neděle 6. března 2016

Má oblíbená místa | kam ráda chodím?

Už nějaký čas dávám dohromady článek, který se týká mých oblíbených míst v Praze. Nevím jak vy, ale já strašně ráda objevuji nové restaurace, bistra nebo příjemná místa, kam můžu zajít na dobré jídlo nebo pití. V Praze je spousta skvělých míst, o kterých se možná ví hodně a nebo třeba vůbec a je spousta blogů, které se tomuto tématu věnují. Pro mě osobně jsou největší inspirací stránky Taste of Prague, které miluju a inspiruji se na nich často. Vždycky když mě nějaká zajímavá resturace nebo bistro zaujme, zapíšu si ho do diáře na svůj seznam míst, která chci navštívit a když se pak třeba s kamarádkami domlouvám na společném posezení, jsem ráda, když můžeme zajít na nějaké nové a nepoznané místo. Ráda bych se s vámi postupně dělila o svá oblíbená místa, kam ráda chodím a kde se mi to líbí. Třeba taky jako já sem tam přemýšlíte, kam zajít nebo kde si užít třeba víkendový brunch a došla vám inspirace. Nejsem gastro guru, abych hodnotila úroveň gastronomie nebo radila, kam jít na nejlepší Pho bo nebo jarní závitky, ale ráda bych vám ukázala místa, která mě baví svou atmosférou, prostředím nebo jídlem a kam se ráda vracím :) Určitě budu moc ráda, když mi napíšete i vaše tipy na vaše oblíbená místa v Praze, protože inspirace není nikdy dost a některé podniky nejsou tak známé a provařené a často se o nich člověk dozví úplně náhodně :)




FARM LETNÁ - Korunovační 17 

Příjemné bistro na Letné, kde si můžete dát snídani nebo brunch celý den! Snídaňové menu patří asi mezi mé nejoblíbenější, ale celý týden je možné vybírat i jídlo z denní nabídky. Líbí se mi, že je tam klid a i když mi přijde, že je tam neustále plno, tak tam není hluk a člověk tam může třeba i v klidu pracovat nebo relaxovat. Podnik je i dog friendly a byla jsem svědkem toho, když přišli hosté s pejskem, tak mu obsluha hned donesla misku s vodou a pelíšek na ležení :)












Nejsem sice expert na asijskou kuchyni a nemusím všechny extra speciality, ale YAM YAM miluju! Chodíme tam s manželem už několik let a máme moc rádi pobočku na Vyšehradě. Nedávno otevřeli pobočku i na Černém Mostě a jedna je ještě v Dejvicích. Mají nejlepší domácí limonády (doporučuji bezinkovou nebo okurkovou) a moje nejoblíbenější jídlo je It´s yellow s kuřecím masem. Ultra dobré a chuťově zajímavé jsou i zelené indonéské palačinky s kokosovou náplní a domácí šlehačkou Coconut in Green. Manžel má nejraději Pho Bo Classy nebo mix předkrmů :) Osobně se mi moc líbí i prostředí restaurace a celková atmosféra, která tam panuje a pokaždé se tam ráda vracím a je to pro mě sázka na jistotu.











Zmrzlinář - Slezská 15 (Vinohrady)

Nově otevřený Zmrzlinář je zhmotněná radost a must-have place. Jestli jste někdy měli možnost ochutnat zmrzlinu 2AD od Hrivňáků, tak mi jistě dáte za pravdu, že je dokonalá. Ani v Itálii jsem neměla tak dobrou a tak autenticky chutnající. Ochutnat můžete i netradiční příchutě, které asi jen tak někde neochutnáte a slibuju vám, že vám jen jeden kopeček nebude stačit! Jestli si neumíte vybrat z nabízených příchutí, dejte si degustačních 5 mini kopečků a na cestu domů pak ještě jeden velký :) Od začátku je tam neustále plno a tipuju, že v létě tam bude fronta až za roh. Nevadí, že ještě není léto a horko, sem si rozhodně někdy zajděte a pamatujte na má slova, že o tomhle místě ještě hodně uslyšíte :)



(nahoře foto z facebooku Zmrzlinář)





Twenty7 - Přístavní 27/339

Maličké, leč útulné a příjemné bistro v srdci Holešovic. Menu je tu sice stručné a neobsahuje desítky položek, ale kdykoliv jsem si něco dala, strašně mi to chutnalo! Naposledy Three cheese risotto s okurkovou limonádou :) Příjemné místo na pokec s kamarádkou a sklenkou vína nebo příjemnou snídani o víkendu. 







Zase někdy příště se těšte na pokračování a budu moc ráda, když někoho z vás inspiruju a třeba tak objeví nové a příjemné místo, kam se bude rád vracet :)

19 komentářů:

  1. Skvělý článek a hlavně úžasné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je ale skvely format clanku :) az budu chtit jet do Prahy budu vedet kam zajit :) super

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za za tip na Farm Letna! Když jednou za čas jedeme do Prahy, tak většinou bereme s sebou i našeho čivaváka a tahle restaurace vypadá opravdu ultra hyper dog-friendly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Při další návštěvě Prahy musím nutně zajít do Zmrzlináře, už při čtení jsem měla pusu plnou slin, to musí být dobrota, mňam :o) My máme v Praze oblíbené Carosello na Černokostelecké 68, Praha 10 - výborně vaří, mají skvělá vína, dezerty, milá obsluha, dětský koutek - moc moc doporučuji :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná místa. Já takhle nikam moc nechodím, což je škoda. Ale např. v YAM YAM jsem byla (mám to 2 minuty od práce)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc super článek a hlavně na tu zmrzlinu jsi mě úplně navnadila :). Až budu příště zase v Praze, nesmím opomenout :).

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy, tak až jednou zase pojedu do Prahy... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Takú chuť si mi spravila na jedlo a zmrzlinu, že idem skontrolovať stav chladničky a mrazničky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tímhle se mileráda nechám inspirovat a až budu v Praze, tak vím kam zajít:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jakou příchuť u Zmrzlináře si nejraději dáváš? http://denik-doe-lovera.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky a to jíídlo... :D:)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný typ článku, alespoň vím kam zajít. :)

    OdpovědětVymazat
  13. super článek, zaujal mě hodně ten zmrzlinář, tak jak se trochu oteplí, tak to budu muset jít omrknout, na vinohradech se pohybuji docela často, tak by snad byl hřích tu zmrzlinu nezkusit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno vypadá skvěle, budu muset všechno postupně vyzkoušet. Můj favorit mezi podniky je zatím Cukrárna Alchymista na Letné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasná místa, škoda, že já to mám do Prahy daleko a nejčastěji jsem v Brně nebo v Jihlavě. :) ale třeba jednou využiji tvůj seznam.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezký fotečky a určitě i příjemný místa.

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek a nápad Rendy :-) Také moc ráda nacházím nová místa, tak se snad nikdo nebude zlobit, když Vám doporučím místo, které jsem našla já minulý týden ve čtvrtek, ale protože to bylo večer a už měli zavřeno, tak jsme tam s kamarádkou zašli hned druhý den :-D Dolce Abbraccio - zmrzlinářství a kavárna, Italská 212/5, můžu Vám říct, že tenhle styl zbožňuju, opravdu nádherná česko - italská atmoška :-D Opravdu nádherné prostředí, snad nekonečný výběr sladkého i slaného , zmrzlin no prostě to musíte vidět sami ! Já jsem si dala menší dezert a jahodový koktejl ze zmrzky a lahoda ! A můžu vám říct, že si málo kde stane, že si zamiluji prostředí, jídlo a najde se tam i skvělá obsluha ! Za mě palec nahoru ve všech směrech !

    OdpovědětVymazat
  18. Za pokračování budu moc ráda!! Ráda čtu tyto články a zrovna příští týden jedu do Prahy, tak se inspiruju:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)