středa 30. března 2016

Doordinováno | poslední recenze

Dočkaly jste se! Článek s vypotřebovanými produkty, kterému jsem se tak bránila, je tady :) Říkala jsem to už několikrát a sama příliš podobné články nevyhledávám, protože mi to přijde jak přehrabování v odpadkovém koši, ale vy jste si to tak moc přály a pořád se mě na to někdo ptal :) Někdo asi holt nevěří recenzím produktů, dokud nejsou do dna vypotřebované, tak snad bude mít někdo radost.



Snažila jsem se vypotřebované produkty zařadit maličko pospolu do kategorií, ale ne vždycky se to podařilo a někdy je to takový random mix :) Pokaždé se snažím i napsat, jestli bych si daný produkt znovu koupila nebo ne, ale samozřejmě je to jen můj názor a zkušenost a ta vaše může být úplně opačná :)

Také moc díky všem, co se zapojili do diskuze ohledně názvu tohoto článku, protože jsem pořád nevěděla jak ho nazvat, aniž bych nepoužila výraz, který už používá někdo jiný a nejmenovalo se to klasicky "vypotřebované produkty". Díky @ladybook91 za vtipný popisek, který vymyslela a já ho s dovolením použiju :) Tak a jdeme na ty odpadky :)




Avéne TriAcneal Expert - mám již druhé balení a rozhodně není poslední. Krém na problematickou pleť u dospělých jedinců mi hodně pomáhá a jeho účinky na pleti vidím a cítím. Dávám ho hlavně na noc a oproti jiným podobným přípravkům pleť nevysušuje a je neuvěřitelně příjemný. Za mě rozhodně znovu ANO!

Bioderma Hydrabio Serum - používala jsem během zimy na den a prodává se v několika verzích (i pro hodně suchou a dehydratovanou pleť). Je to oblíbený krém i mého manžela a ten ho používá po celý rok. Na letní část roku mi stačí lehčí krémy, ale v zimě je skvělý i pro mastnější pleť.

Clarins HydraQuench cream-gel - opět jeden z mých oblíbenců, od kterého jsem vypotřebovala už několik balení. Krém se prodává v několika texturách pro různé typy pleti a kromě příjemné vůně mám ráda i jeho hydratační schopnost a zároveň lehkost, takže mi pleť nijak nezatěžuje. Za mě palec nahoru a potřebuju nutně další balení.

Kiehl´s Creamy eye treatment with avocado - i tady musím napsat, že se jedná o mého oblíbence, od kterého jsem měla už druhé balení. Patří rozhodně do mé top 5 kategorie krémů na oči.



Uriage micelární voda pro mastnou pleť - tato micelárka pro mě byla spíš průměr a nijak jsem nezaznamenala, že by byla speciálně určená pro mastnější pleť. Za mě průměr a znovu bych jí asi mít nemusela.

Dermacol Hyaluron micelární voda - mám doma už další balení a velice mile mě překvapila. Z drogerkových micelárek patří určitě mezi mé oblíbenější a rozhodně jí můžu doporučit i vám.

Yves Rocher Expresní odličovač s chrpou - můj svatý grál a mluvila jsem tu o něm tolikrát, že je mi to až trapný. Jedním slovem miluju a jiný odličovač na oči ani nepoužívám!



Nuxe Aroma perfection čistící gel - gel byl příjemně a lehce nadprůměrný a vyhovovala mi jeho hustější textura. Někdy v budoucnu bych si ho koupila klidně znovu, ale svatý grál mezi gely to pro mě není.

First aid beauty Face Cleanser - za mě byl tento gel totální zklamání a vůbec nechápu ten fame okolo něj. Měla jsem ho z americké Sephory a u nás se tato značka neprodává, ale totálně mi to vzalo chuť cokoliv od této značky v budoucnu zkoušet. Gel měl hrozně zvláštní krémovo-lepivou texturu, obličej pořádně nečistil a ještě vždycky trvalo dlouho, než jsem ho smyla. No prostě děs a palec dolů.




Sprchové gely Palmolive (So Vibrant a Feel the massage) - Palmolive patří mezi mé vůbec nejoblíbenější značky sprcháčů a modrou verzi s jemnými peelingovými zrníčky miluju už asi 10 let! Kupuju si ho stále dokola a dokola a pořád ho miluju a miluju. Můj svatý grál mezi sprcháči, bez debat!

Sprchový gel Dove Sweet cream & peony - Dove a jeho sprcháče jsou velká klasika a pokud si najdete svou oblíbenou parfemaci, vedle nešlápnete. 

Sprchový gel Borotalco White mush - tuto modrou verzi miluju! Miluju její čistou a jemnou vůni, ve které bych se mohla koupat pořád! Toto je také několikáté balení a rozhodně si koupím znovu další.

Tekuté mýdlo na ruce Borotalco Nutriente - u nás se bohužel neprodává a kupovala jsem si ho v Itálii. Měla jsem toto a i modrou verzi a obě byly super. Miluju Borotalco vůni a kdybych měla možnost, koupím si je znovu.



Dove Invisible dry - super je, že ho můžete použít s jakkoliv barevným oblčením a neudělá vám na něm fleky. Není sice asi nejúčinější antiperspirant co mám, ale na druhou stranu patří k mým často používaným sprejům.

Borotalco Invisible ve spreji - také nedělá skvrny na barevném nebo černém oblečení a ze všech antiperspirantů ve spreji, co používám, mi přijde asi nejvíce účinný. Další balení bych si rozhodně koupila.

Boratalco Invisible tuhá verze - o Borotalco deodorantech jsem psala samostatný článek (KLIK), takže se už nebudu opakovat. Vydržel mi neskutečně dlouho a to jsem ho používala prakticky každý den vždycky ráno. Znovu bych si ho koupila určitě.

Adidas Climacool - tuhle mini verzi jsem nosila v kabelce a upřímně bych si velké balení nekoupila. Měla jsem pocit, že pocení nijak nezabraňuje a jeho vůně taky nebyla nic extra, takže za mě nedoporučuju.



Zoella beauty Wonder hand - tenhle krém je přesně příkladem toho, že balení je víc než obsah. Balení je na jedničku a maximálně fotogenické, ale obsah neuvěřitelně průměrný. Krém mi smrdí jako jar na nádobí a není tedy nijak hutný nebo výživný. Znovu bych si ho nekoupila bohužel.

EOS krém na ruce - jeden z největších propadáků roku! Krém co stojí nesmyslně moc (asi 150 Kč) a je ho nesmyslně málo a ještě má tak d*bilní balení, že z něj krém jde těžko dostávat. Krém samotný je těžký podprůměr a ani svému nepříteli bych ho nedoporučila. Za ty prachy je snad lepší jít do Mekáče a koupit si něco hnusně nezdravýho, než si koupit tenhle šmejd.

Dove DermaSpa Goodness - příjemně voněl, ale kdybych si měla vybrat mezi tímto a růžovou verzí, tak si příště vyberu raději růžovou. U tohoto mi přišlo, že byl na povrchu rukou jakoby silikonový a nebylo mi to tak příjemné. Příště jen tu růžovou verzi z této DermaSpa řady.

Sephora Nourishing hand cream - krém byl příjemný a nosila jsem ho v kabelce, protože je celkem malý a skladný. Není tedy extra výživný, na druhou stranu dokáže ulevit, pokud máte ruce vysušené. Není to zázrak, ale kvůli velikosti bych si ho asi znovu ve slevě koupila.

Havlíkova Apotéka Krásné ruce - tenhle krém naopak totálně miluju a strašně si užívám jeho uklidňující meduňkovou vůni! Mám už doma v zásobě další 3 balení a strašně se mi taky líbí jeho retro obal v tubě. Miluju a chci znovu a znovu.



Sprchový olej Bioderma - zimní novinka, kterou Bioderma letos uváděla se vážně povedla. Příště bych potřebovala asi to větší balení, protože tohle bylo celkem rychle pryč, ale jinak bylo používání moc moc příjemné. Hodně suchou kůži to nespasí a chce to používat i tělová mléka, ale kůže se určitě nevysušovala tak rychle, jako se mi to v zimě stává a nepnula ani nepříjemně nesvědila.

Benefit Remove it - pečující řadu od Benefitu miluju a mám několik produktů, které si kupuju stále dokola, ale Remove it neberu jako must-have. Na odličování make-upu mám jiné favority a k tomuto už nějak nemám potřebu se vracet.




Bioderma Sébium Mat - jak už možná víte, mám zelenou řadu Sébium na problematickou řadu moc ráda, ale tenhle krém považuji spíše za průměr. Obecně matujícím krémům už tolik nefandím a i když tento funguje a dělá, co má, používám raději hydratační krémy a lesknoucí se obličej matuji pudrem. Znovu bych ho asi už nepotřebovala.

NUXE Nuxellence Detox - vzorek z Look Fantastic boxu jsem používala na noc a bohužel mě ke koupi plného balení nenavnadil. Byl příliš parfémovaný a při usínání mě jeho vůně až rušila. A taky jsem se po něm osypala na čele a to se mi už dlouho s žádným krémem nestalo, takže za mě rozhodně ne.

Oriflame krém na ruce s olivovým olejem - byl z vánočního setu 3 krémů a strašně příjemně voněl. Ve stálé nabídce asi není, ale byl to moc příjemný krém na ruce v maličkém balení. Kdybych sadu viděla znovu, klidně bych si jí koupila znovu.

L´Occitane Light comforting cream - krém byl u nějakého časopisu jako vzorek a namazala jsem si ho párkrát na ruce a bylo po něm. Obsahuje 5% bambuckého másla a voněl moc příjemně (mám bambuckou řadu od L´Occitane moc ráda), ale hydratace byla spíš průměrná. Ke koupi plného balení mě nenalákal.




Kiehl´s Micro-blur skin perfection - ze začátku byl super a ke konci, když jsem měla v tubě už jen malé množství podivně změnil konzistenci a začal být prostě divný - mastně lepivý. Má opticky vyhlazovat texturu pleti a zajišťuje korekci nedokonalostí. Používá se jako poslední krok vaší péče před nanesením make-upu, takže slouží vlastně jako taková báze. Jako fungoval celkem obstojně, ale ta změna konzistence ke konci používání mě trochu znejistila a znovu bych do něj asi nešla (i když je možné, že to byl třeba jen vadný kus nebo moje chyba při skladování).

Zubní pasta Marvis - pastu na zuby bych sem za běžných okolností nedávala, ale jelikož je tahle celkem pověstná, drahá a má bělit zuby, tak mi nedalo se nepodělit o mou zkušenost. Za prvé s bělostí zubů nehla ani o půl odstínu, což bych jí i odpustila, protože nejsem naivka a když budu chtít bělit zuby, půjdu k zubaři. Vadilo mi na ní ale to, že mi při čistění s ní trnuly přední zuby. Nevím proč, ale četla jsem to u více lidí, takže asi obsahuje něco, co se mým zubům nelíbilo. A to je nemám nijak přecitlivělé nebo náchylné a normálně používám obyčejné pasty na zuby, takže i vzhledem k její ceně rozhodně nemůžu doporučit.

Bath & Bodyworks dezinfekce na ruce - můj svatý grál, který si z Ameriky pokaždé dovážím na kila. Nejlepší dezinfekce na světě! Tohle prostě potřebujete vyzkoušet :)


Pantele Aqua light kondicionér - mezi kondicionéry z drogerie příliš rozdíly nepociťuji a tento používám hlavně kvůli tomu, že miluju šampn z této řady, tak abych je měla k sobě spárované. Žádný zázrak to není a kupuju si ho čistě jen proto, abych měla šampon i kondicionér od stejné značky (což se obecně doporučuje, protože spolu fungují nejlépe).

Alterna Bamboo style suchý šampon - slza mi ukápka, když mi tenhle boží sucháč došel. Vydržel neskutečně dlouho, krásně voněl a na vlasech byl absolutně neviditelný. Pro mě nejlepší suchý šampon, jaký jsem kdy vyzkoušela a velká láska!

Timotei Pure suchý šampon - znovu bych si ho nekoupila a mám pocit, že příliš jako suchý šampon nefunguje. Plus zanechává bílý povlak na vlasech, takže za mě ne!

L´Oreal Total Repair 5 olejíček na vlasy - přivezla jsem si ho z Ameriky a vlastně netuším, jestli se tato řada prodává i u nás. Byl super a koupila bych si ho klidně znovu, ale olejíčků mám teď celkem velké zásoby. Vlasy neumastil, krásně voněl a po použití byly vlasy krásně lesklé a roztřepené konečky neměly šanci.




Tělové máslo Moringa Body Shop - miluju tělová másla od Body Shopu a zvlášť pro řadu Moringa mám slabost. Másla této značky považuji za nejlepší a zatím jsem nevyzkoušela jiná, která by tato předčila. Za mě jsou top.

Klasická Nivea v kelímku - co dodat, prostě klasika. Mini balení jsem nosila v kabelce a mazala jsem si s ním ruce :)

Astor Pro manicure 5v1 podkladová báze - prostě obyčejný průhledný lak, který není ničím zajímavý nebo vyjímečný. Svému účelu posloužil dobře, ale na druhou stranu příště zkusím zase klidně jiný a nemám potřebu se k tomuto vracet.

Sally Hansen Insta-dry top coat - miluju ho, protože dokáže lak vytvrdit a okamžitě zaschnout. Dávám na něj ještě můj milovaný top coat od Flormaru, ale musím mu vytknout jednu věc. Tohle je už asi moje 3. nebo 4.balení a pokaždé ho musím vyhodit, když jsem v poslední třetině, protože lak zhoustne a nejde ho pak používat, protože na nehtech dělá bublinky. I tak mu to ale odpouštím a kupuju si ho stále dokola.



Cuccio Cuticle conditioning butter stick - v zimě to bylo hrozně fajn, měla jsem tyčinku na pracovním stole a v případě potřeby s ní mazala nehtovou kůžičku. Máslo fungovalo dobře a krásně vonělo, ale na můj vkus zmizelo docela rychle. Plus se úplně ošoupal název na balení a to jsem ho měla položený jen na stole a netahala jsem ho nikdo po kabelkách.

Maybelline Baby lips balzám na rty - obecně tyhle balzámy nepovažuju za zázrak a mám určitě větší oblíbence, ale konkrétně tahle verze mi ze všech přijde asi nejlepší. Průměr a nic z čeho bych byla odvařená, ale v případě nouze poslouží.

Yves Rocher třešňový balzám na rty - taky takový balzámový průměr, co neurazí ani nenadchne. Předchozí verze těchto balzámů jsem měla raději.

Balea Mandeltraum - balzámy této značky mi přijdou celkem slabé a ne příliš hydratační a vyživující. Tenhle jsem si koupila hlavně kvůli tomu, že voní jako marcipán, ale jinak je vlastně k ničemu. Obecně jsem od Balei žádný dobrý balzám na rty ještě nenašla, takže doporučit nemůžu.

Havlíkova Apotéka Bio Havlíkův balzám na rty - asi první produkt této značky, který mě zklamal. Měl by se složením podobat jejich Zázraku, ale balzám mi přijde hrozně tuhý a na rtech mi není příjemný. Čekala jsem od něj upřímně víc a docela mě zklamal.



Korektor Bourjois CC Eye cream - strašně málo kryl, zalézal pod očima do vrásek (ehm vrásky) a jako bonus se neustále ucpával jeho gumový aplikátor. Za mě nemůžu doporučit bohužel.

Korektor Nars Radiant Creamy concealer - budu stručná - miluju ho, je to můj top korektor a tohle je už několikáté balení. Zatím ho žádný jiný korektor netrumfnul.

Make-up Bourjois Healthy Mix - můj oblíbenec, u kterého je ale trochu fuška najít světlý odstín a všude bývá často vyprodaný. Mám ho ráda na jaro a podzim a opět potřebuji další balení.

Make-up Dermacol 24h Control - můj nejoblíbenější make-up z drogerie, také ho miluju a kupuju stále dokola. Doporučuju všema deseti!


Gel na obočí Estée Lauder - skvěle obočí fixuje a i když si na něj sáhnete večer, bude stále držet a ani se nehne. Plus má šikovný malý kartáček, kterým se dobře aplikuje, takže v budoucnu budu chtít určitě další balení.

Too Faced Shadow Insurance báze pod stíny - můj svatý grál a nejlepší báze pod oční stíny, jakou jsem mohla vyzkoušet. Není co dodat, jinou teď nepoužívám a kupuju opakovaně.

Make Up for ever podkladová báze - další perfektní produkt, o kterém jsem vám také už několikrát psala a doma mám další balení do zásoby. Rozhodně doporučuju :)



Benefit Roller Lash řasenka - moje moc oblíbená řasenka, která dokáže řasy natočit a prodloužit. V samostatném článku jsem psala více a stále všechno platí. Za mě ano a další balení určitě taky chci.

Gosh Catchy Eyes řasenka - bývá často přirovnávána právě k Roller Lash, ale mě se občas na očích obtiskává. Kupovala jsem jí v akci za 99 Kč a upřímně víc bych za ní nedávala právě kvůli tomu obtiskávání. Jinak řasy dělá moc pěkné a taky je dokáže krásně natočit a rozšesat. V akci bych jí brala, ale za víc jak stovku podle mě nestojí.

Maybelline Great Lash transparentní řasenka - další ze svatých grálů, který si vozím ze zahraničí, protože se u nás neprodává. Psala jsem o ní v článku o svatých grálech, takže se už taky nebudu rozepisovat :)

Too Faced Better than sex řasenka - mě bohužel nevyhovuje její kartáček a na mé řasy to není to pravé ořechové. Příliš mi je slepuje a bohužel jí nemůžu používat.




Uff, bylo toho docela dost (a to jsem toho v lednu ještě docela dost "omylem" vyhodila). Nechtěla jsem vás zatěžovat pytlíčkovými vzorečky, protože to už mi přijde vážně jako velký odpad a zbytečné vám to ukazovat, protože po jednom použití člověk může těžko cokoliv soudit. Snad se vám pohled do kosmetické popelnice líbil a všichni, co si tenhle článek tak moc žádali, budou mít radost :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se můj a váš názor na některé produkty třeba shoduje, nebo je to třeba úplně naopak :)

27 komentářů:

  1. taktiež zbožňujem palmolive sprcháče, najmä warm vanilla a chocolate passion :) a už musím konečne vyskúšať ten dvojfázový odličovač od YR :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tyhle články ráda, takže mě těší, že jsi se odhodlala také ho sepsat. A spotřebu máš teda obrovskou, to obdivuji. Make-up 24control je také můj oblíbený, milovala jsem i balzám od Balei s vůní marcipánů a YR mi přijde skvěle hydratační.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Uuf a ja se po přečteni nadpisu lekla, že končíš s blogem :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že jsi začala psát tento odpadkový formát článku:-) Dermacol micelárka odličuje výborně, ale štípe mně v očích. Odličovač YR je super, to stejné můžu říct o Palmolive sprcháčích, u nich vždycky číhám na akci a pak jich skoupím víc do zásoby v různých vůních:-) No a pak make-up Dermacol 24h Control, na ten jsi mně nalákala právě Ty, je suprový.

    OdpovědětVymazat
  5. mno skvele ty ale spotrebovavas bych si mela vzit proklad

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy jsem chtěla vyzkoušet suchý šampon, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Takže děkuji a již mám objednáno ten od Alterna :)

    OdpovědětVymazat
  8. to hydrabio sérum od biodermy také pomalu, ale jistě dopotřebovávám, na zimu je skvělé, bylo to mé první balení a rozhodně ne poslední :)

    OdpovědětVymazat
  9. S niektorými produktami mám podobnú skúsenosť... Milujem Healthy mix od Bourjois a zároven nenávidím ten korektor CC eye cream... je úplne o ničom. Ešte by som chcela vyskúšať niečo od Kiehl´s.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy, i když tyto články ani videa s podobnou tématikou také moc nevyhledávám, tak na ten tvůj jsem byla zvědavá, protože jak už jsem psala několikrát, tvým recenzím naprosto věřím a tohle je takové příjemné shrnutí a dozvím se tvůj názor, zda produktu dáváš ano či ne.
    Oslovil mě ten krém od Avéne na problematickou pleť, protože po zákroku u kosmetičky, kde jsem byla poprvé na čištění pleti a výsledek je, že pleť se mi šíleně zhoršila, tak tenhle krém bych ráda vyzkoušela. O tom očním krému od Kiehl´s jsem už toho také hodně slyšela a spíše kladné recenze, takže možná do něj také půjdu. S deodorantem od Adidas máme
    stejnou zkušenost, také mě neuchvátil. Zubní pastu od Marvis jsem vyzkoušet chtěla, ale teda pokud nesplňuje to, co má, tak do ní teda nejdu. Škoda. Too Faced báze je i můj svatý grál. Je vážně perfektní. U mě teda tahle řasenka od Gosh zabodovala více, než ta od Benefitu Roller Lash, takže je vidět, že opravdu řasy jsou hooodně individuální záležitost :). A ten korektor od Nars už také musím vyzkoušet, jen mě fakt štve, že tady u nás není ten nejsvětlejší odstín...
    Tak jo, díky za článek, musím říct, že takhle dlouho skladovat prázdná balení by mě rozčilovalo :D, takže klobou dolů, že jsi se s tím poprala a článek je super inspirující.
    Jsem ráda, že se ti můj návrh na název těchto článků zalíbil :-).

    Měj se hezky,

    L.

    OdpovědětVymazat
  11. Sprcháče Palmolive mám také moc ráda, ale jelikož mi znovu propukl atop. ekzém tak ho bohužel používat nemohu, hrozně mě po něm svědí tělo. :/

    OdpovědětVymazat
  12. Dove sprchvé krémy jsem si koupila někde v akci asi 2, všichni je vychvalují, ale mě nějak nenadchly. Protože moc nepění, sice po nich je pokožka krásně hebká, ale asi dál kupovat nebudu.
    Mám doma 2 vzorečku Locitane krému na ruce a musím říct, že jsem čekala také více. Vůbec mi to ruce nehydratovalo. :(
    Yves Rocher balzám mám doma, jsem na něj celkem zvědavá. :) Minulý týden jsem si na tvoje doporučení koupila tužku na oči od Yves Rocher, tak jsem zvědavá, kolikrát si vypíchnu oko. :D

    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Konečne!!! ;) Tieto typy článkov mám ja osobne na blogoch zas asi najradšej...
    Zaujala ma ale tá info o Hydrabio sére - je len jedno jediné, viac druhov nie je :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Se všemi názory souhlasím, ale teda ten balzám od YV mám neskutečně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Palmolive sprchové gely jsou moc fajn :-) Tyhle články jsou stejně nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super rubrika!Když se produkt dočká vypotřebování tak to přece jen už něco znamená

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jsem se vyděsila, že blog končí :) Taky mně voní Borotalco sprcháč a Avéne na problematickou pleť chci zkusit.

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mám tyhle články ráda. S Insta-Dry od S.Hansen mám stejný problém:( houstne a bublinkovatí,ale jinak je super, takže si stejně vždycky zajdu pro další. EOS krém na ruce já mám náhodou ráda, mám okurkový,neříkám že si pořídím hned další, není to žádná láce a jsem spíš na hutnější krémy na ruce, ale balení do kabelky je fajn a vůně mě moc příjemná.
    Odličovač YR to je miláček a zítra běžím do Rossmana pro Dermacol make up, mají ho v akci :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Super počtení :) Doufám že bude další :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článok! Chcem skusiť ten suchý šampon od Alterny a aj roller lash :-)

    OdpovědětVymazat
  21. @Charmedka: fakt ti to přijde hodně? Mám pocit,že oproti jiným lidem toho mám nějak málo :) Snažím se nenačínat víc nových produktů a dopoužívat ty staré, ale je stále na čem pracovat.

    @Unknown @Eva U: haha, věřím, že spousta lidí by zajásala :) Ale nebojte, myslím, že vás tu ještě chvíli budu otravovat :)

    @Otília Núdziková doufám, že budeš taky tak spokojená :)

    @Ladybook: já moc děkuju za vtipný a trefný název rubriky :) Mám vážně radost, když kupa prázdných věcí tolik z vás potěší a ještě víc díky za to, že věříš mým recenzím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teda přidávám se k Charmedce, taky mi toho přijde fakt hodně, ale nejsem beauty blogerka, tak nemůžu porovnávat se sebou :)

    OdpovědětVymazat
  23. díky Tvému doporučení už se také blížím do finiše s Dermacol 24H Control make-upem :) brzy dodělám i micelárku a přemýšlela jsem, že vyzkouším právě Uriage, ale teď jsem na vážkách.

    OdpovědětVymazat
  24. Niveu mám taky jako klasiku, nikdy neuškodí :) a je fajn, třeba právě do ty kabelky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  25. Tiež tieto články čítam aj píšem, lebo väčšinou sa dozviem, či produkt stojí za kúpu alebo nie. Máš tu kopu vecí, z nich mám pár vyskúšaných aj ja. Spomeniem napr. Insta-Dri, ktorý mám už tiež v 4. balení a rovnaký problém - poslednú tretinu nedokážem spotrebovať, lebo zhustne, ťažko sa lakuje, bublinkuje. Ale aj tak ho mám vždy v zálohe.

    OdpovědětVymazat
  26. Jé super, mě články o vypotřebovaných produktech fakt baví. Hodně produktů to je, ale nepíšeš, za jak dlouhou dobu - určitě ne za měsíc, když tam máš 3 YR odličovače, takže podle mě tak akorát. :-) Mimochodem YR odličovač - zrovna včera jsem koukala na video od Olgy Lifestyle, která o něm mluvila, že si ho koupila poprvé a prý peklo. :-D Což fakt nechápu. Pro mě je to taky svatý grál. A onehdy jsem jeden dostala od kamarádky, která si ho taky koupila na moji radu a prý ji děsivě na očích pálil. Jak jako?! Nechápu! Já mám oční okolí mega citlivé a YR odličovač je prostě top, spotřebovala jsem už určitě dvouciferný počet balení. A zaujala mě zmínka o růžové Dove Derma Spa řadě, musím omrknout - já mám tuhle hnědou a modrou, růžovou jsem nezaregistrovala. A Roller Lash teď taky používám, je super, ale vyhovují mi i levnější řasenky, takže bych do ní neinvestovala (tu svoji jsem dostala od kamarádky, která z ní naopak moc nadšená nebyla). A moc se mi líbí Tvé fotky v odpaďáčku. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)