úterý 23. února 2016

Pečující novinky | Yves Rocher

Yves Rocher představil novou řadu rostlinné péče o tělo a já měla možnost některé produkty vyzkoušet a teď vám o nich něco více povědět. Už teď můžu prozradit, že jsem se dočkala jednoho zklamání a jednoho překvapení. Schválně si můžete tipnout, který produkt mi vyhovuje a který naopak ne :)



Všechny produkty by měly být již v prodeji :)


Hydratační sprej na tělo s aloe vera (100ml) - 249 Kč

Na sprej jsem vůbec nevsázela a říkala jsem si, že to bude pěkná blbost a nebude to fungovat. Přece jen tělový krém je jiná liga a voda mi kůži moc nezavlaží. Ale ono to fakt jde :) Sprej nastříkáte na tělo a kromě okamžitého osvěžení a příjemné svěží vůně bude mít radost i vaše kůže. Jakmile voda na těle zaschne, tak na ní zanechá takový jemný film, který nijak nelepí, ale kůže je taková jemnější a jakoby natřená lehkým krémem. Hodně vysušenou kůži to asi těžko spasí, ale úplně vidím, jak jí nosím v létě v kabelce a podle potřeby jí používám třeba na suché nohy (na které během léta bohužel trpím). Vážně jsem mile překvapená a líbí se mi efekt, který voda na kůži zanechá. Baví mě její svěží vůně, ze které cítím trochu okurky a její rychlá a snadná aplikace. Nemusíte nic rozmazávat, prostě jen nastříkáte na kůži a necháte zaschnout. Myslím, že tohle bude v létě můj svatý grál a must-have pomocník! Neobsahuje minerální oleje, parabeny ani barviva.



Z této řady seženete ještě hydratační tělové mléko v 200ml a 390ml velikosti




Výživný sprchový olej (200ml) - 229 Kč

Oleje do sprchy jsem si v posledním roce také oblíbila a zejména teď v zimě mi dělaly pravidelnou společnost. Je to fajn pro lenochy, kteří se zapomínají po koupeli mazat tělovými mléky nebo na to občas zapomenou. Pořádný tělový krém samozřejmě nenahradí, ale alespoň se vyvarujete nepříjemně pnoucí a suché pokožky. Ideální je samozřejmě i pravidelné mazání tělovými krémy či másly, zvlášť pokud máte extra suchou kůži. Tento olej má jemnou vůni, kterou nedokážu blíže specifikovat, ale mám pocit, že podobně voní hodně tělových olejů :) Při kontaktu s vodou se olej mění na mléčnou pěnu a po umytí je pleť krásně jemná a vyživená. Na kůži nezanechává mastný povlak, takže si klidně můžete rovnou obléct pyžamo a nemusíte se bát, že bude umaštěné :) I olej si mě získal a neskutečně mě baví jeho každodenní používání.




K dostání je i vyživující a zjemňující suchý olej na tělo ve spreji




Vyživující tělové mléko (200ml) - 299 Kč

Tělové mléko s výtažky z ovsa je určené na velmi suchou pokožku, ale s tím tak úplně nemůžu souhlasit. Myslím, že na hodně vysušenou kůži je možné sehnat mnohem výživnější mléka nebo tělová másla a toto bych nechala asi spíše někomu, kdo má kůži normální. Mléko má hustější konzistenci, takže to není taková ta tekoucí břečka, ale zároveň je dost jemné a lehké. Proto si myslím, že hodně suchou kůži nespasí. Vůně je hodně jemná a taková neutrální. Možná i nějaký oves cítit je, ale sama dávám přednost více parfémovaným tělovým krémům. Mléko mě zas tak nenadchlo a beru ho za takový průměr. Cenu vs. výkon nepovažuji za úplně adekvátní a mám své favority u jiných značek.




Co by některé z vás mohlo zajímat - mezi novinkami se objevil i Tělový scrub s pudrem z meruňkových jader. Celkem mě zaujal a chci ho v obchodě vyzkoušet (hlavně jeho vůni a hrubost). Rozemletá meruňková jádra mají i například slavné peelingy St.Ives, takže by mě zajímalo jejich porovnání (protože ač je ten od St.Ives na obličej, tak díky své hrubosti se může použít i klidně na tělo :)


Z novinek vám rozhodně můžu doporučit tělový sprej i sprchový olej. Ty jsem si opravdu velice oblíbila a moc se mi líbí. Hlavní sezóna spreje sice teprve přijde, ale už se nemůžu dočkat, až bude venku pořádné teplo :) Tělové mléko mě za srdce moc nevzalo a mám k němu hodně neutrální vztah. V drogerii se podle mě dají sehnat více hydratační a lépe vonící tělová mléka, která budou za nižší cenu (a ve větším balení).

Jak vás nové produkty z pečující řady zaujaly? Láká vás některý z nich vyzkoušet? :)

*

28 komentářů:

  1. Tak sprchový olej vypadá moc dobře a určitě mrknu na ten peeling.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. zaujal ma najviac ten sprchovací olej a píling, tuším pôjdem nazbierať bodíky na kartičku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Typovala jsem, že Ti tělový sprej i sprchový olej bude vyhovovat :). Sprchový olej mě zaujal, protože teď mám ten od Biodermy a úžasný sprchování s ním je, je to zase změna oproti klasickým sprháčům. Tělové mléko mě nezaujalo, hlavně kvůli té vůni

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling vypadá pěkně.
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie prvé dva by som vyskúšala, aj keď teda k tomu spreju som bola od začiatku dosť skeptická... :)
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  6. Sprchovy olej vypada hodne dobre. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Oleje mám ráda,tenhle určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten sprchový olej, to je něco pro mě, kolikrát se mi po sprše opravdu nechce mazat.

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi sprej na tělo :-) to si určité pořídím, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprchový olej mě zaujal.. mrknu na něj..

    OdpovědětVymazat
  11. zaujal mě ten sprej, na léto na nohy bude fakt ideální! jinak ten scrub už kdysi v nabídce měli, ale v jiném obalu a byl super, psala jsem na něj i recenzi, i když na mě byl asi až moc jemný, teď už mám radši ty solné/cukrové :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc mně zaujal hydratační tělový sprej, ten by se šiknul i jen tak pro osvěžení a pokud i hydratuje, tak to bude úplná bomba:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, tělový peeling z meruňkových jader jsem od yves rocher používala hodně dlouho, asi teď změnili balení a recepturu ( když to mám být novinka), je fajn, ale mám raději scrub s olejem. Tělový sprej jsem používala přes léto, je příjemný, ale na mojí suchou kůži je málo hydratační.

    OdpovědětVymazat
  14. Hydratačný sprej s aloe vera by sa hodil na najbližšie leto :) Škoda ale tej parfemácie a alkoholu medzi zložkami :(

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  15. Asi se budu muset kouknout na novinky do Yves..halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Novinky mě zaujaly hlavně teda ten hydratační sprej, asi se budu muset kouknout do obchůdku:-)

    OdpovědětVymazat
  17. yves rocher sa mi paci zatial co som od nich mala bolo super takze dalsie testovanie
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  18. Mě zaujal ten hydratační sprej s aloe vera :)

    OdpovědětVymazat
  19. oleje teď fakt frčej =o) kouknu na ně

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, zaujal mě ten hydratační sprej na tělo! V lete na suché nohy taky trpím a přiznám se, ze jsem lenoch se mazat, ale hlavne mam pocit, ze pak lepim, takže tento sprej si v lete určitě pořídím.
    Píšu si na wish list :-)

    OdpovědětVymazat
  21. nejvíc mě zaujalo to tělové mléko, ale ani zbytek nevypadá špatně :)
    outfit: black & gold

    OdpovědětVymazat
  22. ten tělový sprej musím omrknout, já si říkala, že to bude něco méně funkčního a ono hele :) a to tělové mléko mě mrzí, já jsem věčná sušenka, tak jsem si na něj brousila zoubky a asi do něj tedy nepujdu :/

    OdpovědětVymazat
  23. určitě vyzkouším sprchový olej (cokoliv, co mi pomůže od toho, abych se nemusela mazat :D) a tělový scrub. snad bude alespoň trochu hrubý, aby opravdu plnil svou funkci.

    OdpovědětVymazat
  24. Sprchové oleje jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zaujal mě sprchový olej, díky, že jsi vyfotila i složení, dávám si na toteď u pečující kosmetiky větší pozor a jsem příjemně překvapená, že na prvním místě není žádná ropa, ale opravdu olej.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak pro ten sprchový olej si musím zajít! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám hydratační mléko s okurkou, dneska ráno jsem ho použila poprvé, řekněme v 6 h. a ještě teď (asi v 11 h.) cítím tu příjemnou a přitom nevtíravou vůni. A pažičky jemňoučké ... jsem spokojená ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)