středa 2. března 2016

Čím si upravuji obočí | oblíbené produkty

Úpravu obočí jsem spoustu let celkem zanedbávala.Jeho úpravě a zvýraznění se věnuju zhruba poslední tři roky (což je pro někoho možná divné, ale některé věci člověk pochopí až později :) Předtím to pro mě bylo zbytečné a nechápu, jak jsem si to mohla myslet. Obočí dokáže s výrazem tváře dělat divy a je to prostě rám celého obličeje. Pokud tomu nevěříte, tak si jedno obočí upravte a zvýrazněte a podívejte se do zrcadla na ten rozdíl oproti nenamalované půlce :) Připravila jsem si pro vás přehled svých oblíbených a současně nejvíce používaných produktů, kterými obočí upravuji. Nemám vyloženě oblíbené např. jen tužky nebo stíny na obočí a prakticky každý den si obočí upravuji něčím jiným. Někomu se možná bude zdát i barevná škála produktů dost rozmanitá a vím, že některé jsou třeba světlejší nebo teplejší odstíny, než jaké bych mohla používat, ale mám pocit, že moje obočí je tak trochu chameleon a snese širší škálu barev :) 

Jaké obočí se mi líbí a nelíbí? Nemám ráda takové to ultra precizní, výrazné a umělé "americké" obočí jak podle šablony a u sebe asi postrádám smysl pro precizní geometrii. Líbí se mi obočí, které má tvar, není rozježené do všech stran, je upravené (tedy přebývající chloupky jsou vytrhané) a jeho barva není příliš výrazná nebo komicky působící. Úplně mi nesedí, když si někdo obočí příliš opticky zvětšuje nebo mění jeho tvar, ale to je samozřejmě dost individuální a každému se líbí něco jiného :)




Jak vidíte, používám od klasických pudrových stínů po gely nebo řasenky na obočí. Řasenky mám ráda hlavně na cesty do kabelky, protože na jejich aplikaci nepotřebuji žádné další aplikátory nebo štětečky a gely nebo stíny zase používám hlavně doma.




Estée Lauder Brow now (02 light brunette) a Benefit Gimme Brow (Medium) jsem porovnávala v samostatném článku ZDE, takže už se nebudu opakovat :) Patří mezi mé úplně nejoblíbenější produkty na úpravu obočí a mám je oba velice ráda.

Maybelline Brow drama (Medium brown) je tentokrát jediný zástupce z drogerie. Kdyby nebylo jeho děsně nepraktickéjo aplikátoru a maličko teplejšího odstínu, patřil by mezi mé nejoblíbenější řasenky na obočí vůbec (se sekce drogerie mezi ně rozhodně patří). Více si o něm můžete připomenout ZDE.






NYX Eyebrow gel (black) sice není vyloženě černá barva, ale je to hodně tmavá hnědá. Barva je neuvěřitelně pigmentovaná a intenzivní, takže s ní musím hodně opatrně. Jelikož mi obočí částečně kryje ofina, potřebuju ho trochu zvýraznit, aby úplně nezapadlo v záplavě vlasů, takže ani tenhle odstín není úplně mimo můj barevný okruh. Vyhovuje mi narvu nanést na střed obočí štětečkem a pak barvu jakoby rozčesat přes celé obočí spirálou na obočí. Gel má neuvěřitelnou výdrž a obočí se celý den ani nehne a barva drží jak vytetovaná. Gel je voděodolný, takže přižije jakékoliv počasí i extrémní podmínky. Myslím, že se neztratí ani u profi vizážistů. Jo a je to prakticky to samé, co je gel na obočí od MUFE, ale o tom se chci víc rozepsat jindy :) 

Lush Eyebrow crayon (Blonde) se u nás bohužel neprodává a má jí jen Lush na Oxford street v Londýně. Nicméně je to ale rozhodně jediný produkt dekorativky Lush, který podle mě za něco stojí. Je to trochu netradiční, když si obočí upravujete voskovkou, ale líbí se mi, že umí obočí "učesat", jemně zafixovat a dodat mu lehkou barvu. Doporučila bych jí někomu, kdo chce hodně přirozené obočí, vyhovuje mu spíše jemnější fixace a vyžaduje super jednoduchou aplikaci, která nemusí být příliš precizní. Nevýhodou pastelky je to, že nemá žádné víčko a není tak vhodná na cestování nebo nošení v kosmetické taštičce.


Inglot Brow liner gel (č. 17)

Barva na obočí v kelímku vyžaduje aplikaci štětečkem a trošičku větší úsilí při nanášení. Líbí se mi, že je s ním obočí přirozené, ale barva mi mohla o něco lépe držet. Celý den mi bohužel nevydrží a vodě/otěru odolná také příliš není. Pigmentace je poměrně intenzivní a barva na obočí je pak poměrně tmavá, takže s ním musím opatrně. Prodává se v několika barevných verzích a myslím, že mezi nabízenými odstíny si může hodně lidí vybrat ten svůj ideální.


Urban Decay x Gwen Stefani Brow box

Nejnovější přírůstek v mé kosmetické sbírce. Rozkošná krabička ukrývá dva neutrální pudrové stíny a vosk na zafixování. Líbí se mi, že součástí balení jsou i aplikátory a pinzeta, takže se set hodí na cestování nebo nošení v kabelce. Vyhovují mi oba odstíny, ale na obočí mezi nimi prakticky barevný rozdíl nevidím.






Vlevo je obočí po ránu - tedy rozježené do všech stran a bez ladu a skladu :) I když si obočí nevytrhávám nějak zběsile, tak mám jeho vnější konec tenčí (a příliš v těchto místech neroste) a snažím se ho opticky maličko dokreslovat. Jinak s jeho tvarem příliš nehýbám a snažím se ho jen zvýraznit (aniž bych úplně nezměnila výraz mé tváře :)




Jak jsem psala výše, nemám ráda takové to geometrické obočí, na které potřebujete skoro pravítko, aby se vám ho podařilo nakreslit. Mám ráda zvýrazněné a upravené obočí, ale všeho s mírou. Samozřejmě pokud se to někomu líbí a vyhovuje mu to, ať si kreslí obočí podle své libosti :) Chtěla jsem vám jen ukázat své oblíbené produkty, které používám, ale určitě nejsem vzor toho, jak by obočí mělo vypadat :) Když mi přijde, že to s ním jde z kopce, tak zajdu do Benefit Brow baru a tam slečny vždycky přesně vědí, jak by vypadat mělo a jak vám sluší nejvíce. Takže pokud samy tápete a s jeho tvarem nebo úpravou si nevíte rady, tak vřele doporučuji tam zajít a litovat určitě nebudete :)

Jaké jsou vaše oblíbené produkty na úpravu obočí? Střídáte produkty nebo jste věrné třeba jen jednomu typu produktu? :)

25 komentářů:

  1. Já jsem už roky věrná sadě na úpravu obočí od Oriflame, kterou jsem vyměnila za sadu od Catrice, která je dle mého hrozná a zase se vracím k Oriflame. No a pak občas, když nemám náladu na tak výrazné obočí, sáhnu jen po brow me od Essence, nebo jak se to jmenuje. :D Sice nemám ráda tohle kopírování Benefitu a že je to zkopírovaný fakt hodně, ale cena se liší vážně hodně a za nějakých šedesát kaček to svůj účel plní na jedničku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mne najviac vyhovujú ceruzky na obočie a momentálne používam catrice, s ktorou som spokojná a zafixujem gélom essence :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tedy musim dost doretusovavat 😐....no jo...trhaci obdobi z mladsich let je znat,bohuzel! Pouzivala jsem vzdy tuzky,ale moc nedrzely a ted mam sadu na oboci ze Sephory a jsem spokojena ☺,ale uz dodelavam. Pak si chci poridit gel na oboci od TF ,ktery si chvali Aja 😉.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to s obočím asi veľmi podobné ako Ty. Tiež uprednostňujem prirodzenosť a zvýrazňujem len jemne, ale teda veľké portfólio produktov na obočie u mňa nenájdete :) Otázka... samozrejme pri adekvátnych produktoch... Používaš najskôr vosk a potom farbu alebo naopak?
    No a otázka číslo dva. Resp., nie je to ani tak otázka, ako skôr poznámka :D Na tých fotkách máš fajn mihalnice :D... ehmm, řasy :)
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho chci vyzkoušet gel :) Jenže ted jsem si zvykla chodit každý měsíc hezky na barvení :) A to je teda pohodička :D

    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda řasenky na obočí teď mám alverde esence a loreal. Z těch je nejlepší asi ten loreal. Chci vyzkoušet EL a clinique. Stíny ani tužkou si obočí neumím udělat. Velmi často musím komunikovat s dívkou co si obočí celé holí a dost hrozně maluje. Nevím kam se mám dívat když s ní mluvím :-o

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já roky používala set na obočí od essence, ale teď jsem přesedlala na gel od Milani a celkem mi vyhovuje. Pořád mi přijde že bych se to měla naučit líp, ale tak snad časem :D
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem pár let zpět obočí neřešila, ale musím souhlasit s tím, že upravené a přirozeně zvýrazněné obočí dělá divy. Začínala jsem se setíkem na úpravu obočí od Oriflame, který byl moc fajn a přemýšlím, že se k němu vrátím. Aktuálně si obočí upravuji gelem na obočí od Essence a tužkou na obočí Catrice, oboje levné a vyhovující.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si obočí upravuji taky krátce a je to neuvěřitelná změna! Můj největší problém je, že ho mám světlejší než vlasy, takže mi ta úprava nějakou chvilku zabere a také vybrat ten nejvhodnější produkt s co nejlepším odstínem byl celkem oříšek. Teď jsem ale nejvíc spokojená s duo stíny a pomádou od značky Freedom :)
    Jinak také jsem zastáncem toho, že by každý měl nosit to, co se mu líbí a v čem se cítí.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja uz nekolik let pouzivam set od Oriflame a dovezla jsem si z CR ten gel od essence, ktery je celkem ok. Ted mam nove i paletku Hi Impact Brows a je fajn (i jako stiny) ale odstinove mi nejvic sedi Oriflame!

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to podobně jako ty. :) A nejraději používám stíny a fixovací gel. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na tom s úpravou obočí podobně,upravuju taky až poslední 2 roky.Nejraději používám řasenky na obočí.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem taky docela dlouhou dobu, možná až moc dlouhou, v podstatě ignorovala úpravu obočí... U některých mých starších fotek se mi chce brečet :-D.. Teď se snažím o upravené "normální obočí", americký styl mi taky nic moc neříká

    OdpovědětVymazat
  14. Mě nejvíce sedí sada na úpravu obočí od Avonu. Ale plánuju si koupit ještě nějaký barevný gel :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já nejčastěji sahám po brow-gelu od p2, protože je slušnej, vydrží a aplikace je jednoduchá a rychlá. Jinak mám pár dalších gelů :D a taky sety od catrice a famous.

    OdpovědětVymazat
  16. Obočí a já, to je jedna velká kapitola, jako blondýnka potřebuju zvýraznit, ale problém je, že spousta tužek, gelů, stínů má dost teplý odstín, až do zrzava. Teď momentálně používám tužku od Catrice a gel ještě dojíždím od Alverde, potom mě láká brow this way od rimmelu, ale bojím se, že bude tmavý.

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám nejradši gely, vosk jsem teď zkoušela, ale dlouho to trvá a pak si přijdu taková upatlaná :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se Tvoje obočí líbí moc :) zatím na svém obočí taky pracuju, líbí se mi, jak si ho zvýrazňuji, ale myslím si, že pracovat mám pořád na čem :) Já používám tužku od essence a gel od Rival de loop

    OdpovědětVymazat
  19. já mám strašně ráda gel na obočí od milani (ten v kalíšku) je strašně super!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já to střídám podle toho, jak dlouho chci, aby mi to vydrželo a kolik mám času.., používám tužku od Catrice, set od Rimmelu a spolu s tím, když je čas... :D ještě Make me brow od Essence.. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem dřív používala Maybelline Brow Drama v tmavém odstínu, a byl super. Teď mám od Essence, ale uvažuji že si další pořídím zase Brow Drama..

    OdpovědětVymazat
  22. Konečně někdo rozumnej v celé té škále blogerek a čeho všeho, jsi snad jediná, kdo nemá obočí pečlivě domalované do senzačního tvaru. Jsem na tom stejně, takže dnešní článek se mi hodně trefil do noty. Po některých produktech se ještě určitě podívám (myslíš, že ta paletka UD fakt stojí za to?) Jinak mne mrzí, že jsem tu nějak přehlídla předchozí článek o obočí, ušetřila bych si tu tragédii za 75 Kč v podobě Essence gelu na obočí, který mne teď aktuálně vytáčí na kosmetickém stolku a ještě jsem se nerozhodla, jakou rituální likvidací projde :)

    OdpovědětVymazat
  23. já mám obočí výrazné, takže spíš než tužku na obočí deno denně používám pinzetu :-D jinak bych měla místo 2 obočí 1. Pokud chci zafixovat tvar, tak používám gel na obočí od astor

    OdpovědětVymazat
  24. Na obočí mi hodně vyhovují stíny a přes ně barevná řasenka a taky dávám přednost obočí zvýrazněnému ale pořád přirozenému, ty podle pravítka jsou trochu strašidelné

    OdpovědětVymazat
  25. Obočí jsem také dlouho dobu vynechávala a nevěnovala mu pozornost. Pak jsem si po přečtení pár článků zašla do Brow baru a od té doby je obočí posedlost. :D Kdybych si měla vybrat mezi tím vyjít ven s nenalíčenými řasami nebo obočím, tak si snad raději nechám nenalíčené ty řasy. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)