úterý 15. března 2016

Kosmetická trojka | levný vs.drahý pudr a masky na ruce Sephora

Dobré ráno a dobrou chuť, jestli právě snídáte (obědváte či večeříte) :) Dneska si posvítíme na dva pudry z hodně odlišných cenových relací, z nichž jeden je už skoro legendou ve světové blogosféře. A aby těch pudrů nebylo až moc, dáme si ještě relax s novými maskami na ruce od Sephory a podíváme se jim pěkně na zoubek (nebo spíš na rukavičku :)




Sypký pudr značky Laura Mercier se objevil v top produktech roku nejedné zahraniční youtuberky. I proto jsem ho měla na svém wishlistu a když jsem měla možnost, aby mi kamarádka z americké Sephory něco dovezla, neváhala jsem ani minutu. Navíc je bezvadné, že si můžete koupit menší balení a pudr tak vyzkoušet a případně zvážit nákup plného balení. Byla jsem vážně hodně natěšená a po nějaké době zkoušení můžu prohlásit, že je dobrý, ale ne tak dobrý jako můj milovaný Glazel. Americké blogerky holt asi nic lepšího nemůžou vyzkoušet, ale tenhle pudr bych určitě nezařadila mezi můj top sypký pudr. Je dobrý, to jako jo, ale pro mě není nejlepší. Je klasicky transparentní a tudíž na pleti není vidět. Umí pěkně fixovat make-up a na pár hodin udrží pleť zmatněnou, nezdůrazňuje sušší místa na tváři a má příjemnou konzistenci (ne třeba tak klouzavou, jako HD pudr od MUFE). Ale Glazel mi udrží obličej zmatněný o několik hodin déle a navíc stojí méně. A to nemluvím o tom, že značka Laura Mercier u nás běžně k dostání není a ne každý si jí tak může pořídit. Pokud máte pleť stejně jako já mastnější a chcete jí udržet co nejdéle bez lesku, tak rozhodně vyzkoušejte Glazel. Pokud máte možnost vyzkoušet i LM, tak ho klidně v menším balení zkuste a posuďte, jestli pro vás top je. Pro mě je to slušná dvojka v mém osobním žebříčku sypkých pudrů :)




I toto malé balení obsahuje rozkošnou maličkatou labutěnku :)





Masky na ruce značky Sephora jsou poměrně čerstvými novinkami v sortimentu a spolu s maskami na rty se teď staly docela hitem. Tak moc, že jsem je v jeden čas nemohla sehnat skoro v žádné Sephoře, protože byly všude vyprodané. Vzala jsem si tři s arganem a tři s avokádem. Existuje ještě verze s Aloe Vera, která je tmavě zelená. Masky jsem kupovala v akci 2+1 a normálně jedna stojí něco okolo stovky. Co se mi na nich líbí? To, že máte celý proces skoro bez práce. Vyndáte ze sáčku rukavice, které jsou naplněné krémem a které si prostě nasadíte a okolo zápěstí utáhnete samolepkou. Výhodou je, že s rukavicemi můžete používat i dotykový mobil, ale na víc jak na sjíždění fotek na Instagramu to není. Vyťukat sms se mi nepovedlo, protože rukavice jsou poměrně velké. Krém v nich voní opravdu strašně příjemně u obou variant a krému je v nich dostatek. Je ho tam možná až moc na jedno použití a protože mi po použití bylo líto zbytek vyhodit, vyfasoval je ještě na chvíli manžel :) Rozhodně ale nedoporučuji rukavice použít a pak třeba schovat na další použití, protože obsah by za pár dní nemusel být už úplně košér. U někoho jsem četla, že si masku nechal na rukách i přes noc, ale to bych asi nevydržela. Po 15 minutách jsem cítila, že se ruce v igelitových rukavicích už maličko potí a nebylo to tak příjemné (i když rukavice mají uvnitř ještě takovou buničinu a ruce se igelitu přímo nedotýkají). Po vytáhnutí jsem ruce nechala maličko oschnout, krém vstřebat a zbytek jsem potom otřela do papírového ubrousku. Ruce byly opravdu heboučké, voňavé a strašně jemné, to musím uznat. Efekt se u mě ale příliš dlouho neudržel a za několik hodin jsem si musela ruce zase nakrémovat krémem na ruce. Tohle bude dost individuální, protože já si třeba ruce myji hodně často a ruce si musím často mazat. U někoho jiného může být efekt dlouhodobější a dostačující.



Když to shrnu, tak celkově se mi líbí ten koncept, že máte masku připravenou v rukavicích, aplikace je snadná a rychlá. Líbí se mi, že s rukavicemi můžete chvíli relaxovat a opravdu nic nedělat a je to takový příjemný rituál. Na druhou stranu je cena za jednu masku poměrně vysoká a je spíš na vás, jestli pro vás nemá užitek si koupit třeba rovnou Sephora krém na ruce, který vám vydrží na víc použití. Na zadek jsem si z nich nesedla a příště bych je zase koupila jen ve slevě, ale na druhou stranu mám pro podobné vychytávky (pro někoho možná zbytečnosti) pochopení a sama jsem typ člověka, co podobné věci rád zkouší :) Takže je to tak 50:50, ale pro mě to must-have záležitost není.



Obě masky mi voněly a upřímně ve výsledném efektu na rukou nejsem schopná říct, že by jedna byla lepší než druhá. Přijdou mi prakticky stejné a liší se jen parfemací.






Druhým pudrem z dnešní trojky je So Matte Instatn Matte Finish od Miss Sporty. Jestli mě sledujete delší dobu, víte, že od této značky se tu příliš mnoho produktů nevyskytuje. Nepovažuji se rozhodně už za cílovku a v mých očích jí mám zafixovanou jako tu značku, kterou jsem si kupovala na základce, kdy se moje kapesné rovnalo ceně dvou masek na ruce Sephora :) Zajímalo mě, jaký pudr bude a jestli bude třeba lepší než podobný transparentní pudr Essence, který si hodně lidí chválí. Skoro jsem si odvykla používat klasické pudry v tělové barvě a mám ráda právě podobné transparentní, kterými můžu obličej přepudrovat i během dne a nemám pocit, že bych měla na obličeji nános pudru, který by byl vidět. Upřímně ten transparentní pudr od Essence nemám ráda a tento mi přijde o dost lepší. Jeho textura mi přijde víc jemná, méně prášivá a hlavně ho na tváři nevidím. U Essence pudru jsem měla vždycky pocit, že je na tváři vidět, což je u transparentního pudru trochu paradox, ale nemůžu si prostě pomoct :) Tento tedy sice není nejlepší transparentní kompaktní pudr, jaký jsem kdy vyzkoušela, ale na druhou stranu to není žádný propadák. Pokud by někdo hledal levnou alternativu podobného pudru třeba do kabelky, kam se bojí dávat pudry dražších značek, tak tenhle v drogerii vyzkoušejte :)




Pudr má prakticky stejné balení, jaké můžete znát u pudrů NYC. Není to zrovna bytelný plast a zavírání k sobě příliš nedoléhá, takže to žádný držák zrovna není. Uvnitř je i pidi zrcátko, které by klidně mohlo být přes celé víčko.



Tak se zdá, že dneska tu nemáme žádného jasného favorita nebo must-have produkt, ze kterého bych byla paf. Na druhou strany není ani jeden z produktů propadák a své publikum si určitě najde :) Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli s některým z těchto produktů máte zkušenost a vyzkoušely jste je nebo se na to třeba chystáte :)

*

16 komentářů:

  1. Do pudru určitě nejsem ochotná investovat větší peníze, jelikož až tak náročná nejsem. Nemám mastnou pleť, nelesknu se, takže ani během dne nepotřebuji přepudrovávat. Stačí mi jen nějaký hezký finish. A transparentní pudry ráda nemám vůbec. Za mě nejlepší Affinitone od Maybelline(špatně nesu jeho zrušení).
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte že si vystačím s akýmkoľvek púdrom na moju pleť :)) ale paci sa mi ten miss sporty už len kvôli obalu :)

    OdpovědětVymazat
  3. NYC mám celkom rada, Essence som neskúšala a zaujal ma aj tento. Asi ich budem musieť vyskúšať =)

    OdpovědětVymazat
  4. Pudr nepoužívám,ale ty masky na ruce bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Masky na ruce mě neberou, ale ten Miss sporty pudr asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pudr od Miss Sporty bych možná vyzkoušela, na tahání sebou v kabelce a přepudrování během dne by mohl být dostačující:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě osobně nejvíce zajímají masky na ruce :) A díky za tip na pudr od MS

    OdpovědětVymazat
  8. ač mám ruce hodně suché a musím si je pravidelně mazat, tak mě ty masky na ruce nějak nezaujaly, pokud bych je třeba dostala jako dárek, tak bych byla ráda, vyzkoušela bych je, ale do sephory si pro ně sama nepujdu. A dík za tip na ten pudr od miss sporty, někdy se opravdu nějaká levnější kabelková verze hodí :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta houbička u toho pudru vypadá moc příjemně! :3
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Budu muset vyzkoušet ty masky na ruce a jinak mě oba dva pudry nechávají chladnou. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsi mě potěšila! Aspoň ušetřím ;-) Pudr Laura Mercier jsem chtěla strašně moc vyzkoušet a měla jsem ho na wishlistu opravdu dlouho. Teď vím, že už ho nepotřebuji. Pudr Glazel jsem objevila někdy minulý rok? Prostě v prvním článku co jsi o něm psala a dodnes ti za to blahořečím. Lepší pudr neznám. Ani MUFE nebo Mac není tak dobrý na mé pleti jako právě Glazel. Takže si Lauru můžu odškrtnout a je to ;-) Děkuji za super článek!

    OdpovědětVymazat
  12. pudr od LM bych moc ráda vyzkoušela, to malé balení je skvělá možnost, zajímá mě i verze secret brightening. a na masky na ruce mám bohužel podobný názor :-( ruce se mi začaly dost brzo potit a celý proces přestal být tak příjemný, navíc mi hydratace vyrdžela maximálně hodinu, pak jsem musela krémovat...ještě mám v zásobě jednu, tak tu využiju ale novou už si někoupím

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem vyzkoušela masky na ruce a po desetiminutach mi už byly nepříjemné a musela jsem sundavat. nápad super, ale v porovnání s efektem a cenou nic moc. Nezbývá mi než porad hledat "nejlepsi" krém na suche ruce :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pudr Miss Sporty by mě ani nenapadlo zkoušet a ted čtu, že to není úplně k zahození :-) Masky na ruce asi nejsou žádný zázrak, zatím je nikdo nadšeně nechválil.

    OdpovědětVymazat
  15. Transparentní pudry miluju a ačkoli od Miss Sporty jsem si něco koupila naposledy snad před 15 lety, tento pudřík velmi ráda vyzkouším. Koukala jsem i na jejich BFF rtěnku a jeden odstín se mi líbil, asi si dopřeju trochu nostalgie s touto značkou a otestuji to. :-) Jinak sypký transparentní pudr je momentálně můj top od Misshy, naopak nenadchl mě Prep+Prime od MACu. Za ty prachy průměr. Teď testuji ještě sypký Guerlain...ach ta vůně! :-) A na Glazel se už brzo chystám.

    OdpovědětVymazat
  16. Masky na ruce si clovek muze vyrobit sam :) a efekt bude mozna lepsi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)