středa 23. března 2016

Beauty oblíbenci měsíce

Krásné dobré ráno všem! Rozhodla jsem se maličko oprášit rubriku oblíbenců měsíce, na kterou si možná ještě pamatujete, ale chtěla jsem jí připravovat maličko jinak. Jednou za čas vám vždycky ukážu několik oblíbenců z dekorativky i péče, které zrovna nejčastěji používám a mám ráda. Některé produkty budou novinky, které zrovna zkouším a něco budou produkty, které třeba už z minulosti znáte a patří mezi mé oblíbence :) Neberte to vyloženě jako nějaké recenze, ale spíš takový přehled a nějaké mé postřehy nebo doporučení k produktům :) Tak snad se vám staronové vydání bude líbit a bude pro vás zajímavé.




Začala bych make-upy, které používám jak jinak prakticky každý den. Nejčastěji teď sahám po novém NARS Velvet Matte skin tint s SPF 30. Je určený zejména na pleť smíšenou až mastnou a co je důležité zmínit - je potřeba ho nanášet prsty a ne štětcem. Pro sušenky to opravdu není, protože by vám zbytečně zdůraznil sušší místa na obličeji, ale musím říct, že ho mám raději po každé další aplikaci. Dělá nádherný finiš na pleti a něco mi říká, že během léta budeme nerolučná dvojka. Úplným opakem je pak novinka od Vichy, která je určená na 3D korekci aknózní pleti. Opět moje doporučení míří k aplikaci a mě osobně se make-up plošně na celém obličeji nelíbí, protože jeho textura je poměrně suchá a pěnová. Aplikuju ho jen plošně na místa, která si žádají větší krytí a pak celý obličej ještě přetřu klasicky make-upem. Nevím jak to ten make-up dělá, ale opticky to vážně vypadá, že je pleť vyhlazená a dokáže zamaskovat i vystouplé nedokonalosti na pleti.




Z korektorů teď nejčastěji sahám po Naked Skin od Urban Decay. Je opravdu ultra světlý a chápu, proč po něm tolik zahraničních youtuberek ve svých tutorialech sahá :) Zatím mi nepřijde, že by byl tak krycí a wow jako můj milovaný Nars korektor, ale celkově má UD zatím slušné skóre :) Z pudrů teď každý den poctivě používám jen NYX HD Finishing powder, který mi doporučovala Lou a je vážně peckovej! Skoro bych řekla, že do kapsy strčil i podobný pudr od YSL, který už nějaký čas mám a poměr cena výkon je neuvěřitelný! Určitě o něm ještě na blogu uslyšíte :)



Oblíbenci mezi tvářenkami jsou teď jasní - jarní limitka Impassioned od Nars a barevně na podobné vlně Rose od Annabelle Minerals, o které jsem vám psala včera ZDE. Impassioned asi vyšoupne z první příčky mou milovanou Deep Throat, kterou posune na druhé místo v oblíbenosti. Jestli se vám odstínově líbí, tak neváhejte ani minutu, protože se vyprodává mrknutím oka.



Z řasenek teď nějčastěji sahám po těchto dvou. O Bobbi Brown Smokey eye jsem se rozplývala už v tomto článku, takže tam asi není co dodávat :) Devilash od Dermacolu jsem si také velmi oblíbila a skoro bych řekla, že mi ze všech Dermacol řasenek sedí nejvíce. Její kartáček mi připomíná trochu ten co má Better than Sex od Too Faced, ale nemá tvar přesýpacích hodin, ale je klasicky rovný, což mi vyhovuje víc. Dokáže řasy opravdu dost zvýraznit a dobře drží celý den. Nebude to ale pro všechny a někomu bude asi řasy slepovat, takže i názory a ohlasy na ní se zatím dost různí.




Z mono stínů u mě momentálně vedou Stíny Ombre Iridescente od Clarins. Jestli jste je ještě neměly možnost vyzkoušet nebo osahat, tak to určitě napravte, protože tyhle stíny jsou boží. Stačí je na oko aplikovat prsty a po ránu vám tak ušetří spoustu času.



Z paletek teď nejvíce sahám po nové Pure color envy sculpting eyeshadow č.13 Savage Storm od Estée Lauder a po Comfort Zone od Wet n´Wild. Má na jaro úplně ideální odstíny a navíc je celosvětově velice oblíbená kvůli stínů (úplně dole vpravo), který je podobný jako slavný stín Club od M.A.C. Pokud máte možnost si paletku někde sehnat, tak určitě vřele doporučuji a za málo peněz budete mít hodně muziky :)




Opomenout nemůžu ani aktuálně nejpoužívanější tužky na oči. Klasicky černou Estée Lauder Double Wear Infinite waterproof a tmavě zelenou 206 Jade od Revlonu. Obě tužky jsou krásně měkké, dobře kreslí a výborně drží celý den.



Kategorie rtěnek a malovátek na rty je asi nejvíce zastoupená. Stále střídám dokola několik rtěnek nebo lesků, ale po těchto teď sahám asi nejčastěji - Kat von D Mother, Clarins Joli Rouge č.747, NYX Full Throttle Lipstick č.02 a Kiko Smooth temptation lipstick č. 04.




"Makronka" od Clinique na jednom konci ukrývá balzám na rty a na druhém konci peeling na rty.


Přehled oblíbenců bych zakončila některými produkty z péče, které teď aktuálně používám. Mezi novinky patří nový oční krém Pep-Start od Clinique, po kterém sehám hlavně po ránu, kdy mám pocit, že bych se na svých kruzích pod očima mohla houpat a potřebuju oční okolí trochu probudit a rozjasnit. Hraběnčino sérum od Havlíkovi Apotéky je určené pro dehydratovanou pleť a dokáže jí dodat vláhu, regenerovat jí a celkově prostě nakopnout po těžkém období. Což je přesně momentálně můj případ a určitě vám po delší době dám vědět, jak moc se jeho účinky projevily.



Jak jsem naznačila výše, moje pleť má teď trochu horší období, se kterým bohužel příliš nenadělám a jsou věci, které nelze ovlivnit ani tou nejlepší péčí na světě. Pupínků mám teď k likvidaci více než dost a mohla bych teď skoro přednášet na toto téma :) Na noc tedy sahám po osvědčeném Sebium Séru od Biodermy, které nanáším lokálně hlavně na bradu a tváře. Na celou tvář pak používám TriAcneal expert od Avéne, který jako jeden z mála přípravků na akné dokáže pleť i hydratovat a pokud se objeví jednotlivé pupínky, tak se je snažím likvidovat už v zárodku Filmogelem od Urga. O tom vám brzy také povím víc v extra článku :)



To je z mých aktuálních oblíbenců asi všechno :) Pokud by vás o některém produktu zajímalo něco více, tak se určitě ptejte. O novinkách na blogu určitě ještě více uslyšíte a budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaké oblíbence máte momentálně vy? :)

23 komentářů:

  1. Paletku od Wet n Wild bych ráda měla, ale nemůžu ji nikde sehnat :(:D má přesně všechny odstíny, které mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. momentálne milujem očné tiene , make up , vodeodolné ceruzky a riasenka e-style :D a matný lipcream jordana :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super clanok, ale potesilo by ma keby si nabuduce spomenula aj par veci z telovej kozmetiky napr. oblubeny sprchac, telove mlieko, krem na ruky ...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý článek. :) Těším se na bližší článek o Fimogelu od Urga.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle rubrika mě baví.Jsem zvědavá,jak ti sednul Havlík.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná přehlídka. Moji aktuální oblíbenci jsou řasenka Astor a také jejich Lif me up makeup. Nejoblíbenější parfém je Manifesto od YSL

    OdpovědětVymazat
  7. Moji minulomesační obľúbenci tu :)
    Pozdáva sa mi najviac asi ten jeden tieň vo Wet n Wild paletke :))), ale ak sa podarí, omrknem aj ten púder...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný výběr a hodně mě zaujal pudr NYX asi se po něm brzy kouknu

    OdpovědětVymazat
  9. Řasenku Devilash jsem si teď koupila, od Dermacolu jsem už dlouho žádnou řasenku neměla, tak jsem na ni zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je super rubrika! :) Mám ráda takové shrnutí produktů. Kolik stojí makeup od NARS? Rozhoduji se, jestli si koupit DoubleWear od EL nebo ten NARS. Hodne se mi mastí brada a okolo nosu. Ráda bych něco, co mi tam bude prostě držet co nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, makeup od NARS si chci pořídit už dlouho, akorát mám pleť spíše sušší, takže budu určitě volit nějakou jinou variantu :) Jinak mě zaujalo sérum od Havlíkovy Apotéky, tahle značka mě poslední dobou láká čím dál více :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Po stínech Wet n Wild pokukuju už několik let, ale ještě jsem se k jejich pořízení nedostala

    OdpovědětVymazat
  13. V některých oblíbencích se naprosto shodujeme :-). Po NARS makeupu také sahám každý den. Jsem zvědavá na tvoji recenzi UD concealeru, hodně o něm přemýšlím :-). Hraběnčino sérum nyní používám na krk a dekolt a je opravdu super.

    OdpovědětVymazat
  14. Já už dlouho neobjevila žádnej produkt, z kterýho bych si sedla na zadek. Dermacolí řasenka není špatná, ale nedělá mi takovej wow efekt, jak bych si přála... jinak jedu v zajetejch kolejích :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Devilash od Dermacolu mám velice ráda. První řasenka z drogerie, která mi kreslí stejně dobře i poté, co si barva "trochu sedne" :)

    OdpovědětVymazat
  16. po tvojej predošlej recenzii o avene kréme som hneď nabehla do lekárne, ale tento triacneal som nenašla v tejto forme, ako máš ty, ale ako krém v tube... ale podľa tvojho opisu účinkov to bude asi to isté, len iné balenie alebo konzistencia... ja som z neho nadšená, a to sa mi už dlho nestalo :)pri jeho účinkoch človeku ani neprekáža tá jeho cena - u nás sa predáva za cca 16-17 eur

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý článek.. Po nějaké tvářence od NARS pokukuji již delší dobu :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  18. Ja aktuálne najčastejšie siaham po srdiečkovej lícenke od I ♥ makeup v broskyňovom odtieni, po tieňoch z MuR paletky New-trals vs. Neutrals, linke vo fixke od L´Oreal a riasenke Lash Sensational od Maybelline. Na pery striedam matný rúž Jordana s medeným Chanel Coco Rouge :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zaujal mě ten pudr od NYXu a na Havlíkovu apotéku čtu všude tolik chvály, že už mám sepsaný seznam a co nejdřív si pro produkty poběžím!

    OdpovědětVymazat
  20. Ta Impassioned mě mrzí...u nás Nars není a než se dostanu do Prahy tak bude vyprodaná už čtyřikrát :-(

    OdpovědětVymazat
  21. Rasenku od dermacol bych rada vyzkousela.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  22. @Nicole Blog: bývá bohužel často vyprodaná i v zahraničí :(

    @Skalinky: určitě je tam příště přidám :)

    @Barbora Valková: Nars mám nejraději na oční okolí, i když pupínky s ním taky sem tam zakrýt jdou. Jestli myslíš klasický Double Wear a ne ten nový, tak ten jsem zkoušela, ale měla jsem nevhodný odstín a tudíž jsem to nemohla moc posoudit. Ten nový moc pigmentovaný není a za sebe ho doporučit nemůžu. Nejvíce pigmentovaný, co jsem kdy měla, je právě ten od Nars :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)