úterý 19. dubna 2016

Letem kosmetickým světem | NOVINKY

Zase se mi nějak nehromadily novinky a je čas se s vámi podělit o všechnu tu krásnou a novou kosmetiku. Nechybí už letní kolekce, spousta nových vůní i zajímavá kolaborace hvězdy s kosmetickým gigantem. Jestli vás zajímá, na co nového v obchodech narazíte a na co se už brzy můžete těšit, tak určitě čtěte dál :)


Začněme letní kolekcí, kterou uvede v květnu Clarins. Jako každý rok nebude chybět obří bronzer (skvělá investice, protože vám vydrží asi tak milion let), fixátor make-upu i řasenky, voděodolné stíny (ve 4 barvách) a nový olej na rty (který miluju). Stíny a bronzer jsou pouze limitka, zbytek bude ve stálé kolekci. Letos nechybí také tělový olej se třpytkami, který akorát hledejte v balení s maličko jiným nápisem (letos tam není nápis Splendours, tak aby vás to kdyžtak nepletlo).




Bronzing & blush compact (1290 Kč) - Waterproof eyeshadow (590 Kč) - Lip oil (485 Kč) - Double fix mascara (525 Kč) - Fix make-up (720 Kč) 


Jednou z nových a limitovaných letních vůní, která svým obalem evokuje kmen palmy, je 212 VIP Wild party od Carolina Herrera. Hlavní složky jsou ananas, grapefruit, orchidej a pomerančový květ, takže vůně je spíše svěží a ovocná a nechybí samozřejmě ani verze pro pány. Prodává se ve všech sítích parfumerií od dubna a cena za 80ml je 2375 Kč (dámská) a 100ml je 1990 Kč (pánská).


O nové řadě Nivea jsem vám už jednou psala, ale teď mám celou řadu pěkně pohromadě a možná ne všichni víte, že řada obsahuje např. i čistící ubrousky nebo mléko :) Voní jako klasický modrý Nivea krém v plechovce.

Čistící ubrousky - deodorant ve spreji a v tuhé verzi - ošetřující čistící mléko - ošetřující čistící krém


Konjac houbičky na čištění obličeje jsou hit už poslední rok nebo dva a čím dál tím více značek a firem je zařazuje do své nabídky. Nově budou k sehnání i v DM drogeriích akorát se mi zatím ještě nepodařilo vypátrat jejich cenu nebo přesnou dostupnost na prodejnách. Každopádně palec nahoru na neustálé rozšiřování sortimentu a sledování trendů :)





Yves Rocher a jeho obnovená řada Plaisir Nature, která obsahuje např. sprchové gely, peelingy, tělové krémy nebo třeba koupelové oleje nabízí netradiční kombinace vůní, které by se mohly líbit těm z vás, které už nebaví klasika. Schválně vyzkoušejte třeba levanduli s ostružinou, mango s koriandrem, malinu s mátou nebo citron s bazalkou. Produkty neobsahují minerální olej ani parabeny a více než 96% složek je přírodního původu. Plus kelímky jsou z recyklovatelných plastů. Tata řada je již na prodejnách k dispozici.



Estée Lauder tento týden prozradila, že chystá kolaboraci s módní návrhářkou Victorií Beckham. Společně vytvořili limitovanou kolekci make-upu, která se u nás objeví v říjnu letošního roku. Nezbývá se jen těšit, co společně vymysleli a co všechno bude kolekce obsahovat. Já se tedy těším moc a netrpělivě očekávám, až se objeví první fotky :)



Sortiment EL se rozrůstá i o nový set na obočí Soft gloss Brow powder, který bude dostupný ve 3 variantách. Zajímavostí je určitě to, že barva stínů není matná, ale obsahuje mikro perly, které napodobují přirozený lesk vlasů. Pokud se vám třeba nelíbí matné stíny na úpravu obočí a hledáte něco jiného, mohlo by to pro vás být zajímavé. Uvnitř balení jsou navíc i dvě zrcátka, z nichž jedno je zvětšovací a obočí si díky tomu můžete nakreslit precizně. Cena setu je 890 Kč a v prodeji bude od června v buticích EL.



O novinkách z letní kolekce EL, kam patří i moje oblíbené želátko a třeba i paletka stínů jsem vám psala ZDE. Opět se jedná pouze o limitku, která je k dostání pouze v buticích EL.





Od Manufaktury si sice koupím sem tam něco a není to vyloženě moje srdcovka, ale zaujalo mě, že mají novou limitku s okurkou. Mám hrozně ráda okurkové vůně, takže určitě půjdu omrknout, co pěkného v této kolekci bude a jestli to bude i příjemně vonět, tak si určitě něco pořídím :)





E-style a jejich jarní kolekce očních stínů. Myslím, že jste o nich už asi slyšely a určitě plánuji extra článek, kde se o nich rozepíšu víc :)



Take the pill and follow me je heslo nové limitky vůní Carolina Herrera 212 New York. Flakonky vůní připomínají pilulky a jsou k dostání ve 3 dámských a 2 pánských verzí. Jedná se o již existující verze vůní a 20ml verze seženete za 1060 Kč ve všech parfumeriích.




Body Shop a jeho sezónní limitky jsou často velká pecka nejen pro váš nos a tentokrát potěší ty z vás, které si ujíždí na vůni kokosu a ananasu. Řada Pinita Colada obsahuje tělové máslo (449 Kč), tělový peeling (429 Kč), sprchový krém (179 Kč) a tělový sorbet (349 Kč). Jak už je u této značky zvykem, vůně jsou opravdu autentické a po namazání máte pocit, že jste se polily pina coladou :)


Donna Karan si připravila novou kolekci parfémů The Liquid Cashmere inspirovanou kašmírem. Řada vůní je luxusnější, čemuž odpovídá nejen vzhled flakonů, ale i vůně samotná. Každá z vůní má vyjadřovat specifickou náladu a touhu.


Liquid Cashmere White (bílá)


Hlava: bergamot, citrusy, černý rybíz 
Srdce: vůně divokých růží, kananga vonná, olivovníky 
Základ: pižmo, santalové dřevo, vanilkové boby, benzoin 

Liquid Cashmere Blush (pudrově růžová) 

Hlava: šťavnaté mandarinky, jiskřivý bergamot a konvalinky 
Srdce: jasmín sambac, vůně okvětních lístků tureckých růží a květů pomerančovníku 
Základ: pačuli, vanilka a smetanová vůně santalového dřeva

Liquid Cashmere Black (černá)

Hlava: růžový olej, višně, maliny 
Srdce: jasmín, irisy, pačuli 
Základ: otočník, santalové dřevo, pralinky 


Vůně budou k dostání od května exkluzivně v parfumeriích Sephora. Cena 30ml EDP je 1490 Kč a 50ml EDP je 2390 Kč.



Objevily jste mezi novinkami něco, co vás zaujalo a na co se třeba chystáte? Těšíte se na letní limitky, které se pomalu a jistě blíží nebo se už začaly objevovat? :)

*

21 komentářů:

  1. Tolik krasnych novinek. Zaujal me TBS, ale tam me odrazuji ceny. Urco mrknu na YR na vuni s malinou. A okurkova Manufaktura take musi vonet uzasne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě ta houbička z DM, už jsem ji viděla i u někoho na videu a vypadá, že bude super. Ráda bych vyzkoušela :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mam okurkove mydlo z Mydlarny Erde a je vyborne, takze omrknu Manufakturu ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. tú konjac hubku som videla i u nás a stála tuším 2,69€ takže vôbec nie je drahá :) a the body shop chcem aj u nás, tie vône musia byť dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jaj... ešte raz sa musím pozastaviť nad tou EL paletkou očných tieňov, je skrátka náádhernáááá... Vážne nad ňou uvažujem :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že už slovo spolupráce neletí, tak všichni začali používat výraz kolaborace :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Lilien: myslím, že je jedno, jaký výraz se použije, protože význam je pořád stejný :)

    OdpovědětVymazat
  8. z tej Nivea rady mám iba deodorant, a som prekvapená koľko ďalších produktov má :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Tento týden chystám nálet do YR, kde chci omrknout jejich inovovanou řadu, sama jsem zvědavá, která vůně to u mně vyhraje, zatím to tipuji na malinu a mátu a pak taky na mango a koriandr:-)
    A nová řada Nivea mně láká, zatím jsem si pořídila jen deodorant ve spreji, to, že je v nabídce i pleťové mléko nebo čistící ubrousky jsem ani nevěděla, ale už teď vím, že je chci vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tú konjac hubku sa už tááák dlho chystám, snáď sa mi to čoskoro podarí. Krásne úlovky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak za mě asi tentokrát jedině to Yves Rocher. Jinak mě nic moc nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  12. jůů Nivea má novou řadu? :) to je super, tu mám ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. na kolkeci od Victorie se neskutečně těším, doufám že bude povedená, bude u nás a podaří se mi něco ukořistit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek! Mne zaujala modrá Nivea. Kdyby začali prodávat parfém, který je pro tuhle řadu typický, myslím, že bych ho i pila, šíleně tu vůni miluju :o))). A potom parfémy DK, ten s bergamotem anebo konvalinkami :-). Zvědavá jsem moc na limitku Clarins, hlavně na bronzer, na fotu vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  15. Novinky vypadaji skvele, konjakovou houbicku bych urcite chtela vyzkouset a zaujaly me i novinky od YR, ty kombinace vuni zneji opravdu zajimave :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. já rozhodně poběžím pro něco okurkového do manufaktury, okurky, to je moje...k jídlu i v kosmetice :-) takže děkuji za tip, nechodím tam moc často, spíš nárazově, protože to mám trochu z ruky, ale teď půjdu najisto a myslím že koupím celou sadu :))))

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek :-) já jsem teda moc spokojená s novinkou od nivei :-) Ale jak jsem se u tebe dočetla o novou kolekci parfémů The Liquid Cashmere inspirovanou kašmírem od Donny Karan , tak je mi zcela jasné o co si řeknu k svátku :-D

    OdpovědětVymazat
  19. opět tolik lákavých novinek, ale nejvíce mě tentokrát zaujal YR

    OdpovědětVymazat
  20. Libi se mi ta nova rada od yves rocher.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)