pondělí 7. března 2016

Primark nákupní haul & nová kosmetika | DRÁŽĎANY

Jestli sledujete můj Instagram, tak jste možná postřehly, že jsem v sobotu vyrazila na výlet do Drážďan s Ájou :) A když je člověk v Drážďanech, tak je jasné, že musí vyrazit směr Primark - Kiko - drogerie :) I my jsme vyrazily touto cestou a následky vidíte níže :) Tentokrát jsem se dost držela a nechtěla jsem moc utrácet, protože mě přece jen brzy čeká cesta za oceán a tam budou nákupy asi (ehm, určitě) o něčem jiném :) A protože já miluju nákupní hauly na jiných blozích, taky jsem pro vás jeden připravila. Přece jen mám pocit, že do Drážďan na nákupy jezdí půlka naší republiky, tak to nebude tak úplně mimo mísu :)




Jak jinak jsem si toho nejvíc odnesla z Primarku :) Sekce home decoru je pro mě vždycky výzva. Kdyby to šlo, nejradši bych si odnesla všechno a každý týden měnila všechny doplňky v bytě :) Snažila jsem se opravdu držet a i když jsem chtěla mnohem víc věcí, nakonec jsem odolala a nechala je tam. Na to, že 90% oblečení mě v Primarku nechává dlouhodobě chladnou a neláká mě, tak v oddělení home bych mohla trávit hodiny :) Něco málo jsem vám i nafotila a budete to mít na konci článku, kdyby to někoho zajímalo. Já si tentokrát odnesla roztomilá tvořítka na zmrzlinu a kostičky naplněné vodou, které se dají do mrazáku a pak si s nimi chladíte pití. Připomíná mi to moje dětství, kdy jsme doma měli podobné kuličky a vždycky mě strašně bavilo si je házet do pití :) Lahví na pití měli i tentokrát strašně moc a bylo těžké jim odolat. Obecně mi přijde, že má Primark vždycky hezké lahve na pití, termo hrnečky nebo takové ty tumblery s brčky a že pokaždé nějaké nové potřebuji :)




Na dovolenou jsem si koupila nové botky a už se těším, až se v nich budu procházet po pláži :)



Nový šátek a kraťásky na spaní



Kosmetickým taštičkám je v Primarku taky vždycky těžké odolat :) Mám kliku, že jsem minulý týden dělala jejich čistku a hodně jich vyhodila nebo rozdala, takže jsem si mohla pořídit jednu novou (super rozkošnou samozřejmě :) Plus jsem dokoupila mini ručníčky na obličej, kterých nikdy není dost.



Nový hrneček s pozitivními nápisy :)


I pilníky patří mezi věci, které si v Primarku pravidelně kupuju :) A abych na nic nezapomněla, tak mám nový týdenní plánovač na stůl.




Taštičku #nofilter jsem tam prostě nemohla nechat :) Je super, že je omyvatelná a tudíž do kabelky ideální a odolná.




Něco málo z kosmetiky také nesmí chybět :) Ještě z Primarku je matný šedo-fialový lak, na kterým jsem vážně dost zvědavá. Oproti mé poslední návštěvě jim v nabídce přibylo hodně nové dekorativní kosmetiky, ale tu osobně nemám nějak chuť zkoušet  příliš jí po stránce kvality nedůvěřuji. Po všech možných ohlasech jsem neodolala a pořídila tekutý korektor Camouflage od Catrice, který je u nás teď skoro nemožné sehnat a všude je ten světlý odstín vyprodaný. Do kabelky jsem si koupila i mini verzi deodorantu Rexona a od Penaten krém, který je sice určený pro děti, ale moc pěkně voněl a budu si s ním mazat ruce :) Zaujal mě i sprej Febreze s vůní Lenoru, který je něco jako deodorant na oblečení. Když například přijdete z restaurace a máte pocit, že vám z ní trochu načichlo oblečení, ale je ještě zbytečné ho prát (nebo na to není třeba čas), tak tohle na něj nastříkáte a všechny pachy by to mělo eliminovat. Měla jsem podobný sprej od jiné značky a dobře to fungovalo, tak jsem zvědavá, jak bude funkční tento.



O této nové řadě na vlasy od Lorealu jsem četla u Fleur de Force (ZDE). V UK se jmenuje Elvive Extraordinary Clay a je určená na vlasy s mastnými kořínky a suchými konečky (což je tak nějak můj případ). U nás tato řada pokud vím zatím není a proto když jsem jí v drogerii objevila a byla na ní i akce, tak jsem neváhala. Řada obsahuje klasicky šampon a kondicionér a navíc i suchý šampon a pre-shampoo masku. Ta se nanese před mytím vlasů na celé délku vlasů i pokožku hlavy a protože obsahuje jíl, měla by pomoc s rychle se mastícími kořínky vlasů a zároveň i regenerovat sušší konečky. Neskutečně se na její vyzkoušení těším a pak vám dám určitě vědět svoje dojmy :)



Do Kika jsem původně vůbec nechtěla (věděla jsem, že se neudržím), ale Ája mě přemluvila a výsledek vidíte níže :) Omluvou mi je to, že všechny věci byly z výprodeje a nutně jsem je potřebovala :) Jestli máte okolo Kika cestu, tak se stavte, protože mají akci, že některé zlevněné produkty koupíte ve slevě 5 kusů za 10 euro. Rtěnka mě tak vyšla na 2 eura, takže chápete, že jí nešlo tam nechat. Plus její odstín je fakt ultra krásný a prej mi hodně sluší :) Tužka na oči má dvě strany a jedna obsahuje stín na oči a druhá linku v tmavším odstínu. No a trio bronzeru, tvářenky a rozjasňovače se mi moc líbilo a byla jsem prostě zvědavá, jaké bude.



V Primarku je vždycky těžké se soustředit na něco jiného, než na házení věcí do nákupního košíku, ale snažila jsem se mobilem cvaknout i něco cestou :) Třeba se to někomu z vás bude hodit a do Primarku se výhledově taky chystá :) Tentokrát tam nebylo tak nechutně narváno jako při mé poslední návštěvě a nákupy tak byly příjemnější.










Zašly jsme i do Müllera, který nebyl tak probraný jako DMko a nebylo tam taky tak plno. Zaujalo mě několik novinek, které jsem u nás zatím neviděla - u Essence si tedy nejsem jistá, jestli po jarním updatu něco z toho u nás také není, ale když jsem byla v naší drogerii naposledy, tak jsem tam nic z toho neviděla :) 








To je z víkendového výletu všechno :) Tentokrát toho není tolik, ale o co víc jsem ušetřila teď, o to víc to rozjedu na dovolené :) Teda doufám, ale pořád hrozí, že se mi třeba nebude nic líbit, člověk nikdy neví... :)


Chystá se někdo z vás teď do Primarku nebo někam za hranice na nákupy?  :)

37 komentářů:

  1. Mně se zdá, že ty korektory Essence jsem u nás viděla a nebo si to jen pletu s Catrice? Každopádně ten samý pudr, na poslední fotografii, má právě Catrice, používám jej už asi dva roky a jsem spokojená. :-) Olejíčky by u nás už měly být pomalu ve stojanech, fakt se na ně těším, protože jsem zkoušela olejíček z limitky a dost jsem čubrněla. Není to klasika Clarins, ale krásně rty zabarvil a udělal takový moc hezký finiš. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Domaci sekce se mi v Primarku take libi nejvice, to bych vykoupila pomalu vse. Naopak obleceni je spise zklamani, pyzama maji ovsem super. Ja se do Primarku chystam na zacatku dubna.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,

    super článek, super věcičky a ty svíííčky... Mě však nejvíce zaujala kosmetika od Loreálu a Esence. U Essence se těším na tu mozaikovou tvářenku, mají ji mít ve více odstínech tak jsem zvědavá. ty oční stíny od Mybelline vypadají lákavě, tak uvidím, jestli budou i u nás, celkem mě zajímá jejich kvalita :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. och, nemecko nie je tak ďaleko aby všetko nemohlo byť aj tu :) a v primarku som bola len v Londýne a zamilovala som si ten obchod, hlavne na doplnky a také serepetičky do bytu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím se nechytám, ale chtěla bych si výlet do Primarku zase udělat :) Moc se mi líbí Tvé nákupy i shrnutí na konci, co se dá v obchodě ještě koupit

    OdpovědětVymazat
  6. Nechystám sa :)
    Teraz som na seba trošku naštvaná, v sobotu som mala v rukách najsvetlejší tekutý Camouflage a nechala som ho v drogérke, hm, hm, trestuhodnééé na beautyblogerku :D
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  7. Ja ked sa dostanem do Primarku, tak to nedopadne dobre pre moju kartu, uz to vidim :) K nam sa z noviniek Essence nedostalo takmer nic. Nechapem ich logike :(

    OdpovědětVymazat
  8. Rozumím :D taky bych to tam nenechala a věřím že ještě mnohem více věcí :) Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Byla jsem předminulý pátek.
    Koupila jsem si v dekorativce v Primarku Kabuki štětec na pudr a štětec na meke-up a korektor, jelikož jsem do teď vždy používala labutěnku, prsty a BB, nechtělo se mi za ně dávat majlant, než zjistím, že mi štětce vyhovují. Jsou super jemné, ten kabuki mi vyhovuje, ale co se týče make-upu asi zůstanu u BB a rukou. Febrize si kupuji pravidelně a je to skvělé, vystříkávám tím i skříně. V KIKO jsem si jedenkrát koupila lak na nehty a za mě teda ne. I mnohem levnější laky mi vydržely na nehtech déle než tento u mě výdrž asi dvě hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) Ja v Primarku neviem odolať sviečkam :) a tiež som si kúpila ten suchý šampón od Loreal :) ale použila som ho iba raz :D dosť mi to bolo ľúto ale celý sa mi sám vyminul. Asi som mala zlé balenie :(

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  11. tie formicky na lad surne potrebujem :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  12. já ještě v drážďanech (ani nikde jinde v primarku) nebyla, si připadám silně out :-D ale nějak mě to popravdě ani netáhne tyhle nakupovací výlety, já bych si spíše ráda prošla město :)

    OdpovědětVymazat
  13. Výhledově bych si do Primarku ráda udělala výlet, ale vidím to nejdřív tak na květen, no aspoň do té doby ještě stihnu něco našetřit:-D Líbí se mi ty kosmetické nákupy:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Koupila sis samé hezké věci! A kosmetika z drogerie mě zaujala, škoda, že to není u nás k dostání :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné věci, líbí se mi vše - hlavně ty kosmetické taštičky a ta roztomilá tvořítka na zmrzlinu. V Drážďanech jsem byla několikrát v Primarku, ale odnesla jsem si jen jedinou věc - nějak jsem neměla chuť na nákupy - když jsem viděla to množství věcí. Ráda tam chodím do DM drogerie pro značku p2 (jejich tvářenky a řasenky zbožňuju) a taky občas do New Yorkeru, kde se mi podaří někdy sehnat něco pěkného v akci. Výhoda je, že tam není tolik lidí, když všichni pádí do Primarku :-) Ještě mě u tebe zaujala paletka od Maybelline Blushed Nudes - dost mi to připomíná odstíny paletky od Essence, které mě moc překvapily svou kvalitou.

    OdpovědětVymazat
  16. Jo tu radu elvive bych rada chtela bych vyzkouset tak jsem zvedava na recenzi. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  17. Tak do Drážďan bych se ráda podívala.:) Kiko kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale těším se až budu mít možnost něco koupit.

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní věci,já bych se asi neudržela a nakoupila víc.

    OdpovědětVymazat
  19. ten hrneček je boží! :) no, já jsem z Brna a v Primarku jsem bohužel ještě stále nebyla...možná je to dobře :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tie kvietkované kraťasky a hrnček by som brala (: inak supeeeeeeer vecičky

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  21. Ty trvanlivé kostky ledu potřebuju taky! :)

    OdpovědětVymazat
  22. pekný nákup, veľmi sa mi páčia formy na zmrzlinu
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  23. do Primarku se chystám znovu. Už to bude za chvíli rok, ještě to chce našetřit peníze, aby se ta cesta vyplatila:)
    super věci sis koupila!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek, krásně si to shrnula a já až teď vidím, že máš i tu tužku z Kika :))))). Rtěnka ti sluší ultra MOC. Dnes jsem ji také měla a fakt láska... doufám, že ji nepřestanou vyrábět :/

    OdpovědětVymazat
  25. Jé to jsou krásné nákupy v Primarku bych se tedy vyřádila, miluji takové věci :) musím se tam někdy vypravit. Ale myslím že mi to v brzké době nevyjde.

    OdpovědětVymazat
  26. úplně super věci, vybrala bych si toho hromadu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já Primark hadry nemusím :-D ale sekci home mám poměrně ráda.....
    Jinak stejně jsem v drogérkách... MUSÍM nutně projít Rossmann, DM i Mullera...
    A pak ještě úplně vzadu jak jsou ty fontány je mega shop s botama a tam jsem vždycky hroozně dlouho...

    EHM, už se nemůžu dočkat, až bude recenze na Elséve :-D máme úplně stejný vlasy a pokud by ti to sedlo, tak jedu pro zásoby :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Primark mě trochu děsí právě tím, jak je tam vždy hrozně narváno...a přitom ten v Drážďanech je fakt kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Hezké věci sis nakoupila :). V Primarku se mi taky líbí jejich Home sekce. Fajn věci za super ceny!

    OdpovědětVymazat
  30. Super článek, dřív jsem viděla ale Aji video, tak už jsem věděla z půlky, co bude v tvém článku, když Aj říkala, co máte stejné..já byla v Primarku před Vánoci a do sekce home jsem ani nedošla! :D No, očividně velká chyba!

    OdpovědětVymazat
  31. My sme boli naposledy v Drážďanoch pred Vianocami a to bolo jedno veľké sklamanie (a to sme tam nešli pre nič konkrétne). Takže najbližšiu cestu máme naplánovanú až na jaro / leto, keď bude vonku krásne a budeme si môcť užiť prechádzku po historickom centre :) Primark nás neláka vôbec, skôr potraviny a drogéria :)))

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  32. Super nákupy, taky bych se tam chtěla někdy podívat.

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherný úlovky! V Primarku jsem ještě nebyla, ale plánuji to...zvlášť ty věci do domácnosti, tam se budu muset hodně držet :D

    OdpovědětVymazat
  34. jak Essence tak Catrice maji produkty, ktere jsou dostupne exkluzivne pouze v siti drogerii Muller.

    OdpovědětVymazat
  35. doufám, že ta nová řada od Elseve/Elvive se dostane i k nám, protože by to bylo přesně to pravé ořechové pro mě - mastné kořínky a suché konečky. když jsem naposled byla v Primarku, byl to otřes, ale chtěla bych mu dát další šanci.

    OdpovědětVymazat
  36. Super! Také bych chtěla vyrazit. Zajímalo by mě, jak jste spokojená s kosmetikou? Teď mě ještě napadá, máte zkušenosti s touto kosmetikou: http://www.misshashop.cz/? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)