úterý 8. března 2016

Zoeva Rose Golden Vol.3 | štětce & paletka

Možná jste už zaznamenaly, že Zoeva rozšířila svou Rose Golden kolekci štětců o další novou sadu. Metalické provedení růžového zlata je opravdu nádherné a štětce působí luxusním dojmem. Ani tentokrát nechybí praktická taštička, ve které jsou štětce schované a kterou pak můžete použít třeba na kosmetiku. Zbrusu nová je i paletka obsahující rozjasňovač, bronzer a tvářenku a jestli se vám novinky na první pohled líbí, tak čtěte dál a dozvíte se o nich více :)




Zoeva Rose Golden Vol.3 sada 8 štětců + taštičky - koupíte ZDE

Čím více štětců Zoeva mám, tím více se utvrzuji v jejich kvalitě a mé spokojenosti s nimi. Ani tentokrát není co vytknout po stránce kvality nebo provedení štětců a jsem upřímně nadšená ze složení sady. Ta obsahuje 4 větší štětce na obličej a 4 menší štětce na líčení očí a až na jednu výjimku jsem s výběrem typů štětců spokojená. Štětce jsou jak z přírodního vlákna (ty bílé), tak i ze syntetického.





129 Luxe Fan - konečně jsem už propadla kouzlu nanášení rozjasňovače tímto typem štětce. Je jemňoučký a lehoučký jako pírko a má štětiny tak akorát dlouhé, aby se zbytečně moc neprohýbal a nebyl ani moc pevný, aby se s ním rozjasňovač nedal nanést velice přirozeně.

103 Defined Buffer - pro mě osobně je to štětec na nanášení make-upu. Pro někoho by možná byl i vhodný i na konturování nebo nanášení např. krémových produktů. Štětec je hodně hustý a díky jeho tvaru se s ním make-up nanáší dobře i v okolí nosu nebo rtů.



114 Luxe Face Focus - je pro mě osobně tvarově fajn hlavně na tvářenku nebo rozjasňovač. Případně třeba zapudrování korektoru pod okem nebo na hůře dostupných místech. Je opět mega heboučký a zároveň hustý.




109 Face Paint Vegan (na fotce uprostřed) - je také neuvěřitelně heboučký. Je určený na konturování obličeje a přiznávám, že z celé sady mi tvarově vyhovuje asi nejméně. Když už se o konturování pokouším, tak mám raději trochu huňatější a širší štětce, u kterých mám pocit, že se mi s nimi bronzer podaří rozmazat více do ztracena. Kvalitou samozřejmě není nijak špatný, ale tvarově to není úplně můj šálek. Berte v potaz i to, že nejsem konturovací guru a neumím asi dostatečně ocenit jeho kvality. Své příznivce si ale jistě najde.



142 Concealer Buffer miluju k nanášení korektoru! Mám už doma dva tyto štětce a jsou prostě úžasné. Někdo je používá i k nanášení podkladové báze na oko nebo k aplikaci krémových očních stínů.

228 Luxe Crease neboli blending brush je podle mě jeden ze základních štětců, který by vám doma chybět neměl. Není ani moc hustý ani moc řídký, takže je fajn na rozmazávání přechodů, ale za blending brush roku bych ho asi neoznačila a ten svůj ideální stále ještě hledám.

234 Luxe Smoky Shader tvarově základní štětec, který by neměl chybět v žádné štětcové výbavě. Ideál na nanášení stínu na celé víčko nebo větší plochy. Tvarově mi připomíná můj oblíbený 239 od M.A.C a mám tento tvar štětce na nanášení stínů snad úplně nejraději.

317 Wing Liner prostě klasika k nanášení gelových linek popřípadě úpravě obočí. Na tomto typu štětce od Zoevy se mi líbí, že jsou vždycky tenoučké a přesto pevné a velice pohodlně se s nimi pracuje (a to jsem na gelové linky fakt dřevo :)


Rose Golden Blush palette - koupíte ZDE

Nová paletka zabalená do stejného rose gold obalu je maličká a skladná, takže jí klidně můžete nosit s sebou v kabelce. Svým složením je skvělá i na cestování, protože nezabere žádné místo, její papírový obal není těžký a na nalíčení tváří v ní najdete všechno potřebné :) Všechny pudry mi na obličeji vydrží v pohodě celý den, nijak nemapují a nejsou asi přehnaně prášivé.




Bronzer je matný a světlý, takže jde použít i na nás světlé a neopálené. Je vhodný na konturování a protože není brutálně pigmentovaný, dobře se s ním pracuje, protože člověk barvu postupně vrství a neskončí po jednom přetření štětcem se šmouhou na tváři.

Rozjasňovač je typický "Albatross od Nars" odstín, který působí na první pohled jako bílý pudr, ale při bližším prozkoumání uvidíte jeho zlatavé odlesky. U něj je naopak pigmentace silnější a i vzhledem k jeho odstínu doporučuji rozhodně nepřehánět. Na tento typ rozjasňovače se výborně hodí právě fan brush, kterým tváře jen zlehoučka přejedete, aby byl efekt decentní a vy jste nevypadaly jako chodící diskokoule.

Tvářenka mě svým odstínem z celého trio baví asi nejméně. Ona mi vlastně ani jako tvářenka příliš nepřijde, protože je hodně lesklá a evokuje mi spíš rozjasňovač pro tmavé typy nebo oční stín. Trochu tmavší broskvová se zlatými odlesky se mi na celých tvářích moc nelíbí a hlavně na mou mastnější pleť poutá zbytečně moc pozornosti. Mám raději matné nebo jen jemně lesklé tvářenky, které doplním extra rozjasňovačem a ne takto výrazné. Pokud vám lesklé tvářenky nevadí a líbí se vám její odstín, tak si jí asi oblíbíte více než já :)









Co dodat? Sada je prostě nádherná a jestli máte slabost pro rose gold věci, tak tohle bude přesně pro vás. Ke kvalitě štětců nemám co dodat a jsem maximálně spokojená. Zoeva má cenově dostupné štětce, které můžete sehnat jak v sadách, tak i jednotlivě po kusech. Můžete si tak namíchat sadu podle svých potřeb nebo vybrat už jedno předem sestavenou. Štětce jsou krásné a mezi mými ostatními štětci na kosmetickém stolku doslova září do dálky :) Nová paletka se mi také líbí, i když tvářenku bych si osobně vybrala v trochu jiném odstínu. Ani té ale není po stránce kvality co vytknout a pokud by vás třeba vyloženě nezaujalo toto trio, tak mrkněte na stránkách Zoevy na jejich nové paletky tvářenek, které jsou opravdu krásné a barevně se mi osobně líbí víc :)

Jak se vám novinky od Zoevy líbí? Máte nějaké štětce této značky doma nebo třeba plánujete jejich nákup? :)

*

23 komentářů:

  1. Kráása :) já se chystám na paletky od Zoevy, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tvářenka mi podle swatche přijde jako Orgasm od Nars :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lilien: Orgasm je víc růžový, tohle je spíše broskvové :) Ale pokud se někomu podobné odstíny tvářenek se zlatým odleskem líbí, tak si přijde určitě na své :)

    OdpovědětVymazat
  4. táto sada štetcov sa mi od Zoevy páči asi najmenej, takže nemám zapotrebí ani o nej snívať akosi :)) ale paletka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně... škoda té tvářenky, ta se mi taky moc nelíbí...jinak je to sen! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna včera mi přišla sadička rose gold vol. 2. tvarově mi tam sedí štětce více než tady. zatím jsem je nestihla vyzkoušet, ale vypadají fakt úžasně.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné štětce i paletka, radost pohledět. Do budoucna si chci udělat radost štětci právě od Zoevy:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou vážně nádherné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten konturovací štětec taky moc nechápu, tohle ti přece musí udělat na tváři akorát nepřirozenou čáru.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se štětce líbí, stejně tak paletka. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta sada štětců vypadá naprosto skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Štětce pro mě nic moc extra, ale ta paletka je moc povedená

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to fakt hezky, nad sadou asi neuvažuju ale konečně bych si chtěla pořídit nějaký dobrý fan brush tak možná zavítám k Zoeva :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujala paletka, kterou plánuji si koupit.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, nádhera, nádhera. Štetce Zoeva sú moj zatiaľ nesplnený sen a raz sa k nim, dúfam, dopracujem. A tá paletka vyzerá tiež použiteľne...
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  16. štětce jsou parádní. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. opravdu nádhera :) hned bych je brala mít doma :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají nádherně skoro až škoda je použít :)) já se moc těším na jejich paletku konečně ji mají zase skladem tak se nemůžu dočkat až mi dorazí

    OdpovědětVymazat
  19. Se Zoevou mám moc dobrou zkušenost a tahle nová sada štětců je suprová. <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)