pátek 26. února 2016

Objev roku | Smokey eye mascara

Řasenek za rok vyzkouším vážně hodně a jen tak 10% z nich mě zaujme (a vyhovuje) natolik, že mám chuť a potřebu si je koupit znovu. Mám své oblíbené, ke kterým se vracím pravidelně a u kterých mám pocit, že mé řasy trochu "vypíchnou". Mám od přírody vážně blbé řasy, které nejsou ani husté nebo dlouhé. Plus mám menší nevýhodu v tom, že mám citlivé oči, které rády slzí (zejména kvůli alergii) a tudíž ne každá řasenka obstojí v zátěžovém testu. Když pak sítem projde nějaká, která se během dne nemaže ani neopadává a ještě ke všemu mám pocit, že mi vytvoří efekt umělých řas, tak jistě chápete, že je to prostě objev!



Bobbi Brown Smokey Eye Mascara (6ml) - 770 Kč

Víte jak se říká, že v jednoduchosti je krása? Tak v případě kartáčku této řasenky to platí dvojnásob! Její kartáček je naprostá klasika - žádné gumové výstřelky s nesmyslnými tvary, výběžky nebo hroty. Štětiny jsou hodně hustě u sebe a tudíž mým řasám dokážou dodat objem a hustotu. Řasenka je pro mě víc zahušťující než prodlužující, ale její efekt vážně miluju. Mám pocit, jako bych si každé ráno nalepila super nenápadné umělé řasy, o kterých vím jen já sama. Vážně se to špatně popisuje, protože samy víte, že to, jak se na sebe díváte vy samy, je úplně jiné, než jak se na vás dívá někdo jiný :) Nemám ráda umělé řasy a nikdy bych nepřipustila, abych se dostala k takovým těm metodám nalepených řas na vaše vlastní, takže jsem vděčná za každou řasenku, která na mých řasách funguje. A hlavně díky které se pokaždé sama na sebe usměju do zrcadla, když si řasy prohlížím a kochám se jimi :) Jelikož se jedná o nejprodávanější řasenku Bobbi Brown a celkově o celosvětově prodávaný bestseller, tak tipuju, že nebudu jediná, kdo se po jejím použití usmívá :)







Je mi jasné, že na základě fotky řasenky na mých řasách vás asi nenalákám, ale berte v potaz, že:

1) mám od přírody úplně blbé a nepoužitelné řasy

2) vy máte úplně jiné řasy a tudíž na vás stejná řasenka bude vypadat úplně jinak

Proto nemám ráda, když pak někdo namítne něco ve smyslu, že řasenka vypadá přece obyčejně a to samé udělá řasenka z drogerie za 50 Kč. Vážení, kdyby mi tak vyhovovala řasenka z drogerie, tak si jí panebože budu kupovat a za ušetřené peníze si koupím jinou kosmetiku. To snad chápe každé malé dítě :) Neříkám, že nemám oblíbené řasenky z drogerie, to vůbec, ale pokud mi dobrou službu udělá i dražší řasenka, tak si za ní ráda připlatím. Tečka a neřešte to prosím :) Je to prostě strašně subjektivní a já se na své řasy dívám úplně jinak, než vy. A bohužel všechny ostatní fotky, které jsem se snažila pořídit i z jiných úhlů, byly rozmazané a nepoužitelné. Proto prostě nutně potřebuju foťák s výklopným displejem, abych měla použitelnější fotky produktů v akci :) Snad na tom zapracuju brzy :)


Ok, takže si to shrneme. Máme tu řasenku, která má jednoduchý kartáček, který mi vyhovuje a dobře se mi s ním pracuje. Řasenka se nerozmazává (vyzkoušeno i teď v zimě během sněhových přeháněk), neopadává a řasy neslepuje. Používám jí od podzimu a pořád mám pocit, že je jako nová a nemám pocit, že by vysychala, což je pro mě u dražších řasenek důležité. Drahá řasenka, která je po 2 měsících nepoužitelná u mě nemá šanci. Líbí se mi její efekt, líbí se mi, jak snadno a rychle dokáže řasy zvýraznit a není třeba jí zbytečně moc vrstvit.

Pro mě je to oficiálně jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy mohla vyzkoušet a po delší době mám zase pocit, že jsem kápla na super řasenku. Za mě tedy rozhodně ano, ale jak říkám pořád - řasenky jsou NEUVĚŘITELNĚ individuální a vždycky (VŽDYCKY, VŽDYCKY) si jí musíte vyzkoušet na svých řasách, abyste zjistily, jestli i pro vás je tak skvělá nebo ne. Myslete na to prosím a NIKDY se neřiďte fotkami cizích lidí, protože na nich bude řasenka vypadat vždycky jinak :)

Najde se tu někdo, kdo má tuhle řasenku stejně rád? Nebo třeba jinou řasenku od Bobbi Brown? :)

*

20 komentářů:

  1. Přesně jak píšeš, řasenky jsou strašně individuální věc, mě třeba přijde zbytečné investovat do dražších řasenek, protože si naštěstí vykouzlím krásné řasy i s drogerkovýma kouskama.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy :) o řasence čtu úplně poprvé. Taky jsem ráda, když objevím nějakou skvělou řasenku a můžu se řasama kochat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda úplně nejsem cílová skupina, dražší řasenky si nekupuju. Co se dekorativky týče, tak mi to přijde asi jako nejzbytečnější investice.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Rendy,
    řasenku ráda vyzkouším :o) Teď mám Perversion od UD a ta mi vykouzlí super řasy :o) Stejně tak mám ráda They´re real od Benefitu. Ta první podle mě víc zahustí, ta druhá mi víc prodlouží. Celkově s řasenkama mám jeden problém a to, že se mi komplet všechny obtisknou, mám hodně dlouhé řasy jak horní, tak spodní. Takže pokud by byla nějaká, co by se mi neobtiskla, tak by byla mým svatým grálem :o)) Na obtiskávání mi hodně pomohlo top coat od Clarins, který jsem viděla u Áji a ta ho zase měla díky tobě :o) Hezký víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se zeptat na ten top coat,kde ho seženu,ve vyhledávači mi to nic nenašlo. Mám právě stejný problém,nenašla jsem ještě řasenku,ktere by mi nedělala obtisky.Díky moc,Lenka.

      Vymazat
  5. mňa nejak nezaujala a presne tento typ kartáčkov mi nesedí :) ja našťastie som už našla riasenky, ktoré mojim riasam vyhovujú a spravia z nich niečo a chvalabohu sú z drogérie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tuhle řasenku taky miluju, je úžasná, že dá nějaká řasenka skoro 24 hodin bez rozmazání a i po té době vypadá, jako bych ji nanesla, bych do žádné řasenky neřekla. Vydržela všechno, i pár hodin spánku ve vlaku.

    OdpovědětVymazat
  7. Já řasenky většinou lovím v drogerkových vodách a i tady se dají najít řasenky, které vykouzlí úžasné řasy. Ale tahle podle kartáčku vypadá velmi dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle řasenku nemám.Mám už svojí stálici,kterou zatím nehodlám měnit.

    OdpovědětVymazat
  9. Prepáč, ale na fotkách tá riasenka nevyzerá, že robí divy... Ja som dala drogeriovým riasenkám stopku a raz za pol roka si kúpim cannonball od Urban Decay (:

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mě teda místo řasenky zaujaly ty žárovkový žárovičky :D (nebo jak to nazvat) poradíš odkud je máš?
    Jinak co se týče řasenek, tak kupuju levné drogerkové, nepoznám rozdíl mezi dražšími.

    OdpovědětVymazat
  11. @Daniela P: to je právě to, o čem tam píšu :)

    @Jitka: jsou z Tigeru :)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasim s tou individualitou!:) moje kamaradka ma od prirody dlouhe rasy, ja spis kratsi a hustsi. Vzdy jsem chtela dlouhe a i kdyz jsem si zkousela rasenky, kzere pouzivala ma kamaradka, efekt nikdy nebyl stejny, stejne tak ona je nikdy nemela od rasenky tak huste. Takze opravdu zalezi na tom jaky ma kdo zaklad. Ja uz vim, ze i sebedrazsi rasenka mi proste rasy az do nebe neudela, tak se drzim zlateho cenoveho stredu;) i kdyz me obcas prekvapi i rasenka za 90 korun:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já vyzkoušela milion řasenek :-D od drogérky po HE a sedla mi žlutá Miss Sporty, takže asi tak... budu jí kupovat, dokud jí budou vyrábět a prostě jí fakt miluju... samozřejmě testuju i jiný řasenky, ale žádná jí zatím nepředčila...

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě žádnou řasenku od BB jsem nezkoušela...teď nejvíce používám od UD Pervesion, ale někdy na konci dne se mi začne už rozmazávat trochu na dolním víčku...takže pro mě to úplně top řasenka není..ale já obecně jsem se svými řasy spokojená, takže mně službu udělá každá druhá řasenka..;) Jen teď ze článku nevím, jestli na obou fotkách tvých očí máš/nemáš řasenku nebo je to rozdíl před a po... Upřímně, nějak nevidím žádný rozdíl.. ale pokud jsi spojená, tak to je hlavní, že! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá fakt zajímavě, možná bych zkusila nějakou miniaturu, protože řasenky jsou přecejen dost risk

    OdpovědětVymazat
  16. @Lenka Olšarová: koupíš ho normálně v parfumerii, kde mají dekorativku Clarins :) Psala jsem o něm v kosmetice roku. Je to skvělá věc, pokud má člověk problém s rozmazáváním všech řasenek :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak řasenka vypadá fajn, ale pro mě je to zbytečná investice, protože podobné řasy mi udělá jakákoliv jiná. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tuhle řasenku chci hrozně moc vyzkoušet, ale dala jsem si momentálně stopku na kupování nových řasenek protože je nestíhám spotřebovávat. Mám teď otevřené 3 a dalších asi 8 na otevření teprve čeká. Ale až se dostanu na nějaký normálnější číslo, tak jí určitě pořídím

    OdpovědětVymazat
  19. Okej, môžem ťa ubezpečiť, že ak si túto riasenku budem niekedy kupovať, nebudem sa riadiť cudzími fotkami :D Nie nie. Mám totiž prirodzene dlhšie riasy ako ty nalíčené, takže ten efekt bude asi o niečom inom :) (Dúfam, že všetci chápu, ako to myslím a tento komentár budú brať s úsmevom.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)