pondělí 1. února 2016

Valentýnská soutěž | parfémy Paco Rabanne pro oba

Minulý týden jsem připravila soutěž pro pány a dneska můžou soutěžit rovnou celé páry :) Paco Rabanne si pro 2 páry připravil dámskou vůni Olympéa a pánskou Invictus, kterými si můžete zpříjemnit nejen nadcházejícího Valentýna :) Můžete tak vyhrát vůni pro sebe i svého partnera (oba výherci získají jednu dámskou a jednu pánskou vůni). 

Olympea mě doprovází celou letošní zimu a článek o ní si můžete připomenout ZDE. Věřím, že mnohým z vás se bude její trochu neobvyklá vůně líbit a výhra potěší nejen vás, ale i třeba vaší drahou polovičku :)



Obě vůně mají nově své odlehčené varianty Aqua, které se budou exkluzivně v předpremiéře v parfumeriích Douglas od 1.2

Reklamní spoty, které doprovází obě vůně. Pro dámy doporučuju mrknout zejména na tu na pánskou vůni Invictus, protože hlavní hrdina dokáže zpříjemnit den hned po ránu :)








Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.2.- 7.2.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvali/y na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 7.2.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (1.2 je 1, 2.2 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)

187 komentářů:

  1. Zrovna nedavno jsem tyto vune zkousela v parfumerii :) Jsou neskutecne

    OdpovědětVymazat
  2. Rada si zasoutezim, treba bude mit manzel necekany darek;)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ukazovala jsem parfém příteli a říkal, že vypadá krásně, tak soutěžíme :)
    Sleduji jako Veronika Pařízková
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy! :) Soutěže jsem se ještě nikdy nezúčastnila, tak to zkusím teď. K vůni jsem si poprvé přivoněla v Drážďanech a musím říct, že ten zázvor ji dodává úplně jiný rozměr! Nicméně, hrozně mě baví Tvé články a na Tvé recenze dost dám, takže pak se to projeví i v peněžence :D Mischa

    OdpovědětVymazat
  5. To by byl můj sen tyto vůně vyhrát.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vôní nie je nikdy dosť, takže sa rada zapojím ;).
    Mail na blogu :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Od Paco Rabanne jsem ještě žádný parfém nezkoušela, popravdě se na dražší vůně teprve "učím". Na Valentýna by to byl určitě hezký dárek a mě i přítele by určitě potěšil. :)

    GFC: Katarina
    Mail: katerina.krchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To má ale nádherné flakonky! :)))
    GFC Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Počula som na dámsku Olympeu veľa chváli tak si držíme palce :D :D.
    GFC: Olivia Zerili
    E-mail: zerilixd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. kristinkaherkelova@gmail.com hodne zaujímavá súťaž, takže sa musím zapojiť ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Olympea je naprosto nadherna vune. Tuhle zimu pro me top, tak by se mi dalsi baleni rozhodne hodilo ;).
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Opět krásná soutěž :) jo a ta reklama na pánskou verzi nemá chybu, po ránu velmi příjemné pokoukáníčko ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nooo, sice jsem k Vánocům dostala parfém, ale vůní není nikdy dost. Výhra by mě rozhodně potěšila!

    OdpovědětVymazat
  14. Super súťaž :)
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  15. I když Valentýna neslavíme, tak tohle by jsme si s manželem nechali líbit :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. to je tak dokonalá vôňa že si budem držať päste :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na tu dámskou vůni jsem zatím slyšela jen samou chválu, takže opravdu super soutěž...navíc ty flakónky jsou nádherné :))
    blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Som velmi zvedava na tu odlahcenu verziu Aqua :)

    OdpovědětVymazat
  19. tato vona sa mi zapacila uz podla tvojho clanku o nej a navyse dizajn je uzasny
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ó krásná výhra :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. tak to by bol nádherný darček pre priateľa a pre mňa na valentína, všade sa o nej vraví :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Parfémy vypadají skvěle :) na dámský jsem slyšela spoustu chvály, ale pořád jsem neměla příležitost ho zkusit :)

    Kikynoskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moc ráda bych parfém vyzkoušela. Má nádherný flakonek.
    Bkbauerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Velice zajímavá vůně, která má nádherný flakon :) Třeba se mi poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  25. nikdy jsem tyhle vůně nezkoušela, ale vždycky mě zaujaly v Sephora katalogu svým vzhledem

    OdpovědětVymazat
  26. Obe vune vypadaji moc lakave :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Moc pěkná videa :))) flakónky jsou velmi nápadité a odpovídají názvu, není o prostě JEN obal vůně. (davidova.misa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak tohle by byl úžasný dárek:-)
    Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Mala som vôňu Paco Rabanne Lady Million a bola mojou najoblúbenejšou.Rada by som vyskúšala aj túto novú vôňu Olympea :) Prajem pekný deň:)
    Môj email: janulienka25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Chtěla bych je :) radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Dostala jsem se k testeru, příjemná vůně. :)
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Moc ráda bych ji vyzkoušela :) peckovaveornika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. já jsem k těmhle vůním ještě nečichala, ale minimálně vzhledově vypadají úžasně :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Pěkné flakonky, tyhle vůně jsem nikdy nezkoušela :) bar.vit@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Nádherná soutěž!
    vojackova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Flakon je krásný, určitě bude o vůně:)

    OdpovědětVymazat
  37. No výhra by neskutočne potešila nás oboch :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Vůni Olympea mám jen ve vzorečku a voní nádherně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy,
    určitě bych byla ráda, kdybych vůně vyhrála, protože nevím, čím letos na Valentýna obdaruju přítele :-D Zkusím štěstí :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ty parfémy mají tak krásný flakonky!
    cleo.s@centrum.cz

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Vůně by se nám doma určitě šikly ;-) A ta reklama na pánský parfém je fakt pokoukání :-)

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Zkusím štěstí :-)
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vypadají krásně obě dvě:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Jeee, ráda se zúčastním soutěže :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. wow, ty flakonky vypadají moc hezky a Paco Rabanne´s Lady Million je naprosto nádherná vůně, tak tyhle by mohly být taky fajne :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Moc pěkné flakonky. Používám One Million, můj nejoblíbenější :)
    josefnovobilsky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Na tu dámskou verzi jsem už dlouho velmi zvědavá, takže by bylo krásné ji vyhrát :)
    milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Nádherná výhra, tak třeba budu dítě štěstěny.

    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tak tahle vůně by mě vážně zajímala :) a sleduji jako kateřina kalábová

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jee,tak ten flakónek je moc hezký!! :) Určitě ho výherci ocení :)
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Skvelá súťaž:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  52. Paco Rabanne má vždy dokonalé vůně. Hodně jsem o téhle vůni četla, takže bych vůbec nebyla proti ji vzkoušet na valentýna.
    wrosied@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Vypadají moc hezky. Ráda bych vyzkoušela.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ta vůně vypadá moc krásně - tedy obě...zatím jsme já ani přítel od této značky nic nevyzkoušeli. Takže doufám, že snad vyhrajem a vyzkoušíme...
    ymahdalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Tak ty vypadají vážně skvěle :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Rendy! :) Nikdy jsem nesoutěžila ani u tebe, ani u jiných blogerek, tak možná budu mít štěstí začátečníka. Zrovna se učím na státnice a tak by to pro mě byla pěkná odměna :)). Flakon je opravdu krásný :) . Jsi skvělá, jen tak dál! Marti

    OdpovědětVymazat
  57. Obě vůně vypadají nádherně, snad tak i voní...
    monika.book@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  58. Opět krásná soutěž :)
    Anitka-vs@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Olympéa je nádherná vůně! :)
    NagyovaJanca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahojky Rendy, určitě tyto voňavky krásně voní, proto zkouším štěstí :)
    svejkulina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Tuto vůni mám stále doma jako vzoreček z Cosmo Pop up party. :) miluji ji. :)
    janyska13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Už jen podle obalu vypadají skvěle, musím je někde v parfumerce očichat :)

    OdpovědětVymazat
  64. Tak zkusím štěstí :)
    ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. sleduju na FB i přes gfc
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Ty flakonky jsou nádherné
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zajimave duo :-), hlavne krasne a neobvykle flakony. denisabarkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. K tomu pánskému parfému by mohli dávat poukaz na pár dní po boku toho fešáka :D Jinak dámská verze moc hezky voní, tak třeba... :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Olympea a i Invictus voní nádherně. Zkusim štěstí:-)



    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, valentýnská soutěž, jak má být... Bára
    Baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. po Olympei túžim, odkedy sa objavila na trhu a Invictus môjmu drahému došiel asi pred pol rokom...takže výhra v tejto súťaži by bola úplná pecka a trefa do čierneho, chystáme svadbu, takže peniažky na nové voňavky neostávajú...:)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. No, ten pansky spot.. Wohoo <3 ... :D:D

    OdpovědětVymazat
  73. No, ten pánský spot... WOHOO<3 ... :D:D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Olympeu jsem si přála k Vánocům, bohužel to nevyšlo :-(
    drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Parfemy vypadaji dobre :)
    Lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Čím to je, že ty reklamy na parfémy jsou vždycky tak povedené? Takové reklamy by měli dávat v televizi pořád, a nikdo by už při reklamách nepřepínal na jiné stanice. Tyhle dvě mi přijdou obzvlášť povedené. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Krásná voňavá soutěž
    Sleduji jako Tereza Hradecká
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj Rendy,
    na vůně jsem naprosto ulítlá :o) Takže taky zkusím štěstí.
    Sigelinda.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Ahojda, no já Paco Rabanne mám ráda, black xs woman už mám doma několikátý flakonek <3

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Wau, to by byla výhra. Zatím jsem vůni nezkoušela, ale teda ty flakony-to je skvost. Přítel není zvyklej používat parfémy, zato nějaké poháry doma má, takže tenhle by se mu hodil do sbírky a možná by ho i nakonec používal :)

    OdpovědětVymazat
  81. Lákavá vyhra, už jsem vůni zkoušela v Sephore, ale zatím jsem odolala..

    OdpovědětVymazat
  82. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    O těchto vůních jsem toho četla už hodně, ale zatím jsem ještě neměla možnost vyzkoušet :( a flakonky jsou krásný :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Dokonalá vôňa a super súťaž tak prečo neskusiť šťastie :-)
    xpastierova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Velice lákavá soutěž. Zkusím štěstí. :)
    Sleduji přes GFC jako Johanka Xy.
    Můj e-mail je johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Pěkné vůně. To by byl super dárek k Valentýnu 😘 veruska147@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Tento parfém mám nějakou dobu doma, kupovala jsem ho hned jako novinku a je božský. Na podzim a zimu úplně ideální.

    OdpovědětVymazat
  87. Nádhera, všade čítam chválu na Olympeu, tak aj mužská verzia verím že bude nádherná :-)..Krásna súťaž, niekto bude mať obrovskú radosť :-)..
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Na túto vônu som počula zatiaľ len skvelé ohlasy. Už som si ju aj ovoňala v parfumérke a je vážne nádherná. Veľmi rada by som bola jej majiteľkou :)
    denisaslobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  89. Jééé :) tak o Olympeu si ráda zasoutěžím, ta vůně je úžasná! zkoušela jsem ji v parfumerii na zápěstí a po cestě domů jsem k ní pořád musela čuchat :D Uvažovala jsem, že budu fakt šetřit abych ji mohla mít, je na mně celkem drahá :( a to, že by měl parfém i můj přítel by byla taky radost pro mně 3:) :D

    Kdyby se mi náááhodou poštěstilo, přikládám email evikku.blazkova@email.cz a případnému výherci moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  90. ráda čtu Tvůj blog. luciechobotova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Zrovna o tomhle parfému nějakou dobu přemýšlím, že si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  92. Zkusím štěstí ☺
    apodus@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Dámský flakonek je krásný, ale ten pánský se mi teda vůbec nelíbí(asi jsem jediná komu připomíná urničku). MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Tuto vuni jsem ocuchavala v sephore a je nadherna ..:-) zkusim stesti :-) veronika-podesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Tééda to je parádní soutěž! zkusím štěstí v.july@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Páni, vypadají skvěle.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Doslova BOŽSKÁ vůně:))! Tfuj tfuj tfuj- pro štěstí :))
    Krásný den;)
    monygaal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj tak tohle je tedy super soutěž, držím vše palečky :)
    email: moravcova.anetka@seznam.cz
    Sleduji přes GFC jako: Aneta Moravcová
    Tak díky za všechny, že jsi udělala tuto soutěž a přeji hezký den, víkend, Valentýn :)

    OdpovědětVymazat
  99. Zkusím štěstí :) Krásná soutěž,která jednoznačně udělám někomu velikou radost ♥
    dolar89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Krásná soutěž, ještě krásnější ceny, Snad se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
  101. Tu bych zrovna strašně moc chtěla zkusit <3 ten flakon..ách :-)

    OdpovědětVymazat
  102. Olympea voní dokonale!
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Konečně jsem naučila v 25 letech používat přítele parfém, takže výhra by potěšila. :D

    OdpovědětVymazat
  104. Parfém Olympea bych moc ráda zkusila.

    OdpovědětVymazat
  105. Paco Rabanne vone milujem ! :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  106. Překrásná vůně, o kterém sním už tak dlouho a přítele by určitě potěšila pánská verze - ty flakonky jsou dokonalé ♥
    danielka.002seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Tak to musim zkusit stestiii 😊 Přítel má 13.2.narozeniny tak bych mela dalsi pekny darek ☺ a navic neco pro sebe co si chci uz nejakou dobu koupit ale nejak to nevychází 😢
    Pěkný den :*

    OdpovědětVymazat
  108. Tak kdyby tohle vyšlo, tak bych skákala až do stropu!!! :) A přítel má za týden narozeniny, tak by to byl parádní dárek :) třeba bude trochu štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  109. Zase super soutěž Rendy :) halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Krásný dárek k Valentýnu :) puflerovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Hrozně si přeju jí "očuchat"...a ten flakonek..áách :-) Pěkný den, Monča

    OdpovědětVymazat
  112. ráda se zučastním :-) dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. zuz87@centrum.cz
    Budem vonět 🙋🙆💝👌🌺

    OdpovědětVymazat
  114. zuz87@centrum.cz
    Budem vonět 🙆🙋💝👌🌺

    OdpovědětVymazat
  115. No páni, vždycky jsem chtěla nějakou vůni od Paco Rabanne vyzkoušet :-) tato má navíc úžasný flakonek

    OdpovědětVymazat
  116. parfémky vypadají uchvatně, moc pěkná voňavá soutěž

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ty reklamy jsou krásné, ale mě zaujala víc ta s tou krasavicí. Taky bych tak chtěla vypadat:))

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Nooo novy parfem by se fakt hodil :) rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    To by byl nejlepší dárek, vypadají božsky! ♥

    OdpovědětVymazat
  120. Olympea mě už láká nějakou dobu a s přítelem jsme na parfémy vysazení ♥ Opravdu pěkná soutěž Rendy :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Damska vune vypada nadherne, uz jsem po ni pokukovala, ale zatim odolavam ��
    Anezka.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Popis vůně zní velice zajímavě, Paco Rabanne dělá velice dobré vůně, které jsou neotřelé a dlouho vydrží, mám je ráda. :)
    anna.laudova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Tak to je úžasná soutěž! Už jenom najít tu drahou polovičku :D
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Tyhle parfémy mě na první pohled uchvátily, ty flakony! :)
    anna.repikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Krásná soutěž :-) Olympeu jsem ještě ani nevoněla, ale myslím, že Paco Rabanne nikdy neni krok vedle, Lady million miluju!

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj,
    o dámské vůni jsem slyšela, ale osobní zkušenost bohužel nemám. Na tvůj blog chodím pravidelně, hlavně tedy díky sledování fb, ale stát se pravidelným čtenářem přes GFC byl pro mě oříšek :D ale po chvíli jsem jsem to zvládla (PavlinkaPful) a tak ráda zkusím štěstí :)
    Měj se hezky.
    (pavlinka.bacova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  127. Podle popisu to vypadá jako vůně přesně pro mě :) Půjdu určitě vyzkoušet do parfumérky. michala.pernicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Olympea je naprosto boží parfém:)
    verca.sna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Já miluji styl těchto parfémů a úplně mě láká, mít ho ve své sbírce :)
    Tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. pásnkou jsem nezkoušela, ale dámskou ano, ještě než byla rozeslaná bloggerkám a je to příjemná vůně :)

    OdpovědětVymazat
  131. Strašně ji chci očichat, budu si muset najít cestu do parfumerky.. nebo jí rovnou vyhrát?:)
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Ahoj. Čítala som na tie parfemy dobre recenzie. Tak sa dúfam pošťastí . Pekný deň .
    erika.simaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Ty flakonky jsou naprosto božské! Zatím jsem jen mlsně chodila okolo, je mimo můj finanční rámec, tak zkusím štěstí :) miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Wow, z téhle soutěže jsem nadšená! :-) A ať už ji vyhraje kdokoliv, tak věřím, že bude nadšený stejně moc jako bych byla třeba já :-D
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Tak to by bylo super kdybych vyhrála!
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Pěkná soutěž :) čtu skoro každý tvůj článek tak třeba se na mě usměje štěstí
    betunka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Invictus měl přítel opravdu hodně rád (i já :-P) když procházel třeba uličkou v obchodě táhla se vůně za ním ještě pěknou chvíli.. fakt super vůně, na Olympeu jsem taky četla fajn ohlasy:) Děkuji za soutěž:) lucka.hudicakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Nejlepší parfém ze všech <3
    anet.novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Poslední dobou nemůžu přijít na vůni, která by vyhovovala mým požadavkům. Má tolik milovaná Chloé je mi tak odporná, že byste nevěřili! Nosí ji všichni, jdu do práce, v autobuse, ve výtahu, je cítit Chloé, je to jako písnička, kterou hrajou pořád dokola! Uplně si ji znechutíte... pravda je, že perfektní vůně nepotřebuje obří bigboardy a miliony reklam v telce. Tak asi nebyla ta pravá. zdraví Denisa deniliedee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Tak to by bye sen, kdybych vůně vybrála. Paco Rabanne je totiž moje srdcovka a Lady Million miluji už několik let :)

    OdpovědětVymazat
  141. Tak já to tedy taky zkusím :) Od Paco Rabane jsem zatím žádný parfém neměla, tak se třeba štěstí usměje :)
    Email: mmala.horice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Tohle by bylo něco pro nás dva...tak si držím palce :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj :)
    lalalalalalala
    e-mail: kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  144. Parádní Valentýnská soutěž. Ikdyž Valentýna tedy tak úplně nemusím a ani ho neslavím, tak se velice ráda zůčastním soutěže, jelikož vůně je fakt povedená a Paco Rabanne to prostě umí :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. vůně by se mi moc líbila, sice valentyn naprosto ignoruju, ale ráda bych doma měla jeden kvalitnější kousek a ne jen toaletky z drogerie :) kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj :) měla jsi pravdu, ten hlavní hrdina je pasta pro oči :D
    marketfejtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Já miluju Řecko a antické zvlášť, takže se mi tahle voňavka líbí komplexně - název, flakon, myšlenka a v neposlední řadě samozřejmě vůně!

    zirafka13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Díky za tip na zpříjemnění dne! ;-)Líbí se mi flakon Olympei, láká k vyzkoušení...
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Sleduji již nějakou tu dobu, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Ahoj Rendy, souteze jsou super vec ;) zatim zadnou vuni od PR nemam a ani jsem zadnou nezkousela, tak treba to vyjde a uvidim ;)

    OdpovědětVymazat
  151. Krásná soutěž, moc ráda se zucastnim.
    Skříťas Jane
    Fejs Jana Schauerova
    Mejl j.schauerova@seznam cz

    OdpovědětVymazat
  152. Opět skvělá soutěž :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Zkusim štěstí eliskasillingova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Rendy, moc pěkná GA:-), ráda zkusím štěstí.
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Obe vône poznám a sú krásne, zaujímavé :) Hlavne Olympea je vážne neobvyklá. A gratulujem k 4000 čitateľom! :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Krásná soutěž. Teď jsem na tuto vůni koukala v katalogu ze Sephory a přemýšlela zda do ní nejít :o) Na zimu určitě krásná vůně.
    sandra.skopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Skvělá soutěž, díky :)
    fialovaandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Parfémy Paco Rabanne mám moc ráda, tenhle konkrétně už jsem byla i očichat a musím říct, že ta vůně je skvělá! Obzvlášť ten pánský, ten se mi líbil moc :o)

    OdpovědětVymazat
  159. Zkusím :) sleduju tě všude už dlouho a mail je sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. To bych určitě udělala radost nejen sobě, ale i mé drahé polovičce :) schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Nádherná soutěž, byl by hřích se nezúčastnit :)
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Invictus by bý opravdu skvělým dárkem pro přítele k narozeninám, které má 10.2., voní opravdu nádherně! Teri
    teri.pollakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Invictus by bý opravdu skvělým dárkem pro přítele k narozeninám, které má 10.2., voní opravdu nádherně! Teri
    teri.pollakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Tahle novinka od Paco Rabanne je vážně skvělá :) Já bych dárečkem udělala radost rodičům na Valentýna, protože s manželem máme už dlouho svoje oblíbené vůně, které neměníme :)

    OdpovědětVymazat
  165. Juu,to by bolo skvele! :) sona.zan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Vůni neznám a ráda bych ji vyzkoušela :-)
    Per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Odkedy Peta Lovely hair spomína tieto parfémy, tak mám stále vačšie a vačšie nutkanie ho vyskusat :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Olympeu jsem dostala na Vánoce a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  169. Pěkný blog! :)
    Julieme@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Obe vône sú skvelé, veľmi rada sa zúčastním :))
    zuzimachacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Po téhle vůni pokukuju už nějakou dobu. Vypadá fakt zajímavě! :) katerina.antos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Ahoj Rendy, moc bych dámskou vůni chtěla, tak zkouším štěstí. Tato vůně je moje jednička. Veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Ahoj! Tvůj blog mám moc ráda :) A co se týče těchto vůni, ráda bych zkusila, slyšela jsem na ně jen kladné ohlasy :)

    barca.sieglova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Krásné flakony :) Díky za fajn soutěž :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)