pátek 18. března 2016

Novinky SEPHORA | foto report z tiskovky

Krásný pátek všem! Taky milujete, když můžete říct "konečně je pátek"? Já si to nemůžu nikdy odpustit :) Včera jsem měla možnost se podívat do kosmetického nebe, nebo také jinak řečeno na představení novinek Sephora a jejich exkluzivních značek. Asi nemá cenu popisovat mé nadšení a dětinskou radost nad každou novinkou, kterou jsem si mohla osahat nebo vyzkoušet. Všechno jsem vám to nafotila, abyste se stejně jako já mohly těšit ze všech těch krásných věcí :) A protože jsem nafotila asi trilion fotek, rozhodla jsem se udělat dva reporty, protože bych vás jinak asi zahltila informacemi.

Dneska si tedy dáme první část novinek a během víkendu čekejte pokračování :) Něco málo se už na prodejnách objevilo a ostatní novinky se budou objevovat zhruba během dubna-května. Prosím neptejte se na jednotlivé věci a jejich uvedení, protože to nevím a ne u všech značek jsem z tiskových zpráv vyčetla bližší informace. Sledujte facebook české Sephory, kde vždycky o všech novinkách informují a na vaše dotazy kdyžtak odpoví :) Takže si uvařte kafe, přineste dostatek jídla a jdeme na to :)



Jestli sledujete zahraniční blogerky, možná vám neuniklo, že Benefit některé z nich pozval na Hawai na uvedení novinek řady Hoola. Jedná se hlavně o tekuté bronzery na tělo i tvář a kromě této řady se rozrostla i řada POREfessional. Níže máte vypsané všechny novinky včetně popisků a cen :)


The POREfessional Matte Rescue – matující gel s neviditelným efektem
Tento nový gel na bázi vody bojuje s lesknoucí se pletí, absorbuje přebytečný kožní maz a vytváří přirozený matný vzhled. POREfessional Matte Rescue okamžitě minimalizuje viditelnost pórů díky přítomnosti diamantového prášku známého pro své krycí účinky.
Cena: 970 Kč/50 ml

Dew The Hoola – tekutý bronzer na obličej
Nový Dew The Hoola tekutý bronzer dodává pleti přirozené opálení. Rozetřete tekuté složení na čistou pleť pro velmi přirozený vzhled nebo na makeup pro výraznější rozjasnění bez stop po rozjasňovači. Hoola-la!
Cena: 970 Kč/30 ml

Hoola Zero Tanlines – tekutý bronzer na tělo
Tento tělový nelepivý tekutý bronzer se lehce aplikuje prsty pro zaručeně opálený vzhled! Složení je dlouhotrvající i po styku s oblečením.
Cena: 1.050 Kč/147 ml

Hoola Bronzing & Contouring Brush – štětec na bronzing & konturování
Speciálně navržený štětec určený k aplikaci Hoola pleťového pudru, jež umožňuje přesnou a přirozenou aplikaci.
Cena: 720 Kč


The POREfessional Instant Wipeout Masks – sada 8 čisticích masek
Cena: 1.050 Kč



Milujete benefití tvářenky? Tak to nutně potřebujete tento set! Pozor, jelikož se jedná o limitku v omezeném počtu kusů, je třeba si s nákupem kdyžtak pospíšit. Sada obsahuje tvářenky v plné (!) velikosti, takže je cenově opravdu výhodná a myslím, že obsahuje velice pěknou kombinaci odstínů - Dandelion, Hoola, Coralista, Rockateur a Dallas


Cheekathon 'cheekbone boosting' Blush Kit – sada tvářenek (limitka) - 1790 Kč





Letní novinky laků na nehty Orly - letní sada mini laků a nové odstíny z řady Orly Epix (což je něco jako gel-lak, ale není potřeba ho zapékat)


Pokud milujete korejskou kosmetiku, tak vám jistě potěší uvedení značky Tony Moly. Mají super rozkošné obaly a cenově budou velice dostupné.






Na novinky Too Faced jsem se klepala radostí jak želé :) Největší radost mi udělala zpráva o tom, že u nás bude v prodeji paletka Sweet peach. Myslím, že tu rozhodně nutně potřebuju a barevně se mi opravdu líbí. Plus voní po broskvích a to prostě chcete :) Bohužel mám na 100% potvrzené, že u nás nebude paletka Peanut butter & jelly, která je určená pouze pro americký trh. Těšit se můžete na voděodolnou Better than sex řasenku, která má mimochodem fakt krásný detail kapiček na balení a taky nový bronzer, tvářenku a vychytávku v podobě odličovacího oleje na řasy.


       Sweet Peach Eye Shadow Collection - limitka - 1350 Kč


Better Than Sex Waterproof Mascara - 690 Kč




Sweethearts Baked Bronzing Powder - zapečený bronzer - 840 Kč




Mascara Melt-Off - Olej na odlíčení řasenky v tyčince - 450 Kč




Třpytivý olej na tělo Royal oil u nás bohužel v prodeji nebude, ale můžete ho sehnat přes oficiální stránky Too Faced




Sweethearts Perfect Flush Blush - zapečená tvářenka - 840 Kč 



Letní novinky Tahiti Bronze od NARS jsou inspirované tahitských ostrovem Motu Tane a přináší kultovní produkty na obličej v nové podobě.



Liquid Laguna Bronzer (tekutý bronzer) - 990 Kč



Laguna Tiare Bronzer (bronzující pudr)  - 1390 Kč

V pouzdru a s parfemovaným složením v limitované edici, doplněný o mini štětec Kabuki Ita. 



Tvářenka Orgasm - limitovaná edice #whatmakesyoublush - 1150 Kč

Má větší balení než klasické Nars tvářenky, tudíž potěší milovnice tohoto odstínu, které tak mají možnost si jí koupit velkém balení :)


Rozjasňující kúra na obličej Glamglow



O novinkách Urban Decay jsem vám psala už na Instagramu. Jsem v sedmém nebi z jejich nových rozjasňovačů a Sin v barvě champagne je pro mě letní must-have. Nové budou i tři bronzery, tužky na oči, BBčko a nová kultovní Vice paletka :)





Novinky UD budou k dostání od dubna


K 20.narozeninám vydává UD paletku Vice Ltd.Reloaded (1600 Kč). Paletka obsahuje několik nejoblíbenějších odstínů, které UD nabízí a některé z prvních odstínů, které se v jejich nabídce objevily.




O nových vůních Michael Kors si už brzy přečtete více na blogu, protože už je nějaký čas zkouším já i můj muž :)



Doufám, že se vám report s novinkami líbil a rozhodně se těšte na pokračování, ve kterém vás čeká ještě tak jednou tolik novinek :)

Dejte mi určitě vědět, co se vám líbí nejvíce a co si třeba plánujete pořít :)

37 komentářů:

  1. Tak to nemá chybu, krásná dávka novinek. Nejvíc bych brala paletku tvářenek Benefit a limitku Too faced. Na Tony Moly se moc těším. Snad se objeví i v Brně

    OdpovědětVymazat
  2. Ta too faced peach vyzerá dokonalo ... vážte si, že máte sephoru :)) my opäť nič

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se těším na Tony Moly ,Peach od Too Faced a Bronzery a tužky od UD.

    OdpovědětVymazat
  4. O můj bože, tak na Peach se strašně těším a doufám, že ji chytnu no a ten zbytek, to jsem neměla vidět!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka od Too Faced je krásná, ta by se mi líbila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super veci ☺ Potrebovala by som skoro všetko 😁

    OdpovědětVymazat
  7. Som zvedava, ci sa mi podari stretnut nazivo Too Faced Sweet Peach :) Podla fotky ma naozaj zaujala.

    OdpovědětVymazat
  8. ach jaaaaaj :D nádhera... Chrochtám blahom. V máji sa chystáme do Prahy, no tak uvidíme, čomu sa mi podarí neodolať ;)

    OdpovědětVymazat
  9. S tou Peanutt Jelly je to k vzteku, ale co se da dela. Libila se mi totiz vic nez Sweet Peach. Jo a prosim, Rendy, nezminovali se tam, jak to bude u nas s prodejem SHy Beam od Benefitu? Nebo uz je v prodeji? Diky moc, M.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny produkty vypadají naprosto luxusně! No a ty obaly značky TonyMoly, to je něco úžasnýho :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  11. 100% bych chtěla Peach paletku, ale asi to bude boj :/. Taky 5 Benefit tvářenek za tu cenu je fakt deal, popřemýšlím o nich :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ty novinky Too Faced vypadají suprově, hlavně ta paletka. A určitě jsem ráda i za uvedení značky Tony Moly:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné produkty... hlavne Too Faced a Tony Moly...

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní kousky.Určitě budu něco potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem si zaslintala a teď zase zpátky do reality! :D Při nejbližší příležitosti se ale budu muset zase dojít do Sephory podívat.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článek :). A ty Benefit tvářenky jsem vůbec neměla vidět! Za tu cenu mi to přijde fakt super.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný článek! :)
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné produkty, nějaký si musím pořídit :-)

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  19. Musím vyzkoušet UD paletku... Vypadá božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno je boží a určitě si něco pořídím. Nejvíce mě zaujala Peach paletka, Nars novinky, Benefit tekutý bronzer a tužka Urban Decay :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten bronzer od UD má dokonalý obal:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty UD rozjasňovače jsou fakt parádní a líbí se mi i bronzer, uvidíme jak na tom bude odstínově.

    OdpovědětVymazat
  23. no lepšie ako kozmetické nebo si to nazvat nemohla :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak bronzery nejsou nic pro mě, ale Porefessional asi potřebuju a Tony Moly mě taky zaujalo

    OdpovědětVymazat
  25. Super report, teším se na druhou část :) Myslím že budu potřebovat ten set tvářenek z Benefitu :)!

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíc se mi líbí paletka Sweet Peach a pak ta od UD. Peach chci určitě!!!

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. To je nádhera, takový článek plný kosmetických novinek :) Mě hodně zaujala svýma roztomilýma obalama korejská značka kosmetiky a pak taky nude laky od Orly

    OdpovědětVymazat
  28. Oční stín Sin od UD jsem si zamilovala už v paletce Naked, používala jsem ho do očního vnitřního koutku a jako rozjasnovač, je to nádherný odstín, byl jako první pryč, našla jsem jeho přesnou kopii v mých oblíbených očních stínech Inglot, odstín P 397, mají ho v Douglas parfumerii ;), jen kdyby to náhodou někoho zajímalo a cenově jsou UD a INGLOT úplně někde jinde. Nikča T.

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. Nemôžem si pomôcť, ale s príchodom jari sú kozmetické novinky vždy najzaujímavejšie a vždy ich je najviac. A sú prekrásne!
    Z tvojho výberu ma najviac tankuje Too Faced, lebo je to jedna z mojich najobľúbenejších značiek. Z ich noviniek potrebujem skoro všetko. Najviac sa trasiem práve na paletku Sweet Peach, lenže netuším, kde ju zoženiem. Taktiež som od začiatku paf z paletky Penut Butter & Jelly, ktorá je plná dokonalých farbičiek. Nevedela som však o tom oleji na odličovanie riasenky. Uf, to je skvelá vychytávka! Z ostatných značiek spomeniem ešte zaujímavú lícenko-bronzerovú paletku Benefit a bronzer UD.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to abych začala pořádně šetřit!!

    OdpovědětVymazat
  33. téda, těch novinek je :) rozhodně musím mít tu pandu :-D

    OdpovědětVymazat
  34. Jé, Tony Moly, tak na to se těším, určitě prozkoumám a něco vyzkouším. Paleta tvářenek od Benefitu vypadá na oko nádherně, ale neumím si představit tohle používat v praxi. Pro mě čím má tvářenka menší balení, tím lepší (momentálně je moje top Cheek Pop od Clinique). Jé a to balení voděodolné řasenky je fakt překrásné. A ten odličovač v tyčince by mě teda hodně zajímal, jak v praxi funguje, něco takového jsem ještě neviděla. Příjemný slunečný den přeji. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)