pondělí 29. února 2016

Lifestylové okénko | jarní inspirace, velikonoce, nové dekorace

Jestli sledujete můj Instagram, tak už jste si možná všimly mé jarní nálady :) V tomto duchu se ponese i dnešní předhled nekosmetických novinek, úlovků a tipů. Snad se vám bude líbit a třeba vás taky inspiruje a některé kousky se vám budou líbit :)


Když už je to jaro za dveřmi, tak začneme s krásnými tulipány. Ty jsou mimochodem z Lidlu, kde je vždycky nakupuju, protože tam vyjdou nejlevněji. Nechápu, proč pak třeba na farmářských trzích kupovat jeden za 15-25 Kč, když v Lidlu mají celý svazek za 49 Kč. Potřebovala jsem na ně i novou vázu a na moc pěknou jsem narazila v Pepcu :) Stála fakt pár korun a moc se mi líbí její jednoduchý vzhled.




KIK a další dekorace - mají v různých barvách a s různými nápisy 



Nový náramek od Wear Bound s kotvičkou. Nabízejí různé druhy lanek či kůží i materiálů kotviček, takže si můžete vybrat podle svého vkusu. Líbí se mi, že je jednoduchý a unisexový, takže si ho můžete půjčovat se svou drahou polovičkou :)




Je asi zvláštní si vybírat utěrky podle vzoru, ale jelikož jsou v kuchyni vždycky všude vidět, tak mám ráda, když i hezky vypadají. A nových dóz do kuchyně není nikdy dost. Zvlášť i těch menších, protože nevím jak u vás, ale u nás se ztrácejí stejně často jako ponožky v pračce :) Obě jsou z Tigeru.



Nemůžu se dočkat naší dovolené, které se zase o něco přiblížila a protože při poslední cestě nám někdo šlohnul jmenovky z kufrů, tak jsem ráda, že jsem potkala v Tigeru tyhle prďácké :) Jestli mi jí někdo šlohne znovu, tak ho fakt postihne kulhavka s škytavka dohromady, to slibuju! :) No a protože mám zbrusu nový pas, chtělo to i stylové pouzdro, které mě bude na cestách doprovázet a snad se mnou zažije i nějaké dobrodružství.




Pepco s dekoracema fakt válí a hlavně cenově nemá konkurenci :) Tenhle obraz (plátno) za 45 Kč vykouzlil úsměv na tváři i mě!



Tiger a jeho kolekce s kočičema je boží! Tohle je radost pro všechny věkové kategorie i pohlaví (mají i v modré verzi) a naše neteře čičinky milují, takže budou mít od tety malé překvapení :)




Mé oblíbené čaje z Marks and Spencer 



Nová svíčka z H&M Home, která mi evokuje vybavení starých lékáren





Velikonoční zajíčci z KIK aneb v jednoduchosti je krása :)



Nedávno jsem vám psala článek na téma scrapbookingu (ZDE) a minulý jsem si pořídila něco nového právě ke zdobení mého alba. Určitě se všechny věci dají pořídit klidně i k balení dárků nebo čemukoliv kreativnímu, to je na vás. Kromě zmiňovaného Tigeru, kde toho mají opravdu milion, můžu doporučit i KIK, který jako celek sice nemám ráda a třeba oblečení mi tam přijde hrozné, ale zase na dekorace nebo tyhle tvořivé věci je to skvělé místo :)



Kreativní pásky mají v několika barevných verzích a stejně jako dekorační kostičky s písmenky stojí od 15-25 Kč


Nakonec ještě menší jarní inspirace ze zahradnictví Chládek. Jestli mě sledujete už delší dobu, tak si určitě pamatujete předchozí články s inspirací právě z tohoto místa. Mám to tam moc ráda a vždycky s neteřemi a švagrovou tam zajedeme na oběd a na načerpání inspirace (a případné nákupy) :) Naposledy jsem tam byla před Vánoci a protože tam často obměňují sortiment podle ročního období, těšila jsem se na jarní květiny i dekorace. Prodejna akorát prochází rekonstrukcí a část nebyla ještě úplně vybavená a bylo vidět, že se regály začnou teprve zaplňovat, ale i tak bych si vybrala trilion věcí, jak jinak :) Tak jsem vám něco vyfotila a jestli jste z Prahy nebo okolí, tak se tam určitě někdy zastavte :)



Spousta regálů ještě postrádala zboží, ale i tak bylo na výběr spousta jarních a velikonočních dekorací.



Kdo by nechtěl jeden džbánek na pití v barvě duhy? :)




Kdybysme doma neměli málo skladovacího místa v kuchyni, už jsem si je nesla domů :)



Pokud vám nevadí umělé květiny, tak u Chládka si máte vážně z čeho vybrat. 


Tohle mě zaujalo jako takový zajímavý tip pro vás - větší barel na pití (třeba domácí limonádu) i s kohoutkem. Mají je v několika barvách a super je, že jsou plastové a lehoučké, takže se s nimi dá i cestovat a nejsou tak neforemné jako ty skleněné. Pořád přemýšlím, jestli ho na léto nepořídit :)



Nevím proč, ale tenhle typ dekorací mi evokuje vybavení dětského pokojíku :) Mám ráda tyhle tlumené barvy a v tomhle odstínu mi nevadí ani růžová, kterou jinak moc nemusím :)



Ke Chládkovi jsem zamířila hlavně kvůli jarním kytičkám a už se moc těším, až vykvetou a budou pěkně zdobit náš byt :)



Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli už to doma taky jarně ladíte a jestli chodíte nakupovat do některých těchto obchodů? Určitě se podělte o vaše tipy nebo své nákupy za poslední dobu :)

29 komentářů:

  1. Velikonoční dekorace mne moc neberou, nemám tyhle svátky ráda, ale miluju dekorace z Kik, Pepca a spoustu z nich máme stejných :) Tulipány kupuju taky jedině v Lidlu, navíc je mají čerstvé a dlouho mi vydrží.
    colourful combo

    OdpovědětVymazat
  2. Jmenovky na kufr jsou super a Pepco jsem si moc oblibila. Nakouila jsem si tam valentynske hrnky a sklenicky za paradni ceny. Mam v planu tam mrknout i na Velikonoce, stejne tak do Kiku. A konecne budu muset navstivit Chladka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle dekorace ve mě vyvolávají jarní náladu takže to miluju :) PEPCO a KIK to jsou moje jedničky v dekoracích mají fakt náderné zboží ! A to stejné tulipány to je pro mě jaro :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný jarní článek :)) Miluju každý rok tyto jarní články, už se na jaro těším jak malá a taky už v bytě něco mám!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek:) Nejradši bych asi navštívila Chládka, ty jarní dekorace úplně zbožňuju.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já chodím jak do Pepca, tak do Kiku :). Zvlášť na šmějdění těchto dekorací, to jsou super obchody.
    Jé, ty misky s liškama jsou super. Taky se mi líbí ty jmenovky na kufry, no snad to už nikdo nešlohne :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je nádherné u toho Chládka :) ja mám ešte niekde vianočnú dekoráciu hoci už je 2 mesiace po nich :D

    OdpovědětVymazat
  8. perfektny clanok tie tulipany su absolutne nadherne
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  9. Nutně potřebuju ty liščí misky a hrnky :)) škoda, že květinářství je jen v Praze.

    OdpovědětVymazat
  10. Doma už mi to taky žije jarem, nakoupila jsem si hyacinty a primulky, abych vnesla do domova takový ten barevný závan jara a chystám i jiné jarní dekorace:-) Jinak u mně to ohledně nákupu dekorací vyhrávají právě Kik a Pepco, téměř nikdy odtam neodcházím s prázdnou:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne fotky, opravdu povedeny článek! :)

    OdpovědětVymazat
  12. v Tigeru jsem už dlouho nebyla, budu to muset napravit, protože tyhle blbinky mám strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky Rendy, já mám ráda nununana a pepco.

    OdpovědětVymazat
  14. já mám na takové různé drobnůstky a blbůstky úplně nejradši Tiger :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten barel na pití je super. Na léto by byl skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Pri tvojich fotkách som zabudla na dážď vonku :-) Kvetinky, čajíky a sviečky sú pre mňa dokonalá kombinácia <3
    A tie hrnčeky sú najkrajšie, ja mám psíka, ktorý sa neskutočne podobá na líšku, ľudia ma na ulici zvyknú zastaviť, čo to má za domáceho miláčika :-D U nás v Piešťanoch je to malá hviezda <3
    A ak by si chcela ty i tvoje čitateľky, môžete sa zapojiť do giveway na mojom blogu. http://dadalajf.blogspot.sk/2016/02/my-first-giveway.html <3

    OdpovědětVymazat
  17. HH, taky vždycky v M&S kupuju tyhle dva druhy! Zvlášť ten jasmínovej je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  18. ty tulipány jsou stejnak nejhezčí!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. V kvetinárstve Chládek som nikdy nebola ale ako vidím tie fotky tak tam určite čoskoro pôjdem :-)) na také drobnosti mám tiež rada KIK a PEPCO vždy tam nájdem niečo pekné :-)
    Super príspevok :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky!!! Tiger mám taky ráda, líbí se mi že zboží je stále nové a dá se tam koupit super věci do bytu. Jinak já mám čaje z Marks and Spancer nejradši, mají je výborné a kupuji je co chvila :-)

    OdpovědětVymazat
  21. dobrý inspirace, Pepco a Tiger jsou na takové věci nej, ráda tam nakupuji. :) A tulipány chci taky, dívám se po nich dost často.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. já zatím ladím jenom čerstvýma tulipánama :-) ale na jaro se moc těším tak až bude čas určitě ještě něco pokoupím

    OdpovědětVymazat
  23. Ty tulipány! Do Tigeru se úplně bojím vkročit už, vždycky musím odejít aspoň s jednou roztomilou zbytečností :D

    OdpovědětVymazat
  24. já má jaro strašně ráda :) se těším až nám budou kvést tulipány a narcise na zahradě :) a ty jmenovky budu muset jít omrknout, my máme jen také "sucharské" :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Talířky s liškama jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný inspirace a ten barel na limo musím mít.

    OdpovědětVymazat
  27. Krásne fotky :) Nicméééně, 90percent tých vecí je pre mňa akurát na lapanie prachu a celkom zbytočne vyhodené peniaze. Tudíííž žiadne zjarnievanie sa v mojom byte nekoná :D
    Ale priznám sa, minule som z jedného podobného obchodu, na ktorého názov si neviem spomenúť, odišla s dvomi obrazmi :) Ale to asi len zato, že som mala v stene dva klince, na ktoré mi furt skákala mačka :D
    ANTIgiveaway 2

    OdpovědětVymazat
  28. Krása! Vždy se u tohoto článku pokochám do zásoby! ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jmenovky na kufr vypadají skvěle , budu si pro ně muset skočit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)