sobota 12. března 2016

Kat von D | must-have tekutá rtěnka

Značka Kat von D v našich končinách sice zatím dostupná není, ale jestli někdy vyrazíte na dovolenou do zahraničí nebo tam míří třeba vaše kamarádka, tak si nechte určitě něco dovézt. Zatím všechny produkty, které jsem vyzkoušela, byly skvělé a jinak tomu není ani u této tekuté rtěnky! Ta změnila můj pohled na tekuté rtěnky obecně a nutí mě uvažovat nad výběrem dalších odstínů :)


Kat von D Everlasting Liquid lipstick (Mother) - koupíte v síti amerických prodejen Sephora (KLIK) za 20 dolarů


Značku v Evropě nabízí i španělská Sephora, ale co jsem četla různé diskuze, tak hodně lidí psalo, že sortiment není kompletní a oblíbené produkty byly vždy vyprodané. To posoudit bohužel nemůžu, ale jestli se do Španělska chystáte a Kat von D vás zajímá, tak omrkněte, jak je to doopravdy :) Tak zpátky k rtěnce - dovezla mi jí kamarádka z New Yorku a už teď vím, že nutně potřebuju další odstíny! Na tekuté rtěnky jsem nikdy nebyla a bylo to tím, že jsem prostě nenašla tu nejlepší. Kat von D to změnila a úplně otočila můj rtěnkový rituál a návyky naruby :) Tuhle rtěnku bych se totiž nebála nosit snad i v tmavě vínovém nebo fialovém odstínu a vy moc dobře víte, že jsou to na mě silná slova :) U téhle rtěnky se nebojím, že se mi rozmaže po obličeji nebo že zmizí po prvním napití. Takže pěkně popořadě :) Balení produktů této značky už jsem jednou komentovala a prostě to není můj šálek kávy. Pokud víte jak sama Kat von D vypadá, tak vás to nijak nepřekvapí. Mě tento styl není blízký a obaly se mi obecně příliš nelíbí. No, hlavní je vždycky obsah samozřejmě, takže balení už dál nekomentuji :) Rtěnka má klasické balení s aplikátorem a je poměrně dlouhá a úzká. Co na ní miluju nejvíc? Její odstín, který jsem vybírala podle obrázků na internetu a myslím, že jsem se trefila skvěle. Líbí se mi, že je výrazná a přesto není. Není řvavá jako rudé rtěnky a není ani moc nude a nenápadná a žádný takový odstín jsem ve své sbírce neměla. Poměrně často se někdo ptá, co je to za rtěnku a odstín mi hodně lidí pochválilo. Miluju i texturu rtěnky, protože se snadno nanáší a je na rtech ultra příjemná! Většina podobných tekutých rtěnek rty vysušuje nebo jsou při nošení nepříjemné a cítíte, že na rtech jsou. U této rtěnky necítíte nic - jakože absolutně nic. Ani fáze zasychání není nepříjemná a rtěnka nijak nelepí nebo rty nevysušuje. V tomto ohledu jsem zatím nevyzkoušela žádnou lepší a příjemnější. Nemám prostě pocit, jako bych na rtech něco měla a tudíž nejsem nervózní, že mám výraznější rtěnku, kterou si můžu omylem rozmazat nebo která se bude rozpíjet. Jakmile zaschne, vydrží v perfektním stavu několik hodin. I když často piju, tak se ani nehne a zvládla se mnou i oběd! Nejsem na to zvyklá a u většiny podobných rtěnek jsem se setkala s tím, že se rtěnka postupně ošoupávala a zůstala pak jen jako nevzhledná konturka okolo rtů. Kat si nanesu ráno v 7 a další vrstvu dávám nejdříve ve 13-14 hodin. Pro mě prostě neskutečná záležitost, kterou je těžké nemilovat! Navíc není problém jí vrstvit,nijak se nesráží a netvoří mapy.




Jediné menší zklamání, co se týče této rtěnky mě čekalo při první aplikaci. Když jsem aplikátor vytáhla z tubičky, trochu jsem se zarazila, kolik prázdného místa v balení je. Jakmile aplikátor znovu zastrčíte, tak se barva hned rozprostře po stěnách tubičky a není to už vidět. Je mi jasné, že tam musí být rezerva kvůli aplikátoru jako takovému, ale i tak je tam pořád kus prázdného prostoru. No, to jen takový můj postřeh...





Aplikátor je droboučký a jde s ním pohodlně vykreslit tvar rtů. Je měkký a celkově velice příjemný











Od Lou jsem měla vypůjčený ještě odstín Berlin, protože jsem nad ním chvíli uvažovala, jestli si ho nepořídit taky. Nakonec jsem usoudila, že to nebude barva úplně pro mě a na můj vkus byla taková zářivá, takže zůstanu spíše u Lolity nebo Lolity2



Rtěnky se prodávají v široké škále odstínů a jestli se na některé chcete podívat podrobněji, mrkněte třeba na toto video :)


Asi ani nedokážu pořádně popsat, jak moc tuhle rtěnku miluju! Nikdy jsem na tekuté rtěnky nebyla a byly pro mě trochu hororová záležitost, ale po vyzkoušení této jsem se hned zamilovala. Drží senzačně, nedělá mapy a hlavně není prakticky nijak cítit a rty nevysušuje. Kdyby se takhle chovala každá tekutá rtěnka, na světě by bylo hned zase o něco lépe :) Je to vážně láska a můj objev roku!

Už mi docházejí superlativa a slova chvály, takže stručně řečeno - tohle prostě potřebujete vyzkoušet! Jestli máte tu možnost, fakt jí vřele doporučuji a prostě jí MILUJU!

Jak se vám rtěnka líbí? Má jí někdo z vás také doma? :)

21 komentářů:

  1. má krásnou barvu:) ale těmhle rtěnkám ve formě "lesku" moc nevěřím:/
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teď právě tekuté rtěnky a různá jiná provedení rtěnek mimo klasických bullet strašně baví...Kat von D jsem ale ještě nezkoušela, v tom obrovském sortimentu odstínů je hrozně těžké nějaký vybrat

    OdpovědětVymazat
  3. stále se modlím za to, aby se Kat Von D dostala k nám, na český trh. určitě bych šla do nějaké z jejich tekutých rtěnek, tohle by zrovna nebyl můj odstín, ale taková Lolita se také právě moc líbí. no a její legendární oční linky bych také brala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som od kamaratky dostala mini verziu odtienu Bachelorette, ale este som sa neodhodlala ho pouzit, pretoze je dost vyrazny. Ale teraz si ma nalakala, tak ho buduci tyzden skusim :) Kat Von D sa da zohnat tusim aj v norskej alebo svedskej Sephore. Vela stastia pri zhanani Lolity. Udajne je casto vypredana ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento odtieň je dokonalý, celý rúž vyzerá úplne dokonalo, závidim takýto kúsok v zbierke :-)
    Patty

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá super a nepríde mi ani extra drahá :) ja milujem matný lip cream od jordany :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, u nás zase nic není :D. Moc pěkná, i super odstín :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá naprosto nádherně, velká škoda, že značka u nás není dostupná.

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že se brzo Kat von D dostane na náš trh. Ráda bych vyzkoušela černé oční linky a odstín Lolity této rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  10. S touhle značkou žádné zkušenosti nemám, ale tekuté rtěnky mám moc ráda a tahle vypadá vážně skvěle, škoda, že u nás není dostupná :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Wow to by byl odstin pro me! Nadherny je. :-) jen skoda, ze si ho jen tak neporidim no.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  12. Kat Von D rtěnky chci určitě někdy zkusit.. Jen musím počkat až pojedu někam do zahraničí, taky by se k nám mohly začít dostávat US značky ve větším množství :) Vlastně bych od Kat von D chtěla zkusit víc věcí než jen linky.. Třeba Shade and light paletku..

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se hlavně moc líbí ten odstín :) Se značkou bohužel nemám žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  14. Jo tak na tohle už mě nalákala Ája, jestli budu mít někdy možnost, tak určitě pořídím! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja nádherná, určite by som si dala povedať a ak bude možnosť, pôjdem do nej. Naopak mne je štýl Kat von D dosť blízky, aj keď na to možno nevyzerám :D, takže za mňa spokojnosť aj s vizuálom ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  16. Já tyhle rtěnky zbožňuju! Mám Lolitu a Exorcism a obě jsou super, i když ta tmavší je trochu voser, co se týká aplikace :D Díky za tenhle článek, chtěla jsem i další odstín a o Mother jsem dlouho přemýšlela, a tak už je na cestě z New Yorku :D <3 Moc se na ní těším a doufám, že se k nám Kat von D brzo dostane, ty produkty jsou prostě božský!

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)