středa 24. února 2016

Novinky Clarins v akci | jaro 2016

Jaro už je cítit ve vzduchu, nezdá se vám? A i když ještě občas zaprší nebo po ránu trochu přituhne, já už prostě vím, že se to skvělé období roku blíží! Jarně naladěné jsou už i stojany s kosmetikou a dneska bych vám ráda ukázala některé jarní novinky, které si připravil Clarins :)




BB Skin detox fluid (40ml) - koupíte v síti parfumerií za 940 Kč

Nové BBčko láká na inovovanou texturu, která poskytne dostatečné krytí a zároveň je tak lehká, že ani nevíte o tom, že jste nějaký BB krém použily. Oproti první verzi BB krému (který je ve stálé nabídce) je méně krémový a má lehčí texturu. Krytí je střední až lehce vyšší a konzistence je opravdu lehká, takže na tváři netvoří masku a vypadá přirozeně. Má i matnější finiš oproti první verzi BBčka a pokud vám původní verze nevyhovovala a byla na vás třeba příliš krémová, tak tato se vám bude líbit asi více. Na BBčko má na mé pleti i skvělou výdrž a dá se mnou celý den. Během dne samozřejmě potřebuji párkrát přepudrovat T-zónu, ale celkově jsem z něj nadšená. Nejvíce mi svými vlastnosti připomíná tónující krém od NARS, ale ten je trochu víc krémový. K dostání je ve 4 odstínech, které jsou z mého pohledu ale jasné mínus. I nejsvětlejší odstín 00 je jak vidíte pořád dost tmavý. Na pleti se odstín sice dost přizpůsobí a nevypadá tak tmavě, jaké na mé vybledlé ruce, ale úplné Sněhurky mají zatím smůlu. Tohle je rozhodně bod, na kterém by chtělo zapracovat, protože odstín kůže průměrné středoevropanky pořád nemá barvu mléčné čokolády a bude asi ještě pár desetiletí trvat, než se tohle změní :) Rozhodně ale doporučuji vyzkoušet alespoň ze vzorečku, protože mě nadchla kombinace dostatečného krytí s ultra lehkou texturou.




BBčko má rozhodně plus i za pumpičkové balení a SPF 25. Doporučuje se pro všechny typy pleti, ale jelikož mám pleť smíšenou-mastnou, tak nemůžu potvrdit, že i sušenky z něj budou tak nadšené :)



Instant light natural lip perfector (12ml) - koupíte v síti parfumerií za 430 Kč

Tento lesk s krásné tubičce patří mezi velké bestsellery Clarins a každých 36 sekund se na světě prodá jedno jeho balení. Od jara jsou v nabídce další dva odstíny - 07 Toffee pink shimmer a 08 Plum shimmer, který vidíte níže. Nemusíte se bát, že by barva na tubičce byla stejná, jakou si nanesete na rty. Jedná se o jemně pigmentovaný lesk, který já osobně někdy používám i místo balzámu na rty. Jeho konzistence je ultra příjemná, nelepivá a lesk ještě velice příjemně sladce voní. První balení jsem si koupila tak 3 zpátky určitě a od té doby jsem jich měla několik v různých odstínech. Osobně mi je skoro jedno, jaký odstín mám, protože barva je opravdu jemná a naprosto univerzální pro všechny (alespoň podle mě). Patřím rozhodně do jejich fanklubu a za sebe říkám rozhodně ANO!







Oční stíny Ombre Iridescente (7g) - odstíny 04 a 07 - 610 Kč


Na to, jak oční stíny z několika posledních paletek Clarins nemám příliš v lásce a jejich konzistence mi nevyhovovala, tak tohle je úplně opačné spektrum radosti. Tyhle stíny totiž miluju od první chvíle. Zamilovala jsem si už první řadu matných odstínů (článek byl ZDE), která je teď na jaře rozšířená o další 4 odstíny. Oproti matným verzím mají ještě o něco krémovější konzistenci a jsou úplně ideální i k aplikaci prsty. Když ráno třeba spěcháte a nemáte čas na komplikované líčení očí, tak stačí dva tahy prstem a máte nalíčeno :) Barva je krásně intenzivní, pigmentovaná a během dne nebledne a na bázi mi v pohodě vydrží celý den. O krásných odstínech ani nemluvím. Odstín 04 je taková champagne se zlatým odleskem a vypadá krásně ve vnitřním koutku oka i samotná přes celé víčko. Tmavší 07 je v základu hnědá a hází odlesky do fialova a jedním slovem je taky krásná. Tyhle mono stíny s pudrovo-krémovou texturou považuji obecně za jeden z nej produktů z dekorativky Clarins a jednoho dne bych chtěla mít doma všechny odstíny :)








Instant Light Lip perfecting base - 500 Kč

Podkladová báze pod rtěnku možná někomu zní zbytečnost, ale je to vážně šikovný pomocník. Dokáže rty vyhladit a lehce vyplnit drobné rýhy a vrásky. Je bezbarvá a použít jí můžete pod jakoukoliv rtěnku či tužku na rty. Rty po použití zmatní a rtěnka na nich vydrží opravdu o něco déle. Více si nechám do samostatného článku, který brzy chystám a který se budu týkat právě bází pod rtěnky a konturovacích tužek :)





Poslední novinkou je denní krém Multi-Active ve verzi pro smíšenou pleť. O něm vám víc řeknu samozřejmě až za nějaký čas, protože pečující produkty nejde hodnotit tak rychle jako dekorativku :) Zajímavostí je, že tento krém seženete jak v denní tak i noční verzi a hlavně v několika texturách, aby si každý mohl vybrat krém na míru, podle svého typu pleti.


Doufám, že jste už stejně jarně naladěné jako já :) Dejte mi vědět, co vás z jarních novinek zaujalo a hlavně nazpomeňte sledovat Instagram, protože se během dneška objeví výherci soutěže o nové stíny právě z této kolekce :)

26 komentářů:

  1. Jo, už SOM jarne naladená ;) Krásne vecičky, dala by som si povedať asi so všetkým :).
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  2. Lesk na rty vypadá parádně, moc hezký odstín :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Lip perfector mám a nejen barvička, ale i efekt na rtech je božský :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tie tiene sú nádherné, najmä ten tmavší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty stíny mě zaujaly úplně nejvíc :) Taky už se na to pořádné jaro hrozně moc těším
    Krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Nový odstín Lip Perfector i oční stíny vypadají opravdu přenádherně. Akorát můj vkus :-) a těším se na recenzi na báze, to je trend, který mě docela zajímá, ale ještě jsem ho sama nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  7. Od Clarins ještě nic nemám, ale ty stíny vypadají pěkně :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ten lesk Lip Perfector a slintám nad očními stíny, jsou nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
  9. nad clarins slintám pravidelně, už se těším až začnu vydělávat ty těžké prachy, které se nám jen neustále slibují :-D nejvíce mě zaujala Podkladová báze pod rtěnku

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek a krásné fotky! Zaujal mě BB krém, ale jelikož toho mám doma spoustu, tak zatím odolávám. Ale nejspíš se podívám po té podkladové bázi pod rtěnku, a na článek o bázích/konturkách se těším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi ten lesk :)) Má krásný odstín

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ten bb cream vypadá hodně dobře, škoda že sem si zrovna koupila Nars,jinak bych asi sáhla po clarins...
    Schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. juu, pěkné produkty! nejhezčí jsou pro mě asi ty stíny:) krásné!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ty stíny vypadají moc hezky :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. já už mám doma kalíšek Silver green ale ještě se určitě pro něco zastavím :-) stíny a lesky se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  16. Jaro je jedno z nejkrásnějších období, taky se těším a lesky jsou dokonalý. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Oční stíny vypadají úžasně a už se těším na článek o konturkách a bázích pod rtěnku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Stíny jsou super, a fotky mě úplně jarně naladily. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty stíny vpaddají úžasně. A to mě Clarins obvykle nechává chladnou :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tesim se na clanek o bazich na rty. Jsem dost "nahlodana" od Aji :-). Clanek je moc pekne napsany ....

    OdpovědětVymazat
  21. Tesim se na clanek o bazich na rty. Jsem dost "nahlodana" od Aji :-). Clanek je moc pekne napsany ....

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkné novinku..už aby bylo jaro...;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)