neděle 20. března 2016

Novinky SEPHORA | foto report z tiskovky vol.2

V pátek jste si mohly přečíst první část reportu z tiskovky Sephora, kde jsem zmiňovala část jarních novinek, na které se můžete brzy těšit. Pokud vám první část utekla, tak si jí určitě připomeňte ZDE, ať jste v obraze a nic vám neuteče :) Dneska tu máme pokračování a i tentokrát vás asi trochu zasypu fotkama. Snažila jsem se vám vypsat co nejvíce informací o produktech, aby byl pro vás článek i něčím užitečný a třeba vás na novinky příjemně navnadil :)

Začneme s oblíbenou koupelovou řadou Sephora, která se rozroste o novou řadu třešňový květ (světle růžové obaly). Myslím, že se tato řada zařadí mezi mé oblíbené, protože miluju třešňové vůně a kromě této mám moc ráda vůní Cotton flower.



Letní limitka Cherry blossom s kytičkovanými obaly bude obsahovat:


- tekuté mýdlo na ruce (160 Kč)
- tělový krém (290 Kč)
- pěna do koupele (220 Kč)
- sada 14 kapslí se sprchovým gelem (360 Kč)


K maskám na ruce a rty přibude hned několik novinek. Jednou z nich jsou masky na nohy (110 Kč), které budou podobné jako masky na ruce, jen s tím rozdílem, že maska bude ve formě ponožek :)



Oční masky (100 Kč), ke kterým jsou ve stejných verzích i masky na obličej. Oční masky jsou ve formě náplastí, které nalepíte pod oko.



Jednorázové masky na noc v kapsli (110 Kč)




Nové budou i pásky na nos (40 Kč), které by měly vytáhnout černé tečky



V květnu se slaví Den matek a (nejen) pro ně bude připravená tato limitka :) Obsahovat bude například:

- tekuté mýdlo na ruce (160 Kč)
- krém na ruce (110 Kč)
- pěna do koupele (220 Kč)
- balzám na rty (150 Kč)
- paletka očních stínů Daily Chic (350 Kč)
- paletka očních stínů Color Encyclopedia (1100 Kč)




Set 10 sáčků sprchového gelu & pěny do koupele - 290 Kč





Sephora se nechala inspirovat korejskou kosmetikou a jejími produkty a přináší vlastní novou řadu. Cushion make-up už Sephora má a teď bude nově nabízet i tvářenky, rozjasňovače a matné krémy na rty s cushion aplikátory.

Ze všech produktů nejvíce mě zaujal rozjasňovač (na fotce uprostřed), protože na první vyzkoušení vypadal vážně krásně, přirozeně, decentně a zároveň působivě. Na ten se fakt v obchodech těším a asi ho potřebuju (a to říkám jako někdo, kdo na tekuté rozjasňovače příliš zatížený není).


Tvářenky a rozjasňovač (350 Kč)



Nové tvářenky i lesky mají houbičkové (cushion) aplikátory



Matte lip cream - 290 Kč



Řada PRO štětců se rozroste o několik nových kousků. No, ne jen několik ale o docela dost :) Od Sephory mám celkem dost štětců a s jejich kvalitou jsem určitě spokojená a můžu je vřele doporučit. Některé štětce ze starších řad mám už několik let a všechny jsou pořád jako nové a nijak nepelichají :)



Dole: Full coverage airbrush č.53 - 690 Kč



Dole:  Contour blender č.77 - 690 Kč



Dole: Airbrush blender č.78 - 790 Kč


Těšit se můžete i na cestovní sady štětců - konturovací (690 Kč) a na oči (490 Kč)



Sada na tvarování obočí - 350 Kč



Laky na nehty v 8 pastelových odstínech (120 Kč)



Balzámkové Rouge balm rtěnky s jemnou pigmentací budou dostupné v 8 odstínech - 290 Kč



V letní limitce se jak jinak objeví i bronzer Sun disk - 540 Kč



Tyto tekuté linky Fingertip mě opravdu zaujaly. Dostupné budou v 5 odstínech a zajímavé na nich je, že zasunute ukazováček do otvoru ve víčku a ostatními prsty linku chytnete a pak nakreslíte na oko - 250 Kč





Rtěnky Rouge Shine v 36 odstínech - 290 Kč



Nové jsou i 2 paletky stínů Overcast filter a Sunbleached filter - 790 Kč






Řada péče o tělo i pleť obsahuje spoustu produktů. Asi by mi trvalo týden, než bych vám všechno vypsala, ale pokud vás něco konkrétního zajímá, tak se ptejte :)


Skin boosters odstraňují nedokonalosti pleti, čistí póry nebo pleť rozjasňují - 350 Kč



Tak co, jak se vám pokračování líbilo? Objevily jste něco zajímavého a líbí se vám některé z novinek? :)

30 komentářů:

  1. Tak mě zaujala kytičkovaná limitka, nádherné obaly a balzámové rtěnky také nevypadají špatně.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Niektore ceny mi prídu riadne vysoké. .. akože nikdy by som nedala za tekuté mydlo cez 100kc .. škoda peňazí, postačí aj od balei :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné věcičky.. Nejvíce mě zaujaly ty kapsle (sprchové gely), rtěnky a paletky očních stínů :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. O jejich pečující kosmetice uvažuji již nějakou tu dobu, chci se podívat na výživné pletové krémy a séra. Měla jsem masku a byla super. Jejich sprcháče a věci do vany znám a byla jsem vždy spokojená. Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky ako vždy... ale z tejto nálože ma možno okrem toho rozjasňovača až tak nič netento...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Matný lip cream a sérum mě moc zaujalo :).

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, ten booster mám rozjasňující a je super, limitkový bronzer musím mít:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Modlila jsem se abych se vyhla pokračování ale nepovedlo se :( tak jsem alespoň schovala peněženku aby nevěděla o výletě do Sephory:). A kdy budou novinky v prodeji?

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si asi půjdu na sadu štětců na konturování, tekuté linky Fingertip. A kdy se vlastně objeví na prodejnách?

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné novinky! Určitě se podívám na štětce.

    OdpovědětVymazat
  11. Libi se mi toho dost...bohuzel :-D rozjasnovac tekuty,skin boosters,co voni jako tresne tak me tahne jako magnet,a rtenky...jeste zadnou klasickou nemam (pouze tekute),muzu se zeptat zda nekdo nejakou nema? Jak je na tom s vydrzi atd :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Už se těším, až se zastavím do Sephory tuhle nádheru omrknout a něčím si udělám radost, obzvlášť se mi líbí Sephorácká pečující kosmetika:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc zajímavé mi přijdou masky na nohy! Těším se až nějakou vyzkouším a co to vlastně s nohama udělá.

    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Všechnoooooo, krásný članek a ty věcičky, ooooh. Nejvíc mě zaujala paletka a limitka ;)

    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Na nové štětce jsem teda moc zvědavá, mám z pro řady celkem 9 štětců a všechny jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tyhle novinky jsou fakt supr!! Myslím že na ně naběhnu a udělám si radost :P
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. no parádní produkty a i ceny příznivé:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mě zaujala kytičková limitka. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Wau tak tohle bude mojí peněženku asi hodně bolet! :D ještě že mám koncem března narozeniny tak budu mít omluvu pro sephorácké řádění :D

    OdpovědětVymazat
  20. Musím si dát zákaz jít do Sephory.. nebo bych ji snad vykoupila.

    OdpovědětVymazat
  21. těžko vybrat, co mě zaujalo nejvíce, ale asi ty laky v pastelových odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda bych vyzkoušela ty masky. Už jsem na ně koukala minule, ale zatím jsem si žádnou neodnesla :)

    OdpovědětVymazat
  23. mně se líbí asi úplně všechno už jen podle obalů jsem se zakoukala. :)

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  24. Ú, ty štětce na oči by se mi hodily :-) jsou to miniatury?

    OdpovědětVymazat
  25. Skin booster, ktorý mi vyčistí póry si prosím hneď teraz! :))))

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hodně mě zajímají masky na oči, ty určitě zkusím

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je pecka, zaujalo mě toho spoustu, už se těším až to budu moct omrknout naživo, určitě si něco "málo" odnesu :D

    OdpovědětVymazat
  28. Mě nějak neoslovil ten momentální "cushion" trend. Vyzkoušet jsem samozřejmě musela, tak jsem si před nějakou dobou objednala cushion make-up Missha. Make-up jako takový by byl moc fajn, ale právě ten způsob používání mě prostě nebaví. Snesu to maximálně u lesku na rty, ale i tak, nevyhledávám to. Jinak ty linky nasazovací na prst mě rozesmály. No novinky musí být. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)