sobota 20. února 2016

Vyhraj novinky od DOVE

Všimly jste si toho, že se některé obaly přípravků Dove trochu převlékly do nového kabátu? Pro dvě z vás tu mám balíčky zbrusu nově zabalených produktů z řady Intensive repair, která obsahuje šampon, kondicionér, expresní kúru a bezoplachový kondicionér na vlasy. Tato řada obsahuje technologii Nutri Keratin actives, která vlasy vyživuje a ozdravuje. Jestli byste produkty rády vyzkoušely, tak není nic jednoduššího, než se zúčastnit :)






Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 20.2.- 28.2.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes Facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 28.2.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (20.2 je 1, 21.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)

59 komentářů:

  1. ty produkty vypadají super! :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz < je tam i email:)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Dove je zkrátka stálice. Je pravda, že na vlasy jsem asi zatím nic nezkoušela, což je možná chyba. :) Hra.Lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dove pripravky mi moc vyhovuji, skvele darecky :) sleduju jako Veronika Parizkova , VeruKru@seznam.cz noveho kabatku jsem si zatim nevsimla tak pri pristi navsteve drogerky omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká soutěž, je to už nějaký ten čas, co jsem přípravky na vlasy od Dove zkoušela...

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    snad se na mě po dlouhé době usměje štěstí a něco vyhraji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle nové řady od dove jsou moc fajn :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ja sice neviem či sa obaly nejakým spôsobom pomenili ale šampón intensive repair od dove je podľa mňa perfektný. Dlho som používala Elseve modrý od Loreal a keď ho akosi prestali vyrábať, lebo ho už neviem nájsť musela som si nájsť náhradu. Tento DOVE mi pomohol proti lupinám a zároveň proti rýchlemu masteniu :) pre mňa je to top ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná soutěž, něco takovýho bych potřebovala na ty svoje zničený vlasy :(

    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. hrozně se mi líbí, jak Dove obnovuje svoji kosmetiku a ráda bych od nich něco vyzkoušela, vypadá to výborně (i přesně pro můj typ vlasů). polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Minulý týden jsem si kupovala můj oblíbený šampon je to ten zlatý s oleji a všimla jsem si, že u některých produktů je nový obal a i u mého oblíbeného šamponu:) Dove mám moc ráda, hlavně ty jejich šampony a krémové sprchové gely takže výhra by mi udělala velkou radost a určitě ji využila:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj! Rada sa zúčastním… Prvaaaaa 🦄😘

    OdpovědětVymazat
  13. Od Dove jsem na vlasy ještě nic neměla a ani jsem nečetla moc pozitivních recenzí. Ale stejně chci od téhle značky něco zkusit, abych si udělala vlastní názor :) Sprcháče má Dove boží, tak třeba mi můžou sednout i produkty na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké obaly, ráda bych vyzkoušela tyhle produkty :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. super soutez
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Ráda bych vyzkoušela, tak se zapojuji:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dove mám moc ráda, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Produkty vypadají zajímavě, ráda bych je vyzkoušela.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dove je super značka :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Dove používám moc ráda na pokožku. Přijde mi to jako taková ta klasická, jemná a nedráždivá péče. Působí na mě, jako by všem dodávala jemnost a jednoduchost. :) Ale ještě jsem nikdy nepoužívala nic na vlasy od Dove. Možná to někdy zkusím.
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda se zapojím, pro ty moje vysušený vlásky by to bylo ideální.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. ráda bych vyzkoušela :) danasetvakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Novinky vypadají moc dobře :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Skvele!:-)
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  26. Dove mám hodně ráda, takže by mě vyzkoušení této řady dost lákalo. Beztak dříve či později v drogerii neodolám :))

    OdpovědětVymazat
  27. Kosmetiku Dove mám moc ráda a tím pádem i ráda vyzkouším další jejich produkty ;-)

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. GfC: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sledujem :)
    vyzerá to super
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. moc ráda se zúčastním... Tvůj blog sleduju pravidelně, ale spíš prostřednictvím instagramu... postneš, že je nový článek a já se pak doma někdy mrknu :) jinak to nový balení vypadá o dost líp, tak jako víc exkluzivně, než to předchozí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tohle vypadá na to, že by mi to mohlo na hlavě konečně zase udělat vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  33. Ráda se zúčastním, přípravy vypadají skvěle a určitě bych je ráda vyzkoušela :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Toto by som na moje kučeravé vlasy prijala.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Produkty vypadají skvěle, nejlépe podle mě asi šampón a bez oplachová pěče. Tvůj blog sleduju okolo necelého roku a můžu jen a jen chválit. Jsi skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. taky jsem si všimla že u hodně produktů změnili obaly, přišlo mi že to začalo s tou novou řadou spa...
    každopádně bych ráda vyzkoušela něco nového, třeba se mi poštěstí :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Novinky teda vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Krásná soutěž, já bych je tedy opravu ráda vyzkoušela, jelikož už jsem téměř třičtvrtě roku nebyla u kadeřníka, tak mám vlasy velice zničené a nějaké to ozdravení nutně potřebují. email: dvorakova0sarka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Už dlouho chci vyzkoušet...jen se k tomu dokopat..:D k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. nejvíce mě zaujala expresní kůra a bez oplachový sprej :) v drogérii jsem zatím pokukovala po "zlaté" variantě.
    (davidova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadaji zajimave foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. super :) dove se většinou vždy v naší koupelně najde. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Dove je super, mam moc rada :) majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moc pěkné obaly :)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Od dove jsem zkoušela z těch novějších produktů třpytivý tělový olej a je boží. Ještě se časem chystám na další :-D na vlasy jsem ještě nic nezkoušela, takže tohle by byla dobrá příležitost :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Super, to bych chtěla vyzkoušet :) halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ráda bych vyzkoušela :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. DOVE intensive repair je skvělá řada! Mela jsem ji naposledy asi pred rokem. Musim sampony casto střídat, protože pak si vlasy zvyknou a efekt uz neni takovy. Rada bych vyzkoušela tuhle "vytunenou" řadu a jejich nove přípravky.
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)