neděle 28. února 2016

Soutěž o jarní novinky | LUSH

Krásnou neděli všem! Abych vám trochu zpříjemnila konec týdne a jarně vás naladila, tak jsem si pro vás připravila ukázku jarních a velikonočních novinek z Lushe. Na konci článku na vás čeká i soutěž a jedna z vás se už brzy naloží do voňavé vany plné pěny právě s jarními novinkami :)



Koupelová bomba Rose Bombshell voní po květinách a v sobě ukrývá okvětní lístky žluté růže. Kromě super vůně a pěny se tak dočkáte i trochy té romantiky :)


Somewhere over the rainbow je duhové mýdlo na ruce i tělo, které voní po mandarinkách, neroli a turecké růži. Celé velké mýdlo vypadá jako obrovská duha a proto některé kousky můžou mít odlišnou barvu (protože vám vždycky ukrojí jen kousek).


Bunch of carrots si možná pamatujete už z loňské jarní kolekce. Minulý rok byly mrkvičky akorát oranžové a tentokrát jsou trochu barevnější. Jedná se o pěnu do koupele na víc použití - mrkvičku vždycky jen podržíte pod proudem vody, necháte vodu napěnit a pak jí necháte jen uschnout. Od loňska mám vyzkoušeno, že vydrží poměrně dost dlouho a tyto voní jako tropický ovocný mix.


Bouncy bunny je sprchové želé a i když to na první pohled tak nevypadá, tak krabička ukrývá rozkošného velikonočního zajíčka. Jestli jste ještě nikdy žádné sprchové želé nevyzkoušely, tak vážně přicházíte o hodně. Je to jako kdybyste se myly obřím kusem želé bonbónu, který úžasně voní a u toho váš ještě umyje. Je to sranda a taková terapie zároveň :)



Flowering tea je také pěna do koupele na více použití a na první pohled vypadá jako sáček od čaje. Vyboulená kapsička uvnitř schovává okvětní lístky modré chrpy a vaší koupel promění v obří šálek čaje :)


>> SOUTĚŽ <<


A teď soutěž pro vás :) Jedna z vás dostane balistiku do koupele Rose bombshell a pěnu do koupele na více použití Bunch of carrots :)

Jestli si chcete zasoutěžit, tak mi do komentářů pod tento článek napište váš mail a odpověď na otázku "Co je pro vás symbolem jara?"

Zapojit se můžete do čtvrtka (3.3.2016) a poté jeden komentář vylosuji přes random.org. 


Doufám, že vás soutěž potěší a pokud máte obchůdek Lush poblíž, tak se určitě stavte a podívejte se i na zbytek jarní-velikonoční kolekce, protože tohle je jen malá ukázka :) 

147 komentářů:

  1. Symbolem jara a tím, na co si vybavím jako první je rozkvetlá louka plná květin u nás za domem :)
    email: kritynacizkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vždycky zamrzí, že je Lush jen v Praze, chtěla bych si všechno očichat a osahat, to mi online objednávka neumožní :(. A symbolem jara je pro mě vůně vzduchu typická pro jaro - déšť, slunce a rozvétající květiny ♥.

    miki.little@gmail.com, tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy,
    moc pěkný článek:o) LUSH já ráda, přiznávám, že jsem ještě jejich sprchové želé nezkoušela, tak to budu muset napravit :o)
    Symbol jara jsou pro mě hlavně tulipány a šeříky, jejichž vůni naprosto miluji a každý rok jak očichávám jako šílená :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Zapoměla jsem dopsat email jak jsem se zasnila nad šeříky :o)))
    sigelinda.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. poupatka a zelena barva :)
    anny.n.nguyen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy :) Jaro úplně miluju! Jak se začne zase prodlužovat den, sluníčko se ukazuje mnohem víc a symbolem je pro mě hlavně to, jak všechno rozkvétá, to je úplná nádhera.. hned má člověk lepší náladu! :) kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě jsou symbolem jara jednoznačně sněženky :-). Jakmile je vidím na trávníku, říkám si, že jaro přichází :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Symbolem jara jsou pro mne jednoznačně tulipány, narcisy a ranní zpívání ptáků. A vstávání do světla, to je nejlepší začátek dne :) ulmanova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pre mňa je symbolom jara prebúdzajúca sa príroda. Konečne zazelenalé stromy, spev vtákov, slnko a prechádzky.
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. AHoj Rendy :) soutěž je úžasná, LUsh jsem zatím neměla příležitost vyzkoušet. Pro mě je symbol jara ten, když se jdu projít ven a potkávám sněženky, bledulky a tyhle květinky :).
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě je symbolem jara sluníčko ♥
    misa.nutella@gmail.com
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pro me jsou symbolem jara žluté tulipány, sluníčko a celkově jak všechno kvete. :) ráda pak chodím na různé brunche a užívám si především jarní rána

    OdpovědětVymazat
  13. Symbolem jara jsou pro mě příznaky pylové alergie :-)) a pak moje nejoblíbenější květiny narcisky. Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Pre mňa je to take klišé :D..kvetiny...a vône :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pre mňa sú symbolom jari kvety,hlavne tulipány a narcisy...taktiež orgován(šerík)...a slnečné lúče,ktorých je po zime viac:))
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě je symbolem toho pravého jara, když na polích začne růst mladé obilí. Přibližně jeden týden dostanou pole specifický odstín zelené, který ale brzy ztmavne, takže je potřeba být pozorný, jinak tohle období lze snadno prošvihnout. Každopádně tahle krásná svěží zelená mě pokaždé utvrdí, že jaro je v plném proudu. =)
    Kačka (katria@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. symbolem jara jsou pro me Velikonoce, respektive ta výzdoba o velikonocích a samozřejmě,když kvetou sněženky, které už jsem tento rok kvést viděla :) youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mě jsou to rozkvetlé sněženky na zahrádce mojí babičky, to vím, že už brzy bude jaro.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj!
    Symbolom jari je pre mňa zobúdzajúcej sa príroda, šialene premenlivé počasie a rozkvitajú kvety 🌷🌼🌻🌻💐
    saska.ivankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Symbolem jara je pro me asi vice veci - snezenky, cerstva trava a kdyz vsechno kolem rasi a kvete. Ale radeji mam stejne zimu a snih :-P Jinak Lush obchod mam hodne daleko, tak jsem rada za tvou ukazku.
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Symbolom jari sú pre mňa kvetiny a keď všetko rozkvitá:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Uplně cítím jak to voní :)
    Pro mne je symbolem jara zelená travička a narcisy :)

    lucielovely@seznam.cz

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Symbolem jara jsou pro mě rozkvetlé tulipány a narcisky! Už se jich nemohu dočkat! :))
    mulacova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ty mkrvičky vypadají výborně! Pro mě je asi nej nej symbolem jara táborák - sedět kolem ohně, povídat, hrát na kytaru a píct buřtíky a pít pivo. Už se nemůžu dočkat!!

    OdpovědětVymazat
  25. Pro mě to jsou zpívající ptáci ráno a všudepřítomná dobrá nálada:)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Pre mňa symbol Jari, nieje nejaká hmotná alebo viditelná vec, ale ten vzduch v ktorom je už Jar cítit, tak z toho mam vždy najprijemnejšie pocity.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Snezienky na zahrade u rodicov.
    Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Rendy, já už se na jaro těším jak malá holka. Nemůžu se dočkat, až se zazelená kopec, který vidím z okna svého ateliéru, je to vždycky budíček ze zimních splínů :) Takže jako symbol jara mám tenhle zelený kopec. Jo a taky cvrlikání ptáčku na parapetu. Mám jaro fakt ráda, ať už je tu.... s.psotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. s přítelem sháníme nový byt, tak doufám, že se konečně dočkám vany, abych si mohla užívat koupele s Lushem :D

    OdpovědětVymazat
  30. Pre mňa je symbolom jari orgován, u vás známejší ako šeřík. :) Pripomína mi moju babičku, ktorá už bohužiaľ nie je medzi nami, ona ho milovala rovnako ako ja a dlhé roky nám kvitol v záhrade. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. pre mňa symbolom jari sú prvosienky a samozrejme kraslice, hoci súvisia s Veľkou nocou :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Pro mě jsou symbolem jara moje narozeniny, který mám právě 3.3., takže když už slavím narozky, tak vím, že jaro je za rohem a ty studený a tmavý dny máme za konečně za sebou! Vždycky skoro stříhám metr, sice jsem zase o rok starší, ale ta vidina jara je důležitější :D

    A kdyby se mi náhodou povedlu tuhle soutěž vyhrát, tak by to byl skvělej dárek právě k narozkám :) Jelikož jsem asi poslední na světě, kdo ještě Lush nevyzkoušel :D

    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Hrozně se mi líbí, jak poslední dobou fotíš. Většinou ty věci chci už jenom proto, že tak krásně vypadají :) Jinak symbolem jara jsou pro mě asi vlaštovky a celkově vracející se ptáci. A ne že by to byl symbol jara, ale na jarní rovnodennost mám narozeniny, takže to je moje další jarní asociace :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Pro mě jaro symbolizují první jarní květiny, jako konvalinky, sněženky a čerstvá tráva :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Pro mě je symbolem jara ranní zpěv ptáků.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. To je krása, želé zajíček vypadá parádné, i mrkve. Symbolem jara jsou pro mě určo Velikonce a barvičky. Konečně pryč šeď, zima a deprese, ale naopak veselé barvy a teplejší počasí.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. SLUNÍČKO! Procházky ve Stromovce.

    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Pre mňa je symbolom jari postupné prebúdzanie prírody - vykukujúce kvietky, puky na stromoch a štebotanie vtáčikov :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Symbolem jara pro mě jsou Velikonoce, květiny, zajíčci, kuřátka :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahojda, Lush mám ráda. Jsem ráda, že jsi nám představila novinky. Vypadají krásně. Pro mě je symbolem jara rozkvetlá třešeň. michalka43@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tak to vypadá nádherně, hlavně to želé v podobě zajíčka:-)
    Symbolem jara je pro mně zpěv ptáků, sluníčko a první jarní květinky:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj pro mě je to jiný vzduch..to jak vyjdeš z domu a prostě je to jaro ve vzduchu :)
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Jaro je asi moje nejoblíbenější obdobi. Konečně člověka taha z postele slunicko, všechno je svěží a nejvíc miluju všechny ty tulipány, narcisy a hiacinty- to je pro me symbol jara ;)
    Pospisilovaester@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Symbol jara je pro mě zajíc :)
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Největší symbol jara je pro mě, když vstanu ráno a je světlo.. A můžu se konečně namalovat za denního světla! :)zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. pre mňa je symbolom jari- keď sa v prírode objavujú prvé kvety - snežienky, fialky, tráva sa začne zelenať, a keď pri ceste do práce počujem spev vtákov :-)
    a určite je to aj prežívanie Veľkonočných sviatkov :-)
    adresa: gojdi@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  47. Lush miluju! ty jejich limitky jsou vždycky krásné... mrkvičky bych ráda vyzkoušela, vypadají hrozně roztomile :)

    littlegem seznam cz

    Symbolem jara jsou pro mě květiny - tulipány, narcisy, kvetoucí stromy... ale asi si na to ještě chvíli počkáme, ostatně mě to nějak netrápí, je teprv únor, nevím, co to letos lidi tak prožívají, že "ještě není teplo" :D

    OdpovědětVymazat
  48. Symbolem jara jsou pro mne typické jarní kytky jako tulipány, narcisy, krokusy, sněženky a bledule.
    GFC Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Symbolem jara je určitě zlatý déšť a takové ty křiklavě zelené rašící lístečky. Hned je všechno veselejší :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. simca.pil@seznam.cz
    Bezpochybně květiny,které si vždy kupuji,když začnu pociťovat jaro. A zatím vyhrávají tulipány.
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  51. pro mě jsou symbolem jara rozhodně květiny, poupata a taky samozřejmě teplejší počasí :).
    hankanavratilova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Pro mě je symbol jara, sluníčko, rozkvetlá zahrada a konečně procházka s naším beaglem lenochem. Je to už straší paní a v zimě se jí moc nechce, když má velkou zahradu.
    Ale taky symbolem jara je rýma, pšikot a vůbec všechny tyto alergické reakce.

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Rendy :) pro mě je symbolem jara něco, co miluji ze všeho nejvíc. Je to slunce... sílící paprsky, které šimrají líčka a prosvítající mezi pučící zelení. Zpěv ptactva, když se probouzím a když jdu ráno do práce. Bzučící hmyz, vykukující hlavičky kytiček u našich na zahrádce za domem. Achjo, už aby to tu bylo :) Přeji všem krásný zbytek neděle :) Zdraví Denisa

    OdpovědětVymazat
  54. Zapomněla jsem e-mail: deniliedee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Největším symbolem jara jsou pro mě kytice tulipánů pestrých barev :)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Symbolem jara jsou pro mě jarní kytičky, miluju je :-) Lush je super, díky za hezkou soutěž.
    bhomolkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Symbolem jara je pro mě určitě zpěv ptáků. Jakmile se procházím přírodou a venku zpívají ptáčci, je mi jasné, že jaro už je tu a mám hned lepší náladu :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. tulipany a laska prvni maj a valentyn
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Tulipány ♥

    OdpovědětVymazat
  60. Symbol jara? Určite když se k nám vrátí vlašťovky :-). k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Jaro je tutově rozkvetlá třešeň. Už se neuvěřitelně těším, až se některé mé oblíbené ulice "zarůžovatí", a já budu moci vyjít jen v keckách a mikině... Už aby tu jaro bylo :-))
    elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Všechno už tu napsal někdo přede mnou. Jde hlavně o jiný vzduch- víc vůní, čerstvosti, teplý vítr a pak ty ranní koncerty ptactva. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Symbolem jara jsou pro mě hlavně Velikonoce a zpěv ptáčků. Jarní(velikonoční) výzdobu jsem si už doma udělala. Je to hezká soutěž, nikdy jsem v obchůdku Lush nebyla, tak snad to brzy napravím.
    e-mail: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Pro mě jsou symbolem jara květiny a ranní zpěv ptáků :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ja vzdycky uz tak od zacatku unora vzdycky netrpelive vyhlizim jaro a takovym symbolem jsou pro me asi typicke snezenky a kvetinky obecne, protoze jak je zacinam vidat na zahradkach, tak uz si rikam, ze jaro je uz za rohem :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Určitě příroda - sněženky, sílící slunce.:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tak to sprchové želé musí být pecka! To jsem ani nevěděla, že něco takového Lush má.. ;) Pro mě jsou symbolem jara květiny...tulipány, narcisky, petrklíče.. :) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Pupavy! (alebo po cesky pampelisky :))
    veri.soltesova@gmail.com
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  69. Symbolem jara je pro mě určitě sluníčko, teplejší počasí a rozkvétající kytky :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. symbolom rozhodne rozkvitnute kvety hlavne tulipany a narcisy to je proste uzasne
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. U mě jaro začíná, jakmile si přivezu domů první tulipány. A minulý týden jsem si je konečně dala do vázy, takže teď už čekám jen na to jaro :D
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Sluníčko zpěv ptáku a že se všechno začne zelenat :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Pre mna to su určite kvietky ako snežienky a prvosienky ❤️❤️ Sprijemnia mi prechadzky jarnou krajinou.
    Mail-habarka178178@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. To sú krásne produkty! Páči sa mi, ako je v Lush všetko farebné :) Pre mňa sú symbolom jari určite kvitnúce stromy a spev vtákov :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Symbolem jara jsou pro mě první jarní kytky, ale zároveň i pastelové barvy. Musím říct, že tenhle rok se těším na jaro už teď, asi jsem zmlsaná tím, jak to občas vypadá, že zima už odešla :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Rasici kviti, zelena travicka, zpěv pracku a všude to hraje barvami. Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. ahoj pro mě jsou symbolem jara určitě sněženky a sluníčko vždy když už toto vnímám mám pocit radosti a vím že jaro už je tu :)

    mail : martinka.185@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Milujem ked jar citim vo vzduchu, narodila som sa na Velku noc a tak to vyzera, ze tak sa narodi aj moje prve dietatko❤️
    Zuzicka.rybarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Pre mňa sú symbolom jari tulipány, ktoré zbožňujem a narcisy. A keďže sa už začali objavovať vo všetkých obchodoch, jar je tu čo nevidieť.

    OdpovědětVymazat
  80. Jaro to jsou určitě tulipány, game of thrones, kytičky, kožený bundičky, momentálně ale taky státnice, narozeniny a rozhodování, co dál, ale stejně se na to děsně těším!! :)
    hana.langerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Ty mrkvičky jsou boží, už minulý rok jsem na ně koukala. Symbolem jara jsou pro mě především narcisy.
    easyontheeyeblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Určitě první sněženky schovávající se ještě nenápadně v trávě a barevné tulipány, které se pomalu objevují na pultech květinářství. A samozřejmě prodlužující se dny, první teplé sluneční paprsky a vytáhnutí conversek po dlouhé zimě :)

    OdpovědětVymazat
  83. Symbolem jara jsou pro mě květiny, pastelové barvy a teplo :)
    sasanka299@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. novinky jsou opravdu povedené a rozhodě bych si vybrala, hodně mě láká to výše zmíněné želé :) pro mě je jarem rozkvetlé jarní kytky a jarní život přírody- hmyz, cvrlikající ptáci :) jaro mám velmi ráda a už se na toto roční období velmi těším :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. macu@seznam.cz
    Teplý jarní voňavý vzduch, první jarní sluníčko a první kytičky. Už aby to bylo!

    OdpovědětVymazat
  86. Jaro cítím v kostech, když zavoní jarní vzduch a tvář mi hřeje první sluníčko....januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Vzduch, odhození kabátu, sluníčko a kytičky a můj obří úsměv, že už není zima :D
    email : lady.quack@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Ahojky,jaro samozřejmě evokují velikonoce,ale úplně nejhezčí znamení přicházejícího jara je pro mě takový ten vzduch, ve kterém jde to jaro prostě cítit :-D a další náznak je ranní prozpěvování ptáčků. To si pak dokážu užít i cestu do práce :-)

    Misula16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Pro mne jsou symbolem jara Velikonoce a pak taky sněženky.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Pro mě je symbolem jara hluk :) V zimě je prostě zahrada naprosto tichá a s příchodem jara to tam začne zpívat a bzučet a ačkoliv je to asi klišé, tak čím jsem starší, tím víc ten rozdíl vnímám :)
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Pro mě jsou symbolem jara tulipány :) miluju je. Natallysuchankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Symbolem jaro je pro me probouzenjici se priroda, ta vune vzduchu, zpev ptaku... uz aby to tu bylo :) foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Pro mne je symbolem jaro probouzející se příroda, delší den :) no už aby bylo i to teplo.
    sandrastrejcovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Pro mě jsou symbolem jara tulipány :-) na konci února mám narozeniny, a pokaždé dostanu tulipány, a díky ním vím, že jaro už klepe na dveře :-)
    svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Pro mě jsou určitě symbolem jara všechny jarní květiny, které se začínají v březnu pomalu objevovat a přidávají té ponuré zimní krajině konečně trochu barvy :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Pro mě jsou symbolem jara určitě narcisky, tulipány a hyacinty. Miluju jak krásně provoní celý byt :-)
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Jaro mám spojené s rašící přírodou a jejím zazelenáním ;) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Symbol jara - první čerstvé tulipány. A že i před sedmou se začíná vstávat do světla.
    A-SISI@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Symbol jara? :D Asi červené pozadí, když o velikonočním pondělí přijede přítel a já si potom nemůžu celý den sednou. :D To si pak pěkně rychle uvědomím, že už je jaro. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Ani neviem preco, ale symbolom jari su pre mna pupavy, narcisy, tulipany a hlavne krasne zelena trava...ach :-)
    ywetka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Symbolem jara jsou pro me tulipany, miluji je v kazde barve :).
    Lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Pro mě jsou symbol jara tulipánky a nadšení mých mladších brášků! Miluju když jsou nadšení, že dostanou čokoládové vajíčka a můžou mně a mamku ztřískat! To se často nestává 😄💕🌷
    Denca.snitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Pro mě jsou symbol jara tulipánky a nadšení mých mladších brášků! Miluju když jsou nadšení, že dostanou čokoládové vajíčka a můžou mně a mamku ztřískat! To se často nestává 😄💕🌷
    Denca.snitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Mým symbolem jara je rozhodně zpěv ptáků a to jak najednou všechno zezelená a z oblohy zmizí ta hnusná šeď... :)

    skolnikovapaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Rendy :) sybolem jara, pro mě osobně, je malá bílá kytička Sasanka Hajní a ranní zpěv ptáčků, který mi celou zimu chybí :)) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Symbolem jara jsou pro mě lidé sedící na lavičkách a nebo jdoucí odpoledne z práce s bundou v ruce místo na sobě. A svítící sluníčko. Táňa
    tana.krajcova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  107. S dědečkem jsem jako malá chodila do lesa a sbírali jsme konvalinky, které jsme pak darovaly mamince a babičce. Pokaždé, když jsem viděla konvalinku, tak pro mě znamenala jaro. :-) Je to voňavá a krásná jarní květina.
    andybenesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Kvitnúce stromy.)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Pre mňa je symbolom jari Viedeň, ich veľkonočné trhy stoja za návštevu. Ale samozrejme i kvetiny, prebúdzajúca sa príroda a tá energia ktorá mnou ide <3 A táto jar bude pre mňa najkrajšia v živote, čaká ma kopec nových zážitkov zo sveta, ktorý idem pobehať <3
    dadalajblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Pro mě je to víc věcí ale vzájemně se to vše prolíná a je to to, když ráno o velikonocích vyjdete ven a cítíte ten čerstvý vlažný vzduch, pak si natrháte narcisky a hyacinty do vázy a vyšupou vás koledníci :)
    hankanykodymova(a)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Jaro je přece sluníčko, vzduch a růžovej lak na nehty :D
    anddulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Symbolem jara pro mě je slunce co hřeje i když vzduch je ještě studený. A taková ta typická jarní vůně kdy se tráva a kytky pokouší růst, stromy rozvíjí pupeny a sem tam se objeví zmatená včela.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj, pro mě je asi největším jarním symbolem pšeničná tráva, kterou si každé Velikonoce sejeme do květináče.
    Hra.Lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Symbolem jara jsou pro mě sněženky...jakmile je vidím, hned mi to navodí pocit, že už je zima u konce (ikdyž to tak nemusí být :D )a jaro klepe na dveře.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Pro mě jsou symbolem jara sněženky a pokud ty nejsou tak jarní vánek, který přivádí teplejší vzduch, takový ten voňavý :D.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Jaro jsou tulipany, odlehceny jidelnicek a provoneny byt cerstve vypranymi zacłonami:)

    OdpovědětVymazat
  117. Symbolem jara je určitě taková ta jarní vůně, kdy člověk vyjde ze dveří, nadechne se, a prostě tak nějak ví, že už je tu jaro :). maky.368@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Ahoj Rendy, pro me jsou symbolem jara tulipany :-) bar.vit@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj Rendy, pro mě je symbolů jara hrozně moc například první květiny pod roztávajícím sněhem, tepejší sluneční paprsky, trhy, tulipány... vlstně s příchodem jara je moje nálada hned lepší, to je takový největší symbol, že jste hned plní nové energie. :)
    kristkub@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. ach jaj, LUSH a ich krásne farebnosti :) Symbol jari? Bahniatka :) snáď tomu výrazu porozumejú aj kolegyne českej národnosti :D
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  121. Od doby co pracuju je pro mě symbol jara, když přestává být tma, když jdu z práce :-)

    OdpovědětVymazat
  122. symbolem jara je pro mě když se probouzím za zpěvu ptáků. V zimě je takové divné ticho, ale na jaře to všechno ožívá a začíná dělat rámus :) yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  123. Ahoj Rendy, symbolem jara jsou pro mně první rozkvetlé kytičky na zahradách a zpěv ptáčků :)
    luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Určitě tulipány, které miluju nejvíc a další květiny. Dřív jsem moc na kytičky nebyla, ale s novým bytem mám chuť i víc si užívat dekorování. Letos jsem si pořídila narcisky v květináči a také růžové a žluté primulky a hned se mi na jaro čeká radostněji :-) deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Žlutá barva :-) Ať už první sluneční paprsky, narcisy ve výlohách obchodů, žluté tulipány, ale i žlutá v oblečení, které s jarem vždy v ulicích přibývá :-)

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj, symbolem jara pro mě jsou jednoznačně květiny, zejména pak tulipány :) alipkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. symbolem jara jsou pro mě sněženky, bledule a narcisy :) a když bych se vrátila víc do dětských let, tak pěstování obilí v květináči :D
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Vůně deště a rosou zvlhlé trávy.

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Pro mě je největším symbolem jara sluníčko, teplejší počasí a když vše venku roste a kvete :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Pro mě jsou symbolem jara jsou konvalinky :) fizkovan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Pro mě je symbolem jara samotné jaro. Miluju, když se příroda zazelená a rozkvetou první kytky. A taky, když se oteplí a fouká takový ten vlahý vánek, ve kterém prostě cítím změnu:) A taky, když uklidím kozačky a zimní kabáty. (Až na to, že to už jsem letos udělala dvakrát a druhý den pokaždé zapadla sněhem:)
    Děkuji za soutěž:)
    suzannee@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Já si okamžitě vybavím jasně zelenou trávu a žlutý kuřátka. Už aby to bylo! :)
    Škoda, že je Lush jen v Praze, chtěla bych to očuchat a vidět na vlastní oči.
    ListickaRezava6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Zdravim, pro me je symbolem jara krome uz nadepsanych klasik take chut uklizet a vune hliny :-D
    Delicious@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Za me urcite tulipany :) skorpilova.adela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Skvělá soutěž. Lush jjsem ještě nevyzkoušela, jelikož bbydlím200 km od Prahy. Jasnýmsymbolem jara jsou pro mě sněženky. :) terina.maslova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Symbolem jara pro mě je když všechno okolo začne kvést, ptáčci ráno zpívají. Ty mrkvičky vypadají dobře :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Pro mě je symbolem jara rozkvetlé stromy, louky, světle zelená tráva, pampelišky, zpěv ptáčků apod. :)
    Email: cassiemaixner18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Teda to jsou úžasný jarní vychytávky od Lush! :-) Pro mě jsou symbolem jara jarní kytkičky, hlavně sněženky a narcisky. kami.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Symbolem jara pro mne jednoznačně jsou kytky. Tulipány, narcisky... prostě svěží a barevné :)
    Tereza.moserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. krásná soutěž!!! Symbolem jara pro mne jsou bílé tulipány, naprosto je zbožňuji a už se nemůžu dočkat, až mi na zahradě vykvetou.
    burianek.veru@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. n.princess@azet.sk
    teplejšie počasie a konečne tenisky ! :D a rozkvitnute stromy :)

    OdpovědětVymazat
  142. Symbolem jara je pro mě krásná vůně květin všude okolo mě a krásný zpěv ptáčků kdekoliv jdu :)
    evicka.jemelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Symbolem jara je pro mne ta nejčerstvější, ještě krásně zelená tráva. jahodavcokolade@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)