pátek 22. dubna 2016

DM BOX | novinky z drogerie

Balíčky od DM drogerie jsou vždycky překvapením a rozšířením si obzorů o novinkách. Ten poslední, který mi DMko poslalo měl krásnou mint barvu a ukrýval jarní novinky privátních značek. Říkala jsem si, že by to i pro vás mohlo být zajímavé a hlavně stejně jako já můžete zjistit, jaké novinky byste neměly přehlédnout :) Já sama totiž často některé nové věci opomíjím, protože se většinou soustředím na ty dobře známé nebo pravidelně nakupované.






Co všechno pěkný box ukrýval?




Balea tělové želé (59Kč) s vůní melounu a máty je letní limitka a voní naprosto božsky. Jestli bych tuhle vůni sehnala třeba v nějakém body spreji, tak si jí okamžitě kupuju do zásoby! Body želé je pro hodně lidí asi docela neobvyklá záležitost a mě osobně nejvíce připomíná tělové sorbety od Body Shopu. Je to hodně lehké, osvěžující a než to zaschne, tak to trochu na kůži lepká. Ale ta božská vůně to všechno vyvažuje :) Určitě tu želé nevidíte naposledy.

Balea tělová pěna (69Kč) voní také moc příjemně, ale její vůni nedokážu úplně jasně identifikovat. Chvíli mi přijde, že voní po pistáciích a pak zase po nějaké květině :) Na popisování vůní jsem vážně špatná :)




Balea sprej pro rychlé vysušení vlasů (65Kč) mě zaujal už asi dva týdy zpátky v drogerii a chtěla jsem si ho koupit. Ještě, že jsem to neudělala, protože bych teď měla doma dva. Hned o víkendu ho chci vyzkoušet a zjistit, jestli to vážně funguje, protože vlasy mi schnou vždycky strašně dlouho a pokud by to něco dokázalo urychlit, tak to chci používat pořád :)

Sprej proti krepatění vlasů (65Kč) asi nedokážu úplně plnohodnotně posoudit, protože se mi vlasy nekrepatí, ale potěším s ním někoho jiného :)

Stylingová guma(49Kč) má celkem vtipný název a dostane jí manžel, protože já na vlasy podobné produkty vůbec nevyužívám.



Das gesunde plus kapsle Vital komplex (58Kč) se budou hodit někomu, kdo má problémy se svými vlasy.

Das gesunde plus zelený čaj Matcha (199Kč) mě v balíčku potěšil strašně moc a vůbec jsem netušila, že ho má DMko v nabídce. Matcha je teď super trendy záležitost a dává se pomalu i do pasty na zuby :) Balení obsahuje 10 sáčků, takže si čaj můžete brát třeba i na cesty a nezabere vám skoro žádné místo.


Balea maska na nohy (17Kč) v jednorázovém balení. Jejich krém na nohy s ureou miluju a masku určitě vyzkouším a zajímá mě porovnání právě s krémem na nohy.

Svíčka Profissimo (69Kč) se vzorem motýlů, která ale nijak nevoní.


Jestli vás něco z novinek zaujalo, tak určitě víte, co při další návštěvě DMka nesmíte zapomenout vyzkoušet nebo omrknout :) Já se strašně těším na sprej na rychlejší usychání vlasů, matchu i tělové želé :)

Zaujalo něco z novinek i vás? :)


PS: toto není verze boxu, který se dá jednou za čas objednat. Toto je verze pro blogerky, kde jsou novinky privátních značek :) Aby to někoho nemátlo :)
*

25 komentářů:

  1. Tohle je moc povedeny box a urcite mrknu na to zele, to me dost zajima.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To želé mě zaujalo asi nejvíce, uvidíme jaké bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna krabicka. Mint + bodky su 2 moje oblubene veci spolu ;) Planujem kupit si obe mazadla na telo.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento týden jsem byla v DM už 3x :D Na jarní novinky jsem se už koukala, kupovala jsem teď nějaké dárky, ale pak si chci koupit i něco pro sebe. Chystám se určitě na tu tělovou pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  5. želé vypadá úžasně...skoro bych ho snědla :-) láká mě ho vyzkoušet, jen mi asi bude vadit to lepení než se vstřebá. A zaujala mne i ta tělová pěna, o něčem takovém jsem ani neslyšela...díky za tipy, do DM se zrovna chystám

    OdpovědětVymazat
  6. Sprej na rychlé usušení vlasů vypadá super! Každý ráno vycházím s napůl mokrou hlavou, protože si ji nestíhám vyfénovat...

    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vůní mě láká želé, ale asi bych se zbláznila z toho lepkavého pocitu, ten druhý krém bych asi využila víc :) Matcha jsem ještě nepila, ale chci ho už dlouho zkusit a tohle je super příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nad tím tělovým želé pořád přemýšlím. Určitě voní krásně, ale mám strach z toho, že bude dost lepit a že se pak s ním nebudu cítit dobře. Ale v DM už málem skončil u mě v košíku, no možná bude zvědavost ještě vyšší a nakonec tam bude znovu a budu ho muset mít.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Sprej proti krepatění jsem si koupila, ale buď ho nedokážu plnohodnotně ocenit, anebo prostě není dvakrát funkční, aspoň na mých vlasech ne. Ale pro co si cíleně půjdu je tělové želé a pěna, na léto určitě využiji:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, tak mě ani nemrzí, že jsem na jarní box zapomněla a nemám ho. Obsah mi přijde dost nic moc, bývaly doby kdy v dm boxu byly i novinky z dekorativky a tak, toto mi připadá jako sbírka nejlevnějších věcí z Baley.

    OdpovědětVymazat
  11. Julie Uhlířová: to ale není klasický DM box, který si objednávají zákaznice :) Tohle je verze pro blogerky, kde jsou jen novinky privátních značek (proto třeba tolik produktů Balea) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na tělové želé. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dm boxy jsou celkově super, co tak sleduji a pokud je něco takového pro blogerky, je to fajn, aspoň mají přehled zase o něco věčí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. K tomu želé teď mají v DM i limitku tělový sprej ;) voní skvěle, ale ta výdrž... Je to spíš na osvěžení na léto. Každopádně jsem ho našla v regále hned vedle toho želé, tak zkus taky ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký novinky.Matchu mám a vůbec mi nechutná,tak si ho přidávám do koktejlů.

    OdpovědětVymazat
  16. Teda box se opravdu povedl! Taky bych ho brala, všechno bych využila :D
    Zvu tě, do 23.4. můžeš u mě na blogu soutěžit o magickou rtěnku a vzorek parfému: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám pocit, že za poslednú dobu som vkuse v DMke a nikdy neodídem s prázdnymi rukami. :D Rozhodne chcem vyskúšať tie tabletky na vlasy, lebo tie moje teraz vyzerajú hrozne.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Želé fakt vypadá dobře, asi pro něj do DM skočím

    OdpovědětVymazat
  19. Ja nevim jestli jsem divna, ale ja tu baleu nemusim. Vadi mi ta cena, prijde mi to moc levne vsechno. To v ni musi byt kvalitni zlozky teda 😁

    OdpovědětVymazat
  20. S českými blogy zatím jen koketuji, ale tomu tvému jsem doslova propadla. Kvalitní fotografie, čtivé psaní, novinky... Opravdu stavíš kvalitu blogu na první místo a je to znát! PS: Já jsem se sprejem na rychlé vysušení vlasů moc spokojená. A ani mi nemastí vlasy, což je skoro zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  21. ooo, tak to je luxusní balíček, zaujalo mě to želé a ten komplex na vlasy

    OdpovědětVymazat
  22. Zaujalo me vsechno.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  23. O spreji na urychlení schnutí vlasů slyším poprvé, ale nutně ho potřebuji! Taky mi vlasy schnou dlouho a fén nechci pokaždé používat.

    OdpovědětVymazat
  24. Priznám sa , že vlasové produkty ma od DM ka skoro nikdy nezaujmú. Mám už svojich favoritov a mám radšej kvalitnejšie vlasové produkty. Naopak pri telovej kozmetike mám nutkanie si kúpiť všetky novinky :D

    OdpovědětVymazat
  25. Nelíbí :-D dekorativka by byla lepší

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)