úterý 29. března 2016

Lifestylové okénko | Velikonoce, skladování věcí, Yankee Candle

Velikonoce jsou za námi a duben před námi a proto jsem si pro vás připravila další várku inspirace, která vás snad už příjemně jarně naladí. Máme tu něco pěkného do bytu, do skříně i do kuchyně, tak se na to pojďte mrknout :)

Yankee Candle jsou trochu jako mor a jak člověk jednou začne, těžko se přestává. Z jarních novinek můj nos nejvíce zaujala verze Lemongrass & Ginger, která se hned stala asi jednou z mých nejvíce oblíbených svíček YC vůbec! Jestli se vám líbí svěží citrusové vůně, tak tuhle určitě vyzkoušejte.



Nedávno jsem vám psala o své zálibě ve scrapbookingu (KLIK) a minulý týden mi dorazila objednávka nových samolepek a dekoračních papírů, se kterými budu svá alba a fotky zdobit :) Strašně se těším, až je budu moct použít a kdyby vás to zajímalo, tak jsem je kupovala ZDE.




Umělé květiny se mnoha lidem nelíbí, ale podle mě se dají sehnat i ty, co vypadají celkem reálně a ne tak kýčovitě. Hlavně během jara miluju doma ve váze květiny a holt ne každý den jde mít ty čerstvé a "opravdové" :) Tak alespoň menší náhražka ze zahradnictví Chládek (kde mají tyhle pivoňky ve více barevných variantách a celkově tam umělých květin mají mnohem více na výběr).


Mrkvové mufiny s rozkošnými mrkvičkami sklidily během Velikonoc v naší rodině velký úspěch a všichni se dožadovali přídavku :) Doufám, že i příští Velikonoce bude mít M&S tyhle želé mrkvičky v nabídce.


Co by to bylo za lifestylové okénko bez něčeho z H&M Home :) Tenhle kovový košík mám hlavně na novou kosmetiku, kterou zrovna zkouším nebo potřebuji nafotit.


Trocha nových dekorací z Nanu Nana. Tyhle dřevěné destičky mají v různých verzích i velikostech


Jaro je tady a řekla jsem si, že to chce zase trochu přerovnat skříně a vyházet spoustu nepotřebných věcí. Snažím se pořád zlepšovat styl ukládání věcí a pořád všechno třídit a k tomu jsem potřebovala nějaké nové košíky a přepravky. Všechny jsou z Tigeru a jestli máte nějaké zaručené organizační tipy, tak budu ráda za vaše vychytávky nebo doporučení :)



Jestli sledujete Instagram, tak vám asi neušlo, že se mi splnil jeden velký sen! Štětec Kabuki Yachiyo od NARS jsem měla na wishlistu asi dva roky a neuvěřitelně moc jsem si ho přála! Všechny tyhle štětce jsou ručně dělané a neuvěřitelně jemné. Používám ho hlavně na tvářenku, ale někdo s ním nanáší třeba bronzer nebo rozjasňovač, takže je to takový univerzální kousek :)


Velikonoce už tak neprožívám, ale jako malá jsem milovala, když mi rodiče nebo babičky připravovali košíček sladkostí a vajíček a to samé jsme letos chystali i pro naše malé neteře. Čoko zajíček plný Lentilek potěší děti všech věkových kategorií a bylo těžké vysvětlovat, že nejde sníst všechno na jeden zátah :) Plstěný košíček byl z Tigera.



Marks and Spencer nemá jen rozkošné mrkvičky, ale nedávno jsem v jejich food sekci objevila i Passion fruit, kterou stačí jen nalít do vašeho oblíbeného smoothie nebo třeba do jogurtu či ovesné kaše (podle vaší chuti). Kdybyste jí hledali, tak jí mají v chladících boxech.



Protože mi při poslední cestě celníci zničili zámek na kufr, potřebovala jsem nějaký nový. A tenhle z Tigera byl tak roztomilý... :) Btw. tam mají spoustu krásných věcí, které se vám na cestách budou hodit (pouzdra na pasy, jmenovky nebo popruhy na kufry, různé cestovní taštičky...)




Z pěkné sklenice chutná smoothie vždycky nejlépe :) Moje oblíbená kombinace je momentálně - mango + borůvky + passion fruit + lesní směs :) Sklenice je ze zahradnictví Chládek.


Co mám na jaru nejraději? To, že všechno kvete! :)


Co máte na jaru nejraději vy? Jak jste si užily Velikonoce a co pěkného jste si v poslední době koupily vy? :)

17 komentářů:

  1. Krásne fotky...Určite sa na ten Passion fruit pozriem. Gratulujem ku kúpe štetca :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tolik nádherných dekorací :) V NanuNana jsem nebyla už ani nepamatuju. Umělé pivoňky se mi líbí, ani bych neřekla, že jsou umělé.

    OdpovědětVymazat
  3. krasne dekoracie konecne som si kupila svoju prva yankee candle nova zavislost je zrodena
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Na jarní úklid kosmetiky se také chystám, jen to chce mít tu správnou vyhazovací náladu a vůbec ničeho nelitovat. Samolepky jsou super. Na scrapbook se také chystám

    OdpovědětVymazat
  5. Dekorace jsou úžasný. :) Kouknu na to Passion fruit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky :) tie mrkvové mufiny vyzerajú rozkošne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Do Tigera se budu muset zaběhnout podívat, taky se chystám na jarní debordelizaci skříní a chce to pak trochu nový systém, tak se podívám po nějakých organizačních vychytávkách:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Yankee candle jsem pořád moc nepochopila, na mě je to trochu bolehlav, ale mrkvové muffiny vypadají náramně a pro passion fruit taky určitě skočím :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty mrkvové mufiny vypadají fakt skvěle, hned bych se do nich zakousla :) a co se týče jakýkoliv svíček a vosků, nejen od YC, tak já pálím jen přes vánoce.

    OdpovědětVymazat
  10. tak nádherné věci! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vůni Lemongrass & Ginger od Yankee jsem si také letos zamilovala. :)
    Minulý týden jsem si udělala zásobu vosků pro sebe i jako dárečky,
    objednávala jsem na www.comfort-shopping, kde mají teď akci na vosky 3+1 zdarma!
    Navíc jsem měla i poštu zdarma, takže jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten Nars je štětec je skvostný :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nanu Nana a Pepco jsou na dekorace the best obchody!

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiš ten Nars štětec! Ach! (Ovšem ta ruka co ho drží, je otřesná. :-D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)