úterý 1. března 2016

Takový byl... únor 2016

I když měl únor o jeden den navíc, tak stejně utekl tak děsně rychle, nezdá se vám? Máme tu pravidelnou měsíční rekapitulaci článků a událostí, které se na blogu udály, takže pokud vám něco uteklo, můžete si to připomenout :)









Hned začátkem roku jsem si objednala po strašně dlouhé době beauty box, který byl ze stránek Look Fantastic a je super, že je zdarma zasílají i k nám. Jestli sledujete dění v blogosféře nebo kosmetické novinky obecně, tak vám jistě neuniklo pokračování kolekce Gwen Stefani s Urban Decay. Na blogu jsem vám shrnula své první dojmy i ukázku produktů. Pokračovala jsem i v rubruce ANO x NE a tentokrát se zaměřila na dvě značky - Benefit a Too Faced. Objevila jsem báječnou masku na obličej Glamglow i řasenku Bobbi Brown a updatovala jsem pro vás mou vlasovou rutinu včetně ukázky před a po velkém stříhání :) Během února se objevilo spoustu krásných novinek a kromě klasického novinkového článku, který podle všeho máte hodně rádi, jste se mohli podívat i extra na novinky Clarins, Yves Rocher a jarně-velikonoční Lush laskominy. Připomenout si můžete i další kosmetickou trojku se skvělým leskem Estée Lauder nebo novým elektrickým pilníkem od Schollu :)







Zklamání:


Jako každý měsíc, tak bohužel i v únoru jsem narazila na jedno kosmetické zklamání, kterým byl nový HD korektor od Makeup For Ever. Více o tom, proč mi nesedl se dočtete v článku.






Lifestyle

V únoru jsem si pro vás připravila i přehled svých oblíbených youtube kanálů a strašně mě potěšila vaše odezva a vůbec jsem to nečekala, takže určitě někdy v budoucnu připravím i pokračování :) Prozradila jsem vám více o scrapbookingu, který mě neuvěřitelně baví a miluju podobné uchovávání vzpomínek. A nechybělo ani další lifestylové okénko s jarní inspirací na dekorace a další nekosmetické věci, které mě baví a kterými se ráda obklopuji.



Akce

I akcí se konalo dost a mezi prvními bylo představení značky Revlon. Už jsem vám o tom říkala několikrát, tak to nebudu znovu okecávat a až vyzkouším všechny produkty, které jsem na vyzkoušení dostala, tak vám dám určitě vědět v nějakém podrobnějším článku.







Dermacol slaví letos 50.narozeniny a uspořádal velkolepou tiskovku v Národním divadle a po ní se mi splnilo i mé dlouholeté přání, tak si můžete připomenout report z celého dne.




Costa Coffee mě pozvala na seminář o kávě, na které jsem se dozvěděla spoustu zajímavostí a faktů o kávě a zjistila jsem, že mám velké mezery, co se druhů nebo přípravy kávy týče. Mohli jsme si vyzkoušet připravit svojí kávu a k tomu otestovat naší zručnost při latte artu. Je to fakt strašně těžký a můj první výtvor vypadal jako abstraktní paskvil bez tvaru a ladu :) Níže je ukázka jak to vypadá, když se to umí :)







Trollbeads představil svou valentýnskou kolekci šperků v muzeum voskových figurín Grévin, takže se postaral o nevšední zážitek všech hostů. 





A nakonec ještě malé nahlédnutí do showroomu Lindexu a představení denim řady - #LindexBetterDenim. Od ledna 2016 se bude drtivá většina denimových oděvů této značky vyrábět z udržitelné bavlny. Při výrobě se zároveň budou používat více udržitelné postupy, které snižují spotřebu vody, energií a chemikálií.





Jaký byl váš únor? Co pěkného jste stihly a jaký článek na blogu se vám třeba nejvíce líbil? Abych věděla, co vás baví a co rády čtete :)

16 komentářů:

  1. Ja najradšej tú kozmetiku, lifestylové vecičky ma až tak neberú ;) Potešila rubrika ANOxNE...
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi Rendy přijde, že únor hrozně rychle utekl :). Nejvíce mě baví články typu lifestyle, články o akcích a ANO x NE

    OdpovědětVymazat
  3. Tyyjo tak tos měla nabitý únor :) Já mám únor celkově ráda, mám ráda všechny tvé články :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Február bol pre mňa hektický mesiac a utiekol ako voda, až keď som si prečítala tvoj článok som si uvedomila, že už je Marec :-D Každopádne mňa najviac bavia všetky možné recenzie a novinky :-)
    Ak by si chcela, zapoj sa ty i tvoje čitateľky do mojej giveway u mňa na blogu, súťaží sa o samozrejme kozmetické produkty <3
    http://dadalajf.blogspot.sk/2016/02/my-first-giveway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mna by potesil clanok o spotrebovanej kozmetike.

    OdpovědětVymazat
  6. Baví mě všechny tvoje články a hlavně fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Z toho Revlonu jsem nejvíc nadšená, už mám pár favoritů, které si budu muset pořídit, jen co na značku někde narazím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně taky únor rychle utekl, ale ani mi to nevadí, březen je pro mně už jarní měsíc a na jaro se i letos, stejně jako každý rok moc těším:-) Mně se obzvlášť líbilo třeba Lifestylové okénko, moc ráda jsem se nechala inspirovat:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi toho zase stihla :) janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Únor utekl jako voda :D
    Nejradši mám lifestylové okénka, ano x ne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na ten Revlon už se fakt těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně hrozně bavil články ANO X NE, jsem zvědavá, o jaké značce napíšeš příště :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, mě nejvíc baví kosmetické recenze a doporučení, baví mě celistvost Tvých článků. Moc se mi líbí Tvé fotky, aranžmá a tak celkově. Na březen se těším, vždy si od Vánoc říkám, že už bude líp. No dnes tu sedím s límcem na krku, po infuzi a injekci a říkám si to zas. Bude líp. Díky za moc fajn blog, Rendy, zdraví Denisa.

    OdpovědětVymazat
  14. pro mě byl únor docela hektický, ale taký bude i březen :-D opět se budu opakovat, ale tyto shrnovací články jsou super

    OdpovědětVymazat
  15. pro mě únor nebyl nějak moc dobrý, takový průměr, ale je fajn, že byl kratší aspoň mi to rychleji utíká... :) Z tvých článků se mi líbí všechno, ale asi nejvíc lifestyle. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)