středa 6. dubna 2016

Kosmetická trojka - Juicy shaker & tekuté rtěnky

Dnešní kosmetická trojka bude zaměřená na produkty na rty. Od tekuté rtěnky a olej až po lesk na rty. Něco z toho je propadák a něco bych si koupila i v jiné verzi. Uhádnete, co se mi líbí a co naopak moc ne? :)



M.A.C a jeho tekuté rtěnky Retro Matt liquid se dočkaly inovace složení a jsou teď k dostání v 15 zářivých odstínech. Jak možná víte, tekuté rtěnky mě začaly více zajímat a díky mojí milované od Kat von D, mám teď nějak větší chuť je zkoušet a objevovat. Intenzivní fuchsiová barva asi není úplně pro mě, ale měla jsem jí půjčenou od Lou a je jasné, že ta si nevybere nějakou nude nebo růžovou :) Zajímala mě hlavně textura a výdrž rtěnky, protože jsem uvažovala o nákupu jiného odstínu. A jaké jsou mé dojmy? Barva je opravdu hodně intenzivní a vysoce pigmentovaná, nanáší se snadno a vyhovuje mi i aplikátor, který je na konci trochu zúžený. Moje milovaná Kat von D drží teda delší dobu na celých rtech, aniž bych jí musela opravovat nebo barvu znovu aplikovat. Plus jde v pohodě vrstvit a nedělá žádné fleky apod. M.A.C rtěnku potřebuju opravit dříve, protože ze středu rtů mi zmizela o něco dříve, ale rty vydrží barevně natónované skoro po celý den. Jsou věci, které se snaději říkají a hůře píšou a tohle je přesně ten případ :) Celková výdrž je samozřejmě individuální a záleží co během dne pijete nebo jíte, ale i kdyby Kat von D a M.A.C držely stejně, tak u M.A.C se mi nelíbí rtěnku vrstvit a nanášet další vrstvu barvy při drobných opravách. Dělalo mi to pak celkem neplechu na rtech a přijde mi lepší jí odlíčit a nanést úplně znovu. Koupila bych si jí? Koupila, ale v nějakém více přirozeném a nenápadném odstínu, kde by nebylo tolik vidět, že není dokonale nanesená a že je barva třeba ve středu rtů maličko ošoupaná, jestli mi rozumíte :) Celkově je rtěnka příjemná a dobře se nosí, výběr odstínů mi také vyhovuje, ale Kat von D mi přijde prostě o chlup lepší.




Odstín Taylored to Tease




Lancome a jejich Juicy Shaker je teď velice populární a všude se o něm mluví. Všímáte si, jak některé blogerky o něm hovoří tak jakože opatrně? Bojí se říct na plnou pusu, že tahle rozkošná věc je úplně na prd. A já se to nebojím říct, protože upřímnost je nadevše :) Oč ale jde? Juicy Shaker je pigmentovaný olej, který před použitím protřepe (stylové to rozhodně je) a poté aplikujete cushion aplikátorem. Obal je fakt rozkošný a sladký, líbí se mi nápad i provedení, ale to je asi tak všechno. Když necháte lahvičku stát na stole, uvidíte, jak se po chvilce začne oddělovat olej od pigmentů (proto se musí vždycky před aplikací zatřepat), což samozřejmě není nic špatného a děsit vás to nemusí. 



Aplikátor je asi to nejlepší ca celém produktu. Je opravdu ňuňu, heboučký a aplikace s ním je taková trochu terapeutická :) Je měkký a rty s tím můžete hladit pomalu jak s plyšovou hračkou. Obsah shakeru je bohužel ale trochu propadák. Má jít o olej, ale olej to podle mě tolik není. Není výživný, hutný ani rty nehydratuje. Barva je hodně decentní a spíš rty jen malilinko natónuje, ale swatch na ruce nebo rtech není nijak vidět. Vypadá to jako lesk na rty, který ale bohužel skoro nic nevydrží, hned se setře a o rty bohužel nepečuje. Ve výsledku rty natíráte jako šílenec, pořád protřepáváte roztomilou lahvičku, ale užitek nula. Možná když přihlédnu k tomu terapeutickému požitku z aplikátoru a protřepávání. Ale za to asi člověk několik stovek platit nemusí. Za mě bohužel velké zklamání, co se obsahuje týče. Obal a provedení jsou perfektní a baví mě, ale to je prostě málo, pokud za to člověk zaplatí víc jak stovku. Je mi líto...



Tato verze se jmenuje Apri-cute a v nabídce je ještě několik dalších, které mají i různou parfemaci




Jako poslední tu máme jarní novinky od Clinique. Pop Lacquer by měla být krycí barva na rty s efektem lakované kůže. Podle popisku jsem očekávala asi trochu něco jiného. Podle mě je toto prostě jen hodně hutný a lepivý lesk, který navíc není až tak pigmentovaný (jak bych očekávala podle jeho názvu). Efektu lakované kůže jsem si na svých rtech bohužel nevšimla a i kamarádka, které jsem ho dala vyzkoušet, potvrdila mojí teorii o hutném lesku. Pro ty z vás, co mají podobný typ produktů rády, to bude asi zajímavé, ale jestli jste stejně jako já očekávaly spíše tekutou rtěnku se zajímavým finišem, tak to bude asi stejné zklamání. Když už sáhnu po lesku na rty, chci aby byl příjemný a nelepivý a tohle bohužel lepí dost, takže za mě bohužel palec dolů. Balení i aplikátor mají ale palec nahoru a celkový vzhled se mi líbé.





No, tak se zdá, že tu máme zaděláno na dvojnásobné zklamání měsíce. Nedá se nic dělat, neumím holt pochválit něco, co mě zklame nebo jsem od toho očekávala něco jiného. Ze všech třech produktů uvažuji o koupi tekuté rtěnky od M.A.C a zbylé za sebe bohužel doporučit nemůžu.

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli s některým z produktů máte samy zkušenost a jestli je váš názor stejný nebo naopak úplně opačný :)

*

35 komentářů:

  1. ty nevydařené juicy shaker mě mrzí, nápad se mi velmi líbí, ale je tedy škoda, že výsledek není nic moc. Že to není příliš pigmentované by mi nevadilo, ale že rty nevyživuje, jak se očekává, tak to je zklamání. Rozhodně se do nákupu nepohrnu

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš.. O všech třech produktech, Mac, Clinique i Lancom, jsem v zahraničí slyšela dost negativní ohlasy. Díky tomu ušetřím, protože mě ani jeden z produktů vůbec neláká. Zůstanu u jiných oblíbených tekutých rtěnek a svého milovaného oleje od Clarins. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Juicy Shaker vyzerá strašne roztomilo, ale toto u mňa osobne zaváňalo prúserom už ako som ho prvýkrát uvidela... Je to taká imidžovka bez efektu, bohužiaľ...
    Ja radšej klasické rúže :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Po tvojí recenzi mě neláká žádný produkt.Ale odstíny vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Lancome shakery me lakaly, ale po teto recenzi utratim penize radeji za neco jineho. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Juicy shaker sem bezela hned druhy den po uvedeni poridit, mam fialovou barvu, ale sem z nej nestastna... On proste vazne rtum nic nedava, naopak, barva je videt az tak pri druhe vrstve a klouze ze rtu a behem chvilky je fuc a pocit hydratace neni.. Ach jo.. Ale Renco, prubni nove cushion telute matne rtenky Sephora, ty jsou moc fajn. Maji hodne zvlastni texturu a na rtech nezasychaji, ale nevysusuji, coz je fajn ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Shakery od Lancome mi přišly už od začátku jako předražený nesmysl krásný na pohled a jsem ráda, že to konečně nějaká blogerka napsala naplno, stejně jako o tom jejich kostičkovaném multilíčidle.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. vyskúšaj matné lip creamy od Jordany, som zvedavá na tvoj názor :) stoja pár korún a ja som s nimi nadmieru spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jeden z tychto produktov na nelakal. Juice shaker ma odradil uz pri prvych zmienkach na youtube. Z toho pretrepavania by ma porazilo. V tomto clanku mi chybaju swathe.

    OdpovědětVymazat
  10. Na Juicy Shakerech se mi líbí akorát reklamy a přeložené názvy (Zamilovaná Bobule... :)).

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi tvůj přístup, že nemáš problem negativně hodnotit. O lesk Juicy shaker jsem přemýšlela, ze jsi ho pořídím, ale jak vidím, nebude asi nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  12. Estee se nad Juicy shaker rozplývala, ale přesně - nad aplikátorem, balením, aplikací, co dala výrobku jméno, ale o účinnosti (užitku) vlastně ani slovo, pokud si to dobře pamatuju. Z videa mi to nedošlo, to až díky tvému článku.
    Osobně zkušenost nemám ani s jedním produktem a upřímně mě ani nelákají ve smyslu mé vlastní investice (to víš, že kdyby mi m.a.c. někdo věnoval, zlobit se nebudu). ;)))

    OdpovědětVymazat
  13. Juicy Shaker má úžasný aplikátor..škoda, že ten obsah, o který jde primárně se už tolik nevyvedl.

    OdpovědětVymazat
  14. Zkušenost nemám, ale ty barvy se mi líbí :) a na juicy shakery jsem zatím četla jen pozitivní názory

    OdpovědětVymazat
  15. Já nemám zkušenost ani s jedním, ale MAC rtěnky se mi líbí, mají krásné odstíny :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem ráda, že otevřeně přiznáš, když tě nějaký produkt zklame. Proto tvůj blog mám tak ráda :) Třeba Mia z kissbooku ty lesky od clinique dost vychválila, přitom za lepivý lesk s trochou barvy ač v krásném obalu utrácet několik stovek rozhodně nechcete. Juicy shaker mi už od začátku připadal jako blbost :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty MAC rtěnky se mi hodně líbí, jinak škoda, že Juicy Shaker nemá vlastnosti jaké by měl mít.

    OdpovědětVymazat
  18. Giulietta Montagneuse: mrzí mě, že jsi z něj zklamaná, ale na druhou stranu mám vždycky určitou "radost", když se s někým shodnu na názoru a cítí to podobně :) Jinak děkuju za tip, rtěnky jsem si trochu osahávala, ale zatím jsem je nezkoušela, tak se na ně určitě pak podívám :)

    notes personnelles: četla jsem už hodně pozitivních ohlasů na jejich produkty na rty, takže někdy určitě vyzkouším :)

    Skalinky: omlouvám se, ale M.A.C jsem už vrátila Lou a zapomněla jsem jí vyfotit a Juicy Shaker nevypadá nijak, jen jako průhledný lesk a Clinique rtěnky taky nebyly prakticky nijak barevně vidět. Tak doufám, že mi to tentokrát odpustíš :)

    Harmony: já chápu, že je těžké říct o něčem, že je to na prd, když tě ta firma pozve na představení produktu do Paříže, kde ti ho představuje Lisa Eldridge osobně :) Na druhou stranu i tak ocením, když někdo řekne, že to vlastně tak wow není.

    Kristýna Čížková: nemám s tím problém, ale nejde říct, že jen něčí názor je správný nebo špatný. Každému se líbí něco jiného a proto i mezi blogerkami jsou odlišné názory :) A určitě se najde někdo, komu se ty lesky líbit budou, ale já od nich očekávala něco jiného a proto mě zklamaly :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vždy som chcela vyskúšať nejaké tekuté rúže, no nejako som sa ešte neodhodlala. Určite však vyskúšam ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  20. Jedinou tekutou rtěnku co jsem zkoušela je od Dermacolu. Vydrží opravdu celý den a celkově jsem s ní spokojená, ale nějak mě nelákají další tekuté rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, mě u tebe strašně chyběj swatche, na ruku, na rty, COKOLOV! Z obrázku lahvičky si bohužel moc neodnesu... :-(

    OdpovědětVymazat
  22. To, co Lancome poslední dobou vymýšlí, jsou hračky pro náctileté slečny. Bohužel cenově jsme jinde:-( Už se vidím, jak třeba na křižovatce za volantem třepu touhle blbůstkou. Já potřebuji produkty, které mi život usnadní a ne toto.

    OdpovědětVymazat
  23. anickalysano: důvod proč chybí jsem psala v komentáři výše :) díky za pochopení

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tady mě nic moc nezaujalo, aspoň díky tvojí recenzi zase jednou ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to jsem si na začátku článku tipla úplně správně! :-) Mě už podle popisu výrobku Juicy Shaker ani Pop Lacquer nelákaly a nekoupila bych si je. Od obojího bych čekala lesk na rty, který nepoužívám. Mac rtěnky vypadají ale pěkně.

    OdpovědětVymazat
  26. Veľmi oceňujem kritiku! :) Clinique rúže milujem, ale tento lesk si určite nekúpim. :D
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  27. Z tohohle mě nic nezaujalo, prostě to nejsou textury pro mě

    OdpovědětVymazat
  28. Bože, ta tekutá rtěnka od MACu ale vypadá úžasně! Mám čtyři klasické rtěnky od této značky, ale již delší dobu bych ráda vyzkoušela i něco takového. Možná si díky tvému doporučení pořídím právě tohle :)

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Posledné dve vyzerajú ako krásne odtiene, škoda, že tak lepia a nie je ich vlastne ani nijak farebne vidieť :(

    OdpovědětVymazat
  30. Mam tekutou rtenku od Mac v odstinu Lady be Good a ta barva je uzasna nude:-) Jinak pri opravovani nezlobi, to je vpohode, a!e prijde mi, ze docela vysusuje, urcite dat pod ni bazi.

    OdpovědětVymazat
  31. Na oko to všechno vypadá moc pěkně, vyzkoušela bych samozřejmě ráda, tak určitě omrknu alespoň testery, ale investovat do toho s největší pravděpodobností nebudu. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. No tak ja som neodolala tomu baleniu a ten Juicy Shaker som si kupila (s 20% zlavou v sephore). Nuz doma som prve dni dobre nadavala, aka som blba, ale ked uz ho mam, tak ho vypouzivam ako lesk na pery...
    Po troch tyzdnoch kazdodenneho pouzivania konstatujem, ze je to vyborny fixator na ruz a druhe prijemne pozorovanie - u mna funguje dobre aj ako balzam na pery. Spociatku som mala podobny dojem ako Ty, ze nic nehydratuje, ale momentalne si natieram
    pery iba nim a pery su pekne a v poriadku.
    Ale znovu si ho uz nekupim :-)

    PS: Na fr. blogoch ho vsetky blogerky vychvalili az do nebies. Potvorky predajne, tusim si budem musiet trosku upratat v tom, koho sledujem.

    OdpovědětVymazat
  33. Tekutou rtěnku mám jen jednu od EL a jsem moc spokojená. Lancome sejkr vypadá skvěle ,ale za ty peníze to asi opravdu nestojí..to už si raději koupíl clarins olejíček na rty.

    OdpovědětVymazat
  34. Ta tekutá rtěnka od MAC je vážně úžasná a musím se na ni podívat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)