pátek 25. března 2016

Revoluční novinky | URGO

Možná jste stejně jako já dlouho netušily, že Urgo nenabízí jen náplasti všeho druhu, ale má ve své nabídce i velice šikovné pomocníky, kteří uleví popraskaným rtům nebo zlikvidují bující pupínky. A právě o těchto šikovných a hlavně nových vychytávkách bych vám ráda něco víc řekla a trochu blíže vám je ukázala.



Filmogel Spots boutons (2ml) - koupíte v síti lékáren - oficiální info ZDE

Můj obličej teď zažívá horší časy, což není sice pozitivní pro mě, ale na druhou stranu můžu skvěle vyzkoušet podobné přípravky, které slibují likvidaci pupínků. Určitě znáte podobné přípravky, které nanášíte lokálně na jednotlivé pupínky a výsledkem by mělo být jejich rychlejší hojení nebo urychlení jejich úplného odstranění. Tento čirý gel obsahuje speciální patentovanou technologii filmogel (kterou vyvinuli v laboratořích Urgo) a díky složení s kyselinou salycilovou a tea tree oil urychluje hojení a mizení pupínků. Gel po aplikaci na tváři vytvoří neviditelný ochranný film, který vydrží několik hodin. Aplikaci je vhodné během dne podle potřeby zopakovat. Zkoušela jsem, jestli je možné gel použít i pod make-up a jde to :) A vážně to není nijak vidět a okolo natřeného místa se netvoří žádné mapičky nebo nepřirozené skvrny (jako se to někdy u podobných přípravků stává). Snažím se tyto produkty používat zejména přes noc a pokud po odlíčení vidím, že se někde klube pupínek, místo gelem natřu. Někdy se ale stane, že večer žádný pupínek nevidíte a objeví se až ráno, takže jsem ráda, že jde gel v pohodě používat o během dne. Co se jeho účinků týče, tak nemůžu říct, že by to bylo to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela a pupínek hned po jednom natření nezmizí, nicméně se místo hojí opravdu rychleji. Pokud se pupínek objeví ještě v raném stádiu, tak trochu dokáže popohnat jeho "rašení" a celý proces urychlí. Počítejte s tím, že gel trochu štípe, což mě osobně třeba nevadí a naopak pokud podobný gel na obličeji nijak necítím, tak mám pocit, že nic nedělá a nefunguje.



Balení obou produktů je velice praktické a skladné, takže je můžete nosit i s sebou v kosmetické taštičce a během dne podle potřeby použít. Líbí se mi i gumové aplikátory, skrze které je obsah možné vytlačit ven a pak aplikovat i prsty, takže je používání hygienické. Aplikátor je možné otřít a dá se tak předejít jeho ucpávání nebo zasychání produktu na jeho koncích. Za praktičnost a řešení balení má u mě Urgo určitě plus.






Filmogel Chapped lips (1,9 ml) - koupíte v síti lékáren - oficiální info ZDE

Tento hojivý gel na rozpraskané rty obsahuje také speciální filmogel, což je patentovaná technologie určená na péči o citlivou oblast okolo rtů. Pokud máte na rtu prasklinku, stačí nanést tenoučkou vrstvu gelu, který je ze začátku bílý, ale za chvíli přestane být na rtech vidět a prasklinu vyplní. Můžete na něj aplikovat klidně rtěnku nebo lesk a popraskané místo zůstane schované a gel ho bude zatím hojit. Gel se na rtech udrží poměrně dost dlouho (několik hodin) a není nijak cítit. Pro mě je ideální podobné přípravky používat hlavně na noc, ale mám vyzkoušené, že není vůbec problém gel používat i během dne, aniž by vás jeho používání nějak obtěžovalo. S rozpraskanými rty si dokázal poradit opravdu doslova přes noc a velice mi ulevil od nepříjemného pocitu, který jsem na rtech cítila. Zkoušela jsem ho i na manželovi, který na rozpraskané rty teď v zimě docela trpí a samozřejmě ho nedonutím, aby si rty mazal nějakým balzámem :) Fungovalo to skvěle i na něm, takže za nás oba vřele doporučuji.




Aplikátor gelu na rty je ještě o něco preciznější, než ten na pupínky. Dokážete přesně nanést i pidi množství přesně na popraskané místo. Výrobce slibuje, že náplň vydrží na 180 aplikací, což se mi zdá vážně dost a určitě se nemusíte bát, že gel rychle vypotřebujete.





Oba produkty seženete pouze v lékárnách (kamenných i internetových) a do konce března navíc můžete využít 20% slevu na gel na pupínky. Gel na popraskané rty je vážně super a myslím, že by dokázal pomoci i někomu s hodně popraskanými rty a není to jen nějaký lehký balzámek na rty. Gel na pupínky určitě pomáhá, ale není to vyloženě zázrak, co by vás pupínků zbavil přes noc. Samozřejmě je těžké dělat nějaké obecné závěry, které by šly aplikovat na všechny, protože máme každá jinou pleť a jinak na přípravky reagujeme. Tohle jsou samozřejmě jen mé subjektivní dojmy, ale to vy jistě moc dobře víte :)

Urgo můžete sledovat i přes Instagram @urgo_cz a určitě mi dejte vědět, jestli máte s nějakými produkty Urgo zkušenost nebo jestli vás tyto produkty zaujaly :)

*

12 komentářů:

  1. Oboje vypadá moc dobře, i když to na pupínky bych využila určitě víc....bohužel :D Pár těchto lokálních přípravků jsem už měla, a i když zázračné nebyly, ty co pálily aspoň místo dezinfikovaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenost s produkty zatím žádnou nemám, ale hodně mě zaujaly. Tak že objednám přes internet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S Urgo produkty zkušenost nemám,ale ten na rty určitě vyzkouším.Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. O těchto produktech jsem vůbec nevěděla. Každopádně mně zaujal gel na rozpraskané rty, přes zimu by se mi doopravdy hodil.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten gel na rty vypadá suprově!

    www-italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Oba pomocnici vypadaji opravdu zajimave, zvlast ten na popraskane rty :) Jinak muj pritel trpi na suche rty, ale taky bych ho nikdy nedonutila, aby pouzival balzam, i kdyz dnes uz existuji i ty specialne pro muze, tak ani nahodou :D

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Oboje vypadá dobře, akorát gel na pupínky není nic pro mě, protože nikdy nevydržím ty pupínky nevymáčknout :D

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem vůbec netušila, že Urgo něco takovýho dělá...a tyčinka na popraskaný rty se hodí vždy a stejně jak říkáš, muže k mazání balzámem nedonutím, a to už dostal i Cocacolový lipsmacker, na to jsem vsázela jako na tutovku

    OdpovědětVymazat
  9. Značku som nepoznala, ale tá vec na papuľku vyzerá vážne dobre. Na rozpraskané pery síce netrpím, keďže mažem naozaj poctivo :), ale určite by sa toto u mňa nestratilo :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. O znacce jsem jeste neslysela, ale oba vyrobky vypadaji velmi dobre ;)
    andreabblog

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou teda novinky, to jsem vůbec nevěděla, takže díky za info :) Balzámů na rty mám teď docela zásobu, ale ten gel na akné (bohužel) by se mohl hodit.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)