úterý 22. března 2016

Annabelle minerals | pleť jako z Photoshopu

O oblíbených make-upech tu mluvím často a ráda zkouším pořád nějaké nové. Dlouho jsem nezkoušela ty minerální a můžu slíbit, že dneska si to vynahradíme a kromě make-upů se podíváme i na minerální tvářenku nebo oční stíny. V české blogosféře už jste možná nějaké zmínky o značce Annabelle Minerals zaslechly, ale stále se jedná o relativně novou značku na našem trhu. Mezi polskými blogerkami je velice oblíbená a od letošního února si jí můžete nakoupit i my. Výrobky této značky mají 100% přírodní složení a obsahují jen 4 složky. V nabídce mají kromě 3 druhů make-upů ve 22 odstínech i štětce, oční stíny, korektory nebo minerální tvářenky. Na testování jsem si mohla vybrat několik produktů, o kterých bych vám chtěla povědět trochu víc a jestli vás zajímá, které jsem si oblíbila a které naopak ne, tak určitě čtěte dál :)




Minerální tvářenka (Rose) 4g - koupíte ZDE za 249 Kč

Nad výběrem odstínu tvářenky jsem si lámala hlavu snad ještě víc, než nad odstínem make-upu. Musím se poplácat po rameni, protože se mi to povedlo na jedničku. Odstín Rose se jedním slovem krásný! Nádherná staro-růžová bez třytek, která mi ve sbírce celkem chyběla. Mám podobné odstíny tvářenek strašně ráda, protože je můžu používat celý rok a k jakémukoliv líčení. Minerální tvářenku jsem předtím nikdy neměla a tohle byla má premiéra :) Trochu tvářenky vždycky nasypu do víčka a poté nabírám svým oblíbeným štětcem na tvářenku. Aplikace je i vzhledem k sypké formě pohodlná a brzy samy nejlépe zjistíte, jaké množství je tak akorát. Tvářenka jde postupně vrstvit a i vzhledem k její světlejší barvě byste musely nabrat opravdu velké množství produktu, abyste to přehnaly. Drží výborně celý den a jak jí ráno nanesu, tak jí večer odlíčím. Tvářenka nedělá mapy ani během dne nebledne, takže já jsem maximálně spokojená. Fakt z ní mám radost i kvůli krásnému odstínu a výborné výdrži.




Co oceňuji na balení nejvíce je, že mají všechny produkty plastovou krytku, která zakrývá dírky, kterými produkt sypete ven z kalíšku. Nestane se vám tak, že pudr hodíte do kabelky a půlka obsahu se vám přesype do horní části balení a následná aplikace je pak velice nepohodlná a zbytečně hrozí, že se vám obsah vysype. Celkové provedení obalů je kvalitní a bytelné, takže rozhodně palec nahoru.







Annabelle Minerals nabízí i několik štětců. Pokud s minerálním make-upem začínáte, asi bych vám doporučila zaměřit se na flat top kabuki štětec, kterým se tento typ make-upu nanáší asi nejlépe. Samozřejmě ho můžete aplikovat i svým oblíbeným štětcem, pokud vám to vyhovuje, ale tohle je spíš typ pro ty, co netuší, jak s minerálním make-upem pracovat :)

Protože takový štětec už doma mám, vybrala jsem si jiné tvary štětců, které mi naopak chyběly. Prvním je řekněme pencil brush se zakulacenou špičkou. Na stránkách ho najdete ZDE za 137 Kč a já osobně mám tento tvar štětců nejraději na aplikaci stínu do vnitřního koutku oka nebo do jeho záhybu. Tento je hustý a pevný, takže se s ním dobře manipuluje a stíny nabírá výborně. Je syntetický a ultra jemný, což ostatně platí i o druhém štětci. Ten je tvarově vhodný k aplikaci korektoru (ať už minerálního nebo krémového) a je lehce do špičky, takže se s ním dostanete i okolo nosu nebo rtů. Koupíte ho ZDE za 137 Kč.



Štětcům nemám co vytknout a kromě kvality je pozitivní i jejich příznivá cena




Minerální krycí make-up (Beige fairest) 4g - koupíte ZDE za 218 Kč

Minerální make-up jsem na kosmetickém stolku neměla už pěkně dlouhou dobu! Jsou pro mě tak trochu symbolem léta a teplejší části roku, protože mi jejich používání právě v tomto období přijde nejvhodnější. Minerální make-upy mají jednu velkou výhodu a tou podle mě je, že velice rychle dokáže pleť nalíčit a vypadat, jak kdyby vás někdo projel Photoshopem. Přitom na sobě nemáte vrstvu a vaše pleť vypadá neskutečně přirozeně. Make-up je možné vrstvit a tím docílit vyššího krytí, ale dělala bych to velice opatrně. Několikrát se mi stalo, že jsem make-up nerozmazala dost dobře a na čele se mi pak udělala taková menší mapa :) Díky ofině to naštěstí nebylo vidět, ale i tak si dávám na aplikaci pozor a pokud chci nanášet více vrstev, pokaždé obličej přestříkám sprejem Fix+ od M.A.C, který umí pěkně propojit všechny pudrové produkty. 

Minerální make-upy bych obecně nedoporučila těm z vás, které máte hodně suchou pleť, protože by zbytečně zdůrazňoval suchá místa na pleti. Pro nás mastnější nebo smíšené typy je to skvělá alternativa, pokud chcete vypadat přirozeně a nechcete už např. používat další zmatňující nebo fixační pudry. Make-up jsem nanášela rovnou na tvář ošetřenou pleťovým krémem a nepoužívala jsem žádné báze. Trochu jsem si odsypala do víčka a make-up jsem pak pomocí kabuki štětce nanášela na tvář. Dejte si pozor, ať na štětci nemáte zbytečně velké množství produktu a nanášejte ho raději postupně na jednotlivé části tváře (mě osobně to tak vyhovuje nejvíce). Pokud nechcete používat další korektor např. k zakrytí pupínků nebo jiných nedokonalostí, je možné použít i make-up a jen ho maličko více navrstvit. Zkoušela jsem tak zakrývat i kruhy pod očima, ale po několika hodinách to nevypadalo moc pěkně a bylo vidět, že je kůže okolo očí sušší a make-up trochu zalézal do jemných vrásek a linek a oční okolí zbytečně vysušoval. V tomhle ohledu fandím pořád víc klasickým tekutým korektorům. Celková výdrž je velice slušná a na to, že pod make-up nedávám žádnou bázi ani další pudr, tak v super stavu mi dá tak 8 hodin. Potom z problémovějších míst (u mě nos a brada) začíná trochu slézat a žádá si korekci. Jinak nos a bradu potřebuji přepudrovat tak po 4 hodinách od aplikace, ale tohle je u každého samozřejmě individuální.




U make-upů můžete vybírat ze 3 variant - krycí, matující a rozjasňující



Odstín jsem myslím trefila výborně a aktuálně mi skvěle sedí - není ani do růžova ani do žluta a tak to mám nejraději :)



Pokud si nejste výběrem odstínů jisté, není problém si objednat i jejich vzorek (ZDE). Barevná škála odstínů je opravdu široká a přijdou na své i ty z vás, které mají ultra světlou pleť a máte problém sehnat padnoucí make-up. Jinak vzorky je možné objednat i od tvářenek, korektorů nebo očních stínů.




Vyzkoušela jsem i vzorky matujícího make-upu a na pleti příliš nevidím rozdíl mezi tímto typem nebo krycí verzí, kterou mám v plném balení. Nedokážu tedy říct, jaký je mezi nimi zásadní rozdíl, ale co se výdrže i krytí týče, přišly mi stejné.





Oční stíny (Cardamon) - koupíte ZDE za 187 Kč

Oční stíny mi svou barvou trochu evokují hráškovou polévku říznutou špetkou kari :) Mám moc ráda zelené odstíny očních stínů a zvlášť teď na jaře po nich ráda sahám. Aplikace není nijak výrazně náročnější, než u klasických lisovaných stínů a opět jsem si před nanesením stínů odsypala menší množství do víčka a štětcem poté aplikovala na oči. Stíny se dají celkem dobře vrstvit a stín můžete nanést buď v jemné vrstvě, kdy barva není tak intenzivní nebo maličko přidat a barvu víc podtrhnout. Bohužel stíny považuji za nejslabší článek všech produktů, protože ač jsem pokaždé použila bázi, tak se mi po několika hodinách stíny i tak slily a ztratily na intenzitě. Celkově daly tak 5 hodin, což není moc a jsem zvyklá, že mi stíny v pohodě s bází dají i celý den. Lepšího výsledku jsem docílila jen když jsem tyto stíny nanesla přes jiné pudrové stíny, které tvořily podklad. Ano, mám hodně mastná víčka a bez báze u mě nemají šanci ani nejdražší stíny na světě, ale pokud mi nedrží ani s bází, tak je bohužel doporučit nemůžu.





Tentokrát je bilance velice příznivá a až na jeden produkt jsem velice spokojená. Největším oblíbencem se nečekaně stala tvářenka, která má prostě nádherný odstín a moc se mi líbí. Velice mě potěšila i kvalita štětců a efekt, který dokáže s pletí vykouzlit make-up. Zklamáním jsou pro mě oční stíny, i když ty z vás, které nemají tak mastná oční víčka, by mohly být více spokojené. Líbí se mi celkové provedení produktů a jako plus beru rozhodně i příznivou cenu. Eshop se mi také vzhledově líbí a myslím, že je pěkně přehledný a dobře se v něm orientuje. Celkově mě Annabelle Minerals vážně baví a dávám palec nahoru :) Rozhodně stojí za bližší prozkoumání a třeba oživení vaší kosmetické taštičky :)

Znáte tuto značku? Co vy a minerální make-upy, stíny nebo tvářenky? Používáte podobné produkty? :)

*

21 komentářů:

  1. Tvarenka vypada moc dobre, ta me zaujala. Mineralni make-up mam od Cosm'etiky, je fajn, pouzivam ho v lete na dovce, ale urco bych nevymenila za klasicky make-up.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem už zaznamenala, ale nic jsem od ní zatím nezkoušela. Líbí se mi tvářenka i makeup. Momentálně používám minerální sypký makeup a je to výborná věc. Moc hezký článek
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Používám minerální make up od Lily Lolo. Tohle by mohla být dobrá alternativa.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, zaujalo mě to. Ráda se podívám a popřípadě objednám nějaký vzoreček. Děkuji za tip.

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Minerální make-up chci zkusit na léto a tenhle vypadá dobře. Stejně tak tvářenka. :)

    OdpovědětVymazat
  6. já značku neznám, alespoň jsem si opět rozšířila kosmetické obzory :)

    OdpovědětVymazat
  7. Minerální věci mě nikdy moc nelákaly, ale tohle vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. O téhle značce už jsem zaslechla, ale zatím jsem nic neměla, rozhodně mně ale láká:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už právě dlouho chci nějaký minerální makeup zkusit, tak mě to zaujalo hodně. Trochu se bojím ale odstínu a taky škoda toho poštovneho, které mi přijde zbytečně drahé :/

    OdpovědětVymazat
  10. Minerální věci nevlastním,ale ta tvářenka vypadá dost dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. Znacku vubec nepoznam, ale vypada velmi dobre ;)

    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. O značce stále čtu, ale ještě od ní nic nemám.

    OdpovědětVymazat
  13. Minerálny makeup mám a chystám sa na ´další.... možno tento (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  14. túto značku som zaregistrovala už pred nejakým časom a tá lícenka vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda, že nemáš fotky i na obličeji, takhle je to recenze tak napůl no :/

    OdpovědětVymazat
  16. už jdu googlit eshop a zkusím určitě vzorky makeupu a tvářenky

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím proč, ale přírodní dekorativka ve mně budí domněku, že to prostě nemůže fungovat :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Značku som už zaregistrovala a nebyť toho, že sa snažím nájsť minerálny makeup s dokonalým krytím, u mňa je dôležité jeho správanie sa na pleti, teda či oxiduje alebo nie. Nedá mi však nepriznať sklamanie - čakala som tú "pleť ako z photoshopu". Dáš si takú veľkú námahu s napísaním textu, s nafotením pekných obrázkov, ale ten, ktorý očakávame najviac (ako produkt vyzerá reálne na tvári) už nie.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky by mě zajímaly fotky na obličeji, obzvlášť make-upu. :-) Já zkoušela Bare Minerals a The Body Shop minerální make-up, ale nějak mě to nenadchlo. Chtěla bych ale ještě otestovat Lily Lolo. Od té mám tvářenku a jako jo, je super, ale častěji prostě sáhnu po klasických, se kterými je to rychlejší. Rozhodně oceňuji možnost objednání vzorků, možná časem otestuji.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta tvářenka mě opravdu zaujala. :) Jinak krásný článek!
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Makeup i tvarenka se mi celkem dost zalibila. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)