pátek 4. března 2016

Novinky v akci | Estée Lauder

Krásné páteční ráno všem! Můj oblíbený den v týdnu je tu a s ním i novinky od Estée Lauder, které jsou čerstvě v prodeji :) Jedná se o novou paletku 5 stínů, korektor a tužku na oči. A můžu prozradit, že tu máme oblíbenci i zklamání, takže jestli vás zajímá, co se mi líbilo nejvíce, tak čtěte dál :)





Paletka stínů Pure color envy sculpting eyeshadow (13 Savage Storm)-  7g - koupíte za 1470 Kč v síti parfumerií i buticích EL

Nové paletky najdete ve 2 barevných provedeních a díky technologii True Vision využívají mnoho aspektové pigmenty a perleť pro intenzivní barvu. Pigmentaci není co vytknout a stíny jsou už na první dotek sametové a textura lehce máslová. Všechny odstíny jsou perleťové (černá je v základu matná a obsahuje pidi mini třpytečky) a barevně jsou vhodné jak na denní líčení, tak i výraznější kouřovky nebo večerní líčení. Miluju odstín, který zabírá v paletce největší místo, protože je to úžasně univerzální barva, kterou člověk využije při každém líčení (nebo alespoň já jí při každém líčení využívám). Nečekaně se mi zalíbil i ocelově šedo-modrý stín, kterého jsem se na začátku trochu obávala. Stíny mi na bázi drží v pohodě celý den a nijak neblednou, takže v tomhle ohledu jim není co vytknout. Za zvážení stojí spíše cena paletky, protože ve stejné kvalitě můžete sehnat i paletky s více odstíny od jiných značek. Záleží, co kdo preferuje a co se mu líbí více.



Na paletce je fajn, že je kompaktní a její obal není zbytečně předimenzovaný a nesmyslně velký. Uvnitř najdete velké zrcátko, což je super v případě, že paletku nosíte s sebou v taštičce. Pěnové aplikátory nejsou nikdy hitparáda, ale v případě nouze poslouží dobře :)





Oční linky Double Wear Infinite waterproof (01 Kohl noir) - 640 Kč 

Linky existují v 8 odstínech a kompletně všechny seženete v buticích EL a vybrané odstíny i v síti parfumerií. Linky slibují 24h výdrž, voděodolnost a odolnost proti rozmazání. Tužka je vysouvací a je opravdu intenzivně pigmentovaná a krásně měkká. Kreslí se s ní výborně a není potřeba na ní nijak tlačit. Skvěle drží i na waterline a to je u mě co říct. Je opravdu voděodolná a celý den na oku drží bez hnutí. Opravdu skvělá záležitost, která se nerozmazává a plní, co slibuje. Barva je matně černá bez třpytek nebo lesku.  Není jí co vytknout a je perfektní :) Přesně takové tužky na oči mám ráda a na nadcházející léto to bude bezva parťák!




Tužka má na svém konci i houbičku na rozmazání, pokud byste tužku chtěly použít na kouřové líčení. Když houbičku vytáhnete, najdete i praktické ořezávátko.





Dole: korektor + tužka





Korektor Double Wear waterproof all day extreme wear concealer (1C light) - 15ml - 780 Kč

Dnešní trio novinek zakončuji produktem, který mě trochu zklamal. Korektor slibuje 24h výdrž, voděodolnost, odolnost proti potu, vlhkosti a otěru. To se v mém případě bohužel nepotvrdilo a i když musím uznat, že třeba při maskování pupínků/nedokonalostí drží déle, než jiné korektory, které používám, tak 24h určitě nevydrží a odolný proti otěru také není. Zejména okolo nosu si toho všímám, protože jak často smrkám, nevydrží v tomto místě prakticky žádný korektor. Plus mě trochu zklamalo krytí korektoru, protože není tolik pigmentovaný, aby zakryl např. tmavší kruhy pod očima nebo větší nedokonalosti. V tomhle ohledu jsem měla větší očekávání a verze Double Wear stay-in-place flawless wear concealer s aplikátorem mi přijde o něco lepší a více krycí. Mám na nové korektory v poslední době trochu pech a mé oblíbence bohužel ani tato novinka nepřekonala.



Korektor nanášíte přímo z tubičky a jeho balení je opravdu velké. Pokud někomu bude vyhovovat, bude mu dělat společnost opravdu dlouhou dobu :)




Z novinek se mým favoritem číslo jedna stala tužka na oči, která je jedním slovem skvělá! Je to přesně ten typ produktu, od kterého může mít člověk víc odstínů a nikdy se to neomrzí. Paletka je moc pěkná, barevně se mi líbí, protože obsahuje odstíny, které sice na první pohled nemusí působit tak zajímavě, ale jsou moc pěkné. Bohužel korektor je pro mě zklamání a nějak automaticky jsem očekávala, že nápis Double Wear zajistí větší krytí i výdrž. No, holt se nedaří vždycky :)


Mějte krásný víkend a budu ráda, když mi dáte vědět, jak se vám novinky líbí a jestli vás třeba lákají vyzkoušet :)

*

24 komentářů:

  1. Mně se paletka moc líbí skladnou odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vecičky krásne a určite by stáli za vyskúšanie, ale nejak ma to všetko necháva chladnou...
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka je hezká, ale podobných stínů mám docela hodně. Zaujala mě spíše tužka, asi se na ně zajdu podívat. Jinak by se mi hodil i korektor, zrovna včera mi došel můj oblíbený, tak sháním nový :)

    OdpovědětVymazat
  4. kruciš a na ten nový korektor jsem se tak těšila, ale mé kruhy pod očima jsou pořádně pandí, takže asi zůstanu u NARSu a Collection :(

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujala ta paletka má hezký barvičky.

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka je hezká a nositelná pro většinu žen.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tuším ten korektor porovnávala Lou s catrice tekutým a vyhral catrice čo je za smiešnu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ta paletka, má hezké a využitelné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  9. Tuzka! Na tu sa urcite pozriem a velmi ocenujem to orezavatko. Toto je pre mna problem vacsiny vysuvacich tuziek, ze su furt tupe :/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy,
    ta tužka mě hodně nalákala, že by to byla první tužka, která by přežila mé prokapávání očí :o) Pokud ano, tak by to bylo super :o)

    OdpovědětVymazat
  11. paletka je super, vypadá, že stíny mají dobrou pigmentaci. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka je moc hezky pigmentovaná! Také by se mi podobná hodila.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí ta tužka. Poslední dobou jsem si oblíbila výraznou černou linku s dlouhým ocáskem, přestože jsem si dřív myslela, že mi nesluší :D

    OdpovědětVymazat
  14. Překvapivě se mi líbí paletka a to na takovéhle odstíny nijak zvlášť nejsem :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy. Na léto zkusím určitě tu tužku na oči :-) díky za tip! Hezky víkend. Veru

    OdpovědětVymazat
  16. Ach, tá paletka sa mi velmi páči, dúfam, že niečo od EL v buducnosti vyskušam :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta tužka vypadá vážně pěkně, stíny mě nijak nezaujaly a korektor by mi nejspíš byl k ničemu. :D

    OdpovědětVymazat
  18. mě nějak nezaujal žádný výrobek :/

    OdpovědětVymazat
  19. Tužka vypadá dobře..ale za ty peníze...

    OdpovědětVymazat
  20. Tuzka vypada moc dobre :) Paletka je take pekna, ale od techto drahych znacek me takove male paletky moc nelakaji :)

    OdpovědětVymazat
  21. Paletka sa mi páči pigmentáciou i zložením farieb, ale netúžim po nej, i keď využiť by som ju vedela. Čierna ceruzka je určite kvalitná, doma mám dve od tejto značky a považujem ich za najlepšie na vodnú linku.
    Škoda len, že pod názvom "novinky v akcii" som si predstavovala novinky v akcii, a teda v reálnom líčení :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)