čtvrtek 10. března 2016

ANO x NE | MAKE UP FOR EVER

Make Up For Ever nebo-li MUFE je u nás k dostání už několik let v síti parfumerií Sephora. Pamatuju si den, kdy jsem stojan viděla poprvé, všechny testery byly úplně nové a jejich vizážistka mi říkala, že se s touto značkou líčí filmy a líčil se s ní třeba i Avatar. Mám pocit, jako by to bylo včera, ale je už to pár let :) MUFE patří mezi značky, které mají u mě osobně poměrně dobré skóre, co se týče vyzkoušených produktů, které mi vyhovují vs. ty nevyhovující. Na svém wishlistu mám několik položek a pokud si je všechny budu chtít odškrtnout, budu se pro některé bohužel muset vydat do zahraničí, protože u nás nejsou dostupné (nebo vyráběné pro evropský trh). Každopádně se pojďme zase podívat, se kterými produkty jsem spokojená, které zbožňuju a které mě naopak nezaujaly. Nezapomeňte, že si můžete připomenout předchozí vydání této rubriky se značkami Nars, Too Faced a Benefit :)

Jak jsem už zmiňovala, MUFE používají i make-up artisté a líčí s nimi herce do filmů a kromě toho, že u této značky seženete širokou škálu produktů, které jiné značky v parfumerii nenabízejí, výhodou je určitě i to, že mají speciální HD produkty a spousta jich je i voděodolných (též se s nimi líčí například akvabely :) Takže to jen tak na úvod a teď se pojďme podívat na jednotlivé produkty, které doma mám :)



Oční stíny jsou jedním slovem skvělé. Mají výbornou pigmentaci i příjemnou konzistenci a v nabídce seženete i poměrně zajímavé a netypické odstíny, které u jiných značek nenajdete. Stíny si kupujete jako refil a můžete si je skládat do vlastní paletky nebo si koupit paletky či balení pro mono stín přímo od MUFE (obal na mono stín stojí u nás tuším 29 Kč). Kdybych měla doma celou paletu těchto stínů, tak by mi to vůbec nevadilo a rozhodně tyto stíny počítám mezi své nejoblíbenější a nejkvalitnější, které vlastním. U třpytivého stínu chválím i to, že třpytečky během dne neopadávají pod oko.



Tužky na oči Aqua Eyes jsou též skvělé a jsou dostupné ve velkém množství odstínů. Tužky jsou měkké, krásně pigmentované, voděodolné a během dne se nerozmazávají. Super je, že často prodávají i sety, kde je několik odstínů v menších velikostech a vy tak můžete vyzkoušet více barev za zvýhodněnou cenu.





Oční stíny v tužce Aqua Matic jsou též má stálice už nějaký čas. Zatím jen zdravý rozum mi brání v tom, abych doma neměla všechny odstíny :) Stíny výborně drží celý den, nerozmazávají se a neztrácejí na intenzitě. Líbí se mi nabídka jejich odstínů, jejich snadná aplikaci i to, že balení obsahuje ořezávátko. Mají sice větší průměr a na tenoučné linky to není, ale já osobně třeba během léta skoro nenosím pudrové stíny a dávám přednost právě voděodolným tužkám, které nanáším jako linky na horní víčko. Za mě rozhodně ano a doporučuji ve své sbírce minimálně jeden odstín mít :)

Gel na obočí Aqua Brow se objeví v článku už brzy a budu ho porovnávat s jiným (a levnějším) gelem, který k němu bývá často přirovnáván. Gel opravdu vydrží na obočí celý den, ani se nehne a je voděodolný. Za mě tedy ano a na víc se těšte brzy :)



Korektor Ultra HD si pamatujete možná ještě z minulého měsíce. Jelikož jsem o něm psala samostatný článek, kde je všechno podrobně vysvětlené, tak to shrnu jen slovy - bohužel mi nevyhovuje a nemůžu ho doporučit.



Podkladová báze č. 2 Smoothing primer (světle šedá) je můj svatý grál už od loňského roku. Zatím jsem nevyzkoušela lepší bázi na mastnou pleť, která není mastně silikonová a která by dokázala udržet pleť matnou po několik hodin. Na tyto báze obecně jsou celosvětově velice dobré ohlasy a nejčastěji jsem slyšela pozitivní odezvu právě na tento typ báze, který mám nejraději. Lou mi dala na vyzkoušení i tmavě šedou verzi Mattifying primer, která mi paradoxně moc nesedla, protože je hodně lepkavá. Pokud někomu takový typ báze vyhovuje, tak jí rozhodně omrkněte. Já dávám ruku do ohně za tu světle šedou :) V nabídce je i několik dalších verzí, např. hydratační nebo zeleně zabarvená na redukci červených míst.




I tentokrát tu mám produkty, který mi nesedly nebo mě zklamaly. Kupodivu to byl ikonický produkt - sypký HD powder, od kterého jsem očekávala hodně, ale ve výsledku mi přišlo, že nic nedělal. Nebo minimálně mě jako obyčejnému smrtelníkovi, který se nenatáčí na video v HD kvalitě a chce jen fixovat make-up. Nelíbila se mi ani konzistence pudru (taková zvláštně silikonová, nebo jak to říct) a tak šel o dům dál. Druhým produktem byly krémové oční stíny Aqua Cream, které sice výborně drží a mají moc pěkné barvy, se kterými se můžete cachtat klidně celý den ve vodě a nic se jim nestane. Bohužel začaly poměrně rychle vysychat a i když jsem je dobře zavírala, nešlo tomu předejít. Chápu, že profi vizážista, který třeba líčí do filmů tenhle problém mít nebude a stihne je včas vypotřebovat, ale jako průměrná beauty blogerka bych neměla šanci je stihnout včas vypotřebovat a proto bych si další nepořídila.


Můj wishlist je u MUFE poměrně pestrý a stále se tak nějak rozrůstá. Je to pro mě stále hodně neprozkoumaná značka a myslím, že u nás zatím není tak masově rozšířená a nevěnuje se jí tolik pozornosti. Přitom si to rozhodně zaslouží a na úkor jiných značek bych hlasovala pro rozšíření nabídky v naší zemi :) Proč? Protože pak bych si třeba pro HD Stick nemusela jet do zahraničí, protože ho toužím vyzkoušet už strašně dlouho! Jestli sledujete slavné youtube gurus, tak asi těžko najdete někoho, kdo by ho nemiloval. A já ho nutně potřebuju a potřebuju si ho dovézt z dovolené. Co bych si taky klidně dovezla a co u nás bohužel není, je paletka 12 zářivých barev, které můžete použít k líčení těla i tváře. Jasně, vůbec bych pro ní neměla využití a je to záležitost pro profíky, ale když se na ní dívám, tak mám radost a lepší náladu :) Reálně si jí asi nekoupím, ale nereálně o ní stále sním a po nocích se s ní ve snech natírám a vytvářím ty nejlepší imaginární tutoriály :) Po vyzkoušení u kamarádky nutně potřebuju Full Cover korektor a dlouhou dobou zkouším ve vzorečcích i nový HD make-up a stále se neumím rozhodnout, jestli do něj jít nebo ne. Asi počkám, jaký bude ten stick a pak uvidím. Skvělé ohlasy mají i jejich nové bronzery a možná bych si tento produkt mohla oblíbit, protože se mi líbí odstíny i to, že není přehnaně pigmentovaný. Rozhodně bych někdy vyzkoušela i jejich fixátor make-upu, štětce a jejich čistič na štětce. No, jsem vážně skromná holka, nemyslíte? :) Vykrást jednou banku a sny si splním lusknutím prstů... 



Takže co vy a MUFE? Líbí/nelíbí? Chcete? Máte? Přeje si něco? Podělte se s námi o své tipy na oblíbené nebo chtěné produkty :) Třeba jsem něco skvělého a zásadního vynechala :)

26 komentářů:

  1. Měla jsem od MUFE make-up a nebyl špatný, ale rozhodně se nezařadil mezi mé úplné oblíbence :)
    Tužky na oči a rty ale mají výborné.
    elixir ultime & beige faux fur skirt

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím od MUFE nic nemám, ale určitě bych chtěla něco vyzkoušet, pravděpodobně stíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak HD powder mě docela překvapil

    OdpovědětVymazat
  4. MUFE ma az tak neberie. Este som od tejto znacky nic neskusala, ale vyskusam aspon vzorku toho primeru, ktory tak chvalis a som velmi zvedava na tvoju recenziu na HD stick :)

    OdpovědětVymazat
  5. Me maximalne vyhovuje gel na oboci. Tuzku mam jednu, a po pravde nevidim moc rozdil treba mezi tou od Sephory. Novy korektor jsem zkousela a nizke kryti by mi ani nevadilo, ale zalezal do vrasek... Na wish listu mam velky stetec na pudr 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám Ultra HD makeup (miluju), smoothing primer (rovněž skvělý), 9 stínů (jsou to asi nejlepší stíny, které mám a nejradši bych měla všechny), tužky na oči (jsoi fajn), jen řasenka mi moc nesedla. Měla jsem i rtěnku, která byla boží, ale už jsem ji bohužel vypotřebovala. Lákají mě hlavně štětce a bronzery :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som mala HD foundation a tak ako ju všetci miluju, tak ja som ju nenavidela. bojovala som s tym makeupom az kym som ho celý neminula...skúšala som s primerom, bez, nanášať stetcom, blenderom vlhkým/suchým, prstami, používať ho v iných ročných obdobiach.... vždy bol výsledok ten istý: zrazený do pórov, o ktorých som dovtedy ani nevedela, že ich mám :-D ale tento makeup mi ich zvýraznil. doslova "sedel" na tvári a nechcel splynúť s pokožkou. pleť mám normálnu, žiadna mastná, suchá...
    inak by som chcela vyskúšať stick foundation. dat tomu šancu :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám od MUFE akorát průhlednou konturku a ta je luxusní. Fakt dokáže zabránit rozpíjení rtěnky jako žádná jiná. Ale ta se hodí jen těm, co rády výrazné rty. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já MUFE naprosto miluji. Mám bázi, fixační sprej, ultra HD makeup a bronzer a jsem nadšená. Ráda bych vyzkoušela i ten makeup v tyčince tak doufám, že se k nám dostane.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám tiež zopár vecí na svojom wishliste od MUFE... predovšetkým ten HD makeup (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujaly mně ty tužky na oči, hlavně tedy dostupnost setíků více odstínů v menších velikostech, to budu muset omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  12. HD makeup, takovou tu pastelku na pusu s barvou a zesvětlovačem... a řasenku, co jsem ještě neotevřela :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám bázi, sypký pudr - zvláštní, ale me přijde naprosto dokonalý a tekuté linky-bohužel tam jsem zklamana-štěteček je tvrdý a špatne se linka kreslí :-/

    OdpovědětVymazat
  14. Já měla malinkou rtěnku a ta mi přišla fakt dobrá :) Jinak jsem nic nezkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  15. MUFE = štětce, fixační sprej a všechny voděodolné tužky a linky a konturky. Vyzkoušela jsem převahu sortimentu, tak tu nebudu spamovat. Co za mě určitě ne: korektory. Nesedl ani jeden a ten nejnovější je strašnej. Čistič na štětce - nečistí. Kompaktní pudry - ani HD a hlavně ne PRO-Finish. Stíny i rtěnky mám lepší. Smoky extravagant řasenka je ok, voděodolná si při nanášení dost obtiskavá a je problém to opravami sundat. Makeupy průměr. Báze nenadchly.

    OdpovědětVymazat
  16. nemám nič a láka ma od nich max makeup a niektoré odtiene ceruziek :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nemám od nich zatím nic a co mě šíleně ale šíleně přitahuje jsou ty štětce, které si plánuju po jednom kupovat až si najdu nějakou práci po VŠ :D

    OdpovědětVymazat
  18. Nemám nic a na wishlistu mám fixační sprej a právě ten bronzer, který chválila Patricie Nespurki :). Já a HD stick bych MOC chtěla, ale nemám šanci ho sehnat :(.

    OdpovědětVymazat
  19. HD pudr za mě super. Používám už asi 2 roky a naprostá spokojenost. Rtěnky taky nebyly špatné, ale Mac je Mac :-)) Řasenky za mě top. Voděodolné oční linky v kalíšku dokonalé, kam se hrabe Bobbi Brown.Ještě ty stíny a tužky musím prubnout; -)

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem ještě nic nezkoušela, ale docela mě láká ta podkladová báze

    OdpovědětVymazat
  21. Mám jedny aqua cream stíny a jsou fajn ale vyschnou tak rychle jak říkáš, další nepotřebuju. rozhodně bych chtěla paletku stínů, doteď mě mrzá že mi utekla ta loňská vánoční

    OdpovědětVymazat
  22. Značka MUFE je mi strašně sympatická.. Rozhodně si půjdu pro ten světle šedý primer a aquabrow chci zkusit už dlouho... Na korektor že zahraničních blogů slýchám většinou chválu, ale zvyklal mě tvůj článek... Tak ještě uvidím. Tenhle koncept ano ne je super! Díky za článek :-)

    OdpovědětVymazat
  23. MUFE jsem ještě nezkoušela, ale vypadá dobře:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dala by som si povedať s touto značkou, bohužiaľ u nás nedostupná :-/
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem od mufe zatím nic neměla, ale přála bych si vyzkoušet stíny. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Od téhle značky nic nemám.Tužky na oči vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)