pondělí 28. března 2016

Letem kosmetickým světem | NOVINKY

Jak si užíváte Velikonoc? Já jsem si dala menší volno a užívala jsem si chvíle s rodinou mimo Prahu :) Už jsem ale zpátky a jak jinak to oslavit než novým článkem, který bude plný kosmetických novinek! Jarní novinky máme skoro za námi a aktuální budou teď letní kolekce, které budou plné rozjaňovačů, bronzerů, třpytivých olejů i korálových laků a rtěnek. Pokud vám unikly dva články narvané fotkami a informace o novinkách ze Sephory, tak si určitě připomeňte obě pokračování - 1.část & 2.část. Tím ale novinky rozhodně nekončí a dneska tu máme další pokračování :) Některé už možná znáte z Instagramu a jiné uvidíte třeba úplně poprvé. 

A když už mluvím o tom Instagramu, tak mi to nedá a ještě na úvod si dovolím připomenout jeden problém, na který jsem upozorňovala už včera. Možná už to víte, ale Instagram se bohužel přiklonil ke stylu zobrazování obsahu jako má facebook a tudíž vám filtruje obsah vašeho feedu. Bohužel nevidíte všechny fotky tak jako jste byly zvyklé, ale jen část. Jde se tomu vyhnout tím, že si u svých oblíbených profilů nastavíte notifikace zobrazení příspěvků a pokud chcete i nadále vidět fotky vašich oblíbených blogerek, firem nebo prostě profilů, tak stačí 2x kliknout - postup jsem vám popisovala ZDE. Tak a teď už dost problémů a pojďme na ty novinky :)


Kdo dneska nemá ve své nabídce gel laky nebo laky s gelovým efektem, jakoby nebyl. Ví to i Rimmel, který si nachystal jejich novou řadu s názvem Super Gel. Nabídka čítá 19 odstínů a kromě klasicky růžových, červených nebo tělových se dočkáte i zelených, modrých a dvou tmavých odstínů. Laky se nezapékají a nalakujete nejdříve 2 vrstvy barevného laku, který pak zapečetíte vrstvou spešl top coatu. Nic nemusíte zapékat a aplikace je stejně rychlá, jako když si nehty lakujete klasicky. Laky už nějaký čas zkouším a zatím teda nemůžu říct, že by mi vydržely 14 dní, ale v koukatelném stavu mi dají 5-7 dní (každý odstín se chová maličko jinak) a laky stojí 169 Kč a dostupné jsou od března.



Dermacol a jeho voňavá řada Aroma Ritual je už myslím celkem pověstná a každý si v ní asi najde své favority. Řada Irské kávy nově nabízí i tělový peeling, krém na ruce nebo tělové mléko. Dobrá zpráva pro všechny, kterým klasická vůně kafe moc nevoní, protože tato řada voní sladce spíše po karamelu :)




Letní novinky Urban Decay jste už mohly vidět trochu více v reportu z tiskovky Sephory (ZDE). Určitě z nich uvidíte postupně ještě více, ale protože novinky UD vždycky strašně moc lidí zajímají, tak tady máte alespoň jejich souhrn s cenami a objevit by se měli během dubna.





Milujete vůni klasické modré Nivei v kelímku? Tak přesně tak voní jejich nové deodoranty. Neodolala jsem a hned jsem si ten tuhý musela koupit. Miluju tuhle vůni a evokuje mi dětství a čistotu. Jestli to máte podobně, tak se po nich určitě mrkněte.



O tom, že se značka Revlon po letech vrátila zpátky do ČR jsem vám už psala několikrát, ale žhavou novinkou je jejich stojan v OD My Národní v Praze. Pro někoho to bude trochu retro a zavzpomíná na staré časy a někoho možná bude zajímat, že sežene mnohem více produktů, než kolik jich má běžně Fann, kde Revlon také můžete sehnat.


Michael Kors nedávno představil novou pánskou vůni Michael Extreme Blue, která je velice svěží, uvolněná a nevtíravá. Flakon v modré barvě je vyrobený z čistého skla a osázený stříbrným víčkem. K dostání bude parfém i voda po holení.




Pro vůně Michael Kors mám slabost a moje milovaná Glam Jasmine mi mezi oblíbenými vůněmi nesmí chybět. Nová limitovaná vůně Coral eau de parfum je svěží záležitost plná vůně citrusů, černého rybízu a květin. Pokud se vám Glam Jasmine líbí, tak věřím, že se vám stejně jako mě bude líbit i tato verze :)

Hlava: Citróny, růžový grapefruit, mandarinky, černý rybíz, růžový pepř
Srdce: Maliny, pomerančový květ, tuberóza, jasmín 
Základ: Ambrox, cedrové dřevo, santalové dřevo, pižmo

Vůně Michael Kors Coral bude dostupná od března exkluzivně v partumérii Sephora, buticích Michael Kors v ČR a parfumérii Marionnaud SK.


O nové Garnier dvoufázové micelárce jsem vám už psala. Teď mi už dorazila domů na testování, tak jsem na ní moc zvědavá. Měla by si poradit i s odolnějším make-upem a tajně doufám, že mi nebude ucpávat póry. Až jí vyzkouším nějak více, tak vám dám určitě vědět :)



Maybelline a jejich nová řasenka The Falsies push up drama se zatím u mě doma zabydluje a maličko spolu ještě bojujeme a pořád jsem si na ní nedokázala utvořit názor. Dávám jí ještě nějaký čas a pak uvidím, takže zatím hodnotit nebudu, ale každopádně vy jí v drogerii omrknout můžete :)



Havlíkova Apotéka má v poslední době hned několik novinek a kromě nových sér nebo pánské řady uvedla i tento mycí gel na ruce. Voní po bylinkách a neobsahuje SLS, což by někdo z vás mohl ocenit. 




Čím více se blíží léto, tím více pestré jsou kolekce některých značek. Barvami to hraje i u Miss Sporty, kde najdete nově třeba i barevné oční linky, třpytivé lesky, řasenku nebo řadu topcoatů na nehty.





Skvělou zprávou v březnu bylo i otevření dalšího butiku Kiehl´s v OC Chodov a také jejich nový e-shop. Teď už se nikdo nemůže vymlouvat, že to má do Prahy daleko a produkty si nemůže nakoupit :)





Estée Lauder a jejich letní kolekce Bronze Goddess Summer Glow bude obsahovat několik krásných produktů - kromě kultovního bronzeru i multifunkční paletky na oči a tvář nebo tyčinky na rty a tvář.


Limited Edition Summer Glow Eyeshadow Palette, 1470 Kč 
- paleta 6 očních stínů

Limited Edition Summer Glow Multi-Palette, 1550 Kč 
- paletka obsahující tvářenku, rozjasňovač a bronzer


Limited Edition Lip and Cheek Summer Glow, 1050 Kč 
- multifunkční oboustranná tyčinka 3 v 1 určená pro rty a tváře.  Dostupná ve třech barevných odstínech: Fuchsia Lights, Peach Glow a Sunburst.

Bronze Goddess Powder Bronzer, 1300 Kč 
- hedvábně jemný práškový pudr propůjčí  Dostupné ve čtyřech teplých odstínech, vhodných pro každý typ pleti: light, medium, medium deep, deep.





Lip and Cheek Summer Glow 




Jestli chodíte pravidelně nakupovat do Lidlu, tak vám jistě neušlo rozšíření jejich privátní značky kosmetiky Cien o nové produkty. O všech vám pak určitě napíšu více a zatím vám rozhodně můžu doporučit vyzkoušet balzám na rty (psala jsem o něm tady) a mini verze krémů do kabelky s vůní třešňového květu :)



Teplejší část roku je před námi a to znamená, že to bude chtít doplnit zásoby deodorantů. Rexona si připravila novinku Active Shield antiperspirant, která má za úkol bojovat s pachem potu. Jako plus nedělá fleky na oblečení, což jistě ocení každá z nás. Zatím testuji a zkouším a výsledky jsou velice uspokojivé :)



Jestli si ujíždíte na krásných reliéfech kosmetických produktů, tak z nových stínů Lid Pop od Clinique budete asi v rauši. V parfumeriích bude dostupných méně odstínů, ale všechny najdete jak jinak než v jejich buticích. Cena za stín je 460 Kč.



Budu moc ráda, když mi dáte vědět, které novinky vás zaujaly nebo se vám nejvíce líbí. Užívejte volna a prvních (oficiálně) jarních dní :)

21 komentářů:

  1. Tak z eshopu Kiehls jsem nadšená! Protože jet do Prahy jen nakoupit mi za to vážně nestojí :). O tom instagramu jsem nevěděla, ale už mi dává smysl, proč nevidím všechny fotky od kamarádek!
    Nejvíc mě zaujal ten bronzer od Urban Decay, to balení je naprosto božské! Až je mi líto, že bronzery nepoužívám :D.

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zaujaly nejvíce novinky od Rexony a Cien. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa teda na Kiehl´s môžem stále vyhovovárať, že to mám ďaleko :D, lebo na Slovensko sa rozhodli neposielať, bohužiaľ :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc jsem zvědavá na tu dvoufázovku od Garnieru,tak musíš pak dát vědět! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně mně zaujaly gel laky od Rimmelu, každopádně s koupí vyčkám na nějakou akci. Pak olejová micelárka Garnier, tu prostě musím mít, protože Garnier micelárky mám moc ráda:-) No a dál kávový peeling od Dermacolu a dedodorant od Nivei - obě tyhle vůně zbožňuji:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty Rimmel laky jsem se strašně těšila, stejně tak na novou micelárku od Garnieru! Jsem na ní moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na micelárku od garnieru jsem opravdu zvědavá! Za klasická červená mi celkem vyhovuje, ale s řasenkou často bojuje. EL krásná limitka jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tip na eshop Kiehls.Určitě ho využiju.

    OdpovědětVymazat
  9. krásný kousky :) já si říkala, že to je s tím Insta nějaký divný, že spoustu fotek ani nevidím.
    Ty gelové laky od Rimmelu vypadají výborně.
    love the spring

    OdpovědětVymazat
  10. těším se na novinky UD a trošku mě zklamala cena toho Rimmelu :( na dvoufázovou micelárku jsem zrovna dneska psala recenzi a jsem z ní nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mam velkou radost z eshopu Kiehls protoze do Prahy se dostanu jen tak dvakrat ročně ;) a docela mě lákají ty stíny od Clinique přesto ze Clinique jako značku moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nové antiperspiranty vypadají dobře! Budu muset vyzkoušet niveu i rexonu... na rexonu jsem fakt zvědavá. Do MY na národní se někdy budu muset zajet podívat, jelikož výběr tam vypadá fakt dobře. Výběr Revlonu ve Fann parfimerii mi přišel ubohý s tím, jakou reklamu si udělali.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak Revlon určitě poběžím na Národní třídu okouknout. A jsem fakt zvědavá, co řekneš na tu olejovou micelárku, protože mi to zatím připadá jako děsná blbost :D

    OdpovědětVymazat
  14. moc mě láká MK Coral dnes jsem ho byla očuchat a krásně voní

    OdpovědětVymazat
  15. Dokonalost!! tolik krásy na jednom místě :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju výrobky s kávovou vůní, takže určitě vyzkouším Dermacol.

    andreabblog

    OdpovědětVymazat
  17. Kiehls a eshop? Tak to bude mit muj ucet radost:D ale je to pecka;)

    OdpovědětVymazat
  18. som riadne zvedavá na tú novú micku od garnieru :) snáď nebude upchávať póry a bude krásne odličovať :)

    OdpovědětVymazat
  19. Novinky sú krásne ako vždy :) Keďže sa v júni chystáme s kamoškou do Prahy, zrejme neodolám nejakej UD lícenke alebo rozjasňovaču ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  20. ty stíny od Clinique.. nemůžu se na ně vynadívat, nádhera! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)