středa 20. dubna 2016

Beauty oblíbenci měsíce | březen-duben

Jsem moc ráda, že se vám předchozí vydání oblíbenců měsíce líbilo a chtěly jste, abych tento typ článku zařadila pravidelně. I mě baví se ohlížet za tím, jaké produkty ráda a často používám a rekapitulovat si, jestli mi tyto produkty vyhovují a zda se k ním vracím i po delší době. Dneska tu máme takový mix novinek, které se samozřejmě v oblíbencích vždycky projeví, protože je zrovna zkouším a také nějaké produkty, které už používám delší dobu a třeba se jim na blogu nedostalo ještě takové pozornosti.



Z oblasti péče o pleť nebo tělo jsem vybrala několik produktů, které se v mé rutině za posledních několik týdnů opakovaly tak nějak nejčastěji. Na cestách jsem s sebou měla Havlíkův přírodní zázrak (v menší tubičce, kterou jsem ale měla v práci na stole a na fotce je její větší verze). Určitě jste o něm už někdy slyšely, protože je to báječná a multifunkční záležitost - od spálenin, odřenin, štípanců, vyrážek až po různá bebíčka, s ní můžete mazat celé tělo a i na cestování je to skvělá věc. Už nějaký ten pátek používám i krém na ruce od Aésop, který je drahý jako prase, ale strašně mě baví jeho bylinková vůně a to, jak ruce úžasně zvláční, aniž by je umastil. Sem tam už nám vysvitne i sluníčko a je super, že nový Hydrabio Perfecteur od Biodermy má ochranný faktor SPF 30. Třeba o víkendu na obličeji prakticky nic jiného nenosím a vystačím si jen s ním. Z deodorantů jsem si teď nejvíce oblíbila novinku od Nivei a miluju jeho čistou krémovou vůni. A nesmím zapomenout ani na jednu ze žhavých novinek, která se začíná postupně objevovat na prodejnách. Boostery od Clarins si kapete do svého oblíbeného pleťového krému a vaší pleti dají něco navíc. Já si teď naordinovala verzi Repair, protože myslím, že přesně to vystihuje, co aktuálně moje pleť potřebuje :) Na hodnocení je ještě ale brzy a na ucelenější článek si ještě musíte počkat.


Na vlasy jsem si velice oblíbila novou řadu Elvital Tonerde absolue od Lorealu (mám jí z Německa, u nás se zatím neprodává). Šampon i suchý šampon jsou zatím velkým překvapením a vážně mi bezvadně sedli! Suchý šampon se mi dokonce zatím zdá lepší jak ty od Batiste, které mi doteď přišly z drogerie jako TOP! Při další cestě do Německa si kupuju určitě do zásoby další :) Z přípravků na čištění pleti jsem teď nejvíce sahala po novince od Estée Lauder, která voní po levanduli a vypadá jako hodně tekuté odličovací mléko (používá se ale ve sprše), takže si myslím, že by mohlo sednout i někomu se sušší pletí, protože ta často klasické čistící gely nesnese.


Ve sprše sahám po tělovém oleji od Yves Rocher, který je vážně moc fajn a mile mě překvapil. Klasické sprcháče tak trochu podvádím s Lemon Sherbetem od Lush, který má super retro balení a vypadá jako prací prášek a úžasně svěže voní. Což je tedy na věc, se kterou se myjete maličko nepraktické a obsah jsem si přesypala do uzavíratelné sklenice, aby mi obsah v koupelně nezvlhnul. U nás se bohužel neprodává a dovezla mi ho Lou z Lush na Oxford street. Když jsem se dívala do archivu, kdy jsem vám psala o tělovém mléku Atoderm Intensive od Biodermy, s hrůzou jsem zjistila, že jsem vám o něm vlastně ještě nepsala! A to je velká chyba, protože jsem mléko používala prakticky celou zimu a používám ho stále, protože tím jak se mění počasí, tak se mi někdy v kanceláři stává, že mě (i díky) klimatizaci začne svědit celé tělo a kůže je strašně vysušená. A tohle je jedno z nejlepších tělových mlék, co jsem kdy měla, protože hydratuje úplně neskutečně a vyrovná se spíše tělovému máslo. I když se ráno probudíte, budete mít kůži pořád nakrémovanou, hebkou a jemnou. Můžou ho používat i lidi s ekzémy a mám kamarádku s těmito problémy, která na něj nedá dopustit. Jsem trochu trubka, že vám o něm píšu až teď, ale doporučuju ho všema deseti (možná vlastně dvaceti) prsty, co mám :)


Říkala jsem si, že bych každý měsíc mohla vybrat i jeden štětec, který se stal mým miláčkem a tentokrát byla volba jasná. Nejnovější v mé malé kolekci štětců je tenhle poklad od Nars, který jsem měla na wishlistu už takovou dobu. Je boží a rázem vyšoupnul všechny oblíbené štětce na tvářenku ze svých pozic a nesahám teď po jiném. O barevných linkách na oči jsem vám nedávno psala článek, tak jen pro připomenutí tu mám jednu od Miss Sporty a NYX. Z očních stínů jsem si oblíbila nové Lid pop od Clinique, ale pozor, nemůžu říct, že všechny odstíny stojí za vyzkoušení. Ty nejsvětlejší jsou pro mě spíše propadáky a mají strašně mizernou pigmentaci, ale ty tmavší jsou na tom lépe. Určitě chci brzy udělat jejich srovnání, kde se dozvíte více. Z řasenek jsem si nečekaně oblíbila Extended play gigablack lash od M.A.C, která má tak obyčejný kartáček, až mě samotnou překvapuje, jakého efektu je pak člověk schopen s ní dosáhnout. Práce s ní je sice trochu pracnější a na delší dobu, ale řasy mi umí celkem dost prodloužit a zahustit, takže nemůžu být spokojenější. Určitě o ní ještě brzy uslyšíte :) Clarins přichází s vylepšeným fixátorem make-upu a musím říct, že už ten předchozí byl skvělý a asi jako jediný fixátor mi i fungoval a viděla jsem výsledky. Tenhle je ještě o něco lepší a o dost hezčí. A na mé pleti funguje bezvadně - make-up lépe drží, obličej nemusím tak často pudrovat a make-up nezalézá do pórů nebo jemných vrásek. Pro mě osobně must-have letošního léta.


Pozice tvářenek a rozjasňovačů jsou jasně obsazené horkými novinkami od Estée Lauder a Urban Decay. Tam není co řešit, oboje jsou to pro mě lásky a zároveň letošní must-have produkty. Dalším báječným kouskem jsou i nové voděodolné stíny od Clarins v tubičce (v prodeji od května), které drží bezvadně celý den a ani se nehnou. Jestli letos budu něco brát s sebou k moři na dovolenou, tak právě tyhle stíny!


Celý přehled oblíbenců bych zakončila produkty na rty. Lesk z nejnovější limitky Future M.A.C v odstínu Telegenius je nenápadný a dá se vrstvit i přes oblíbenou rtěnku, protože není tolik pigmentovaný. Dost povedené jsou i nové matné rtěnky od Avonu, které jsou na rtech neuvěřitelně příjemné a rty nevysušují, jak to mají některé matné rtěnky ve zvyku. Trochu nezvykle se mi líbí odstín Vibrant Melon a pochválit musím i pěkné a elegantní balení. Dalším barevně trochu výraznějším oblíbencem je rtěnka Full Throttle v odstínu Locked, na kterou jsem dostala už několik komplimentů. Vidíte jak pěkně se snažím dodržovat svoje kosmetické předsevzetí ohledně používání i výraznějších odstínů rtěnek? Jsem na sebe pyšná :) Nejoblíbenějším pečovadlem o rty se stal rozhodně olej na rty ve verzi Red berry od Clarins, o kterém jste už několikrát určitě slyšely nebo četly :)


To je z mých oblíbenců asi všechno a určitě mi dejte vědět, jací jsou vaši aktuální oblíbenci. Případně jestli vás nějaký produkt z těch mých zaujal více a třeba byste si o něm rády přečetly něco víc :)

13 komentářů:

  1. Tiež sa pridávam do tábora fanúšikov týchto článkov ;)... Moji poslední obľúbenci tu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tento typ clankov mam rada. Len by podla mna bolo super, keby si najprv dala fotku a pod nou pisala o produktoch a nie naopak.
    Lakaju ma tie Avon matne ruze :) Musim si pozriet katalog.

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem hodne premyslim o olejicku na rty, pises o nem same pozitiva. Ale urcite si poridim to telove mleko od biodermy, neco takoveho dlouho hledam. Takze znova dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Modrý deodorant od Nivei jsem si taky pořídila, jen ve sprejové variantě a ta vůně je top:-) Ještě mně zaujala nově řada od Elseve, snad se dostane i k nám:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek :) nejvíce mne zaujal ten fixátor make upu, moc fixátorům něvěřím, ale jestli ty říkáš, že stojí za to, no tak to pak jo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kousky. Radost pohledět. Ten štětec je prostě dokonalý!!

    The Word of Makeup

    OdpovědětVymazat
  7. ně zaujala ta novinka od biodermy, opravdu ji budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvic me zaujal rozjasnovac Estee lauder ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, nejvíc se mě asi zaujal ten tvůj Nars štětec, momentálně mám štětcové období :-) nedávno jsem si koupila svůj první Bobbi Brown a je to nejlepší štětec co jsem zkusila, je vážně úžasný

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych se dočetla něco o tom boosteru od Clarins, až ho budeš moct pořádně zrecenzovat :) Já momentálně propadla všem barevným očním linkám a lesku na rty od MAC, mám i ten samý odstín.

    OdpovědětVymazat
  11. Strasne moc Vam Dekuji za Vasi inspiraci pro me ...máte hodně podobný vkus a Vaše tipy u me fungují vzdy stejne..strasne moc se už těším na rozjasnovac estee lauder a fix makeup clarins..."-)...a budu už netrpělivě čekat když už dáte Vás top Face peeling..Já ho totiž dosud furt nenašla :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)