úterý 16. února 2016

Nový HD korektor MUFE | ano nebo ne?

Někdy začátkem ledna byla v Sephoře akce 2+1 na značku Make Up for Ever a tak jsem neodolala a šla nakupovat. Potřebovala jsem do zásoby nejúžasnější bázi pod make-up č.2 (samostatný článek byl ZDE) a taky jsem chtěla vyzkoušet nový HD korektor. V košíku skončily i oční stíny v neutrálním odstínu, které se hodí prakticky na každý den na jakékoliv líčení. MUFE má skvělé oční stíny a jedny už doma mám (článek byl ZDE), takže jsem neváhala. Dneska bych vám ráda řekla něco více o korektoru, protože si myslím, že se o něm teď všude dost mluví a možná vás zajímá, co si o něm myslím já :)




Make Up for Ever Ultra HD concealer (7ml) - koupíte v síti parfumerií Sephora za 820 Kč

O těchto korektorech se na youtube mluví už nějaký pátek a protože se o nich mluví poměrně v superlativech, tak jsem neodolala a chtěla ho také vyzkoušet. Udělala jsem první chybu už při vybírání odstínu, protože jsem nedočkavě vzala R30, místo abych si počkala, až doplní světlejší R20. Už jen díky odstínu u mě moc nefunguje, že by mi korektor projasnil oční okolí. I když jsou R-kové verze (vysvětlení níže) hlavně na korekci kruhů pod očima, tak jsem hned po prvním vyzkoušení byla z krycí schopnosti dost rozčarovaná. Všichni tvrdili, jak je tohle korektor roku a skvěle kryje, ale s tím teda souhlasit rozhodně nemůžu. Mému milovanému Nars korektoru nesahá ani po kotníky bohužel a ten i nadále zůstává mým korektorovým králem. 

Když pominu nevhodný odstín, který by neměl určovat kvalitu produktu jako takového, tak s krytím korektoru nejsem prostě spokojená. Korektor sám o sobě je spíše tekutější, což mi na oční okolí tolik nevadí, ale práce s ním mi přijde maličko víc zdlouhavá, než s více krémovým Narsem. Díky tomu, že mám pod okem červenou tečku, tak poznám, jak který korektor kryje a hned vidím, jak rychle jí dokáže zakrýt (či v kolika vrstvách). MUFE korektor musím navrstvit, abych docílila lepšího krytí, ale stejně se tu nebavíme o plném zakrytí nedokonalostí. A pokud takto korektor navrstvím, tak začne nepěkně zalézat do linek pod očima (i po zapudrování). V jedné vrstvě není prakticky vidět a v tomhle musím dát výrobci za pravdu, že je opravdu neviditelný :) Nevím, jestli kdybych se s ním nalíčila a šla natáčet ve full HD rozlišení, jestli by to byl rozdíl a jeho kvality bych ocenila více, ale na normální běžné používání mě prostě nebaví. Chci korektor, co umí zakrýt tmavé kruhy, oční okolí projasnit a zároveň ho nechci použít tři tuny. Snad nejsem tak náročná, ne? A neberu ani argument, že bych měla použít jeden v odstínu R a druhý v Y, aby mi jeden něco zakryl a druhý rozjasnil. Chci aby to uměl jeden korektor a to tento bohužel nedokáže (minimálně ne na mé tváři).



Korektor se prodává v 10 odstínech - v 5 korekčních a 5 rozjasňujících verzích. Liší se označením a poznáte je tak, že odstíny začínající na R označují Color correct (neutralizují tmavé kruhy pod očima a mají trochu broskvové odstíny) a Y označuje Conceal (umí rozjasnit oční okolí). U nás mám pocit nejsou úplně všechny odstíny, ale pro vaší lepší orientaci máte níže vypsané, jaký odstín se hodí k jaké pleti:


Color Correct

R20: Light Skintones 
R22: Light to Medium Skintones 
R30: Medium Skintones 
R32: Medium to Tan Skintones 
R40: Tan Skintones 

Conceal 


Y21: Light Skintones 
Y23: Light to Medium Skintones 
Y31: Medium Skintones 
Y33: Medium to Tan Skintones 
Y41: Tan Skintones 





K dobru musím korektoru přičíst to, že mi oční okolí nevysušuje, i když nemůžu říct, že bych ho doporučila někomu se zralejší nebo sušší pletí, to zase ne. Praktické je i jeho balení, kde nemáte žádné nehygienické aplikátory a obsah z tubičky vymáčknete rovnou přes zúžené hrdlo. Korektor tak půjde dobře vypotřebovat do poslední kapky.



Jelikož neměli nejsvětlejší odstín R20, který u nás je, tak jsem vzala R30. 




Jsem asi divná, ale tenhle korektor mě bohužel neoslovil a nemůžu vám ho tudíž ani doporučit. Pokud má někdo výrazné kruhy pod očima, tak mu tento korektor asi stačit nebude. A pokud má někdo krásnou a dokonalou pleť, tak korektor zase nepotřebuje, takže nevím, pro koho by takovýto korektor byl :) V první vrstvě je prakticky neviditelný a pokud ho člověk vrství, tak dělá paseku a během dne se pak vypaří neznámo kam. Bohužel jsem zklamaná a nerozumím humbuku, který se kolem něj vynořil. Za mě dneska bohužel ne-e.

Určitě budu ráda, pokud s korektorem máte také zkušenost, když se podělíte o svůj názor :) Přece jen víc lidí víc ví!

24 komentářů:

  1. Ahoj Rendy,
    přesně na tuhle recenzi jsem čekala :o) Na tvé doporučení používám korektor od Narsu a zatím je pro mě bezkonkurenční - zakryje, projasní, stačí ho opravdu málo, prostě super! A jak byl kolem tohoto humbuk, tak jsem si říkala, jestli ho nezkusit místo Narsu, teď už vím, že ne. Děkuji :o)

    OdpovědětVymazat
  2. obalovo vyzerá nádherne, ale keď efekt nič moc :) ja si vystačím s tekutým camouflage od cartice a ten je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak aspoň vím, až budu potřebovat korektor, tak od narsu:)))

    sweetcitruslemonade

    OdpovědětVymazat
  4. No myslela jsem, že ho též vychválíš jako PLH a ono houby, holt je to hrozně individuální...

    OdpovědětVymazat
  5. no tak toto prislo velmi vhod a dakujem za usetrene korunky :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem na korektor víc negativních recenzí, takže já bych si ho určitě nepořídila. Logika kupovat si dva korektory - na zamaskování a rozjasnění? No comment :D.

    OdpovědětVymazat
  7. opět se potvrdilo, že kosmetika je strašně individuální a co sedí jednomu, zdaleka nemusí vyhovovat druhému. Na korektoru se mi líbí to balení

    OdpovědětVymazat
  8. Taky děkuju za ušetřené peníze :) měla jsem tento korektor v plánu, ale potřebuju vyšší krytí.

    OdpovědětVymazat
  9. korektor vypydá moc dobře, akorát mi zaráží ta cena (cca 890,-) což se mi na korektor zdá trochu moc

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to teda uz na fotce vypadá malo krycí. Aspoň vim, co nepotrebuju.

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Rendy, no za ty prachy, tak to je zklamani...ja si myslela, ze bude vic kremovy..tak to je naprd..skoda :(

    OdpovědětVymazat
  12. Čekala bych lepší krytí, je to poznat už takhle z fotky..No, aspoň vím, čemu vyhnout:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky ti za tenhle článek! Já měla v plánu si jej koupit, protože mám děsné kruhy pod očima a tohle se zdálo skoro jako zázrak. Teď už ale raději peníze utratím za něco jiného :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Čekala jsem více pozitiv, ale jak tak koukám je to asi hodně individuální. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Ren, mám úplně stejný názor. Šla jsem cíleně pro tenhle korektor, ale po vyzkoušení jsem ho zklamaně vrátila do regálu. Na radu sephora-slečny jsem zkusila nový korektor od sephory, takový kulatý, a hned jsem ho drapla, protože je supr. Minimáně pro slečny se suchou pletí. K tomu byla akce 2+1, takže šup do košíku s novou tužkou na obočí (něco jako brow wiz), se kterou taky max. spokojenost :) Normáně mě sephora produkty až tak nelákají, ale obě tyhle novinky doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za článek, je to užitečná informace. Líbí se mi, že se za každou cenu nesnažíš zveřejňovat jen pozitivní feedbacky :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj. Tak pred timto korektorem me varovali v Sephore. Chtela jsem hlavne kryti a slecna me hned upozornila,ze je spis projasnujici. Dala jsem od nej ruce pryc. I zkouska z testeru nic moc ;-)....nakonec jsem poridila v Douglasu korektor od Sensai a jsem nadsena !! Kreje,hydratuje ..parada...muzu jen a jen doporucit.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak bohužel, absolutně souhlasím. Marně jsem si lámala hlavu, co dělám špatně. Krycí schopnost je podle mne hodně podrůměrná a výsledný efekt nic extra. Taky mne nebaví dávat si 10 vrstev korektoru. Napsala bych to stejně. Bohužel vlna neviditelných "plně" krycích korektorů se rozjela a já vidím další značku, která se ještě neprodává, v řadě na odstřel. Brzy podám hlášení.

    OdpovědětVymazat
  19. Tomu nerozumím-ten korektor nemá v Sephoře tester, žes zjistila až doma že je k ničemu?
    Já zas nechápu humbuk kolem té zmiňované podkladové báze od MUFE, je úplně na nic, na mou mastnou pleť je Porefessional tisíckrát lepší.

    OdpovědětVymazat
  20. medvidatko: tester samozřejmě byl, ale na rychlé vyzkoušení se mi zdál ok :) moje chyba, že jsem si nezvala vzorek na doma a korektor holt půjde o dům dál :)

    OdpovědětVymazat
  21. Korektor som neskúšala a ani neplánujem, keďže mi maximálne nevyhovuje to delenie na korekčné a rozjasňujúce verzie, príde mi to ako dobrá hovadina teda... Tiež som spokojná s NARSom.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  22. Je dnes jsem si vzala vzoreček :) uvidime. Nars mi treba vůbec nevyhovuje a uz dlouho si brousim zuby na Helenu rubistein

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, nekupovala jsi nahodou korektor v Sephore v OC na Andelu? Ja jsem pro R20 sla taky, ale paní mě uzemnila, že ho nemaji...tak jsem pokracovala v nakupu dalsich produktu, nacez za mnou prisla jina slecna ze Sephory a ptala se, zda mam vse, co potrebuji. Tak jsem ji rekla, ze bohuzel jen ten korektor mi chybi, divila se, ze by ho nemeli a sla to prozkoumat. Otevrela jinou zasuvku a tam jich bylo nejmin 50 :-D...takze tady volim rceni - dvakrat mer, jednou rez. Ja jsem uplne puvodne chtela Y21, ktera je nejsvetlejsi, ale pak jsem si nakonec vzala R20 a ja jsem treba spokojena. Myslim si, ze pokud ma nekdo kruhy jako ,,panda", tak mu stacit nebude, to je fakt. Ale jinak za me super. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)