neděle 14. února 2016

Soutěž o čistící kartáček na pleť

Nejsem si jistá, jestli to víte, ale letos v květnu oslaví blog své 5.narozeniny! Neuvěřitelné a pro mě stále nepochopitelné, že to se mnou stále ještě táhnete (a snad vás to tu ještě baví) :) Bude se teda rozhodně slavit a mám pro vás připravených spoustu krásných soutěží. Kromě této, která startuje právě teď se můžete v dalším týdnu těšit na jednu opravdu peckovou! Tak nezapomeňte sledovat Instagram (KLIK), ať vám neuteče, protože budete soutěžit právě tam :)

A teď už k dnešní soutěži - Lirene nedávno představil svůj čistící kartáček na pleť Duo-care a protože jsou čistící kartáčky stále velice populární a často se na ně ptáte, tak si o jeden zasoutěžíte. V setu najdete kromě kartáčku a klasického čistící nástavce ještě masážní hlavici a čistící gel.




Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod tento článek. Soutěž začíná dnes a končí 21.2.2016 ve 20h. Do komentáře napište, jestli čistící kartáčky na pleť používáte nebo pokud ten svůj ještě nemáte, proč ho chcete vyzkoušet :)

3) do komentáře připište i váš mail, abych vás po ukončení soutěže mohla co nejdříve kontaktovat




V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :) Výherce bude jako vždy vyhlášený na facebooku.

136 komentářů:

  1. čisticí kartáček mám, z DM od značky Ebelin, je manuální :) takže ráda bych vyzkoušela tento, youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Olivia Zerili
    Čistiace kefky nemám, respektíve len takú gumovú vec a špongiu takže by som určite rada vyskúšala :).

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: MissNothing
    Mám jen gumový manuální "kartáček" z Dm, ale moc ráda bych vyzkoušela nějaký podobný, jako je právě tenhle, ale bohužel se většinou nejedná úplně o nejlevnější záležitost. Navíc mám celkem problematickou pleť, tak na čistění nedám dopustit, tudíž tohle by mi čištění mohlo zpříjemnit. :)
    paja.houdkova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. na pleť používam len gumovú manuálnu čistiacu kefku a ešte stále hľadám to správne pre moju pleť tak by som rada vyskúšala aj tieto vychválené kefky :) alihodur@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, žádný čistící kartáček jsem ještě nikdy nevyzkoušela, ale stále více si v poslední době všímám nedokonalostí pleti vlivem stresu a to bych chtěla napravit a proto by se mi kartáček hodil:-). S pozdravem, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, žádný čistící kartáček jsem ještě nikdy nevyzkoušela, ale stále více si v poslední době všímám nedokonalostí pleti vlivem stresu a to bych chtěla napravit a proto by se mi kartáček hodil:-). S pozdravem, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy,čistící kartáček nemám a moc bych si přála ho vyzkoušet protože si myslím že je to dobrá věc pro precizní vyčištění pleti.
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Deni :)
    Čistící kartáček ještě nevlastním, ale čtu o nich všude samou chválou, bohužel jsou celkem drahé tak jsem si ho ještě nekoupila, ale myslím, že by mi mohl pomoct v čištění pleti a také proti akné:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Žádný kartáček nemám, jen takovou tu silikonovou "houbičku" z drogerie. Kartáček bych chtěla hrozně moc zkusit, protože nemám úplně ideální pleť a nechce se mi tolik utrácet za ty mega drahé. 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kartáček zatim zádný nemam, ale hrozne dlouho me lákají, protoze čtu hodne kladných ohlasu :-) jitus.graciasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Anetátor Anetátorový, mail sherbatsky@seznam.cz

    Kartáček žádný nemám, ale docela mě láká je vyzkoušet. Čistím si pleť čisticím gelem a vyhovuje mi to, četla jsem ale už hodně recenzí, kde holky psaly, že po použití kartáčku je pleť ještě čistější a jemnější. Určitě bych tedy ráda vyzkoušela, kdo by totiž nechtěl mít hezčí pleť :))

    OdpovědětVymazat
  12. Čistící kartáček používám manuální, ale už delší dobu si brousím na nějaký podobný tohoto typu. :) Smrzova.m1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: vaja vaja
    Čistiacu kefku som ešte neskúšala, e rada by som ju vyskúšala:)
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem :))
    Čistiaci kartacik ešte nemám, ale veľmi by som ho chcela už len kvôli zanesenym porom :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Čistící kartáček zrovna nemám. Dříve jsem používala manuální, proto bych ráda vyzkoušela tento.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Už dlouho o čistícím kartáčku uvažuji, ale ještě jsem si žádný nepořídila :).

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Pleť spíše čistím mamuálně bud to gelem, pěnou nebo micelárkou a na tu používám vatové tamponky.
    Kartáček mám, od ebelinu a to dva, ale příliš je nepoužívám, spíš ten silikonový, ten mi vyhovuje lépe.
    Já bych tento kartáček chtěla moc vyzkoušet, protože jsem velice zvědavá, jak působí na pleti, jestli zabraňuje šupinkám a také co dělá s černými tečkami.

    OdpovědětVymazat
  18. kartáček nemám, ale chcem vyskúšať. Veľa ľudí hovorí, že je dobrý a naozaj pomáha pleť vyčistiť. A ja som dosť pedant na svoju pleť, takže toto by mi bodlo!:)

    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Cistiaci kartacik som este nikdy neskusala, ale kedze preferujem odlicovanie a cistenie na mokro, tak by ma potesil :)
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, čistící kartáček nemám, měla jsem pouze takovou tu silikonovou houbičku ze Sephory, která se mi ale zdála tak nehygienická, že jsem ji po několika použití musela vyhodit. Nikdy jsem kartáček tohoto typu nezkoušela a byla bych docela zvědavá, jak by na mou pleť působil. Tak si ráda zasoutěžím :) Přeji hezký den
    polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, žádný elektrický kartáček nepoužívám (zatím), tak třeba budu mít štěstí a vyhraji ho :) Jinak pleť čistím růžovým manuálním kartáčkem od Ebelin.

    OdpovědětVymazat
  22. Zvažuji koupi kartáčku, ale nechce se mi kupovat ty dražší typu Clarisonic, když nevím, jestli mi vůbec bude vyhovovat. Zatím jsem si vystačila s jemnými peelingovými gely a jílovou maskou, ale po vysazení HA pozoruji, že budu muset v čištění trošku "přitvrdit".
    hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Veryuu
    Hrozně moc mě čistící kartáček poprvé zaujal u Melanie Murphy na YT a od té doby přemýšlím, který si pořídit :))) Takže zatím žádný nemám
    verca.starova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. ahooj :) s čistiacou kefkou na tvár nemám žiadne skúsenosti, a kedže sa mi s príchodom zimy trošičku zhoršila pleť, rada by som ju vyskúšala :)
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Čistiacu kefku ešte nemám, ale chcela by som ich vyskúšať pretože mám problémovú pleť (nie tak veľmi veľmi, ale jednoducho na tej pleti stále niečo mám a moja pleť nieje pekná aj kvôli pórom). Takže by ma veľmi potešila.)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Já žádný kartáček na pleť zatím nemám, ale hrozně moc bych je chtěla vyzkoušet, protože mám pocit, že rukama to prostě nestačí a nemám ten pocit 100% vyčištěné pleti. Také mě občas trápí pupínky právě na místech, u kterých mám pocit, že je ručně prostě pořádně nevyčistím :) Ale zase mi připadá šílené investovat rovnou částku 3-5 tisíc za pořádný kartáček, když ani nevím, jestli to u mě bude tak dobře fungovat.. :/ :)
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Čistící kartáček nepoužívám, protože žádný nemám. Ráda bych nějaký vyzkoušela, protože může pleť lépe vyčistit. Bylo by to s ním hned o něčem jiném a ráda vyzkouším něco nového.

    OdpovědětVymazat
  28. Čistící kartáček nemám a určitě bych ho ráda vyzkoušela.Změna je život i v péči o pleť.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ještě jsem žádný nevyzkoušela a toužím vědět, zda je tato kosmetická vychytávka i pro mou pleť :)
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  30. Čistící kartáček jsem ještě nezkoušela, ale velice mě to láká :-) Jsem zvědavá, jestli to má opravdu takové účinky, jak spousta lidí tvrdí.
    Email: Duhovka19@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Kartáč na obličej jsem zatím ještě žádný nevyzkoušela. Používám momentálně takovou tu růžovou silikonovou věcičku z DM, dříve jsem měla houbičku Missha.
    GFC: Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, cistici kartacek pouzivam take jen manualni, plet mi to nijak nezhorsuje a je to prijemne. Bylo by fajn zkusit i ten elektricky :) monika.macounova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Edita Chrápavá
    cistic kartacky nepouzivam, nejak jsem se k tomu nikdy nedostala:) ale rada bych vyzkousela, protoze mivam obcas docela zanesene pory a rada bych vedela jak to funguje. edita.chrapava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Hodil by se mi, moc ráda bych vyzkoušela:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Čisticí kartáčky tohoto typu nemám, tak že bych ráda vyzkoušela.
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. S čistícími kartáčky zatím zkušenost nemám, tedy alespoň ne s těmi elektrickými, mám jenom takovou silikonovou houbičku od Ebelin, která není vůbec špatná, ale elektrický kartáček mě láká už dlouho, zajímá mě, jaké to je si s něčím takovým čistit pleť a zda uvidím nějaké rozdíly od klasického čištění pleti :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy, v první řadě bych ti chtěla pogratulovat, pět let, to je opravdu krásná doba ❤
    Čistící kartáčky jsem ještě nezkoušela, přišlo mi zbytečné do nich investovat.
    V poslední době o nich slýchávám víc a začíná se mi to líbit.
    Taky se mi teď zhoršila pleť a tyhle kartáčky by mohly být skvělou pomocí.
    Krásný den. :)
    hahablogger@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy, kartáček bych moc ráda vyzkoušela, protože mám dlouholeté problémy s pletí, je to běh na dlouhou trať. Zkoušela jsem už kde co a myslím, že tohle je varianta hlubšího čištění, ale ne zas tak drastická jako čištění od kosmetičky. Ta mi pleť jen zhorší. Po kartáčcích už delší dobu pokukuju, ovšem jako studentka si je nemůžu dovolit, tak se na mě třeba usměje štěstí :)
    GFC: gm.claire.gm
    kontakt: gm.claire.gm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj, čistící kartáček zatím nemám, ale ráda bych to změnila ... Přece jen, s kartáčkem to může být větší zábava :)) Email: mmala.horice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Čistící kartáček doma ještě nemám, ale přemýšlím o koupi, protože si myslím, že je to skvělá pomůcka na čištění :)
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. urcite bych rada zkusila
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. žádný čistící kartáček nemám, ale velmi ráda bych ho vyzkoušela :) všude čtu, že není nic lepšího na vyčistění pleti :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Vyhra by ma velmi potesila,nakolko verim,ze je to uplne iny level v cisteni pleti a ovela efektivnejsi sposob odlicenia a zbavenia sa nedokonalosti.
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Kartáček ještě nemám a ráda bych ho vyzkoušela proto, že si myslím, že tu pleť vyčistí důkladněji než při ručním čištění. A právě o této myšlence bych se ráda přesvědčila :).
    Sleduji už dlouho jako Veronika Pařízková,VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Já elektrický čistící kartáček nemám, ale kamarádka ho má a pravidelným používáním se jí zlepšila pleť, takže si ho taky plánuji pořídit. Myslím si, že mé problematické pleti, by udělalo jen dobře, kdybych na ní používala kartáček :)
    Kikynoskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já na něj pořád koukám v drogeriích už od Vánoc a moc ráda bych ho vyzkoušela :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Nikdy jsem žádný podobný kartáček nepoužívala. Jen tedy takovou tu silikonovou "placku" z DMka a zajímalo by mě to proto, že kamarádka, která má velmi problematickou pleť, tak si jej pochvaluje, protože ji to opravdu ty problémy zmírňuje. Z hyg. důvodů bych ten její nezkoušela, ale dlouho už uvažuji o koupi svého vlastního kartáčku :)
    FitBlanka.blogspot.cz
    Blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji přes GFC jako Kateřina Kalábová
    Čistící kartáček ještě nemám, moc by mě zajímal, ale nevím, zda by mi to vyhovovalo, takže zatím pořád váhám, samozřejmě, že hraje roli i cena...
    Tenhle vypadá přinejmenším zajímavě :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. já mám kartáček od philips a jsem z něj nadšená, ale máma mi jej závidí a tak by tenhle putoval k ní :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Čistiaci kartáček ešte nemám, ale chcela by som ho vyskúšať, nakoľko moja pleť nie je ideálna a trpí nedokonalosťami.

    OdpovědětVymazat
  53. Kartáček jsem nikdy neměla, ale moc se mi líbí sonický Foreo. Jen nechápu, kde mám vzít tolik peněz!? =-O Každopádně bych chtěla vyzkoušet jakýkoli kartáček, abych zjistila, co to vůbec s pletí udělá :-)
    anddulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Mám už sice doma Clarisonic, který používám moc ráda, ale chtěla bych vyzkoušet i tuto levnější variantu, případně ho někomu daruji.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Nikdy jsem čistící kartáček nevlastnila,také proto bych ho chtěla zkusit. Mám suchou a aknózní pleť ( což je docela zvláštní kombinace). A tak trochu doufám, že čištění kartáčkem by mi mohlo pomoct. Pleť si čistím důkladně, přesto jsem přesvědčená, že kartáček by mohl být důkladnější a pleť by mohla být viditelně hezčí i z důvodu jemného promasírování pleti ( při čištění kartáčkem).
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Rendy :) Čistících kartáčků jsem se vždycky držela stranou, přišlo mi to dost "drastické" na moji citlivou pleť, tak jsem se bála případně vyhozených peněz, ale určitě bych je moc ráda vyzkoušela! Teď používam tu růžovou čistící věcičku z DMka a na každodenní použití spolu s gelem je úplně super :) kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Kartáček zatím nemám čistím jen tamponky ale už sem o něm dlouho přemýšlela tak by určitě udělal radost :)

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji už dlouho :)
    Čistící elektrické kartáčky nepoužívám, protože zatím žádný nevlastním. Vždycky mě to sice lákalo, ale nechtěla jsem za to utrácet tolik peněz, ale myslím si, že je to velmi užitečná věcička, co bych určitě využila.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji GFC- Petra Brázdová.
    S čistícím kartáčkem zatím nemám zkušenost, ale už delší dobu uvažuji o jeho zakoupení. Chtěla bych ho vyzkoušet pro jeho schopnost dokonalého vyčištění a prokrvení pleti.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. ziaden som zatial nevyskusala. dovod preco ho cchem vyskusat je ten, ze cistenie pleti povazujem za velmi dolezite a davam si na tom zalezat :)

    beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ja jeste cistici kartacky na plet nezkousela.
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  62. Já žádný čistící kartáček nemám, ale ráda bych vyzkoušela, po porodu se mi zhoršila pleť, tak s tím teď bojuji, důraz dávám hlavně na čištění, tak by se to opravdu hodilo :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, zrovna vcera jsem koukala, jaky takovy si mam najit a vybrat a ze by to byl tenhle a usetrene penize bych schovala na dovcu? :-) To by bylo super :)
    tiny@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, kartáček na pleť zatím žádný nepoužívám. Obecně svět kosmetiky a péče o pleť teprve pořádně objevuju, takže se ke všemu dostávám postupně a kartáček jako tento je pro mě dalším krokem :)
    m.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Čistící kartáček nemám, ale chtěla bych jej vyzkoušet, zda je skutečně tak dobrý, jak se píše v recenzích.
    katahanakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Rada by som sa zapojila do súťaže. Čistiacu kefku by som chcela vyskúšať aj napriek mojej citlivej pleti. Peeling totiž vôbec nepoužívam, toto by mohla byť vhodná náhrada..

    kee@post.sk

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  67. Žádný kartáček jsem ještě bohužel nevyzkoušela, ale mám dost rozšířené pory a smíšenou plet. Navíc nejsem žádná citlivka, tak si myslím, že jsem ideální kandidátka na vyzkoušení tohoto produktu :) Monika.Niklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Mám jen obyčejný manuální a není to s ním ono, tak to je asi důvod proč bych ráda zkusila tento. No a vidina krásnější pleti samo! :-) deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. 1. Sleduji jako Peprmintka.
    2. Elektronický kartáček nepoužívám, jen prsty nebo houbičky nebo takové ty plastové ohebné...no nevím, jak se to přesně jmenuje. Přijde mi, že to občas nestačí, tak bych ráda vyzkoušela, jestli z el. kartáčkem bude opravdu poznat rozdíl.
    3. E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Kdysi jsem měla jeden od Oriflame, který jsem dostala k Vánocům, bylo mi asi 17, pleť jsem neměla problematickou, krom řasenky jsem se nelíčila a tak jsem ho snad ani nikdy nepoužila. Dnes nad čistícími kartáčky a přístroji přemýšlím. Pleť je každý den zatížená, byť lehkým make-upem a celkově si myslím, že je na čase ji věnovat více péče. Ráda bych ho vyzkoušela a začala ho používat, ale odrazujeme mě investice jelikož nevím, zda by mě zaujal. Takže soutěž určitě vítám! .) Třeba se na mě usměje štěstí. Celkově jsem od lirene zkoušela jen CC cream. (davidova.misa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj cistici kartacek pleť ještě nemam a ted jsem se nedávno rozhodovala Ze bych si nejaky koupila a najednou vidím soutěž na tvém blogu to me potěšilo kartáček bych chtěla vyzkoušet protože mam celkem problematickou pleť a četla sem ze tyto kartacky na pleť pomáhají na pupinky a tak takže proto bych chtěla kartáček vyzkoušet
    Můj email je : jirsovadenis@seznam.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
  72. Kartáček doma ještě nemam a chtěla bych ho zkusit protože mam celkem problematickou pleť a tyhle čisticí kartacky prý dost na pleť pomáhají můj e-mail :
    jirsovadenis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Kartáčky momentálně nepoužívám, měla jsem Clarisonic ale nakonec jsem ho poslala dál, nicméně lákalo by mě vyzkoušet nějaký jiný, třeba právě tento.. Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Kartáček jsem ještě ani jednou nezkusila. Musím se přiznat, že donedávna jsem ani nevěděla, že něco takového existuje :) ale vím že všichni si to chválí.. tak by mě zajímalo jestli je to takový zázrak, jak všichni mluví :)
    email: teweszka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Cistici kartacek nemam a rada bych ho vyzkousela na problematicke partie, foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Nezkousela a treba by me zbavil černých tecek
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Používám kartáček takový gumový od L'oreal co se prodává dohromady s gelem Pure Zone. Už je takový hodně opotřebovaný, tak se mi zdá že čištění už není tak efektivní, proto bych chtěla vyzkoušet něco nového a lepšího. :)
    Monika4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Zatím používám jen manuální od ebelin ale ráda bych vyzkoušela nějaký elektrický :) ale čtu že se názory na kartáčky liší někdo doporučuje i na problematickou pleť a jiný zase ne :/ já mám starší, problematickou pleť zkouším všechno možné tak proč né tento kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  79. Měla jsem Clarisonic, ale nevyhovoval mi byl příliš velký a těžký manipulace s ním složitá ráda bych vyzkoušela tento. Yasminel@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduju už dlouho a všude :)
    Mám pouze manuální kartáčky a ráda bych vyzkoušela konečně nějaký pořádný. Nikdy jsem problematickou pleť neměla, ani v pubertě, ale na vysoké se mi vzbouřily hormony a teď mám pubertální derniéru, proto čistím pořádně a pravidelně. v.july@email.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Rada by som ho vyskusala, lebo este ziadny nevlastním :-D
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ja som takyto druh cistenia este neskusala, a nakolko som nedobrovolne prisla o moju skvelu kozmeticku, rada by som skusila nejaky domaci produkt na cistenie pleti, snad sa osvedci...
    bosorka382@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  83. Kartáček bohužel zatím stále nemám, ale potom, co mi ho předvedla moje kosmetička, po něm toužím..bohužel mne dosud stále odrazovala vyšší pořizovací cena, ale když si spočítám, na kolik mne přišly nevhodné kosmetické čistící přípravky, tak by se mi kartáček zaplatil už 2x :):)

    OdpovědětVymazat
  84. Kartáček bohužel nemám, ale potom, co mi ho předvedla moje kosmetička, po něm již delší dobu toužím. Jediné, co mne dosud odrazovalo, je vyšší pořizovací cena, ale když si spočítám, na kolik mne vyšly nevhodné kosmetické čistící přípravky, tak kartáček by se mi zaplatil už 2x :) :) Lsarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Svůj ještě nemám,ale jednou jsem ho vyzkoušela u kosmetičky a naprosté nadšení.Hlavně mi to hodně pomáha při odstranění odumřelé kůže po ekzéme,takže bych si ho moc moc přála.A taky by jednou mohla vyhrát neblogerka.irena.sn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Na takyto kartacik sa chystam uz dlho, poskulovala som po Clarisonicu, na moju zmiesanu plet by mohol zabrat :) girlnamedz@entrum.sk

    OdpovědětVymazat
  87. žádný kartáček doma nemám, ale jak to pořád teď všude vidím, tak si říkám, že to asi stojí za zkoušku :-)
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Čistící kartáček bohužel nemám, ještě jsem se nerozhodla, který chci a tuhle věc kupovat na vyzkoušení, abych pak zjistila, že mi nevyhovuje, to by mi bylo líto. Takže už přes rok určitě používám jen tu čistící destičku z DMka. Pokukuju po Foreo, ale cena je na mé studentské poměry celkem vysoká... Tento vypadá moc sympaticky :)
    GFC: pod stejným jménem a tak i FB, IG eli.hot

    OdpovědětVymazat
  89. Nemám, ale uvažuji o koupi. Moje pleť opravdu potřebuje nějakou pořádnou očistu. Jen se mi za to nechce dávat třeba 4 tisíce, tak čekáme na nějakou levnější variantu ☺ pepunka@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. zatim me tento fenomen nepostihl, ale konecne by mohl ;)

    OdpovědětVymazat
  91. Žádný kartáček zatím nevlastním, ale chtěla bych ho vyzkoušet,jelikož trpím na nedokonalosti a mám mastnější pleť.
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Jee, tak i Lirene uz je maaa.. asi nebudou posledni...:-), ale zrovna nedavno jsem koukala na net a je jich uz pomerne dost na vyber :-) Ja uz vahala loni, zda neporidit, ale porad jsou jeste jine veci prednejsi, ktere potrubuju nebo ktere chci, tak snad treba casem i tohle udelatko.. a koukala jsem na Rowentu a Braun... fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Sleduji. Takovýto kartáček zatím nevlastním, ale už déle o něm uvažuju, tak třeba budu mít štěstí:) Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. zatím jsem neměla možnost žádný kartáček vyzkoušet

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Čistící kartáček zatím ještě nemám, ale ráda bych ho vyzkoušela, protože moje pleť je poslední dobou mastnější a vytváří se mi akné a kartáček by mi s tím mohl pomoci.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Kartecek nemám, delší dobu planuji koupit nějaký v létě a tohle by mi rozhodování tedy vyřešilo :-D je už na pohled zajímavý. Moje pleť po pořádném vyčištění přímo volá. Dvorakova0sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Čistící kartáček zatím nemám, ale láká mě to - i ve svých téměř třiceti mám viditelné póry na T-zóně a ne a ne se jich zbavit. Sice si stále připadám mladistvě, ale nemusí to být ve všech aspektech :) U tohoto kartáčku od Lirene by mě určitě zajímalo, jestli pomáhá tak, jako známější (více marketované) produkty - máš s tím zkušenost? annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Žiadny z takáchto podobných kartáčkov nevlastním, toto je jedna z lahkých možností lahko vyskúsať tento výmysel, bez toho aby som po jeho zakupení zistila, že by mi vobec nevyhovoval :D
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Používám zatím jen obyčejný, kdy se musím snažit sama:-) Lirene bych chtěla vyzkoušet, protože mě zajímá rozdíl v čistění a také bych chtěla vyzkoušet masážní hlavici. Hodně se stresuji a je potřeba uvolnit se a i obličej si zaslouží odpočinek. J.olehlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Týjo, už pět let?! To je super! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Čisticí kartáček ještě nemám, ale uvažuju o tom. Zatím mám takovou tu silikonovou houbičku, ale ještě jsem se nerozkývala, abych zainvestovala do kartáčku. Ale určitě by se mi hodil. :-)
    Radka.nedbalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. ahoj o tento kartáček mám zájem,protože jsem blázen do každé novinky a co si budeme nalhávat,ráda bych měla dokonalou pleť :)) bariste3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Rendy, zatím žádný čistící kartáček nemám, ale už několikrát jsem přemýšlela o pořízení díky tvým kladným zkušenostem :)
    sradostova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Cistiacu kefku pouzivam od Mary Kay a neviem si ju vynachvalit. Plet je taka hladsia, pory stiahnutejsie, makeup sa lepsie nanasa, no super :) Chcela som tiez nejaku kefku kupit sestre k narodkam, ak by som ju vyhrala, mam o starost menej ;)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Já používám obyč manuální od ebelin, chtělo by to už nějaký pořádný :)

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj Rendy, mám manuální čisticí kartáčky od značky Ebelin a Oriflame, celkem mi vyhovují, ale nepoužívám je pravidelně :) moc ráda bych vyzkoušela tento, a ráda bych ho právě porovnala s těmi manuálními ;) chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. ahoj, kartacek zatim zadny nemam, ale posledni dobou se s nimi snad na ceskem trhu roztrhl pytel, takze bych se uz konecne mohla stat majitelkou jednoho z nich😄 eliskasillingova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj, žádný takovýto kartáček nemám, ale ráda bych si ho pořídila.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Skúšam, či predsa náhoda nezaúčinkuje :)).
    A nie, zatiaľ nemám, pretože z recenzií ma zatiaľ ani jeden ešte tak nezaujal, aby som investovala do neho.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Čistící kartáček používám ten z Rossmanna (ale ne elektrický), ale ten je tak děsně tvrdý, že bych nutně potřebovala tenhle ;-D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Žádný čistící kartáček jsem nikdy neměla, ani manualní. Proto bych moc ráda konečně nějaký vyzkoušela a poznala třeba nějaký rozdíl v pleti :)

    OdpovědětVymazat
  112. jé to je můj sen, moc bych si ho přála zoulova.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj Rendy,
    já zatím žádný nevyzkoušela, proto si moc ráda zasoutěžím o tento. Často se mi ucpávají póry, proto si myslím, že by mi pomohl :).
    magdalena.cevelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj! Připojuji se do soutěže..
    Sleduju tě pod jménem Cassie H.
    Já používám kartáček na pleť ale je z DM a jeho štětinky jsou tvrdé, tím pádem mě hodně škrábou po pusy. Chtěla bych zkusit něco nového a o tomto jsem hodně slyšela.
    Email: cassiemaixner18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Ahoj, kartáčky jsem dřív používala jen ty silikonové z drogerky a chtěla bych vyzkoušet i tenhle:) Hlavně kvůli černým tečkám a přeci jen kvůli dobrému pocitu, že ta pleť je opravdu čistá:))
    kristylastuvkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj Rendy,
    Moc ráda sleduju tvůj blog a tohle je soutěž jako dělaná pro mě :-) Momentálně používám jen tu silikonovou růžovou vroubkovanou placičku z DM (určitě víš co myslím ;-) ale po porodu mi to dost přestalo stačit. Moje pleť si teď dělá doslova co chce, žádné osvědčené triky nezabírají, proto bych ráda vyzkoušela něco účinnějšího. Jen ta mateřská je teda skoro almužna, tak doufám, že vyhraju :-)
    Radka
    hosakova.radka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Kartacek na plet mam jen silikonovy rucni z DM, plet se mi ted mirne zhorsila a tak bych rada vyzkousela, zda podobna udelatka opravdu funguji a fakticky opravdu zlepsi stav pleti.
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Používám manuální od Ebelin jelikož mám mastnější pleť čištění pleti je skoro nutnost, tento kartáček by mi udělal velkou radost zatím s podobným nemám žádné zkušenosti :)
    cattishdakota@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. oo..to by byla bomba... já popužívám čistící houbičky, které mají malinko peelingový efekt, jak se mi tak zdá.. problém je, že sama si takový kartáček nepořídím, protože mi to přijde jako dost velká investice s nejistým výsledkem.., na druhou stranu bych jej ale opravdu vyzkoušet chtěla, protože "nato jak su stará" tak si moje pleť dělá co chce :(

    OdpovědětVymazat
  120. Kartáček nemam a láká me zkoušet vse nove a nepoznane. Chtěla bych videt, jestli je to pak na pleti takovy rozdíl a co to umí za zázraky :) rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Čistící kartáček momentálně nepoužívám. Ošetřuji pleť peelingem a čistícími gely. V budoucnu bych ráda nějaký vyzkoušela a tento Lirene se zdá jako dobrá alternativa k celkem drahým kartáčkům od Clinique.
    Jana.A1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj :) čisticí kartáček na obličej nepoužívám ale chtěla bych ho vyzkoušet...Snad by mi alespoň trochu ulehčil péči o mou mastnou pleť...
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. čištění pleti občas flákám, hlavně když mám nějaký no-makeup den a s kartáčkem by to bylo zase něco nového a třeba by mě to zaujalo natolik, abych se své pleti více věnovala.
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Čistící kartáčky používám ráda, přijde mi, že pro mou problematickou pleť je čištění s nimi super, protože je intenzivnější. Stejně jako většina ostatních čtenářek mám doma manuální kartáčky, jeden gumový z DMka a druhý z Rossmana, který mi ale nevyhovuje, protože docela škrábe na obličeji, ten z DMka je fajn :)
    tereztomanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. čistící kartáček jsem měla možnost vyzkoušet u kamarádky před nedávnem a od té doby pokukuji, který si mám pořídit :-)ráda bych jeden exemplář měla doma sama pro sebe :-)
    yanacze@yaho.com

    OdpovědětVymazat
  126. Čistící kartáček na pleť nemám, ale moc ráda bych ho chtěla vyzkoušet, využila bych ho.
    sarka.tesarova1@seznam.cz
    GFC: Šárka Tesařová

    OdpovědětVymazat
  127. Na pleť používám pouze manuální kartáček (růžovový ebelin), ale elektrický bych si ráda pořídila :).
    Karolína
    kajakotalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Gratuluji k peti letum blogu :) doufam ze bude stale uzasny jako doted :)
    Cistici kartacek mam jen obyc manualni, o elektrickym premyslim dlouho hooodne dlouho....vim ze hodne vyzdvihujes clarisonic,ale bohuzel cenova relace je uplne mimo:( libil se mi i clanek o foreu ale je to ten samy pripad....snad si brzo nasetrim a koupim si aspon brauna :) a nebo ze bych mela v soutezi trochu stesti a vyhrala ho? ;)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Měla jsem čistící kartáček od Avonu se silikonovým povrchem, ale na mou pleť mi nedělal dobře. Tato sada se mi moc líbí i s čistícím kartáčkem, díky za tip, pokud ho nevyhraju, kouknu po něm.
    Můj mejlík: barunkakralicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ja cistici kartacek zadny nemam, ale rada bych ho vyzkousela - s pleti hodne bojuju a vyzkousela jsem toho vazne hodne, takze doufam, ze kartacek by mi na moji ceste za krasnou pleti mohl taky pomoct :)))

    OdpovědětVymazat
  131. A samozrejme jsem zapomnela na mail :D simon.novotna@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  132. GFC - Diary of Girly Things
    Čistící kartáček na pleť nepoužívám, protože žádný nemám, ale hodně mě to láká vyzkoušet. Zajímalo by mě, jestli by byl poznat nějaký rozdíl. :)
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Používám jenom růžový gumový kartáček z DM dohromady s MaryKay timewise čistícím krémem. Nápad s čistícími kartáčky se mi líbí od začátku, ale bohužel jsou dost drahé, tak jsem si pořídila aspoň ten gumový. Jsem docela líná a donutit se vyčistit si pleť jenom prsty byla otrava, takhle v kombinaci s houbičkami na setření je to pro mě menší zlo :)
    vitkova.karoli@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)