pondělí 21. března 2016

Backstage s M.A.C | MBPFW

O víkendu jsem díky M.A.C měla možnost nahlédnout znovu do zákulisí, kde se připravovaly modelky a modelové na Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Poprvé jsem se do backstage dostala už při minulém fashion weeku (článek byl ZDE) a i tentokrát vedla mezinárodní tým make-up artistů senior make-up artistka M.A.C Netta Szekely z Izraele. Netta je úžasně milá, energická a spolu s dalšími blogerkami jsme měly možnost si s ní chvíli popovídat. Naše znovusetkání tak bylo opět velice příjemné a i když panoval v backstagi velký ruch a bylo tam strašně málo místa, velice jsem si atmosféru užívala. Miluju se dívat na profíky při práci a strašně se mi líbí celý proces proměny modelek do začátku každé přehlídky.

Pojďte se se mnou podívat, jak to tak vypadalo :)



MBPFW se tentokrát odehrával v ateliérech na Strahově a na jednom místě se modelky jak líčily, tak i česaly. O vlasy se i tentokrát staral tým kadeřníků Kevin Murphy.



Máte nějaké tipy na to, jak snadno a rychle proměnit denní líčení na večerní?

Netta: Černá funguje vždycky. Mějte u sebe vždy černou tužku na oči, kterou zvýrazníte snadno a rychle vaše líčení a dodáte mu jistou dramatičnost. Pokud je na vás černá příliš tvrdá, inspirujte se letošními trendy a sáhněte po tyrkysové, zelené nebo teal (modro-zelené) odstínu a dodejte líčení trochu barvy. Pokud nechcete zvýraznit oči, zaměřte se na vaše rty. Letos v létě jsou trendy korálové, rudé i oranžové odstíny v lesklém i matném provedení.



Zmínila jste letošním trendy. Co nás během sezóny podzim/zima 2016 čeká?

Netta: Zrovna skončily všechny světové fashion weeky a po dlouhé době mohu prohlásit, že jsme používali hodně make-upu. Narozdíl od předchozích sezón, kdy se jednalo o minimalistický a co nejvíce přirozený "no make-up" look. Velkým trendem jsou i výrazně nalíčené rty v tmavých odstínech. Často jsme používali např. odstín High drama (pozn.Retro Matte Liquid lipcolour tekuté rtěnky) a důraz byl kladený na aplikaci a přesnost nanášení rtěnky. 




Ne všechny ženy ale mají rády tmavé odstíny rtěnek a necítí se dobře, když je mají na rtech. Co doporučíte jim?

Netta: Trendy jsou vždy jen inspirace a určitě se jimi slepě neřiďte. Hrajte si s nimi a vezměte si z nich jen to, co se vám líbí a co vám sluší. Tmavou rtěnku můžete jen lehce "naťupkat" na vaše rty a hodně rozetřít, čímž docílíte jemnějšího odstínu, ve kterém se budete cítit lépe. Noste jen to, co je vám příjemné a pohodlné. Platí jak to jak u oblečení, tak i make-upu.




Co vás při vaší práci inspiruje nejvíce?

Netta: Inspiruje mne spousta věcí. Například lidé, které líčím - když vidím např. tvar jejich rtů nebo očí, tak přesně vím, jak je potom nalíčit. Inspirují mne i nové produkty, kolekce nebo technologie, které M.A.C přináší. Inspirují mne lidé, se kterými pracuji nebo zákazníci. Inspirace je všude, musíte se jen dívat okolo sebe.








Během doby, kdy jsem v backstage pobývala se zrovna finišoval make-up na přehlídky Laformela a Lukáše Lindnera a začínalo se s make-upem na show Lukáše Macháčka. Netta nám jednotlivé looky blíže popsala a vysvětlila, čím byly inspirované.

U Laformely byl make-up velice jemný a čistý. Modelky měly působit křehce a zranitelně. Pleť byla velice světlá a přirozená. Modelky, které předváděly modely Lukáše Lindnera měly naopak výraznější make-up, kterému dominovaly tmavé a výrazné rty. Inspirací byla Lady Gaga a horor story Hotel. Obličeje modelek a modelů na show Lukáše Macháčka byly zase zahalené do černé průsvitné látky a některé modelky měly na obličeji nalepené ještě aplikace s kamínky.






Netta v akci



V backstagi byl velký ruch a celkem málo místa, takže zážitek to byl opravdu intenzivní :)





Netta dohlíží na finální úpravu všech modelek a těsně před začátkem show důkladně a detailně kontroluje jejich make-up. Takto pohromadě má všechna potřebná líčidla, která se během vytváření konkrétního looku používala.





Který make-up look se mi nejvíce líbil? Rozhodně ten z přehlídky Moniky Drápalové! Sama Netta o něm prohlásila, že byl asi největší výzvou ze všech looků, které se svým týmem na všechny show MBPFW připravovala. Make-up byl inspirovaný woo-doo maskami a paper cut panenkami.




Top oblíbené produkty podle Netty na sezónu podzim-zima 2016:


- tvářenka Peachykeen
- oční stíny Sketch Velvet
- Prep+prime Essential oil
- Pro longwear lip pencil Posy perfect
- řasenka Extended play gigablack lash


Doufám, že se vám pohled do zákulisí líbil, protože pro mě osobně je to vždycky velký zážitek :)

Byly jste se třeba na přehlídkách podívat? Sledujete kolekce návrhářů nebo líčení modelek? :)

11 komentářů:

  1. Musel to být skvělý zážitek, sama bych si ho užila. Na opravdové modni přehlídce jsem nikdy nebyla, natož tak v zákulisí :-¨)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy bych taky ráda navštívila backstage, protože to vypadá vážně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu musel být skvělý zážitek. Jednou bych se do backstage taky ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Diky za clanek, tohle me hodne zajima:)

    OdpovědětVymazat
  5. musel to být zážitek, já na přehlídkách byla jen na těch, co jsou v obchodních centrech

    OdpovědětVymazat
  6. Na vyloženě přehlídce jsem nebyla, ale občas zajdu na takové ty, co pořádají obchoďáky. Zákulisí přehlídek mně zajímá, takže díky za nahlédnutí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Na přehlídce jsem ještě nebyla, u nás na Šumavě neni ani příležitost.

    OdpovědětVymazat
  8. ano ano, bola som a aj som ta i dalsie blogerky videla :) To bol tiez zazitok :)
    Sju Loves

    OdpovědětVymazat
  9. Zdá se mi to, nebo to je opravdu Míša Boček? :O

    OdpovědětVymazat
  10. To líčení na fotkách jak je ta tabule a ty fotky pod tím, to je jako finální podoba líčení? Jestli ano, tak to se mi teda nelíbí ani trochu. :-/ Jinak to musel být super zážitek. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)