pondělí 14. března 2016

NYX cosmetics v ČR | blogger event & ukázka produktů

Už jste tu novinu nejspíš slyšely a je to fakt pravda! NYX bude mít u nás konečně oficiální zastoupení, svůj vlastní obchod i e-shop :) O víkendu se konala launch party pro blogerky a při té příležitosti jsem si nemohla nechat ujít pořádně (část) sortimentu vyzkoušet a nafotit i pro vás, abyste věděly, na co všechno se můžete těšit. Dlouho jsem netušila, že má NYX tak širokou nabídku produktů a velkou škálu odstínů, které třeba u jiných značek jen tak neseženete. A teď si to všechno budete moci vyzkoušet v jejich obchodě nebo objednat přes eshopu.

Obchod se plánuje otevřít v průběhu dubna na Smíchově a až budu vědět přesné datum nebo další podrobnosti, tak vás budu určitě informovat :) Skvělá zpráva je i to, že přes eshop bude v prodeji kompletní sortiment, který NYX nabízí, takže třikrát hurá :) Určitě se těšte a začněte sepisovat wishlisty, protože bude z čeho vybírat!

Pokud se nemůžete dočkat otevření obchodu, můžete si NYX v předstihu nakoupit na Interbeauty, které se koná 22.- 23.4.2016!

Mám pro vás trilion fotek z akce, která se konala v Make up Institutu, tak doufám, že se vám budou líbit a příjemně vás naladí :)
 










Tekuté barevné linky Vivid Brights zkouším už nějaký čas (ve světle a tmavě zelené) a můžu říct, že drží vážně skvěle :)






Těšte se i na ombré tvářenky :) 






Nikdy jste nezkoušely zelenou nebo modrou rtěnku? Já taky ne, ale u NYXu je sehnat můžete :)




Konturování je teď trendy a využít k němu můžete i tyto duo sticky


Lou mi tenhle pudr strašně moc doporučovala a říkala, že je skvělý, takže se strašně těším, až ho vyzkouším!




O Shine killer mi říkala zase jiná kamarádka a je údajně taky skvělý. Všechno co zažene lesk z mé tváře je hodno obdivu, takže se na něj taky strašně těším :)




Z produktů na obočí je možné vybírat z tužek, gelů, řasenek nebo mikro tužek..







NYX nabízí i svou řadu štětců





O skvělý catering se postaralo manželské duo z Kitchen story









Mohly jste si vybrat produkty, které chceme vyzkoušet, takže se na tyto věci můžete postupně těšit. Zejména s tou modrou rtěnkou musím vymyslet něco kreativního :)




Nezapomeňte NYX sledovat i na jejich českém Instagramu @nyxczech a označovat vaše fotky #nyxcosmeticscz, budou mít vážně radost a rádi sdílí fotky s líčením a inspirací :)

Tak jak se na příchod NYXu k nám těšíte? Máte zálusk na nějaké produkty nebo své stávající oblíbence? :)

34 komentářů:

  1. Hezký výběr :) těším se nad další článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow super, tak to se fakt moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy,
    děkuji za hezký článek při pondělku :o) Konečně jsem se z něj dozvěděla, co jsem chtěla dlouho vědět. A to kdy, kde a jaký sortiment NYX bude mít. Je super, že komplet, mám zálusk na jejich rtěnky v šedých odstínech :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau to je raj :)) som zvedavá ako obstojí ten puder

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš tak to je paráda, že budou mít vlastní obchod! A ještě ke všemu na Smíchově? Dokonalý!!! =D

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na recenze a jsem hodně zvědavá na tu modrou rtěnku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Na NYX se strašně moc těším, zatím jsem od nich měla pár věcí a byly dobré, jen mě nebavilo to shánění. Jako mimopražská budu kupovat v eshopu. Nejvíc se těším na rtěnky a paletky očních stínů

    OdpovědětVymazat
  8. Super, moc se těším, hlavně na všechny jejich produkty na rty.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už se nemůžu dočkat, určitě využiji služeb e-shopu, nejvyšší čas sumírovat, co všechno budu nutně potřebovat:-)

    OdpovědětVymazat
  10. výběr je hezký, ještě, že mám smíchov trochu z ruky :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Až budu v Praze tak se tam sakra musím stavit ! Takových věcí co budu potřebovat ! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hmmmm, moc se těším, až budu moci vyzkoušet ty krásné ombre tvářenky a tekuté rtěnky ;)) denik-doe-lovera.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Je super, že bude samostatný obchod i e-shop! Můj oblíbený produkt je HD concealer, krásně kryje a má skvělý světloučký odstín :)

    OdpovědětVymazat
  14. Z Nyxu mám fakt radost. Jejich odstíny rtěnek jsou bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se těším na ten transparentní pudr, jak o něm Lou pořád mluví - něco takového potřebuji!! Stejně jako matné rtěnky, paletky, tvářenky... vlastně všechno :D ještěže je NYX cenově dostupný většině... I tak tam ale asi první měsíc zahučí dost :D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš parádní fotky, focené padesátkou, že? Ach, všechno se mi moc líbí, těším se, až to omrknu v obchodě! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda! Tak tomu říkám zpráva roku!!:) Už přes rok se marně snažím najít jejich slavné matné lip creamy, ale bohužel v Brně ani ve Vídni jsem to štěstí zatím neměla.. Proto už se tedy nemůžu dočkat na eshop!! Minimálně padesátkrát hurá!! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem doufala, že se obchod stihne otevřít do 16. dubna, kdy budu v Praze ale když píšeš že s předstihem na Interbeauty tak jsem trochu zkamaná :-(

    OdpovědětVymazat
  19. Viacero vecí ma hneď zaujalo! Od NYX mám ich preslávanú bielu JUMBO ceruzku a tá je super :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zatím od nich mám tvářenku, která není nic extra, ale HD concealer je boží a jsem fakt ráda, že si další balení už snadno koupím i tady :)

    OdpovědětVymazat
  21. no to je pastva pro oči! zatím od nich nic nemám, ale to se asi brzo změní! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Super fotky... škoda, že na SVK NYX nie je a musím poň chodiť do Rakúska.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný věcička a jsem opravdu zvědavá,co vymyslíš s tou modrou rtěnkou.

    OdpovědětVymazat
  24. nádherné fotky a produkty! ty barvičky jsou kouzelné:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To je super,moc se těším! Nevíš,kdy bude v provozu eshop? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kristine: moc děkuju :) je to 50tka, ty fotky s ní jsou prostě vždycky lepší :)

    Barča J: bohužel zatím datum nevím, ale hned jak budu vědět, budu určitě sdílet :)

    Marcela Lišková: já jsem taky zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to jsem zvědavá hlavně na jejich tvářenky a korektory :)

    OdpovědětVymazat
  28. Wow, to musela byť akce :) Myslela jsem si že nic nepotrebujú, ale když to vidím, tak nutné potrebujú ;D

    OdpovědětVymazat
  29. Wau, to musel být zážitek, zaujala mě paletka na obočí, ale krásné je všechno ;)

    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Rendy, jak dlouho trvala ta akce?

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, tak jak dopadl v tvém testování shine Killer? Asi mi někde utekl výsledek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)