čtvrtek 31. března 2016

Takový byl | březen 2016

Poslední březnový den je před námi a zítra nám začíná duben. V březnu se udála spousta věcí a splnilo se mi několik přání. Byl to vlastně super měsíc plný skvělých zážitků a akcí, ale jeho konec byl pro mě trochu víc negativní. Nevím, jestli máte taky ten pocit, ale posledních několik dní cítím všude kolem sebe negativitu, lidi mají špatnou náladu a celkově je to takové depresivní. Asi je to tím počasím, které zatím jarně příliš nevypadá. No, doufejme, že duben začne mnohem pozitivněji a dočkáme se i trochu víc toho jara :) Ve zkratce tedy přehled toho, co se v březnu událo na blogu.







Začátkem  měsíce jsem vám psala o svých oblíbených produktech, které používám na úpravu obočí a také jsem se zaměřila na novinky z dílny Estée Lauder. Bylo by těžké se nezmínit o nádherné nové řadě štětců od Zoevy a když už o štětcích mluvím, tak nesmím opomenout článek, kde jsem vám ukazovala své vychytávky na jejich čištění. Ukázala jsem vám svojí nejoblíbenější tekutou rtěnku od Kat von D a pokračovala jsem v rubrice ANO x NE se značkou Make Up for Ever. Seznámila jsem vás s několika produkty relativně nové značky Annabelle Minerals i novinkami na pupínky a rozpraskané rty od značky Urgo. Rubrika Kosmetická trojka se tentokrát zaměřila na novinkové masky na ruce Sephora a dva transparentní pudry - levný od Miss Sporty a sypký Laura Mercier, který milují blogerky po celém světě. A nemůžu nezmínit ani to, že jsem znovu tak trochu oprášila rubriku oblíbenců měsíce a jako každý měsíc se s vámi podělila o aktuální kosmetické novinky. A úplně na závěr se musím pochlubit s tím, že jsem se překonala a na vaší žádost udělala článek o vypotřebovaných produktech :) 



LIFESTYLE


Slíbila jsem vám, že vám čas od času ukážu svá oblíbená místa v Praze a právě v březnu vyšel první díl. Podle všeho se vám líbil, takže až zase nastřádám nějakou inspiraci na má oblíbená místa, tak udělám pokračování :)






A Ájou jsme vyrazily na menší nákupy do Drážďan a něco málo jsem pokoupila :) Nákupní haul z Primarku i drogerie si můžete připomenout v tomto článku.





Lifestylové okénko bylo tentokrát trochu zaměřené na Velikonoce, skladování věcí a něco málo z cestovatelských propriet, které se mi už brzy budou hodit :)





Najít mě teď aktuálně můžete i v dubnovém Journalu DM drogerie :)





AKCE


Březen byl na akce bohatý a pestrý a z několika z nich jste mohly vidět samostatné foto reporty :) Začalo to představením novinek značky Alterna, o kterých na blogu určitě ještě uslyšíte.





Pokračovalo to akcí spojenou s koncertem Bena Cristovao (coby nové tváře řady Garnier Pure)




Měla jsem možnost jít omrknout letní kosmetické novinky Sephory a jejích exkluzivních značek. Protože novinek bylo neuvěřitelné množství, rozdělila jsem vám je do dvou článká - 1.část a 2.část.






Na Chodově se otevírala nová pobočka značky Kiehl´s







NYX se oficiálně představil blogerkám a v dubnu se na něj můžete těšit i vy :)







A nakonec jsem díky M.A.C měla možnost nakouknout do jejich backstage na MBPFW a popovídat si se senior make-up artistkou, která vedla celý tým make-up artistů.






Budu moc ráda, když mi dáte vědět, co vás v březnu nejvíce na blogu bavilo a co všechno se povedlo vám. Máte také podobný pocit, že je teď obecně tak nějak mizerná náladu všude kolem vás, nebo se to drží jen v mém okolí? :)

13 komentářů:

  1. Ahoj, bohuzel tvuj blog jsem videla nedavno a nestacila si ho projit, tak se alespon vyjadrim k breznu :)) Pro me to byl a je zvlastni mesic - nemuzu rict, ze vylozene spatny, ale divny. Moc rychle utekl, tri tydny z neho jsem byla nemocna a v praci byla do nedivim. Osobni zivot tento mesic zadny. Jeste dnes me ceka par neprijemnych vysetreni, ale tesne pred pulnoci odjizdim smer Budapest, tak snad se to napravi. A take mam pocit, ze brezen je zvlastni pocitove i v okoli. I to, co se udalo ve svete. Ja mam z brezna podobny pocit, jako jsem mela v listopadu. To byl pro me uz od zacatky divny mesic. Verme v duben :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadné shrnutí, mě třeba nejvíce baví reporty z různých akcí! :)

    EverythinKate

    OdpovědětVymazat
  3. Transparentní pudr od Miss Sporty bych velmi ráda vyzkoušela. Momentálně mám transparentní pudr NYC a nemůžu si ho vynachválit, je skvělý.

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Mna najviac potesili clanky: Doordinovano, NYX a o nakupoch v Drazdanoch :D
    Tento mesiac bol narocny a som rada, ze dnes je jeho posledny den :(

    OdpovědětVymazat
  5. Reporty jsou super :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To s tou mizernou náladou okolo sebe teď cítím taky, nejsi v tom sama :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda tyto články, které shrnují události za určitý měsíc. Hezké fotky. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  8. Super shrnutí, moc se mi líbily tvé tipy na oblíbená místa v Praze, žádné z míst jsem neznala :-) Tento měsíc byl pro mě náročný co se zdraví týče a psychiky, po roce a něco jsem opět nezaměstnaná, takže nic moc no.. navíc zdravotní problémy a rehabilitace, která se ještě povleče. Snad ty další měsíce budou lepší - je tady sluníčko a krásné počasí, takže můžeme čerpat vitamin D :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jarna nálada sa ma drží tak 50% na 50%, hoci je u nás krásne slnečno a dnes hranica prekonala už 20°C :)

    OdpovědětVymazat
  10. S náladou okolo sebe to mám stejně jako ty, téměř všichni jsou negativní. Tak snad duben přinese lepší náladu a více volného času.:)

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsem listovala letákem z DM, tak jsem si říkala: "Jé Rendy". V březnu se mi nejvíce líbil článek s nákupy z Primarku, článek s dekoracemi a pak článek na typy, kam zajít na dobré jídlo v Praze

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoznačne najviac ma u Teba na blogu potešilo zavedenie rubriky Doordinováno, dúfam, že bude pravidelne ;) No a spoločný máme DMkovský leták :), akurát ja ešte v marci...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)