sobota 6. února 2016

Valentýnská soutěž - vyhraj vůni Christina Aguilera

Víkend je tu a s ním i poslední valentýnská soutěž. Tentokrát ryze pro slečny a dámy, které mají rády vůně od slavných zpěvaček. Pro 5 z vás mám novou vůni Touch of seduction od Christiny Aguilery, která je již osmou v pořadí.

Když Christina vůni vytvářela, vybírala ingredience, které jsou hřejivé, svůdné a vášnivé. Ve složení můžete cítit:


hlava - bílé frézie, maliny, liči

srdce - cukrová růže, květ irisu, zimolez

základ - pižmo, santalové dřevo, vanilka



Jestli máte vůně Christina Aguilera rády nebo chcete krásný voňavý dárek, tak není nic jednoduššího, než se právě teď zúčastnit a zasoutěžit si o ní :)





Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod tento článek. Soutěž začíná dnes a končí 11.2.2016 ve 20h. Do komentáře napište, jestli svátek svatého Valentýna slavíte nebo co je pro vás symbolem lásky :)

3) do komentáře připište i váš mail, abych vás po ukončení soutěže mohla co nejdříve kontaktovat




V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)

103 komentářů:

  1. Skvelá súťaž:)
    GFC: vaja vaja
    Ja Valentína neslávim, nepovažujem to za postatné:)
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)
    Já Valentýn trávím sama.. :D Ale většinou si udělám pohodičku a koukám se na film. :) julieme@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle vůni miluju! :) Celkově mám ráda vůně od Christiny, jsou super a dlouho vydrží :)
    Valentýna moc neslavíme, spíš si jen uděláme třeba nějakou dobrou večeři. Symbolem lásky je pro mě, když mě přítel překvapí v jiný den než na Valentýna :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jej vône sú úžasné a táto nebude výnimkou :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Symbolem lásky je pro mě můj manžel, svátek neslavíme máme přeci první máj. :-))
    eriuchytilova@gmail.com sleduji všude

    OdpovědětVymazat
  6. Krasna soutez :) S vunemi od Ch. Aguilery zkusenost nemam, ale podle toho slozeni musi vonet krasne :) Svateho Valentyna nejak extremne neprozivame, ale nejaky maly darecek (cokolada, kvetiny,...) si dame, popr. jdeme na veceri nebo do kina :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pardon,zapomnela jsem email - zakov77@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  8. My Valentýna neslavíme, řadím se k těm, co jim ten svátek přijde strašně umělý. My slavíme na naše výročí, dříve vztahu a teď letos poprvé budeme slavit výročí svatby.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Svátek neslavim
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekná vôňa, potešila by :-)..ja som parfémový maniak, škoda že je to taký nákladný koníček a ja som na materskej :D..ale super súťaž :-D
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Valentin neoslavujeme, ale vona by ma potesila ;)
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Úplne som zabudla napísať odpoveď na otázku :-D..Valentína oslavujeme len tak symbolicky, že si dáme čokoládku príp. dostanem kvietok, keby nám mal kto postrážiť dcéru tak by sme šli možno aj na večeru, ale takto všetka romantika odpadá :-D

    OdpovědětVymazat
  13. svátek valentýn moc nemusím, ale s manželem si vždycky dáme v ten den nějakou drobnost :) a dorbnosti si dáváme i během roku, vždyt si nemáme říkat jenom jeden v roce s tím druhým, že ho máme rádi ne ;) youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Valentýna s přítelem slavíme dobrým jídlem.:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji jako j.salomounova
    Valentýna neslavíme, lásku slavíme každým dnem kdy jsme spolu :)
    j.salomounova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ani ne, ale po valentýnském svátku mám ráda zlevněné bonboniéry. :D
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Teda Christina vydává vůně jak na běžícím páse :)

    OdpovědětVymazat
  18. Valentyna slavime dobrou večeří a spolecnou koupelí :-) bar.vit@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Valentýna neslavíme, prostě jsme si tento svátek nějak nepřisvojili, nezvykli si na něj. To, že se máme rádi,si můžeme dávat najevo kdykoliv ;-)
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Na Valentína sa teším, určite zbehneme niekam na večeru a budeme radi, že môžeme byť spolu, a keďže priateľ má pred Valentinom narodeniny, o to viac oslávime. Co sa týka darčekov, niečo malé si určite podarujeme. pastierovad@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Svatého Valentýna slavíme jen tak symbolicky, dostanu květinu a dáme si nějaké drobnosti. Mnohem bližší mi je 1.máj:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. S přítelem jsme spolu už šest let a nikdy jsme Valentýna nijak neslavili, nějak tento svátek jde kolem nás, ale bylo by fajn vyhrát dáreček:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Valentýna slavíme spíše sporadicky. S manželem jsme spolu zatím jen 9 let a stále si každý den říkáme mám tě rád. Na valentýna si prostě dáme pusu, zajdeme na nějakou večeři nebo se i přes manželovu alergii dočkám kytky. Doufám, že nám to takovéhle vydrží už pořád.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. S přítelem Valentýna slavíme, dáme si nějaké dobré jídlo, dáreček co potěší a hlavně strávíme celý den spolu :)

    OdpovědětVymazat
  25. ještě mailík jsem zapomněla smolkovamarketa@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já Valentýna neslavím velkolepě, ale většinou vyrobim nějakou blbost, koupim nějakou sladkost a takovýhle podobný maličkosti :). Uvidíme, co to bude letos :)

    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Valentýna sice nijak zvlášť neslavíme, třeba si jen uvaříme něco dobrého, ale nic proti tomuto svátku nemám. Je pravda, že ještě před pár lety bych si jako mnozí postěžovala na jeho komerčnost apod., ale čím jsem starší, tím spíž pro něj mám pochopení a představa udělat si zrovna tento den trošku speciální mi nepřipadá nepříjemná.
    hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Nie, neoslavujem. Ak máte niekoho radi môžete mu to povedať hoci kedy, nie len na Valentína.

    OdpovědětVymazat
  29. Neoslavujem, ak máte niekoho naozaj radi môžete mu to povedať hoci kedy.
    tutamchamos@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Valentýn neslavím, ale vůně mě zaujala :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkná soutěž:) já Valentýna taky nijak neslavím..

    OdpovědětVymazat
  32. My Valentína oslavujeme vždy dobrou večerou v reštaurácii a nejakým milým darčekom, napríklad kvetinka či nejaké sviečky alebo voňavé prípravky do kúpeľa,napr. z Manufaktury. To nás poteší vždy :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Valentýna moc neslavím, maximálně nějakou večeří a letos asi ani to ne :) halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC Genevra. Valentýna neslavíme, jen si dáme nějakou drobnost v podobě čokoládové bonboniery. Symbol lásky je pro mě srdce. Takže na takový svátek potěší cokoliv ve tvaru srdíčka.
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nedá se říct, že bychom Valentýna vyloženě slavili, ale rádi si třeba zajdeme na nějakou večeři nebo jedem na nějaký výlet, prostě si ten den užijem. Symbolem lásky je určitě srdíčko :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Valentýna nijak neslavím. Ale parfém vypadá moc hezky a ráda bych ho vyzkoušela.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Valentýna slavíme tím, že si uděláme hezký výlet a pak večer dáme vínko, vanu a nějaký romantický film :)
    katka.hojovcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Valentýn slavíme, dokonce ho mám raději než první máj, který vlastně neslavím nijak. Určo v neděli zajdeme na večeři, uděláme si hezký večer a dáme si nějakou maličkost. Jelikož má přítel rád sladké, tak se ještě chystám dělat pralinky.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Jedeme s přáteli na chatu, takže žádná romantika. Spíše to bude hezká kocovina :-D
    michaela.vyhlidalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Valentýna neslavím,ale první máj ano.Taková pusa pod břízou dokáže omladit <3 <3

    OdpovědětVymazat
  41. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Symbol lásky to pro mě je, ale zrovna teď ho nemám s kým slavit.

    OdpovědětVymazat
  42. Jsem parfémový maniak, to by bylo něco pro mě :)
    GFC: Kateřina Kalábová
    Valentýna neslavím, přijde mi to komerční, ale letos asi udělám vyjímku :D

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Valentýna nemusím, ale proč ho nevyužít a nezajít na dobrou večeři ;))
    Parfém vypadá slibně, miluju maliny.
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Valentína nijak zvlášť neoslavujem. Večer si pustím film a papám čokoládu. :D

    OdpovědětVymazat
  45. Valetýna neslavíme, máme 3.2. výročí takže si to náležitě užijeme tento den. Navíc jít do restaurace plné zamilovaných štěbetajících párů mi není úplně příjemné.
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji GFC-Petra Brázdová
    Valentýna slavíme většinou tak, že si s manželem zajdem na nějakou dobrou večeři. :-)
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ja Valentín neoslavujem :-(
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Neslávim to veľkolepo, ale slávim.)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Gfc: Adéél
    Valentý slavíme s přítelem tak, že si jenom dáme nějakou drobnost :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ta vůně vypadá podle popisku fakt krásně! A jinak co se týče Valentýna... koupila jsem příteli sice malý dárek, ale jinak neslavíme. On mi občas dá třeba kytičku jen tak a já jemu třeba upeču něco dobrého taky jen tak. Není potřeba nějaký zvláštní den. :) katerina.antos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Neslavíme přímo Valentýna, ale to že jsme 14.února počali naše dvojčata :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. My sv. Valentyna taky neslavime. Zadne darky si nedavame a nijak ten ruzovo cerveny den neprozivame :) pro me jsou symbolem lasky nase prsteny ;) a pak drobnosti kazdodenniho zivota, kdyz mi rano prichysta snidani, da mi pusu kdyz odchazi do prace a pusu kdyz prijdu domu, nebo kdyz se chce pritulit..tak nejak. (monika.macounova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  53. n.princess@azet.sk
    neslavim lebo nemam s kym , ale niekedy si kupim niečo pekne :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC Vendula Janků
    Svátek slavíme jen decentně nějakým milým dárečkem :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Valentyna slavim. Prijde mi to romanticke :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. S pritelem Valentyn slavime, ale nutne to vzdycky nemusi byt 14.2. ... nekdy si ho udelame i vickrat do roka proste jen tak

    OdpovědětVymazat
  57. Valentýna neslavím, slavím 1. Máj, který mi neřijde tolik komerční.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Valentína s drahým slávime len ak pripadne na piatok, sobotu alebo nedeľu, inak to veľmi neriešime :-)

    kee@post.sk

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  59. Neslavím Valentýna, ani Silvestra, Nový rok a podobné "svátky", protože jsou jen uměle vytvořené - lásku přece člověk může projevit kdykoli a nemusí čekat, až na to v kalendáři vyhradí speciální den =)
    Miquila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Valentýna moc neslavím. Nemám s kým. :D A často mi dojde až druhý den, že vlastně byl Valentýn. :) Myslím si, že je celkem zbytečné slavit Valentýna stylem, že je to "den lásky" a očekávat od partnera nějaké gesto. Sama moc dobře vím, že si někdy ani neuvědomím, že nějaký byl a pak je ten druhý třeba zklamaný, že na něj partner zapomněl atd. Lepší je trávit společné okamžiky tak nějak celoročně a neklást příliš důraz na "den D" :)

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Valentýna většinou nijak neslavíme, ale vůní není nikdy dost ;) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Valentýn neslavím. Lásku si člověk může dokazovat denně :) ale když vyjde tento den na víkend dopřejeme si s přítelem luxusní koblížky ve tvaru srdce z pekárny u nás ve městě :D
    zaneticaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Valentýn nijak zvlašť neslavíme. S přítelem si většinou zajdeme na večeři a hotovo :) elikocickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. pro mě je svátkem lásky spíš první máj, kdy mám zároveň narozeniny, takže vždycky nějakou tu pusu pod třešní dostanu :))) Valentýna neřeším, možná něco dobrého upeču nebo uvařím :)
    (davidova.misa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC: Terka Černá
    Valentýn extra neslavíme. :) Většinou si jen dáme maličkost nebo si vyrazíme na večeři. :)

    OdpovědětVymazat
  66. Valentýna pravidelně slavíme dobrou večeří v naší oblíbené restauraci.
    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Valentýna vůbec neprožíváme, možná jednou jsme si dali dárek a to ty "zamilované" kartáčky Curaprox a to vlastně nebylo ani kvůli tomu, že byl Valentýn :D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Valentýna jsem nikdy neslavila, to spíše 1.Máj či výročí :) Ale proč si s partnerem neudělat radost třeba i jen nějakou malou hloupostí ;) :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj,
    Valentýna nějak zvlášť neprožívám a jsem ráda, že ani přítel ne :-D Koupíme si něco dobrého a mlsáme večer u televize, nebo něco dobrého uvařím nebo si zajdeme na večeři, ale to děláme vlastně celkem často :-) Vůně od Christiny Aquilery miluju, takže bych byla hrozně ráda, kdybych ji vyhrála :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Valentína oslávim s priateľom. Pôjdeme na dobrú večeru a potom si pri sviečkach urobíme pekný romantický večer.
    luciaka0@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  71. GFC: Terka Černá
    Valentýn extra neslavíme:) pouze nějaká maličkost nebo společná večeře:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. sleduji a super soutez
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. My Valentýna neslavíme, vždy, když jsme s přítelem spolu, tak se snažíme udělat si hezký den. A lásku si nejvíce vyznáváme činy, víme, co má ten druhý rád. :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. My Valentýna oslavujeme jídlem, jak s přáteli, tak s přítelem :)
    lindakukolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Valentýna neslavíme, symbolem lásky jsou pro mě spíš takové ty maličkosti, které mě potěší vždycky nejvíc:)
    max. Valentýn vnímám jako příležitost jít někam na večeři nebo tak.
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Valentýna s přítelem slavíme, zastáváme názor, že každá oslava ať už lásky nebo čehokoliv jinýho, je dobrá. Nekupujeme si teda vyloženě dárky, ale chceme si ten den užít spolu a nasávat do sebe ještě víc zamilovanosti. Minulý Valentýn jsme byli na tříchodové večeři, totálně se přejedli a nakonec jsme skončili doma přejedení, že jsme se skoro nemohli pohnout...takže ne úplně dokonalá romantika jak z filmu, ale o tom to podle mě je...těším se, až budeme za x let vzpomínat, jak jsme se totálně přejedli a z chtivých milenců byli spíš dva tuleni :D niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji jako lenca.
    lencaklimova@seznam.cz
    Valentyna s manželem neslavime.
    A symbolem lásky jsou u nas dvě děti, ktere spolu mame.

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj🌷, na Valentina ideme vacsinou do kina a na dobre cafe🤗.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Valentýna moc neslavím, ne že bych to úplně odsuzovala, líbí se mi, že mají zamilovaní o důvod víc si na sebe udělat čas, ale jsem asi trošku staromódní a svátek lásky je pro mě rozhodně 1. máj :-) i tím, že všechno venku kvete a nasvědčuje to tak nějak tomu cítit se víc romanticky, než mrznout v únoru :-) i když letos ani taková zima není :-D symbolem lásky je tak pro mě rozhodně víc rozkvetlá třešeň než srdíčková výzdoba v obchoďáku :-)

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojky, my něco jako Valentýna neslavíme. Máme v březnu výročí a to je pro mě svátek lásky mnohem víc, než Valentýn :) Ale třeba se mi líbí Svátek srdcařů, co vymyslel ZOOT, to mi přijde originální.
    Jinak symbolem lásky pro mě nejsou žádná velká gesta nebo dary, ale takové ty malé každodenní drobnosti, jako když třeba přinese jen tak moji oblíbenou čokoládu, nebo když přijdu domů a je uklizeno, abych já se mohla povalovat a odpočívat :))

    OdpovědětVymazat
  81. Vune od chris jsou skvele, i to baleni je celkem pekne ikdyz pravda ze uz by to chtelo zmenu. Ja valentyna naprosto ignoruju, at uz jsem zadana nebo sama:)

    OdpovědětVymazat
  82. Už dávno jsem si kupovala některou z vůní od Christiny. Je to můj mladický vzor, milovala jsem její první alba a měla jsem menší sérii jejich voňavek, které jsem každé vánoce sbírala. :D Teď už ty novinky vůbec prozkoumané nemám. Moc pěkná soutěž, třeba se u mě zase objeví obsese... :)
    Jinak co se týče Valentýna, tak ho slavíme/neslavíme. Dárky si nedáváme, ale vždycky chceme být prostě spolu a třeba si i zajít někam na oběd či večeři, mají totiž v ten den skvělá valentýnská menu, která jsou i výhodná a naprosto chutně vypadající! :D

    OdpovědětVymazat
  83. Valentín je pre mňa taký milý "sviatok", s priateľom si dáme super večeru, prejdeme sa po meste, dostanem ružičku, od motýlika alebo nejakú inú drobnosť, ja to mám rada, keď je okolo mňa toľko lásky. Je to deň, kedy odloží pracovné povinnosti, vie, že dnes som iba ja a podľa toho sa mi aj venuje, každodenne nato bohužiaľ čas nemá, keďže má dôležitý pracovný post :-/. A ešte ma zoberie na kávu, spraví mi raňajky, no kto by to takto nechcel :-D. Všetkým držím palce :-).
    dadalajfblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Svátek svatého Valentýna slavíme každoročně už 20 let. Já vždy dostanu nějakou tu sladkost a manželovi kupuji nějakou originalitu. Pak uvařím dobrou večeři a večer zakončíme dobrým sexem.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Valentýna neslavím, ani jsem nikdy neslavila. Pro mě je symbol lásky to, když se ke mě manžel i po 17 letech před spaním "přimazlí" :-)

    OdpovědětVymazat
  86. Valentýna moc neslavím,radši mám první máj. Symbolem lásky je pro mě červenà barva.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. No, prečo nevyskúšať :)...
    Mail na blogu.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  88. Valentýna slavíme, ale přitom ne. Máme totiž výročí 11.února, takže nám jde především o něj :) Ale nejsem odpůrce tohoto svátku, když se slaví něco hezkého, jsem vždycky pro! :) Jinak vůně Christiny Aguilery mám ráda, vlastním tu původní, která nese její jméno a když chci vonět tak nějak čistě (zní to asi hloupě, ale svěží vůně mi nic moc neříkají a když nechci těžkou vůni ani ovocnou, šahám prostě po této) a nejnovějším přírůstkem je Woman, kterou už mám půlku fuč a baví mě. Složení této vůně vypadá náramně, budu si ji muset někde načuchat, to je tutovka :D No, ale kdo ví, musím věřit ve výhru, že? :D :)
    Sleduju tvůj blog už dlouho a ráda.
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Slavím a hlavně vím, že to není "hloupej americkej svátek" jak mnozí tvrdí. Každá oslava lásky se počítá :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Tento svátek nijak zvlášť neslavím, nicméně je rozdíl, když je člověk sám a nebo s osobou, kterou miluje.
    p.novotnaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Valentýna neslavím, ale občas si koupím nějaké valentýnské edice kosmetiky, ty jsou fajn :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. ahoj Rendy,
    Valentýna neslavíme...Pro mě je symbolem lásky to, že za mě můj drahý občas uvaří, vynese koš nebo nakoupí a nevadí mu mé no-make- up dny, tepláky a účes ala hovňous na temeni.Mou jedničkou se stala Olympea od PR.Ale kdyby se na mne usamálo štěstí, vím, komu bych vůni darovala.Třeba právě Valentýnu :-)

    OdpovědětVymazat
  93. S přítelem Valentýna neslavíme, protože nechce :( prý americké blbosti nebude slavit néé :D ale na prvního máje jdeme pod třešni, to jo :) Já si myslím, že není důležité slavit tyto svátky. Nejdůležitější je být s milovanou osobou šťastný, v harmonickém vztahu bez velkých hádek a vyčítání. Pro mně jsou symbolem lásky i maličkosti, které zahřejí u srdce a to, že člověk může milované osobě opravdu věřit, že i přes maličké neshody má cenu za vztah bojovat a že se může se vším svěřit..
    Takže Valentýna neslavíme, ale kouzelné okamžiky přeci mohou být nejen 14. února. Třeba když mi miláček z vlastní iniciativy vystřelí růži na střelnici, ale přesto se tváří jak největší drsňák, že na romantiku přece vůůůbec není :D ♥

    evikku.blazkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ahoj Rendy, na svátku sv. Valentýna se mi nelíbí to, že se jedná o masovou akci. Tak a teď slavte, vyznávejte si lásku a kupujte dárky. Přijde mi to jako téměř až povinnost. Spíše ocením to, když na mě přítel během roku myslí a vzpomene si třeba při nákupu na něco, co např. ráda jím a koupí mi to, aby mi udělal radost :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Valentýna neslavím, ale nikomu ho neberu ;) raději mám českou klasiku a políbení pod třešní

    OdpovědětVymazat
  96. Já sv. Valentýna neslavím, i když mám za přítele Američana. Pro mě je symbolem lásky to, že mi donese jídlo do postele po perném dni:)) A jinak mi vždy jako symbol lásky přišla holubice, kvůli čistotě a nezkaženosti.

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Valentýna neslavím, maximálně si s přítelem uděláme nějakou dobrou večeři a strávíme spolu čas pěkně v klidu a v pohodě. Symbolů lásky je podle mě spousta, co se týče hmatatelných věcí tak růžemi počínaje a snubními prstýnky konče, z nehmatatelných třeba objetí, polibek, ... :)

    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. slavili jsme, už neslavíme, jelikož se z toho stala velmi masová akce. raději si na sebe vzpomeneme a uděláme si hezkou chvilku v nějak jiný zajímavý den.
    koldoslav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. GFC - Diary of Girly Things
    Já Valentýna neslavím, ale od přítele dostávám každý rok růži nebo bonboniéru ve tvaru srdce, což mi dělá samozřejmě radost. Naštěstí to nedělá jenom na Valentýna, ale několikrát za rok mě něčím takovým překvapí, takže pro nás Valentýn není jediný den v roce, kdy bychom si vyznávali lásku nebo tak. :)
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. My s přítelem Valentýna moc neslavíme :) Myslíme si, že si člověk nemusí dokazovat lásku jen na svátek zamilovaných. Občas si třeba zajedeme na večeři nebo od přítele dostanu bonboniéru a růži. Ale žádné obrovské dary si opravdu nedáváme.
    Kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Skvělá soutěž:)
    Jinak Valentýna nijak neslavím:) Radši si vyznáváme lásku celý rok než povinně jeden den v roce.
    A každý máme své nálady a jen proto, že je 14.2. mě nemusí přítel tahat po večeřích, když já jsem mnohem radši, když přijde a pozve mě, když to neočekávám.To samé s dárečky a podobně. :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Valentýna také neslavíme, nějak nám tento svátek nepřirostl k srdci. Mnohem raději mám 1.máj :) Tradiční pusa pod rozkvetlou třešní nikdy nesmí chybět.
    bluberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)