úterý 12. dubna 2016

Cenově dostupné barevné oční linky | NYX & Miss Sporty

Čím více se blíží léto, tím větší chuť mám na barevné oční linky. Doma se mi jich za poslední dobu sešlo hned několik, tak jsem si řekla, že vám je ukážu :) Cenově jsou dobře dostupné a vaší peněženku nezruinují, takže značka ideál. Otázkou je, jestli stojí za to? Jestli vás to zajímá, tak čtěte dál :)





Miss Sporty Studio Lash Colour eyeliner

Novinky od Miss Sporty mám v zářivých odstínech a pokud se nepletu, v nabídce je ještě i růžová verze linek.




 NYX Vivid Brights

V nabídce je několik odstínů od zářivě růžových, po modré nebo oranžové a prohlédnout si je můžete například ZDE.



Řekla jsem si, že linky mezi sebou porovnám v několika bodech:

Aplikátor - MS mají pevný pěnový aplikátor, který se moc neprohýbá a je poměrně tenký a dlouhý. NYX má klasický štětečkový aplikátor, který je pro tekuté oční linky typický. Je dost individuální, který typ vám vyhovuje a jak se vám s ním pracuje.

Sytost barev - swatche mluví myslím za vše. Barvy u obou značek jsou moc pěkné a intezntivní. Během dne barva na víčku nebledne.

Schnutí - MS chvíli trvá, než barva zaschne a během této doby to chce být opatrný, aby se barva nerozmazala. NYX usychá rychleji.

Výdrž - obě značky drží prakticky stejně dobře. Jakmile barva zaschne, drží mi na víčku dobře celý den. MS mají sem tam o maličko větší tendenci se trochu obtisknout, ale mám dost spadlá víčka a někdo jiný by s tím vůbec problém mít nemusel. Barva se mi během dne nijak nedrolila ani neopadávala.

Nanášení - o něco lépe se mi pracuje s NYX linkami, protože se nanášejí více rovnoměrně a stačí jedna či dvě vrstvy, aby byla barva sytá a intenzivní. MS trochu šmouhují díky aplikátoru (na swatčích je to myslím trochu vidět). Není to tragédie, ale linku chce přetřít trochu víckrát aby byla barva rovnoměrná a jednolitá.


Dole: porovnání aplikátorů - vlevo je NYX a vpravo je Miss Sporty





Celkově tedy obě značky jsou OK, s tím, že k Miss Sporty mám menší výhrady a NYX linky mi přijdou o chlup lepší. Ve výsledku je ale spíš na vás, jaké linky byste si vybraly nebo které se vám odstínově líbí třeba více :) NYX má širší škálu odstínů a myslím, že bych si z nabízených barev ještě klidně nějaké vybrala. Během léta totiž většinou tolik pudrové oční stíny nepouívám a nejčastěji sahám právě po barevných očních linkách :)

Zajímalo by mě, jestli máte s těmito linkami třeba zkušenost a jestli se vám líbí jejich odstíny? Máte podobné barevné linky rády nebo sázíte raději na klasickou černou či hnědou? :)

*

23 komentářů:

  1. mě se barevně velmi líbí, ale vím, že i kdybych si je koupila, tak bych je stejně nepoužila, max párkrát

    OdpovědětVymazat
  2. Farbičky pekné... Tiež rada v lete nosím farebné linky, ale robím ich skôr očnými tieňmi :)
    Ale možno vyskúšam aj niečo z tohto...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Intenzita barev je opravdu úžasná. Měla bych si něco takového na jaro pořídit. At to pořádně rozjedu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Miss Sporty má krásne farby tie by som brala :) Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  5. Podle odstínu se mi více líbí linky od MS :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty Miss Sporty jsem se koukala asi před týdnem v drogerii a váhala jsem, protože jsem se bála, aby to nakonec na víčku vůbec bylo vidět. Až příště budu v drogerii, vezmu si ty modré a růžové, takže díky moc za tenhle článek.

    OdpovědětVymazat
  7. farebné tekuté linky by sa u mňa zatiaľ nenašli, nakoľko by sa skôr pokazili ako minuli :) farebné linky si spravím klasicky s tieňmi a nemám problém napr. použiť aj tyrkysovú či ružovú :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty linky od MS už jsem okukovala a nejvíc se mi zalíbila právě ta modrá..nakonec jsem odešla bez nich. Ale teď po přečtení článku si pro ně nejspíš půjdu, na léto bych je mohla využít:-)

    OdpovědětVymazat
  9. V linkách na oči jsem konzerva.Používám stále hnědé.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty Miss Sporty se mi líbí, budu se muset podívat po té růžové! Tekuté barevné linky zatím nemám, mám jen klasické v tužce a tam jsem moc spokojená s tyrkysovými od Essence, které teď na jaře ráda nosím.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí odstíny od obou dvou značek.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Odstíny mají nádherné :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se teda mnohem víc líbí ty od Miss Sporty i ty barvičky mi přijdou takové super veselé a na jaro/léto jako stvořené ! určitě si pro ně zajdu na vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Obecně na linky moc nejsem, ale ty modré od Miss sporty vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  15. tyyyyjo ty barvy od NYX máš teda nádherné :) já kdysi na linky od Miss Sporty nedala dopustit, s aplikátorem se mi pracovalo perfektně. tedy až do doby, kdy jsem začla používat jiné štětečkové a od té doby mám s tím aplikátorem problém a nevím co s linkami, co mám již od Miss Sporty doma :D ale ty od Nyxu omrknu určitě, až dorazí do Douglas v Brně, jak je v plánu :) jinak perfektní zkušenost mám s barevnýma linkama od Jordany. skvěle drží, nejlepší co mám je modrá http://jordanacosmetics.eu/zbozi/produkt-26975/jordana-cosmetics-linkovac-jordana-always-blue.html štětec je drobný a aplikace s ním je velmi jednoduchá a precizní. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já barevné oční linky moc nepoužívám. Čas od času si dám tmavě modrou tenkou linku, ale jinak se moc dobře v barevných linkách necítím. Tmavě modrou používám nějakou gelovou od Essence a ta je super. Tekuté oční linky mám pak ráda od Elfu.


    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Me se vic libi ms, maji vyraznejsi barvy i stetecek mi vic vyhovuje ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  18. Tekuté linky od Miss Sporty mám, ale v černé barvě a musím říct, že jsou bezvadné, suprově černé a drží celý den. Pokud jsou ty barevné stejné, tak asi zkusím tu tyrkysovou barvičku, ta je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já nejraději používám linky od Astoru, ale ten zelený odstín od NYX vypadá skvěle :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych teda chtěla vidět, jak linky vypadají příno na oku, čmárnout si je na ruku můžu i sama v krámě :D to je zase " užitečná " recenze, fakt

    OdpovědětVymazat
  21. nic takhle barevného nenosím ale je super že tyhle možnosti tady jsou a každá si tak vyberem co nás sedí nejlíp

    OdpovědětVymazat
  22. Tak už vím, kam na barevné linky :) až pro ně půjdu, rovnou přihodím i bílou jumbo tužku od NYX :) Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)