak světlého, jako je jejich Naked skin korektor v nejsvětlejší verzi, proč to samé nepraktikuje i v tomto případě? A třetí problém, kterým s ním mám, je celková výdrž. Opět značně individuální a řekla bych, že ty z vás, které mají pleť suchou by tohle BBčko mohly mít teoreticky rády, ale pro mojí mastnější pleť to není. Asi po hodině mi začne zalézat do pórů, dělat mapy po celém obličeji a za pár hodin mi definitivně sleze. Za mě bohužel absolutně vůbec doporučit nemůžu, ale berte v potaz můj typ pleti i preference, co se krytí týče.








Dneska je to jednoznačné - rozjasňovač je pro mě must-have a BBčko naopak vůbec. Sin mi přijde nejhezčí a taky nejnositelnější ze všech třech nabízených odstínů a jedním slovem je krásný! BBčko naopak pro mě vůbec není a nadšená z něj nejsem ani trochu. 

Ale jako vždycky u všeho je potřeba to vyzkoušet na sobě, abyste samy mohly posoudit, jestli vám produkt vyhovuje :)

Byly jste už omrknout letní kolekci Urban Decay? Líbí se vám některý z produktů? :)


*

19 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět musím pochválit krásné fotografie a jejich provedení.Na rozjasňovač se v Sephoře určitě mrknu, nicméně můj nejlepší BB je ten od La Roche Posay a to už několik let, takže pro mně nemá smysl hledat jiný.

    OdpovědětVymazat
  3. rozjasňovač se mi moc líbí a zatím jsem na něj viděla a četla pouze samou chválu. Jelikož ale mám doma Mary-Lou, možná ho opravdu nepotřebuju. Jedině pro srovnání. :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa táto kolekcia nesmierne páči! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten rozjasňovač je krásný. Od The Balm ho nemám, tak si možná koupím tento. Líbí se mi víc. Jen Rendy taková poznámka, nechtěla by si ty produkty ukazovat na sobě? Přeci jen já nebudu nosit rozjasnovač na ruce, ale na tváři, víš jak to myslím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňovač je nádherný už od pohledu, moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mary Lou mám, takže tento by bol trošku zbytočný, ak odhliadnem od faktu, že je to ROZJASŇOVAČ a tie ja môžem ;) No, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na rozjasňovač si brousím zuby už od prvního dne, co vyšly obrázky :) Rendy nemáš srovnání se stínem Sin z první Nakedky? Jestli je úplně stejný jako rozjasňovač? Díky Denča

    OdpovědětVymazat
  9. Rozjasňovač se mi moc líbí, celkově tahle celá kolekce je povedená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rozjasňovač se mi moc líbí, ale champagne rozjasňovačů mám doma víc než jen Mary, tak jsem si nechala zajít chuť

    OdpovědětVymazat
  11. Denisa: Sin stín z Naked paletky je do růžova, takže si podobné nejsou ani trochu :) Ale čistě teoreticky by taky jako rozjasňovač šel použít, protože se taky leskne :)

    Lilien: dobrá poznámka :) vysvětlovala jsem to už několikrát všude možně - se zrcadlovkou kterou mám se nejsem bohužel moc schopná sama fotit, tak aby to šlo použít a při focení rtěnky nebyl zaostřený nos apod :) už na tom pracuju a lepší technika snad už brzy bude :) Potřebuji foťák s výklopným displejem a pak snad už všechno bude podle mých představ :)

    OdpovědětVymazat
  12. perfektna kolekcia a zatial vsetko co som mala moznost od nich odskusat bolo skvele
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  13. Mně moc vyhovuje makeup od UD, takže bych určitě v budoucnu ráda vyzkoušela i tento BB krém :). A rozjasnovač je krásný, bohužel jsem jej ještě neviděla na živo, ale podobné odstíny mým ráda. Jenže mám Mary Lou, tak jej asi nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  14. Rozjasňovač vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rozjasnovac me celkem zaujal.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jsi mi asi ušetřila penízky:) Chtěla jsem rozjasňovač, ale mám i Mary-Lou, tak se musím krotit:D

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek! S BBčkem bohužel souhlasím, na mastnou pleť to není nejlepší volba. Rozjasňovače jsou super a podobné si myslím, v Sephoře chyběly.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento rozjasňovač mi sa mi skôr podobá na Camélia De Plumes od Channel, ktorý bol vo Vianočnej limitke 2014, takže kto ho náhodou vtedy nestihol tak by mohol vyskúšať tento. Hoci nemám doma Sin, ale podľa fotiek si myslím, že sú dosť podobné ;-).A tak isto mám doma Mary čiže porovnávala som ho s Caméliou a príde mi porovnanie swatchou dosþ podobné ako Sin a Mary :-). Nad Sin som rozmýšľala lebo highlighterov nikdy nieje dosť aj keď v podobnej farbe a tým pádom by som si mohla ušetriť Caméliu, ale chcela by som vyskúšať možno Auru, pretože vždy používsm iba nejaké zlatkavé a šampáň rozjasňovače, takže by som mohla vyskúšať aj niečo trošku asi menej prirodzené a do rúžova. Dúfam, že Lou zverejní nejakú selfie s Aurou...určite by mi to pomohlo pri výbere :-).

    OdpovědětVymazat
  19. Aha. :) Z nové kolekce rozjasňovačů se mi líbil právě nejvíce Sin :) Že si je tak podobný s Marry mně nenapadlo, když ji mám doma, připadalo by mi zbytečné toužit po něčem tak podobném. A odstín Aura mne nanadchl a ten třetí (už nevím název) mi přišel tmavý... Takže suma sumárum, aspoň jako studentka nemusím achat :D Aspoň pro jednou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)